abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:51:12 #201
130755 Kinga
versier hier
pi_43877525
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:49 schreef Sonique het volgende:

[..]

Sandy toch?
Jankerd Jeanette.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:52:30 #202
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43877552
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:50 schreef Kinga het volgende:
Kan iemand misschien het nieuws item "waarom valt milica op jeroen" hier kopieren, krijg ze weer niet geopend, schijt bb site.
waarom valt milica op jeroen

Als Milica bovenop Jeroen springt om te knuffelen moet de hele Franse Slaapkamer meegenieten. Tijn begrijpt heel goed waarom Milica nu wel oog heeft voor Jeroen.

"Je bent wel een beetje tweede keus hoor Jeroen. Nu het met die andere jongen niet is doorgegaan", grapt Tijn eerst. "Nee Tijn, ze heeft wel 23 rozen gekocht", praat Jeroen het goed. "Nee, ik word hier echt verdrietig van", zegt Milica. Hilde vindt ook Tijn het goed moet maken. "Echt Milic", vraagt Tijn. "Ja", klinkt het sip uit het bed van Milica. Reden genoeg voor Tijn om bovenop Milica te springen. Daar kan Milica wel om lachen, maar zij wil het er wel even serieus over hebben.

"Ik sta waarschijnlijk onwijs voor schut"

Milica is bang dat de buitenwereld haar veroordeelt over haar groeiende gevoelens voor Jeroen. "Dan is het straks allemaal weer op het internet. Ik ga dit toch niet zomaar hier in het Huis onthullen. Ik sta waarschijnlijk onwijs voor schut." Dit had Tijn niet zo begrepen en biedt zijn oprechte excuses aan. "Het is toch keilief." "Jij doet dat tenminste tegen iemand die vrijgezel is" , probeert hij Milica op te vrolijken. "Ik wist dat echt niet dat mensen thuis zo denken", blijft Tijn zich verontschuldigen. "Tuurlijk is het logisch dat mensen zo denken. Als jij de opmerking al maakt wat denken mensen thuis wel niet. Tuurlijk is het logisch dat mensen dan zeggen: 'Ja nu hij in de finale zit vind jij hem leuk'. Tuurlijk is dat logisch."
Ondanks het gesprek tussen Milica en Tijn is het hem nog niet helemaal duidelijk waarom Milica graag alle aandacht van Jeroen opeist.
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:53:28 #203
130054 demins
We weten niks
pi_43877568
Test...



Geslaagd!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43877570
Dus het worden stomme weetjes-vragen. Ik dacht leuke confronterende.....
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43877579
voor kinga

Waarom valt Milica op Jeroen?

Als Milica bovenop Jeroen springt om te knuffelen moet de hele Franse Slaapkamer meegenieten. Tijn begrijpt heel goed waarom Milica nu wel oog heeft voor Jeroen.

"Je bent wel een beetje tweede keus hoor Jeroen. Nu het met die andere jongen niet is doorgegaan", grapt Tijn eerst. "Nee Tijn, ze heeft wel 23 rozen gekocht", praat Jeroen het goed. "Nee, ik word hier echt verdrietig van", zegt Milica. Hilde vindt ook Tijn het goed moet maken. "Echt Milic", vraagt Tijn. "Ja", klinkt het sip uit het bed van Milica. Reden genoeg voor Tijn om bovenop Milica te springen. Daar kan Milica wel om lachen, maar zij wil het er wel even serieus over hebben.

"Ik sta waarschijnlijk onwijs voor schut"
Milica is bang dat de buitenwereld haar veroordeelt over haar groeiende gevoelens voor Jeroen. "Dan is het straks allemaal weer op het internet. Ik ga dit toch niet zomaar hier in het Huis onthullen. Ik sta waarschijnlijk onwijs voor schut." Dit had Tijn niet zo begrepen en biedt zijn oprechte excuses aan. "Het is toch keilief." "Jij doet dat tenminste tegen iemand die vrijgezel is" , probeert hij Milica op te vrolijken. "Ik wist dat echt niet dat mensen thuis zo denken", blijft Tijn zich verontschuldigen. "Tuurlijk is het logisch dat mensen zo denken. Als jij de opmerking al maakt wat denken mensen thuis wel niet. Tuurlijk is het logisch dat mensen dan zeggen: 'Ja nu hij in de finale zit vind jij hem leuk'. Tuurlijk is dat logisch."
Ondanks het gesprek tussen Milica en Tijn is het hem nog niet helemaal duidelijk waarom Milica graag alle aandacht van Jeroen opeist.

bb site
pi_43877586
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef demins het volgende:
Test...

[afbeelding]

Geslaagd!
Broodje ei met ui.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43877593
Hil en Marc gaan als eerste de DBK in
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:57:55 #208
130054 demins
We weten niks
pi_43877656
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:54 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Broodje ei met ui.
Plaatje is van mijn kleine zusje!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:59:02 #209
58921 Day
You can fly!
pi_43877673
Heeft Janine als geheime opdracht om Tijn bij Mo uit de buurt te houden?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:00:05 #210
130755 Kinga
versier hier
pi_43877695
Thanks Sonique en Bartoli.
pi_43877705
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Day het volgende:
Heeft Janine als geheime opdracht om Tijn bij Mo uit de buurt te houden?
Dat is anderen ook opgevallen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:01:35 #212
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43877727
OMG.

Na E10, saar Tijn en Mo

Marcel en Milica...
pi_43877791
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:00 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Dat is anderen ook opgevallen.
Het is in ieder geval iets waar ze druk mee bezig is(weet alleen niet of het van BB of Rob komt)...en ze probeerd steeds in te grijpen als ze bij mekaar zitten.
Maar gisteren na het DBK gesprek en vanochtend in de badkamer na het meelgevecht werd er toch weer aardig op los geknuffeld en handjes beetgehouden als Sjaan niet in de buurt was of ff niet oplet.
pi_43877810
Het idee van Janine is leuk om Mo met haar haar te helpen maar of het resultaat leuk wordt/ is?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43877866
Als Marcel intieme gesprekken voert met Milicia vind ik het net de vieze man (type Kees van Kooten)
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:08:57 #216
130755 Kinga
versier hier
pi_43877879
Die stem van Jeroen... damn
pi_43877893
Sa heeft ook iets van Joke Bruys.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43877906
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:59 schreef Day het volgende:
Heeft Janine als geheime opdracht om Tijn bij Mo uit de buurt te houden?
Ja, of ze denkt dat ze dat heeft.....

Ze wil graag een wit voetje bij BB is mijn idee...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43877947
Ah de zeer pier zee..Ik dacht steeds dat ze CPC noemden.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43877960
Ik herinner me dat Janine ooit eens die opdracht letterlijk van Mo gekregen heeft. Dat was toen Janine Mo uit bad trok na een iets te leuk feestje.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43878059
Sa kijkt toch bedenkelijk bij Eggs lieve woorden.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43878091
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:13 schreef Ecila111 het volgende:
Ik herinner me dat Janine ooit eens die opdracht letterlijk van Mo gekregen heeft. Dat was toen Janine Mo uit bad trok na een iets te leuk feestje.
Vanochtend hadden ze het er ook al over....Janine moest Egbert en Marcia ook al in de gaten houden met het drinken, vanavond....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43878100
Egg zegt het wel maar of hij het meent?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43878121
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Vanochtend hadden ze het er ook al over....Janine moest Egbert en Marcia ook al in de gaten houden met het drinken, vanavond....
Nou, dat is wel aan haar besteed met haar havinksogen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43878132
Egbert geeft aan dat Sabrina een flapuit is.

Sabrina: Ja, waarom denk ik dan ook niet een keertje na....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')