abonnement Unibet Coolblue
pi_44292524
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:58 schreef michaeld het volgende:
Martin Ros. Was echt schitterende uitzending ja, beetje zoals met de nieuwjaarsshow van 1998 met Willem Oltmans
Die aflevering kan ik mij wel herinneren.

Hij bleef maar praten.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  Trouwste user 2022 zondag 10 december 2006 @ 07:11:38 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_44294554
Dus het viel tegen ditmaal ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44295099
Welnee, lachen jongen.
Helpt waar hij kan!
pi_44295384
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef CrookedEye het volgende:
wat heeft die jan jaap trouwens tegen caroline tense. goede grap van pierre over die dochter en de thuis situatie.
Ik ben het eens met Jan Jaap over Caroline Tensen ;

Caroline Tensen is iemand die schijnheilig met de winnaar van een postcodeprijs op "bezoek" gaat naar mensen in armen landen om daar met de gelukkige winnaar te kijken hoe die mensen in armoede leven.
Caroline Tensen = schijnheilig.

Net als Rita Verdonk is ook Caroline Tensen een slecht mens.



Zegt het voort, zeg het voort.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_44295391
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:58 schreef michaeld het volgende:
Martin Ros. Was echt schitterende uitzending ja, beetje zoals met de nieuwjaarsshow van 1998 met Willem Oltmans
Was die van het sm-etje sturen ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 10 december 2006 @ 10:32:00 #181
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_44295505
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:35 schreef boneyard het volgende:
waarom nou dit onderwerp (dood van jesse) kiezen, het was nieuws maar je kan gewoon geen grappen maken.
Matige aflevering zeg

Ik snap echt niet waarom ze nou ineens zo politiek correct gaan doen
Over de dood van Jesse maken ze ineens geen grappen, maar grappen over een foto van Pakistanen die ter dood zijn veroordeeld kan ineens wel

Als je ziet waar anders ook grappen over gemaakt werden, die waren nog veel groffer dan wannneer je over die jongen een grap zou maken.

Niet dat ik al die andere grappen zo prettig vindt, maar wees iig consequent dan
!!! Go 49-ers !!!
pi_44295572
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:20 schreef TLC het volgende:

[..]

Net als Rita Verdonk is ook Caroline Tensen een slecht mens.
Zegt het voort, zeg het voort.
Als hij dat nou eens doet in zijn eigen theatershow, die dan steeds slechter bezocht zal worden dan, i.p.v. op de TV in een prgramma dat niet daarvoor bedoeld is. Dan kan iedereen die voor zijn meningsvorming afhankelijk is van JJ van der Wal daar fijn heengaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoSigar op 10-12-2006 18:34:18 ]
Helpt waar hij kan!
pi_44296868
Direct lozen die v.d Wal. Die belerende teksten van die kwibus zijn tenenkrommend. Heertje is ook wel een pseuso wereldverbeteraar maar die is tenminste nog grappig. Wat een verschil met de eerste seizoenen, toen lag je nog vaak in een deuk maar schijnbaar is er voor gekozen om de humor ondergeschikt te maken aan....., ja aan wat eigenlijk. V/ d Wal gaat maar lekker in kleine zaaltjes zijn wereldvisie ten toon spreiden maar val ons daar niet mee lastig.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_44296921
Af en toe een glimlach.

Van Hooijdonk
pi_44297777
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:21 schreef TLC het volgende:

[..]

Was die van het sm-etje sturen ?
Ja, hij bleef maar lachen, geweldige man!
  zondag 10 december 2006 @ 12:24:51 #186
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44297823
Ik snap de kritiek op JJVDW niet zo eigenlijk. Hij zit in een programma waar het juíst de bedoeling is om zijn mening te geven. Als hij die Tensen een kutwijf vindt, prima, dan mag hij dat zeggen, daarvoor zit hij daar.

Ik hoor ook niemand klagen over dat het aquarium van Raoul ingestort was. Ik bedoel, daaraan zit óók geen nieuwswaarde.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 10 december 2006 @ 12:34:46 #187
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_44298085
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef Urquhart het volgende:
Af en toe een glimlach.

Van Hooijdonk
Zat er een beetje voor Jan met de korte achternaam bij. Verder vond ik de uitzending niet geweldig, vorige week was leuker.
pi_44299198
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de kritiek op JJVDW niet zo eigenlijk. Hij zit in een programma waar het juíst de bedoeling is om zijn mening te geven. Als hij die Tensen een kutwijf vindt, prima, dan mag hij dat zeggen, daarvoor zit hij daar.
Hij zit daar om ons te entertainen, niet meer, niet minder. Dat verhaal over dat aquarium is vermakelijk, het verhaal over Tensen niet.

Ergo: kritiek op JJvdW.
pi_44300994
Niet zo boeiend nee, jammer dat de gasten niet zoveel te melden hadden, maar dat kwam ook door de onderwerpen die niet echt geschikt waren voor DWHN vond ik.
sig verwijderd door FA
  zondag 10 december 2006 @ 16:40:47 #190
82589 S-Two
barba macacu
pi_44306112
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:24 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de kritiek op JJVDW niet zo eigenlijk. Hij zit in een programma waar het juíst de bedoeling is om zijn mening te geven. Als hij die Tensen een kutwijf vindt, prima, dan mag hij dat zeggen, daarvoor zit hij daar.

Ik hoor ook niemand klagen over dat het aquarium van Raoul ingestort was. Ik bedoel, daaraan zit óók geen nieuwswaarde.
Wat Symer ook al zei: ze zitten daar om te entertainen. Die gast mag van mij alles zeggen, als het maar grappig is. En dat is bij Raoul veel vaker het geval.

Heb het gister niet gezien, en zal het komende vrijdag ook wle niet zien, maar volgens de meeste reacties hier is dat dus niet zo erg.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44307624
Ze moeten Kamagurka weer eens uitnodigen. Da's in mijn ogen de beste gast die ze ooit gehad hebben in DWHN.
Mike Rotch? Has anybody seen Mike Rotch lately?
pi_44309163
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef S-Two het volgende:

[..]

Wat Symer ook al zei: ze zitten daar om te entertainen. Die gast mag van mij alles zeggen, als het maar grappig is. En dat is bij Raoul veel vaker het geval.

Heb het gister niet gezien, en zal het komende vrijdag ook wle niet zien, maar volgens de meeste reacties hier is dat dus niet zo erg.
Sinds wanneer kijken mensen naar Dit Was Het Nieuws voor de actualiteit ? Ook al heet de titel zo...
  zondag 10 december 2006 @ 19:34:05 #193
82589 S-Two
barba macacu
pi_44310648
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Sinds wanneer kijken mensen naar Dit Was Het Nieuws voor de actualiteit ? Ook al heet de titel zo...
Misschien moet dat in het vervolg de gasten vantevoren vertelt worden .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44311204
quote:
Op zondag 10 december 2006 18:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Sinds wanneer kijken mensen naar Dit Was Het Nieuws voor de actualiteit ? Ook al heet de titel zo...
de titel heet niet
Ben bang dat dit de gevolgen zijn van het programmabeleid wat de publieke omroep moet voeren.
Dus ze moeten wel denk ik..
  zondag 10 december 2006 @ 21:23:30 #195
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44312111
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef mi_ni_me het volgende:
Ze moeten Kamagurka weer eens uitnodigen. Da's in mijn ogen de beste gast die ze ooit gehad hebben in DWHN.
Ik vond de gast met de verborgen trucjes ook geniaal.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44315510
Kunnen ze Hans Teeuwen niet eens uitnodigen of b.v. Andre v. Duin (andere doelgroep) ? Of zijn die te grappig en sneeuwen de vaste leden hierbij onder. Kamagurka was top ("Imca Marina") en dit soort gasten moeten ze meer uitnodigen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_44316490
Ja of Thomas Acda die in het verleden nog wel eens aanschoof. Of mensen van de comedytrain
zal het programma ook ten goede komen denk ik.
  maandag 11 december 2006 @ 01:15:32 #198
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44318482
waar kun je de laatste aflevering eigenlijk terugkijken
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 11 december 2006 @ 10:15:41 #199
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44321479
quote:
Op maandag 11 december 2006 01:15 schreef Aoristus het volgende:
waar kun je de laatste aflevering eigenlijk terugkijken
Lees t topic ff terug.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 14:27:12 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_44481910
Voor degene die zich afvroegen waarom DWHN niet online te zien is:
quote:
Wie vorige week een dag na de uitzending van Dit was het Nieuws het programma terug wilde zien op Uitzendinggemist.nl, kwam van een koude kermis thuis: 'De makers van DWHN willen niet dat dit programma online terug te zien is’, stond op de site vermeld. De mededeling op de site is inmiddels verwijderd, maar de nieuwste afleveringen van het programma zijn nog steeds niet op het internet te zien.

Frank Smeets van Uitzendinggemist.nl weet er weinig over te vertellen: “Ik weet niet waarom dat is en heb er geen mening over”, vertelt hij. “Het blijft materiaal van de omroepen en zij gaan erover of iets op onze site terug te zien is. Ik kan zo snel geen andere programma’s noemen die niet bij ons terug te zien zijn, wel weet ik dat onder meer Koefnoen en Keuringsdienst van Waarde maar een beperkte tijd op Uitzendinggemist.nl te zien zijn. Ik zou me voor kunnen stellen dat het een rechtenkwestie is, maar daarvoor moet je echt bij de TROS zijn.”

Volledig of niet
“Tijdelijk op Uitzendinggemist.nl is voor ons geen optie”, vertelt Pieter van Elteren van de TROS. “Bij ons is het of met een volledig archief online, of helemaal niet.” Eric van Sauers van Dit was het nieuws voegt er aan toe: “Er zijn tussen Dit was het nieuws en de TROS nooit afspraken gemaakt over het bekijken van de uitzendingen via internet. In het verleden zijn de uitzendingen wel, door een communicatiestoring, via internet te zien geweest.”

Een vijftal oude afleveringen van DWHN is overigens via Uitzendinggemist.nl nog wel terug te zien, maar de nieuwe dus niet meer. Van Elteren: “En om eerlijk te zijn verwacht ik ook niet dat er binnenkort een overeenkomst komt die regelt dat DWHN online terug te zien is, helaas.” Als je het programma niet wilt missen, zul je dus gewoon naar de tv-uitzending van het programma moeten kijken, het opnemen, of de dvd kopen…
bron:TVgids.nl
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')