abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 26 november 2006 @ 11:44:11 #1
128220 Peter6000
pi_43899552
Klachten van oudgedienden, vroeger was alles beter, nu is BB op FOK niets meer aan.
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.
Wat een aanfluiting.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een BB komt. Hummie heeft ons niet kunnen binden, reden genoeg om mensen af te laten haken en hun interesse voor dit forum enkel nog op andere vlakken te laten liggen. Ik ben eerlijk gezegd blij dat we er bijna doorheen zijn...
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:38 schreef CartWOman het volgende:


Niet weg van Fok! beeb, ik vind alleen BB geen zak meer aan hier.

Trusten!
Natuurlijk raar om te lezen voor alle mensen die het dus nog gewoon wel leuk vinden.

Daarom hier een topic om de combinatie FOK - BB6 toe te juichen.
Negatieve zeikende reakties worden verwijderd (als de moderators dat nog kunnen opbrengen)


  † In Memoriam † zondag 26 november 2006 @ 11:45:50 #2
128220 Peter6000
pi_43899580
Ik vermaak me prima op dit Forum en (met mate) met de streams.
Blijft een heel leuk concept, en de combi FOk-BB6 is dus ook nog steeds uitstekend.
  zondag 26 november 2006 @ 12:26:19 #3
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_43900424
mee eens
pi_43901284
Persoonlijk vind ik dit forum beter dan de officiële BB-site. Hier worden geen doekjes gewonden om de gebeurtenissen, daar schort het op de Talpa site nog wel eens aan!
  zondag 26 november 2006 @ 15:07:23 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43905593
Wat boeiend dat mensen die inmiddels hun heil elders hebben gezocht, waar het natuurlijk veeeeeeeeeeeel gezelliger is, hier nog even komen klagen
Ik heb me hier prima vermaakt
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_43906848
Ik heb het hier prima naar m'n zin zoals altijd! Fok rules weet juh wel la ma segguh.

En ja, er komt een BB7.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 26 november 2006 @ 15:57:51 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_43906956
Het ligt niet aan Fok... Dit jaar was BB gewoon echt niet boeiend. En dat kwam door de bewoners. Ik kan me er niet toe zetten die mensen op de stream te bekijken. Vorig jaar had ik echt lol in het streamen, stak af en toe best wat tijd in de streamverslagen, maar dit jaar heb ik misschien in totaal 2 tot 3 uur gestreamd.. Een half uurtje reguliere uitzending per werkdag houd ik haast al niet vol man, ik moet m'n laptop erbij houden zodat ik tegelijkertijd nog wat werk kan doen; dan is 't te doen.

De setup vond ik leuk en het BB weblog vond ik in het algemeen ook heel leuk (Maerycke )
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_43908483
Fok! maakt BB bijzonder

Zonder Fok! is BB geen reet aan.
- alleen kijken is niet leuk, je moet er met anderen over kunnen praten
- ongezouten maar gefundeerde meningen, dat is lekker pittig
- goed dat de slow chat dit jaar gescheiden is van de commentaren op de streams

Bereslecht dit jaar.... dat Fok! zo vaak plat lag of traag was. Dat zal het aantal users ook flink verminderd hebben.

BB7 hoeft van mij niet. Maar hopenlijk is er volgend jaar een ander spraakmakend programma waar we lekker in kunnen meegaan.
pi_43909516
Niets zal ooit weer zijn zoals het is geweest.

Ik heb me vermaakt op FOK èn op VOL. Het gehak van FOK-ers op VOL-ers en omgekeerd had ik alleen graag willen missen. Tis m.i. zinloos om een heel forum met vele verschillende users en onderdelen over één kam te scheren.

En als er ooit nog een BB komt, dan zal ik hier zeker weer komen posten.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_43911091
Vroeger... kwam ik s'morgens van uit mijn werk, en ging ik voor dat ik ging slapen nog even de streamverslagen lezen. Dat maakte dat ik het zo leuk vond.
Nu worden er geen streamverslagen meer geschreven helaas.
Zal wel komen dat het nu vrij te volgen is.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')