abonnement Unibet Coolblue
pi_43893041
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 25 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_43897516
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:16 schreef Lyza het volgende:
- Ze hebben een feest gehad.
- gooiden met taart
- Semih sloeg Marlies een bloedneus
- Marlies dacht dat ie gebroken was dus is heen en weer naar het VU geweest
- Tijn gooide een zak broodmix over Monique heen
- streamlock
- bewoners kregen op hun flikker van Hummus
- Jeroen en Milica zoenen
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:18 schreef Coos het volgende:
Met zo'n "haak" kan het ook bijna niet missen hè?

Maar ik neem aan dat het een 'ongelukje' was.
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:20 schreef Lyza het volgende:
Dat neem je goed aan ja Marlies duwde taart in zijn gezicht en hij wilde iets terugdoen maar toen hij met zijn stukje taart richting gezicht van Marlies ging, draaide ze zich net om ofzo. En Bam. En AU.

En
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_43897520
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:34 schreef svann het volgende:
Hilde is ook gek!
Gaat ze Marcel wakker maken!
'Ik ben jarig', ik ben jarig!'
Hele kamer wakker....
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:37 schreef svann het volgende:
Milicia kan zich schamen... voor haar bezopen moeder.

Hoera, hoera, roept Hilde tig keer.
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:52 schreef svann het volgende:
'Vuile vieze kutkloterige kinderen dat jullie zijn'.
En ze trekt voor de zoveelste keer het dekbed van Milicia en Jeroen af.
Milicia moet en zal eruit komen.
Ze hebben hun kleren nog aan, maar goed...
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:56 schreef Lyza het volgende:
Nounounou.

Milica zou zich eerder moeten schamen voor zo'n moeder dan voor een beetje zoenen onder een dekbed.

Wat een dom mokkel die Hilde.

Milica; "nee oprotten nou, je gaat NU slapen, ik heb er genoeg van"
BB doet steeds de lichten aan, zijn het er duidelijk ook niet mee eens.

Ondertussen staat Hilde al een half uur op die slaapkamer te kloten.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_43897526
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:00 schreef Lyza het volgende:
Milica is op het beeldscherm gaan kijken en volgens haar staat er dat Hilde moet gaan slapen. Geen idee of dat echt zo is.

"Mahamm je moet gaan slapen, er slapen hier mensen. Jij bent geen finalist, je moet rekening houden met ze. Morgen bij jij weer moe, heb je er weer spijt van".

Hilde weer opstaan en "hiep hiep hiep hoera ik ben jarig roepen"

Het zou je moeder wezen, dramatisch.
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:10 schreef svann het volgende:
Thuis heeft Marcel nog weken nachtmerries van een Hilde die het dekbed voor de zoveelste keer van hem aftrekt.

Milicia is kwaad met haar dekbed naar de serre vertrokken.
Hilde blijft maar ouwehoeren en met haar toilettasje rommelen tot wanhoop van degenen die willen slapen.
Wat een aso-mens. Ongelovelijk.
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:07 schreef PC eend het volgende:
Milica has left the building room
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:09 schreef Lyza het volgende:
En vervolgens zegt Hilde: "Jeroehoenn nu moet je er achteraan". En dat nadat ze eerst een uur heeft lopen zeiken dat ze niet bij elkaar in bed mochten liggen.

Jezus dat wijf spoort echt niet.
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:23 schreef svann het volgende:
Marcel sliep net, maakt ze hem weer wakker om te zeggen dat ze even bij Milicia in de serre gaat kijken.

Ik wilde al iets zeggen over een zombie die alsnog voor het effect even herleeft...
Ze leek namelijk eindelijk te gaan slapen.

Milicia vertrekt weer naar de slaapkamer, Hilde blijft -voor de time being- in de serre achter onder de deken.
Ik heb echt medelijden met Milicia.
Jeroen_Milica_en_stoorzender_Hilde_
http://rapidshare.com/fil(...)nder_Hilde_.wmv.html     met dank aan V-O-L, geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door svann op 26-11-2006 22:12:15 (Toevoegen streamfilmpje) ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_43901463
12:23"Echt niet meer normaal"

Micheline vertelt over haar tripje naar Amsterdam met Marlies en Marcia. "Op een gegeven moment zaten we te lunchen en toen werden we echt door heel veel mensen aangekeken. Echt niet meer normaal." Ook Milica heeft dit ervaren. "Ik heb natuurlijk maar zes weken in het Huis gezeten, maar ook ik word best vaak herkend." Vervolgens gaan de Bewoners door met het ontbijt.




12:01"Milica weet er wel raad mee"

Jeroen heeft genoten van de kus. Hij vond het heerlijk en vindt dat Milica erg lekker kan zoenen "Milica weet er wel raad mee", glimlacht hij. Hilde kijkt hem bedenkelijk aan wil er alles van weten. Nog maar een keer legt Jeroen uit hoe de kus tot stand kwam. "We lagen met z'n tweeën in bed en hadden het heel gezellig. We lagen heel dicht tegen elkaar aan en gaven elkaar een knuffel en toen hebben we ook gezoend", legt hij uit.




11:42Een lekkere zoen

Milica en Sabrina zijn de eersten die onder de douche gaan en zo de dag fris proberen te beginnen. Semih, Micheline en Marcia beginnen hun dag buiten. In een heerlijk najaarszonnetje wrijven ze de laatste slaap uit hun ogen en genieten van een vers kopje koffie. In de Keuken wil Rik nog steeds alles weten wat er tussen Milica en Jeroen is gebeurd. Jeroen wil graag het verhaal vertellen, maar wordt continu onderbroken door Hilde. Als Jeroen de kans krijgt, vertelt hij zonder enige gêne dat hij met Milica heeft gezoend en dat hij het heel lekker vond.




11:20"Jezus, wat ben ik brak"

Rik geeft volmondig toe dat hij gisteren teveel gedronken heeft. "Jezus, wat ben ik brak." Hij heeft bijzonder veel moeite met deze zondagochtend en zou het liefst nog uren slapen. Semih en Micheline rollen e ven naar elkaar en wensen elkaar intiem een goedemorgen. Marlies voelt of haar neus er nog aanzit en als ze ontdekt heeft dat die er nog is, besluit ze ook op te staan.




11:06De romance tussen Milica en Jeroen

De haan kraait, maar de Bewoners kunnen niet echt wakker worden. De zusjes kunnen heel moeilijk hun ogen openen. Kreunend en steunend liggen ze in hun bed. Milica lijkt het fitste van iedereen. Vrolijk springt ze op het bed van Rik en Marlies. Ze vertelt dat ze bijna een nachtelijke romance had met Jeroen maar dat haar moeder dit heeft verpest door steeds de dekens op te tillen. Rik is heel geïnteresseerd in de romance, maar Milica laat weinig los. Ze glimlacht geheimzinnig en zegt dat er niets is gebeurd.




10:53Weinig beweging in het Huis

Het feestje heeft er ingehakt. Het enige leven dat er in het Huis is, komt van een Bewoner die naar de WC moet.


10:33Bij de neus

Voor Marlies was het feestje iets vroeger afgelopen dan voor de rest. Tijdens het taartgevecht raakte Semih zo hard haar neus dat even werd gevreesd voor een gebroken neus. Na een bezoekje aan de Eerste Hulp bleek dit gelukkig mee te vallen. Marlies' neus was wel stevig geraakt, maar niet gebroken.


09:59Rozengeur en maneschijn

De Finalisten zaten gisteren in stijl aan de rijkgevulde dis. In nette pakken en jurken hebben ze genoten van het heerlijke eten en elkaar. Na drie maanden op elkaars lip te hebben geleefd, hebben de Bewoners een bijzondere band opgebouwd en dat was niet altijd rozengeur en maneschijn. Met name Jeroen heeft gemerkt dat het serieus spelen van het Big Brother spel je niet heel populair maakt.




09:32Nog twee dagen...

Nog twee dagen onder toezicht van Big Brother en dan begint voor de Bewoners het normale leven weer. De oud-Bewoners hebben in meer of mindere mate al kunnen snuffelen aan de dageijkse gang van zaken, maar voor de Finalisten wordt het een grote stap. Voor één van hen zal deze enorme stap toch iets aangenamer zijn. Morgen weten wie Big Brother wint en enkele tonnen op zijn rekening kan bijschrijven.




09:06Hilde is jarig

Voor Hilde was het extra feest vannacht, want om 12 uur behaalde zij de respectabele leeftijd van 43 jaar. Een half jaar geleden had ze waarschijnlijk niet kunnen bedenken dat ze haar verjaardag zou vieren tussen de muren van het Big Brother Huis. De Bewoners hebben haar uitgebreid in het zonnetje gezet en Hilde heeft alle festiviteiten gelaten over zich heen laten komen.


08:36Een Exit-diner, maar dan anders

Het traditionele Exitdiner kreeg een andere lading dan te doen gebruikelijk. Ten eerste was het niet op zondag, maar een dagje eerder en het etentje stond niet in het teken van het vertrek van één van de Bewoners. De Finalisten werden nog een keer goed in het zonnetje gezet. Na het eten hebben de Bewoners stevig feest gevierd en daar plukken ze nu de zure vruchten van. Het Huis verkeert nog in diepe rust en het ziet er niet naar uit dat daar heel snel verandering in komt.




08:08Wat was er met de taart?

Na het lekkere Finalediner van gisteren werd het een echt feestje. En wat hoort er bij een feest? Juist! Taart. Alleen gebruikten de Bewoners deze taart niet alleen om te eten, maar ook om mee te spelen. Micheline en Marlies besloten de taart te gebruiken als een alternatieve soort zeep; dat kan natuurlijk nooit goed gaan! Na een taartaanval van Marlies wilde Semih een stuk taart terug gooien, maar dat ging niet helemaal zoals Semih wilde. Hij raakte per ongeluk Marlies' neus. Het begon flink te bloeden en Marlies moest het veld ruimen. Nu slaapt iedereen, maar hoe zal het zijn met Marlies' neus?


23:25Proosten en smullen

De vier Finalisten snijden gezamelijk de taart aan, die daarna verdeeld wordt. Er is wat hilariteit over de verschillende lichaamsdelen van de Finalisten die op de verschillende stukken taart terecht komen. Jeroen is erg blij met zijn stukje 'Sabrina'. Er wordt nog maar eens geproost en daarna gesmikkeld van het slagroomgebak. De sfeer is gemoedelijk en iedereen praat leuk met elkaar. Er staat de Bewoners nog een klein feestje te wachten en het ziet er naar uit dat het en gezellige nacht wordt. Proost!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43903770
13:45Milica vertelt over de zoen met Jeroen

Janine ligt in een deuk. Monique en Marlies zijn druk in gesprek. Er is even geen plaats voor mannen. Tijn wil ook iets zeggen, maar vrolijk kletsten de dames verder. Hij komt er niet tussen. Tijn loopt maar weg, maar hij komt terug. Monique heeft iets gemerkt aan de Brabander. "Hij heeft gewoon zijn jas gehaald", zegt Monique als ze hem ziet terug komen. De dames vragen hem of hij iets wilde uitleggen. Maar nu hoeft het niet meer van Tijn. "Maakt niet uit."

In de Zitkamer wordt wel goed naar elkaar geluisterd. Micheline wil van Milica weten wat er tussen haar en Jeroen aan de hand is. Er gaat een roddel van kussen door het Huis. Milica weet niet meer hoe het precies gegaan is. Micheline wil weten wie er begon met zoenen. "Allebei", antwoordt Milica. "Het begon in ieder geval boven de dekens. Je kan wel veel doen onder de dekens, niet dat ik dat gedaan heb. Maar mijn moeder heeft het voor me verpest."




13:08Heerlijk in de zon

Marcel en Jeroen hebben het lekker buiten. Ze hebben een plek gevonden op een bankje in de zon. Ze zien met regelmaat een vliegtuig langsvliegen. Al snel gaat het gespreksonderwerp over dat het toch wel mooi is dat zulke bakbeesten zo in de lucht blijven hangen. Marcel kan zich nog wel herinneren wat hij deed toen de Twin Towers in New York werden aangevallen door twee vliegtuigen. De twee bankzitters proberen zich voor te stellen wat er door je heen gaat als je in één van de twee torens bent geweest op het moment van de ramp. Jeroen zegt er het volgende over: "Moet je voorstellen dat je achter je computertje zit en dan zie je zo'n vliegtuig aankomen." Marcel denkt dat dan echt alles van kort duur zal zijn. Volgens hem maak je daar bijna niets van mee. "Je kunt het aan zien komen, maar dan heb je een paar sconden om na te denken en dan is het over." Jeroen vindt dat dit misschien dan nog wel beter is dan onderin of bovenin zo'n toren te zitten en dan maar te wachten op het onvermijdelijke.

Het zijn niet zulke vrolijke onderwerpen die Jeroen en Marcel aansnijden. Met drank op achter het stuur kan echt niet. Daar zijn de heren het wel over eens. "Ik ken wel een paar mensen die het doen. Ik zal dat nooit doen", vertelt Jeroen. Hij geeft meteen aan dat hij ook niet het gevoel heeft dat hij voor vadertje moet spelen. "ik zeg er wel wat van, maar dan houdt het ook ver op." Wanneer ze uitgepraat zijn, gaan ze naar binnen waar ze Hilde tegen het lijf lopen. Ze vraagt hoe het buiten is. Marcel zegt dat het heerlijk is. Hilde twijfelt er nog aan. Zij is van alle bewoners misschien wel diegene die het minst in de Tuin te vinden is.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43915105
Tijn: Je bent best wel verdrietig geweest, het is wel moeilijk dat ik daar niet veel aan kon doen.

Mo : Ja, dat snap ik dus ook niet zo goed

Tijn: dat komt nog wel

Mo : Ik snap het

Tijn: dat is hetzelfde als woensdag

Mo : zoals ik al zeg, het zou niet de eerst keer zijn.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915140
Tijn het is zo dubbel : Het stelde niks voor, van de andere kant heb je er mensen verdriet mee gedaan.

Tijn: He twas heel raar om daar gisteren met zijn 4-en daar te zitten

Mo : Het lijkt me duidelijk dat je in mijn positie niet in de finale kan zitten.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915176
Tijn: ik heb altijd gedacht dat Saar er eerder uit zou gaan, omdat die zich nooit ergens druk over maakte, terwijl mensen er wel behoefte aan hadden.

Tijn hoe vet is dat filmpje van jullie.

Tijn : Ik denk dat Sabrina is geboren in een gouden wiegje, ze hoeft zich nergens zorgen om te maken.

Monique moet weg. de finalisten moeten in de P-kamer...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915200
De quiz gaat beginnen.

Marcia geeft nog aan dat Monique geen aanwijzingen mag geven.

Monique doet er lacherig over.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915274
Janine heeft een blinddoek.

Monique moet naar de DBK

Egbert : En niet weer 3 uur blijven nu, hè
Janine: Ze heeft gewoon een abbonnement op de dagboekkamer.

In de lounge staan 4 barkrukken opgesteld en er staan gele dozen

De oudbewoners gaan nu allemaal naar de lounge toe.

Sabrina : Wie weet komen ze nu allemaal wel in hun blootje naar ons toe.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915379
Jeroen ligt op Sabrina :

Sabrina : Ja, ik moet hier nog maar even van genieten dat er een man op me ligt.
Jullie zijn allemaal wanhopige mannen, maar buiten het huis moet niemand me meer.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915490
Monique : Wij mogen echt niet helpen. De antwoorden staan ook niet op de kaartjes.

Wij mogen aanwezig zijn, maar absoluut niets zeggen.

Als dat gebeurt, gaat BB ingrijpen.

Mo leest de vraag voor, de kandidaten laten dan de bordjes zien. daarna de volgende vraag.

BB maakt later de uitslag bekend.

Mo : alle 4 krijgen ze wat.

De vragen moet Mo onder haar shirt houden.

De oudbewoners gaan achter de kandidaten zitten.

Semih gaat de finalisten halen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915787
Applaus als de finalisten binnenkomen.

Mo neemt het woord: welkom bij de BB2006 multiple choice quiz.

Mo : Er mag absoluut niet afgekeken worden

Ik ga een vraag stellen met 3 antwoorden. daarna moet je je bordje laten zien

Vraag 1:
Hoeveel jokers waren er in het spel?
5,4,3

Vraag 2:
Hoe hoog moest de suikerklontjestoren zijn?
140,5 142,5 144,5?

Vraag 3:
Hoeveel camera's zijn er in het huis?
51, 52, 53 ?

Vraag 4
Hoeveel was Sabrina aangekomen toen de weegschaal kwam
8kg, 9 kg, 7 kg?

Vraag 5
Hoe vaak ging de hotline af ?
5, 6, 7 ?

Vraag 6 : Hoeveel ballonnen moesten er worden opgeblazen voor de weekopdracht ?
1500, 1750, 2000?

Vraag 7:
Hoeveel keer hebben jullie moeten nomineren ?
10, 11, 12?

Vraag 8 :
Wie is Paul Rosenmüller?
dominee, oud-politicus, dansleraar?
(allen b)

Vraag 9:
is het placemat? placemate ? playmate ?
abba Tijn, Saar, Jeroen, Rik

Vraag 10
Hoeveel bewoners dragen een bril of lenzen
3,4,5 ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')