abonnement Unibet Coolblue
pi_43922578
Hoe is na drie maanden BB-6 jouw eindoordeel over de kandidaten ?

-Hilde - Trieste vrouw met een alcoholprobleem.

-Milica - Stille meid die veel leed heeft door haar moeder. Dertien in een dozijn meid

-Marcel - Kamper die de vieze man goed weet na te doen. Losse handjes en racist

-Etienne - Heeft een periode van sympathie bij mij weten op te wekken. Blijkt slechts een korte periode te zijn geweest. Eén van de weinigen die gegroeid is in het programma

-Janine - Schreeuwlelijk die met alle winden meewaait, en het liefst "droogvecht"

-Marlies - Sympathiekste bewoonster. Is helaas te weinig uit de verf gekomen door bewoners met een zelfde niveau

-Jeroen - Aardige nietszeggende jongen met een beperkt leefwereldje

-Rik - Extraverte man die ronduit voor zaken uitkomt, en de duidelijke alfa-male is geweest in het programma

-Tijn - Zwervende jongen die zich verschuilt achter grof taalgebruik maar heel kwetsbaar op zoek is naar liefde

-Semih - Sarcastische jongen die dat niet nodig heeft. Heeft verloren vanwege zijn harde humor. Meest intelligente van de bewoners

-Micheline - Zeurderig meisje wat altijd verongelijkt overkomt.

-Egbert - Degene die het duidelijkst op zijn tekortkomingen is gedrukt door het programma. Nachtmerrielach

-Marcia - Mooiste bewoonster. Kan en mag zich meer uiten. Ook en vooral zónder drank.

-Monique - Aandachtgeile vrouw. Onderschat de boze buitenwereld. Heeft zich met haar egoïstische pubergedrag gruwelijk te kijk gezet voor heel Nederland en daarmee veel leed berokkend voor haar man en kinderen

-Sabrina - Volledig zichzelf. Met al haar tekortkomingen, maar daarom ontwapenend grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 27-11-2006 17:43:36 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43924162
Hilde - Lui zwijn, alcoholist en vooral aansteller.

Milica - Attention Hore, Brezahsletje en daarom de ideale One Nght Stand...meer is het ook echt niet.

Marcel - Patser, vieze ouwe man al met al een teleurstellend figuur.

E10 - Marcel in het klein, vies playertje, rassist en een veel te grote muil.

Egbert - Sympathieke vent maar gewoon te standaard.

Marcia - Te saai, te stil, en loopt door dat huis als een aangereden gans.....hopelijk niet het beste wat Abbekerk te bieden heeft.

Janine - Schreeuwerig wijf, meeloper, arrogant en denkt dat ze heel grappig is.

Jeroen- Geen eigen mening, te simpel voor woorden, backstabber en een echte bankzitter.

Marlies – Best een tof wijf volgens mij, maar heeft te weinig laten zien. Tijn omschreef d'r goed: "een coole gast met tieten en lang haar"

Semih – Betweter, zeikerd in hard en nieren en veel te trots voor een programma als BB...had lekker thuis moeten blijven.

Micheline – Achterbaks en een enorm zeurwijf, wat mij betreft helemaal door de mand gevallen.

Rik – Gay as can be…wel lachen, maar ook een homo verliest zijn streken niet.

Tijn – Heeft veel van zichzelf laten zien…Ruwe bolster blanke pit, lekker amicaal met de dames en viel voor de charmes van “Mo de MILF”.

Monique – MILF, dramaqueen, misschien wat naïef, erg gevoelig (vooral voor Tijn) en m.b.t. “echte” dingen heel puur. Is er misschien wel in het huis achter gekomen dat ze veel gemist heeft al die jaren, en lijkt iets gevonden te hebben wat ze thuis niet kreeg.

Sabrina – MILF’je, lieve meid met het hart op de juiste plaats, zit geen kwaad in, ongedwongen, puur en inderdaad ontwapenend grappig.
pi_43924484
-Hilde - Lekkere reldel., jammer dat ze er eerder uitmoest. Had bb echt niet zo saai geweest.

-Milica - Leuke meid, girl next door. Je had Jeroen direct op zijn bek moeten nemen

-Marcel - Had ik meer van willen zien

-Etienne - Goeie gozer, hart op zijn plek ook jammer dat wij daar niet meer van gezien hebben

-Janine - aanstellerig, jaloers mens met haar zogenaamde visie op anderen.

-Marlies - het is een blijft een heks
-Jeroen - Slimme jongen, heeft het goed gespeeld, dat hij wat saai overkomt is misschien logisch met typjes als Sjanine/Hilde in huis

-Rik - heb een schurfthekel aan hem. heeft helemaal niets toegevoegd bij deze bb

-Tijn - eeuwige zeikerd. De zogenaamde vriendschap met monique heeft hem de kop gekost
-Semih - kleurloos figuur
-Micheline - kleurloos figuur waarom zijn die twee gecast?

-Egbert - saaie oetlul met zijn acherlijke goofy lach
-Marcia - saaie mus

-Monique - opzich is met mo niets mis weet je wel, ik denk dat ze zonder Tijn beter uit de verft gekomen was

-Sabrina- leuke, spontane meid

Verder wil ik nog kwijt dat ik achteraf meer gevoel had bij de kampers dan bij het Egbert groepje. Daar durfde ik in het begin van bb niet vooruit te komen om afgeslacht te worden hier op het forum. Had ik niet zoveel trek in, maar ik heb het gevoel als dat groepje meer 'macht' gehad had, er een hele andere big brother geweest was.......

Ook vind ik het jammer dat fok zoveel kuren gehad had de eerste maand, dat is ook toonaanzettend geweest hier op het forum. ( denk ik zelf hoor.)

[ Bericht 7% gewijzigd door berney op 27-11-2006 12:03:41 ]
pi_43925492
-Hilde - Had voor een hoop extra opschudding en irritatie kunnen zorgen. Zeker geen winnaarspotentie, maar vond het jammer (niet verwonderlijk) dat ze er al zo snel uit werd gestemd.

-Milica - Leuke meid, maar raakte ondergesneeuwd door de wat ouderen in het huis. Ging ook te vroeg naar mijn mening.

-Marcel - Vond ik helemaal niks, zelfs niet nu hij nog een paar dagen in het Huis verblijft.

-Etienne - Veel aan lopen ergeren. Was erg onvolwassen toen hij over de drempel van het Huis stapte, maar door schade en schande na zijn exit wijzer geworden.

-Janine - aansteller eerste klas, met d'r koosnaampjes. Dat ze d'r bek houdt als we streams zitten te luisteren...

-Marlies - Kleurloos persoon in mijn ogen. Het was wachten op de dag dat zij zou worden weggestemd. Voor niemand kwam dat als een verrassing.

-Jeroen - Als je zoveel banken overleeft dan ben je in ieder geval BB-waardig. Is hard aangepakt door de rest en heeft zich in die fase prima opgesteld. Blufte enorm door Monique op de bank te zetten, maar won. Leefde op in de laatste week.

-Rik - Nikszeggend persoon. Dat zoveel mensen hem als bindende factor in het Huis zagen ontgaat me echt. Geen humor, geen charmant figuur, niet eerlijk geweest, maar wel verwijtend naar anderen. Zal met een 3e plaats nog wel op het podium verschijnen.

-Tijn - De jongen die vanavond met de troostprijs aan de haal gaat. Ik verwacht een plaatsje drie en vier voor de broers en daar kan ik heel goed mee leven. Geen discussie mogelijk met deze jongen. Zodra hij zich in het nauw gedreven voelt, brult hij oerkreten door de ruimte in de hoop zijn concurrent af te schrikken.

-Micheline - speciaal gecast voor scanman verwacht ik.

-Semih - was in mijn ogen toch een serieuze kandidaat voor de titel. Had een bank met Tijn ongetwijfeld overleefd, maar Jeroen ging door. Kwam een aantal keer negatief in beeld met zijn gedrag richting zijn vriendin, maar de laatste week heb ik weer van hem genoten doordat hij lekker een aantal duscussies op gang bracht en mensen met hun tekortkomingen confronteerde.

-Egbert - was behoorlijk de pispaal van BB, vandaar dat hij mijn sympathie kreeg in het begin. Maar goed, Egbert post op VOL, dus ja...

-Marcia - sommige mensen zijn alleen leuk met drank op. Marcia is daar schoolvoorbeeld nummer één van..

-Monique - Geen al te slimme moeder/huisvrouw en laat dat vooral de laatste weken erg blijken. Liet zichzelf kennen naarmate het groepje kleiner werd. Nare tante...

-Sabrina- Met Jeroen de enige oprechte persoon in het Huis. Mag van mij zeker een geldbedrag mee naar huis nemen, al gun ik Jeroen de pot.
  maandag 27 november 2006 @ 12:52:14 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43926081
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:30 schreef Fargo het volgende:
-Micheline - speciaal gecast voor scanman verwacht ik.
Ik vind haar een verschrikkelijke meid, dus fout gecast dan.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43926117
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vind haar een verschrikkelijke meid, dus fout gecast dan.
Ik doelde eigenlijk meer met het oog op jouw caps-topics
  maandag 27 november 2006 @ 12:55:51 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43926200
-Hilde - Een tergend kreng maar wel een plus voor BB.

-Milica - Beetje druk. Had ze echt aangepapt met Jeroen had ze verder kunnen komen.

-Marcel - Eigenlijk jammer dat hij er al vroeg uit is gegaan. Het is iemand die ook de confrontatie niet uit de weg gaat.

-Etienne - Te macho. Had zich wat terughoudender op moeten stellen gezien zijn leeftijd. Probeerde nu te veel mee te lullen met de oudere en ik geloof al zijn verhalen niet.

-Janine - Gewoon alles TE, daarnaast waait ze met alle winden mee. Ik denk dat zij de eerste is die genegeerd gaat worden door de groep buiten het huis.

-Marlies - Zoals als Marcel al zei... ze is achterbaks

-Jeroen - Is mijn topper. Vond het in het begin niets. Maar gaande het programma bleek hij veel slimmer en sluwer te zijn. Heeft dit jaar het scherpe kantje aan BB gebracht ondanks dat hij eigenlijk heel erg sociaal is en dat heeft hij vaker getoond. Als er nog een BB komt dan mag er van mij een BB komen waar het om het nominatiespel draait en het vergaren van geld. Iets dat de deelnname van Jeroen ons heeft geleerd is dat eerlijk zijn over waarom je meedoet en de ruggegraat toont om dat ook vol te houden zelfs als je iedereen tegen hebt je het toch heel erg ver kan brengen. (Wie had dat nu ook nog meer???? Was dat niet Bart uit BB1?)

-Rik - De roddelende divanhomo. Roken, naaien en kappen. Meer was het niet.

-Tijn - Te sociaal willen zijn iedereen te vriend willen houden. Veel te romantische kijk op het leven. Geen ruggegraat. Dubbele moraal en dat werkt nooit goed.

-Semih - Had voor mij een finaleplaats verdient. Doorzag net als Jeroen het spelletje alleen liet zich teveel meeslepen in het roddelspel.

-Micheline - Ging te veel voor de roddel en achterklap methoden.

-Egbert - Niets toegevoegd.

--Marcia - Zonder vader werd ze steeds beter. Kreeg op een gegeven moment ook door dat het een spel was maar dat kwam voor haar net te laat.

-Monique - Gaf zich over aan haar toyboy. Dat kan je sjiek doen zoals Karin in BB1 maar je kan ook de ordinair manier kiezen zoals Mo.

-Sabrina- Spontane meid. Maar iets te luchtig. Is te makkelijk door het spel gefladderd. Haar verhalen waren steeds de zelfde en ging steeds over het zelfde onderwerp. Liet zich te veel inpakken door andere met name haar zus.

Aan het begin vielen velen over het kampergroepje. Ik was er ook een van. Achteraf hadden die gelijk. Hadden zij het tot het laatst erin gezeten dan hadden we een totaal andere BB gehad waar meer spectakel te zien was geweest.

Ik heb het wel gehad met ontluikende liefdes en relaties onderling. Voor mij mag de volgende BB meer om het spel gaan. Weer een beetje battle maar dan niet om arm of rijk maar meer personen tegen elkaar om het winnen van geld in je kluis. Het nomineren mag meer om de tactiek gaan. Het spelletje van ik vind jou lief en jij mij dus jij nomineert mij niet is voor mij wel over. Een beetje liefde en sex hoort er natuurlijk wel bij maar niet weer 100 dagen achterelkaar het zelfde koppeltje.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 27-11-2006 13:03:09 ]
pi_43926918
Hilde - vet kutvarken wat alleen maar zuipt, slechte moeder

-Milica - vond haar wel ok, tot ze terug het huis in kwam om haar mossel aan Jeroen aan te bieden omdat hij mogelijk ging winnen

-Marcel - ouwe vette kamper....liet niet het achterste van zijn tong zien

-Etienne - kneus, waar ik wel een zwak voor heb...ook al irriteerde hij me mateloos toch vond ik hem soms wel grapig

-Janine - teringwijf, wat een aandachtstrekster..zo'n type dat niet ziet dat ze door iedereen word uitgekotst.

-Marlies - slim, mooi, mooie stem, verder een stomme trut

-Jeroen - nietszeggend, emotieloos, goede speler daarom wint hij, maar hij heeft misschien wel de minste persoonlijkheid van allemaal. De saaiheid druipt ervan af..en hij is ook nog eens lelijk ook met zijn uitgedroogde huid.

-Rik - vond hem heel objectief in argumenten in het begin, analyseerde alles goed. Tegen het einde vond ik hem wat hypocriet tov Jeroen. Niet echt slim, vies lijf, vies haar, vies persoontje maar bracht wel leven in de brouwerij.

-Tijn - de persoon die ik het meeste haatte..zo nep, zo'n grote mond, kan niet tegen zijn verlies, begint nu door te krijgen dat hij verloren heeft, ging opeens gekke dingen doen.

-Semih - Wel ok, leuke humor, beetje nichterige humor in een heterojasje. Jammer dat hij met dat kutwijf heeft...ik zou haar ook afkrakekn want een nietszeggend takketeefje is dat.

-Micheline - wat een lomp dom kuttrutje is dit. Nietszeggend, totaal niet intelligent, alleen een stel mooie tieten en rattenhaar. De nathalie van dit jaar...kots.

-Egbert - zielig, een oude vent die probeert hip te zijn. Zijn dochter hangt de hoer uit en egbert is boos lol...vergeet onderwijl wel even dat hij precies hetzelfde bij Sabrina probeerde.

-Marcia - Mooi , maar saai, Verdiend punten dat ze ook de schuld bij zichzelf legde over het dronken incident met e10.

-Monique - Lieve vrouw, maar diep ongelukkig in haar huwelijk. Leefde op door Tijn, ze heeft een zekere trots over zich en als je daar vragen over stelt of gevoelens in twijfel stelt is ze dramamilf. Verdiend het niet om te winnen...verdiende wel om ver te komen. Ze is grappig, maar zuur af en toe.

-Sabrina - Leukste liefste en grappigste bewoonster ooit. Totaal zichzelf, eerlijk, geweldig hoe ze marlies pakte met de joker, zij is de terechte winnares van Big Brother, humor, teder, lief en van begin tot het eind zichzelf.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 27 november 2006 @ 14:23:22 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43928595
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef LoveProfusion het volgende:
-Sabrina - Leukste liefste en grappigste bewoonster ooit. Totaal zichzelf, eerlijk, geweldig hoe ze marlies pakte met de joker, zij is de terechte winnares van Big Brother, humor, teder, lief en van begin tot het eind zichzelf.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 27 november 2006 @ 14:29:00 #10
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43928785
Marcel: Zo vader zo zoon.. E-10 deed de harde uitspraken hij lachte erom.. ik vond hem niet boeiend.. slap gelul weinig inhoud.
Hilde: Dom mens met zelfspot.. goed dat ze er zo snel uit was.
Milica: Was de laatste week pas echt zichzelf.. jammer dat ze toen niet Jeroen er uit kickte.
Janine: Diva zonder spiegel.. wilt een hoop aandacht..had niet zoveel met haar.
Egbert: Ik had gedacht dat hij veel meer een ondersteunende rol in het huis zou hebben (door zn werk).. was teveel met het spel bezig in zn hoofd.. qua persoonlijkheid niet heel boeiend om te volgen.
E-10: Smaakmaker! uitgesproken persoonlijkheid.. had veel tegenstanders, 1 van de hoofdrolspelers in deze BB.
Micheline: Vriendin van Semih. Verder geen mening over.
Marlies: Zwevende heks die jaloers was op Monique. Wel een hoop mensenkennis.
Marcia: Was wat stil in het begin. Geen uitgesproken persoonlijkheid. Gewoon 1 van de vele deelnemers.
Semih: Goed gevoel voor humor.. was de slimste in het huis.. had een mooie visie over het BB concept. ging soms wat te ver in zn cynisme.
Rik: Broer van Tijn.. vond hem verder geen hoogvlieger.
Jeroen: Hij speelde zichzelf.. was zich te bewust van het concept.. daarom minder leuk om te volgen.. is het manco van al die reality-shows van tegenwoordig.. verder een nietszeggende persoonlijkheid.. vrij constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, gemiddeld, gebruikt veel cliché's, geen uitgesproken mening!! Is groot gemaakt door de groep.. typisch Nederlands.. zal me niet verbazen als hij wint.. hoop het niet natuurlijk!
Sabrina: Heel mooi mens.. kan veel meer dan ze zelf denkt.. smaakmaker van deze BB!
Monique: Ik vond het erg leuk om haar en Tijn te volgen.. betrok veel op zichzelf..ze was ook niet echt zelfkritisch.. ze zou met de kennis van nu precies hetzelfde doen met Tijn.. dat siert haar! is zeker niet gemiddeld en was leuk om naar te kijken.
Tijn: Voor mij de absolute winnaar.. was de enige bewoner die authentiek was.. toonde zn primaire emoties.. puur en oprecht.. zat vaak in de knoop met zichzelf maar verbloemde dat ook niet om wille van het spel.. reality shows zijn zo bedoelt.. echte mensen die hun echte emoties tonen.. hij heeft veel van zichzelf geleerd tijdens BB.. Ik vond zijn relatie met Monique wel leuk om te volgen!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_43929188
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:29 schreef Suikeroom het volgende:

Rik: Broer van Tijn.. vond hem verder geen hoogvlieger.
Jeroen: Hij speelde zichzelf.. was zich te bewust van het concept.. daarom minder leuk om te volgen.. is het manco van al die reality-shows van tegenwoordig.. verder een nietszeggende persoonlijkheid.. vrij constant, nuchter, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg, gemiddeld, gebruikt veel cliché's, geen uitgesproken mening!! Is groot gemaakt door de groep.. typisch Nederlands.. zal me niet verbazen als hij wint.. hoop het niet natuurlijk!
Sabrina: Heel mooi mens.. kan veel meer dan ze zelf denkt.. smaakmaker van deze BB!
Monique: Ik vond het erg leuk om haar en Tijn te volgen.. betrok veel op zichzelf..ze was ook niet echt zelfkritisch.. ze zou met de kennis van nu precies hetzelfde doen met Tijn.. dat siert haar! is zeker niet gemiddeld en was leuk om naar te kijken.
Tijn: Voor mij de absolute winnaar.. was de enige bewoner die authentiek was.. toonde zn primaire emoties.. puur en oprecht.. zat vaak in de knoop met zichzelf maar verbloemde dat ook niet om wille van het spel.. reality shows zijn zo bedoelt.. echte mensen die hun echte emoties tonen.. hij heeft veel van zichzelf geleerd tijdens BB.. Ik vond zijn relatie met Monique wel leuk om te volgen!
Mee eens, zeker over die laatst 5.
En bij de laatste zin sluit ik me helemaal aan...waren veel die er negatief tegenaan keken.
Maar heb ontzettend genoten. (en nog steeds)
pi_43932974
Hoe is na drie maande BB-6 jouw eindoordeel over de kandidaten ?

-Hilde - Interessante BB-kandidate, erg aanstellerig, hoge irritatiefactor.

-Milica - Jammer genoeg teveel teruggehouden door aanwezigheid van mijn moeder, maar ik denk wel een gezellige meid. Ook goed voor het oog

-Marcel - Geen mening over, te kort in het huis en te onzichtbaar

-Etienne - Puberjochie dat nog teveel met zichzelf in de knoop zit en duidelijk nog moet groeien, komt binnen een jaartje of twee nog wel goed met dat gastje

-Janine - AANDACHT!! HALLO BB, BEN IK IN BEELD?? HALLOOOOO!!!

-Marlies - Stille meeloopster, speelde constant het spel door mee te praten, helaas moet je niet alleen een goede reputatie houden bij de bewoners, maar ook bij de kijkers

-Jeroen - Droge jongen, beperkt wereldbeeld, laid-back en humoristisch.

-Rik - Erg aanwezig, zeer stereo-type homo, erg verdedigend.

-Tijn - Zeurend, zeikend, onzeker klein mannetje dat het moet hebben van sympathie en (zelf)medelijden.

-Semih - Sarcastisch, droog, intelligent. Hij had tegen Jeroen in de finale moeten staan.

-Micheline - Hoog kinderen-voor-kinderen gehalte. Vervelend en aanstellerig

-Egbert - Afschuwelijke man, achterbaks, berekenend en te druk bezig met een spel

-Marcia - Vreselijke stem en lelijk gebit, beetje op de achtergrond, maar wel iemand die goed haar mening kan geven, de rust kan bewaren en de boel kan sissen. Mijn favoriete vrouwelijke deelnemer dit jaar

-Monique - Naief, dommig en na 3 maanden ontzettend vervelend.

-Sabrina - Naief, dommig en na 3 maanden nog steeds leuk. Hoop dat ze samen met Jeroen als laatste twee over blijft.
  maandag 27 november 2006 @ 19:02:43 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43936825
  • Hilde Profileert zichzelf als zorgzaam type, maar vraagt zelf de meeste zorg en aandacht. Steunt té hard op haar dochter die ze lijkt te verwijten dat die haar 'jeugd' heeft weggenomen. Heeft een uitstekende neus voor het vinden van problemen bij anderen, maar ontkent zelf problemen te hebben.

  • Milica Heeft issues, maar te weinig van zichzelf laten zien om daar een vinger achter te krijgen. Nu ze weer terug in het huis is lijkt ze krachtiger geworden, begint meer voor zichzelf te leven in plaats van voor haar moeder. Heeft veel last van de druk die haar moeder op haar legt. Zal onder dat 'juk' uit moeten worstelen om volledig haar eigen leven te leiden.

  • Marcel Gaat richting middelbare leeftijd, maar wil z'n jeugd niet loslaten. Zoekt het vooral bij jongeren, maar mag wel eens ontdekken dat je als volwassene in het gezelschap meer verantwoordelijkheid dient te dragen. Een vader is niet alleen een vriend, maar ook iemand die bij moet sturen. Faalt daarin hopeloos richting Etiënne, wil te graag op hetzelfde level staan met z'n zoon om aan 'opvoeden' te denken.

  • Etienne Enorm zoekende naar zijn eigen mening in plaats van die van zijn vrienden. Zoekt eigenlijk gewoon warmte en geborgenheid, maar durft zich niet geheel 'zwak' op te stellen. Heeft veel aangepraatte angsten waardoor hij wat extremistisch over kan komen. Heeft te weinig 'leiding' gekregen van z'n vader. Lijkt wel volwassener te worden en aan zichzelf te werken doordat hij situaties uit de weg gaat die slecht voor hem kunnen zijn. Het verlaten van het huis in de laatste week vond ik een dappere stap van hem.

  • Janine Er is ook nog zoiets als té veel zelfvertrouwen, profileerd zichzelf als bitch, maar durft stiekem toch niet de confrontatie aan met mensen waarbij ze het idee heeft dat die het achteraf nog tegen haar zullen gebruiken.

  • Marlies Aardige meid, maar redelijk vlak. Mensen mogen niet té dichtbij komen. Wel een goed en diep gesprek, maar niet over haar gevoelens en emoties. Lijkt me typisch een persoon die last heeft van verlatingsangst, wie niet te dichtbij komt kan je ook niet kwetsen. En jezelf vooraf indekken kan veel leed voorkomen.

  • Jeroen Absoluut nietszeggend in mijn ogen, vertrouwd op z'n looks. Ik mis diepgang bij hem, blijft oppervlakkig. Vrijwel onmogelijk om een band mee op te bouwen.

  • Rik Zeer extravert, weet anderen goed te analyseren en feilloos de vinger op de zere plek te leggen. Brengt dit alles ook goed onder woorden. Spreekt echter verbazend weinig over zijn eigen gevoelens en tekortkomingen. Doet wel alles voor anderen en is een vriend voor het leven.

  • Tijn Volop zoekende naar zichzelf, liet zichzelf daarbij compleet zien. Geen masker, geen facade. Tijn is Tijn en als hij zich kut voelt zal hij dat niet verbloemen. Hij hunkert naar liefde, maar wel veilig bij een getrouwde vrouw. Het hebben van een relatie zou zijn ontwikkeling kunnen remmen en hij is in zijn zoektocht nog niet zover dat hij weet wat hij wil. Heeft nog niet begrepen dat de antwoorden in zichzelf liggen ipv in een verre reis of een arm om de schouder. Door de onverbloemdheid van zijn karakter is hij voor mij BB6.

  • Semih Narcistische persoonlijkheid, met nare hautaine trekjes. Zijn waarheid is dé waarheid. Moet leren dat een ander ook wel eens een punt kan hebben en zijn wil niet altijd wet hoeft te zijn.

  • Micheline Aan de ene kant een puber, aan de andere kant een vrouw met een relatie. Durft nog geen eigen mening te hebben. Moet nog wat volwassener worden.

  • Egbert Een volwassen met met issues. Onderwierp zich volledig aan BB, maar óók aan z'n dochter. Is zeer gevoelig voor de mening van anderen en af en toe heb ik mezelf afgevraagd wie in de relatie Marcia/Egbert nu de ouder was. Mag wel eens wat meer leiding nemen en zichzelf profileren als de volwassene en opvoeder. Denk echter ook dat de rolverdeling al té lang op deze manier loopt om nog veel te veranderen.

  • Marcia Intelligente meid die té snel volwassen heeft moeten worden. Zet zich daarom op momenten ontzettend af tegen het beeld van lief, verstandig meisje wat mensen van haar hebben. Als ze dronken is gaan de remmen dan ook los en is ze de wereldwijze vrouw die geen gene kent. Heeft daarna moeite met het accepteren van haar eigen aandeel in haar akties. Ongezonde relatie met haar vader, ze overheerst hem volkomen.

  • Monique Jong getrouwd en jong aan een gezin begonnen. Nu ze voor het eerst tijd voor zichzelf heeft merkt ze wat er nog meer in de wereld te koop is. Is daardoor in de war geraakt en heeft toegegeven aan spannende gevoelens. Voelde zich op en top vrouw met Tijn in de buurt en genoot daar met volle teugen van. Toen het thuisfront weer in beeld kwam is ze in de war geraakt. Een soort van midlifecrisis, maar dan wat jonger. Heeft de zaken inmiddels wel weer op een rijtje.

  • Sabrina Ontwapenend naief. Compleet zichzelf en eigenlijk nog wat jong voor haar leeftijd. Ondanks dat ze soms erg irritant kan zijn in vrolijkheid kun je niet anders dan haar aardig vinden. Je vergoeilijkt haar gedrag als was ze het kleine zusje dat je nooit hebt gehad. Vertederend en naief, daardoor wel écht...
  • Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
      dinsdag 28 november 2006 @ 00:49:00 #14
    156798 Ifa
    ow mêhn, miene böllus
    pi_43951084
    (waardering dat bewoner in BB zat / gevoel dat ik aan de bewoner heb overgehouden)

    Sabrina (absoluut niet willen missen/ positief gevoel)

    Soort ontwapenend, vertederend en grappig Kasperientje Hauser. Zorgde vooral samen met Monique voor heerlijk absurdisme met haast filosofische kwaliteiten, waar ze zelf verder ook niets aan kan doen.

    Monique (absoluut niet willen missen/ neutraal gevoel)

    Voer voor psychologen, dat wordt een essay en daar ben ik te lui voor.

    Hilde (had ik wel kunnen missen, negatief gevoel)

    Parodie op Simone Signoret die een valse, theatrale operadiva speelt. Wens haar succes in haar verdere leven, voor haarzelf, en voor haar dochters. (geen ironie)

    Melicia (Had ik kunnen missen, ben ik haast weer vergeten)

    13 in een dozijn. Ging af toen ze als huppelkutje voor de ge(datwasieal)doodverfde winnaar het huis weer inging met quasi-sex op de laatste avond.

    Egbert (Had ik niet willen missen, houdt een licht negatief gevoel aan hem over.)

    door BB in een bootje gezet, voelde zich door BB in het bootje genomen, bleef in het bootje zitten, en zal in mijn herinnering altijd varende blijven in een als zwembad verkochte opgevoerde badkuip. Als ik dictator wordt wil ik Egbert als onderdaan.

    Marcia (niet willen missen, positief gevoel)

    Leuke, intelligente meid, had graag meer van haar gezien, ook zonder “pappa” en met wat intelligentere bewoners om haar heen. (als je het leest: psychologie afmaken)

    Jeroen Wie?


    Marcel (had ik absoluut kunnen missen, heel negatief gevoel)

    Goed persoon! 9 van de 10 keer dat ik dat zeg meen ik het ook, laat dit nou net die ene keer zijn dat dat niet zo is.

    Etienne (Had ik niet willen missen, negatief gevoel.)

    Begon als " fout ventje", maar kreeg gaandeweg wat meer diepte toen hij de indruk wekte te ontwikkelen. Maar vanwege zijn vele leugens en manipulaties zou ik hem ver uit mijn buurt houden.

    Semih (Had ik kunnen missen, heel negatief gevoel)

    Dominant, agressief en arrogant mannetje dat dat probeert te verhullen met zijn beheersing en rationaliseren. Intelligent, maar ik heb hem daar niets mee zien doen dat ik interessant vond. (zoals Roel bijv.)

    Micheline (Had ik kunnen missen, negatief gevoel)

    Irritant kindje, mag wat mij betreft de d en i in vullen bij 4-letterlingo:
    .oe.

    Marlies (qua missen neutraal, gematigd positief gevoel, maar met een "maar".)

    Had het wel willen meemaken dat er meer tussen Tijn en haar geworden was. Vond haar wel leuk, maar iets van wantrouwen bleef knagen.

    Tijn Had ik niet willen missen, gematigd positief gevoel.

    Iemand die in 2 zinnen zich tegen kan spreken zonder dat zelf door te hebben. Iemand die hevig met zichzelf worstelt - niet zonder koketterie - en zich nog altijd ziet als "broer van" Rik. Eerst identiteitsprobleem oplossen voor je Cambodja met voetbalschoenen gaat omkopen opdat ze "Tijn" roemen.

    Rik (ok dat ie er was, neutraal-licht positiefl)

    Voegde niet echt veel toe aan mijn beleving. Jammer dat de verhaallijn relatie met Tijn niet meer diepte gekregen heeft. Of hij er dan nog zo goed uitgekomen was?


    Hummie (mag van mij plaats maken voor een frisse wind)

    Marcia: "NIET DOEN!"
    Hummie: "Filmpje!!!"

    Tot slot wens ik iedere bewoner het beste toe.
    Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
      dinsdag 28 november 2006 @ 02:39:17 #15
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_43951979
    Leuk topic.

    Als groep kwam er te weinig vuur en passie uit, maar individueel heb ik me om de meeste bewoners wel vermaakt.

    -Hilde - Vreselijk, hoe ze iedereen het bloed onder de nagels vandaan kon halen met haar dramatiek en tirades. Het ergste is hierbij dat zij vermoedelijk heel haar leven zo inricht en dat is heel jammer. Want volgens mij kan ze ook veel humor hebben en best van het leven genieten. Dat ze er schijnbaar een bewuste keus voor maakte om dit niet te doen, Milica en het huis hierin meeslepend, was werkelijk tenenkrommend. Toegegeven, ze zorgde ook wel voor vuurwerk op de TV. Alleen niet altijd op een manier die leuk was om naar te kijken, iedereen deed haar zin, bewoners durfden niet goed er tegenin te gaan. Totale bijdrage een minnetje.

    -Milica - Vond ik in het begin echt een tof wijf, maar ze zei zo weinig. Is bang om niet geliefd te worden, wat waarschijnlijk veroorzaakt zal zijn door de aandachtvragende Hilde. Ze moet zich echt van haar moeder losmaken om haar potentie te kunnen realiseren. Ik vrees echter dat ze niet beter weet dan dit, en dat ze 't nooit zal doen. Was niet volledig aanwezig met Hilde erbij, en daarna was 't te laat. Wel altijd mooi om te zien. Toch een minnetje.

    -Marcel - Wil misschien iets te graag jong zijn. Maar hij zat nou eenmaal in een voornamelijk jonge groep, we hebben hem alleen maar in deze situatie gezien. Geef 'm maar een klusprogramma op RTL! Maar in de groep droeg hij toch te weinig bij, hij werd te voorzichtig en hield z'n mond te veel. Ik weet niet of dat beter had geworden als hij langer was gebleven. Minnetje.

    -Etienne - Was toch een spil van BB6, of je hem nou mag of niet. Hij moet nog echt veel leren ook, maar ja, hij was ook jong. Heeft veel lachen momenten opgeleverd. Is gegroeid in het programma, en dat suggereert dat het waarschijnlijk inderdaad wel goed met hem zal komen. Saaie bedoening toen hij weg was. Dus hoewel ik me zeker aan 'm geergerd heb, en ook wel op 'm gekankerd heb, zeker een plus.

    -Janine - Wil wel erg graag in de spotlight staan. Heb ondanks dat wel gelachen om haar roddels en capriolen. Toen ze 't huis uit was werd ze opeens een stuk leuker. En in huis werd het wel saaier. En het BB6 forum werd zeker opgesierd door "janinefan" (die hopelijk hier ook nog even gaat replyen). Klein plusje.

    -Marlies - Vond ik aan 't begin niet zo opvallend, maar ik vond haar gaandeweg toch steeds sympathieker worden. Ik vond haar heel menselijk, hoe ze met dingen omging en het wist uit te spreken, stond er heel intens in. Mooie meid. Zeker op het lijstje van mijn favoriete bewoners. Plus.

    -Jeroen - Zegt zo weinig als hij praat... Ik heb geen idee wie hij nou eigenlijk is. Weet hij het zelf wel? Hij wil te graag in een groep horen en lijkt zichzelf dan te vergeten. Toch wel een beetje een winnaar met klasse dankzij het overleven van vele nominaties, de eenzame eindsprint tegenover de stelletjes, de late phone-actie en weigeren van het bod. Maar in het huis vond ik zijn bijdrage echt minimaal, hoezeer BB hem daar ook kansen in gaf. Dus min.

    -Rik - Had van mij ook zeker mogen winnen. Super lachen gast, prachtig die gay-achtige neiginkjes. Kon lekker roddelen maar heeft regelmatig mensen goed de waarheid verteld. Een absolute aanwinst voor het programma. Kreeg de kansen en benutte ze ook. Het is dat ik hetero ben, maar anders... Dikke plus.

    -Tijn - Vond ik aan het begin interessant, maar later heb ik me heel erg gestoord aan zijn negatieve gedoe, en dat hij alles op zichzelf betrekt. Niemand kon met hem een discussie aangaan zonder dat hij over zichzelf begon. Ik denk dat hij zelf ook van zijn houding baalt want hij heeft gezien dat je er niet ver mee komt, hopelijk kan hij daar nog wat aan sleutelen in de toekomst. Zeker in de laatste weken niet zo leuk om naar te kijken. Min.

    -Semih - Leuk personage, maar veel te dominant en gemeen tegen zijn vriendin, wat ik heel jammer vond. Aan de andere kant op sommige momenten juist weer gevoelig. Goeie teksten. Prima humor. Maar hij kwam niet altijd goed naar voren. Neutraal.

    -Micheline - Lief, klein en schattig, maar moet echt leren beter op te komen voor zichzelf. In real life is ze denk ik leuk. Wil veel te veel goed doen. Dat plaatst haar in het huis en ten opzichte van Semih op een achterstandspositie waar ze niet goed mee om wist te gaan. Dat was niet altijd prettig om te zien. Daarom een minnetje.

    -Egbert - Helemaal niet onsympathiek! Ging wel leuk om met de 'slachtofferrol' waar BB hem in had gedrukt. Ook een echt mens met een verhaal. Had het als vader moeilijk met sommige dingen, maar dat was te verwachten. Verder hoop ik dat hij snel een vriendin krijgt, dan gaat 't een stuk beter met hem. Minderen met alcohol lijkt me een slim plan. Plusje.

    -Marcia - Een feestje voor het oog. Zoals ook bij Milica, helaas te weinig van haar gezien zolang haar vader er was. Toch wel lekker los op momenten, soms iets te los voor haar eigen bestwil. Minderen met alcohol lijkt me een slim plan. Plusje.

    -Monique - Niet mijn bewoner. Vond het heel raar wat ze met Tijn deed, dat reken ik haar meer aan dan Tijn, zij is toch in een hele andere levensfase. Of zou dat moeten zijn. Velen vonden het zusjes-ding leuk maar ik vond het niet zo boeiend. Een min.

    -Sabrina - Ontroerend op sommige momenten. Wel grappig door haar onnadenkende uitspraken. Maar verder als onderdeel van de zusjes 't zelfde als Monique, niet zo heel boeiend dat gebeuren wat mij betreft. Min.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
    pi_43956171
    -Hilde - Echt een gezellig roddelwijf. Zeker voor de kijker voegde ze een hoop toe door het op gang brengen van ruzies en groepsvorming. Had eigenlijk tot het einde moeten blijven.

    -Milica - Voegde lang niet zoveel toe als haar moeder en is terecht vroeg vertrokken.

    -Marcel - Jammer dat hij als eerste weg moest, want hoewel hij aanvankelijk voor weinig kijkplezier zorgde, lijkt hij me wel iemand die in een later stadium voor vuurwerk kan zorgen. Ondanks zijn hoge leeftijd stond hij veel dichter bij de rest van het huis dan zijn leeftijdsgenoot Egbert.

    -Etienne - Kortzichtige jongen, maar heeft aangetoond heel wat teweeg te kunnen brengen in het huis. Zijn uitspraken waren even direct als ondoordacht, en dat is voor de kijker alleen maar leuk.

    -Janine - Volgens haarzelf is het een Bounty. Laten we het daar dan maar op houden.

    -Marlies - De meest intelligente vrouw. Alhoewel, vrouw?

    -Jeroen - Saai en nietszeggend in het begin, maar in de laatste weken ontpopt hij zich tot de eerlijkste bewoner. Het feit dat hij als enige bewoner durft te zeggen puur een spel te spelen en mee te doen voor het geld vind ik een grote pluim waard.

    -Rik - Misschien wel de meest opmerkelijke bewoner. Goed gecast.

    -Tijn - Is wekenlang mijn favoriete bewoner geweest, maar heeft de laatste weken zijn oprechtheid verloren.

    -Semih - Arrogante kwal die graag zijn zin heeft. Irriteerde meer dan dat hij daadwerkelijk voor kijkplezier zorgde.

    -Micheline - Toen ze het nog met Tijn kon vinden was ze oké. Maar de bekrompen houding die ze daarna aannam beviel me helemaal niet.

    -Egbert - Ik vond hem altijd wel een sympathieke kerel. Pas in de laatste week is al mijn sympathie voor hem totaal verdwenen.

    -Marcia - Verschrikkelijke stem, enorm saai en mijn minst favoriete bewoner van allemaal. Het incidentje met E10 was leuk, maar dat hebben we toch vooral aan E10 te danken.

    -Monique - Eeh, laat maar zeggen dat een leuk persoon was. Ze irriteerde mij nooit zo, weetje? Maar door haar - laat maar zeggen - ietwat onverstandige omgang geen recht op een finaleplaats.

    -Sabrina - Mooier, dommer en humoristischer dan haar zus. Zoals ze zelf al aangaf mist ze inhoud, en is daarom een terechte verliezer.
    Even helemaal weg.
    pi_43959048
    -Hilde - Constant aandacht eisende, nare, bemoeizuchtige vrouw.

    -Milica - Gewoon Milica, lijkt me wel een leuke meid, had vaak medelijden met haar vanwege het vreselijke gedrag van haar moeder.

    -Marcel - Viezerik.

    -Etienne - Een hele grote bek met een klein hartje. Heeft uitspraken gedaan waar ik het niet mee eens ben. Gaandeweg werd hij steeds rustiger. Zijn dronkenmansactie met Marcia was imo geen aanranding. Zijn vertrek in de laatste week vond ik een wijs besluit.

    -Janine - Model met klasse , ontzettende schreeuwlelijkerd, ze roddelde veel maar zei het uiteindelijk ook wel recht in de bek, ze heeft haar 5 minutes of fame gehad.

    -Marlies - Verliefd op Tijn, vond haar wel aardig totdat ze haar ware aard liet zien en steeds meer begon te roddelen. Wat kan dat mens veel eten zeg, bizar gewoon.

    -Jeroen - Winnaar van BB6, ik ben er nog steeds ziek van.

    -Rik - Eerlijk op een niet-kwetsende manier, stemde consequent op Jeroen, stond open voor iedereen, heb een positief gevoel aan hem overgehouden

    -Tijn - Eerlijk en oprecht, is zichzelf ontzettend tegengekomen in het huis, speelde het spel wel maar had het er zichtbaar moeilijk mee, ook aan hem heb ik een positief gevoel overgehouden.

    -Semih - Een baasje met gemene trekjes, had hem graag zijn intelligentie op een positievere manier zien gebruiken.

    -Micheline - Roddelende, nagelsbijtende, bemoeizuchtige jankerd. Heb me vreselijk aan haar geïrriteerd.

    -Egbert - Verloor zijn sleutel en zat in een kano. Aardige, onzekere man die irritant wordt als hij teveel drinkt.

    -Marcia - Leuke intelligente meid, met drank op erg ordinair.

    -Monique - Een gevoelsmens, beetje "onhandig", heb ook erg om haar moeten lachen.

    -Sabrina - Mijn favoriet , grappig, onzeker, ontzettend lief mens en 100% zichzelf gebleven in het huis.
    Ze heeft geen geld gewonnen maar ze is al rijk als persoon.
    wie zichzelf kent, veroordeeld niemand!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')