abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:29:08 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46049917
Pinkpop? Lowlands? Roept u maar..
pi_46050038
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pinkpop? Lowlands? Roept u maar..
Ik gok op Pinkpop... Lowlands hebben ze vorig jaar al gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:57:16 #128
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_46051108
Ik heb genoten! Geweldige band is het toch. Ik vond ze eerlijk gezegd een stuk beter dan de dvd van Somerset 2004. Qua zang is hij er imho echt vooruit op gegaan. Gecombineerd met de geweldige toetsenist, het toffe accent en de feeling met het publiek was het echt genieten
pi_46052882
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

klopt niet... playlist zoals hier gegeven klopt...

publieksreactie hebben ze wel een punt, ik denk dat een hoop mensen alleen Chasing Cars en misschien Run kende
Inderdaad, Oor brabbelt maar wat

En het was wel te verwachten dat veel mensen alleen die nummers kennen. Ik vind dat eigenlijk totaal niet erg, want des te minder zingen ze mee (in mijn oren)

Ik vond het een behoorlijk goed concert, stond ook aardig vooraan (paar meter voor de bassist) ... drummer (ex Therapy?) was lekker bezig, lichtshow ook netjes, enthousiaste en sympathiek overkomende Gary ... ja, 't beviel me wel

Voorprogramma klinkt op CD best wel goed, maar live was z'n zang iets té 'zeurderig' vond ik, wel jammer eigenlijk.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:12:35 #130
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_46054411
Snow Patrol klinkt in de HMH in ieder geval beter dan in Vredenburg, dat was beter... Die invaldrummer deed het ook best goed, op basis van die ene "rehearsal" die hij had gehad.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:14:56 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_46054519
Als ze niet met elkaar op de vuist gaan moet je al blij zijn tegenwoordig..
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:25:08 #132
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_46054951
Dat doen Snow Patrol niet, die zijn lief. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_46055132
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

klopt niet... playlist zoals hier gegeven klopt...

publieksreactie hebben ze wel een punt, ik denk dat een hoop mensen alleen Chasing Cars en misschien Run kende
Deze klopt zeker niet helemaal, maar wel voor een groot gedeelte. How to be dead kwam zeker veel eerder dan Chasing cars. En al helemaal niet voor Ways en means. Dat had ik dan wel onthouden, want dat zijn allebei ongeveer mijn lievelingsnummers.

Of ik ben gewoon in de war
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:39:15 #134
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_46055564
How to be dead en Ways & means kan misschien omgedraaid zijn, maar t/m Shut your eyes was ik redelijk zeker, maar t kan zijn dat ik iets vergeten ben hoor. Best lastig uit je hoofd
pi_46056118
Die Playlist van Oor slaat echt als een tang op een varken

Ben het met je eens Pink_Floyd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46063780
Net terug van het concert in Dusseldorf. Stonden ergens in het midden aangezien we pas om 8 uur er waren (typisch altijd die dik 300 kilometer file als ik eens van ene kant van NL naar andere kant moet), laatste nummer van Scott Matthews nog meegekregen. Hij kan me nog steeds niet echt boeien.

Snow Patrol daarintegen was wel cool. Kleinere zaal dan de HMH, daar deden we het voor! Wel balen dus dat we niet vooraan stonden....is alweer een hele tijd geleden dat ik ergens in het midden stond. Zelfde set als gisteren geloof ik, hij was alleen iets minder spraakzaam en had het idee dat ze een nummer ofzo minder hebben gedaan. Ah kijk Hands Open hebben ze dus niet gespeeld...the bastards! Die vind ik juist zo leuk. Lekker autorij nummer. Afgezien van dat was het een puike show.

Margo heeft een zooi nummers gefilmd met mn camera, die filmpjes zal ik morgen (later vandaag) even online knallen.
pi_46064524
20 maart in Orlando, Florida ga ik ze zien... ik kijk er nu al naar uit!
Nothing takes the past away like the future!
pi_46069523
Cool in Florida.
pi_46070872
In Hard Rock Live... een zaal die als het colloseum in Rome is nagebouwd van binnen en buiten. Het lijkt me erg gaaf!
Nothing takes the past away like the future!
pi_46072311
In dit interview (http://www.toazted.nl/pla(...)-en-Paul-Part-1.html) zeggen ze dat ze op Pinkpop staan.

Zie ook: Pinkpop 2007 - deel 3 , met dank aan Siegfried.
pi_46072696
Geen dank
pi_46078313
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef KneiterS het volgende:

Ze openden idd met Spitting Games maar dan wel een hele ubervette versie, vooral de opbouw:
Hier kan je hem terugkijken...
Afwijken van routine is moeilijk voor de heren dus. Op Lowlands en in Vredenburg ging dat ook al zo.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_46082672
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:34 schreef Hapertje het volgende:
In Hard Rock Live... een zaal die als het colloseum in Rome is nagebouwd van binnen en buiten. Het lijkt me erg gaaf!
Aahhhhhhhh mag ik mee???

Fuck je bent een gozer....
pi_46082747
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Afwijken van routine is moeilijk voor de heren dus. Op Lowlands en in Vredenburg ging dat ook al zo.
Ach, veel artiesten spelen een jaar of wel langer dezelfde setlist. En die opening is ook echt supervet
pi_46085248
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ach, veel artiesten spelen een jaar of wel langer dezelfde setlist. En die opening is ook echt supervet
Idd....het word pas echt vermoeiend als alle verhaaltjes die ze tussendoor vertellen ook hetzelfde zijn. Dit was nog een btje afwisseld.
pi_46094871
Chasing Cars...
pi_46105261
Iemand de bullshitreview al gelezen in het AD vandaag?
pi_46106151
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Iemand de bullshitreview al gelezen in het AD vandaag?
Ja, lekker typisch weer

Kan niet anders dan dat deze review is geschreven door iemand die alleen 'Chasing Cars' en 'Run' kent.
Als ik naar z'n pop top 10 kijk, is die gedachte niet ten onrechte ... geen Snow Patrol te vinden.

Ik vond persoonlijke Chasing Cars 1 van de suffere nummers overigens ... heel veel publiek dat alleen dat nummer kende

Ik wist trouwens niet dat Final Straw ook een nummer was Stefan Raatgever
pi_46108081
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:35 schreef Pietsie1 het volgende:

[..]

Ik wist trouwens niet dat Final Straw ook een nummer was
Dat is dan weer wel waar
pi_46116749
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef JeroenV het volgende:
Iemand de bullshitreview al gelezen in het AD vandaag?
Inderdaad wat een nietszeggende kutrecensie... alsof Chris Martin en die zanger van Keane wel een veelzijdiger stemgeluid hebben

Maar goed dat smaken verschillen, of in dit geval is het een geval van helemaal geen smaak hebben.

Het concert was gewoon helemaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')