abonnement Unibet Coolblue
pi_43864271
Aardig gesprekje tussen Semih en Rik
Beiden balen wel over hoe deze week tot nu toe loopt zo te horen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:52:34 #52
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_43864289
Rik heeft het idee dat niet iedereen er meer zin in heeft
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_43864299
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:50 schreef Kimbolientje het volgende:
Rik & Semih in de tuin; kluisjes samenvoegen, heb je tenminste iets...? Grrrr wat duurt wachten lang!
Wachten we op iets dan? (Moest even studderen)
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43864300
woef
pi_43864317
Rik zit er weer mee dat de oude groepjes weer terug zijn nu
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43864326
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:51 schreef blomst het volgende:
wat word er tussen rik en semih gezegd?
Ze hebben het over de ex-bewoners waarom ze terggekomen zijn, en over wat er aan de hand kan zijn geweest in de dbk geloof ik (A)
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43864384
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Wachten we op iets dan? (Moest even studderen)
Heb het zelf niet gezien op de streams hoor; met heb ff 7 pagina's zitten doorploeteren
Tijn en Rik zijn in de DBK geweest en mogen niks zeggen... en Moeten Hummei iets laten weten, begreep ik... (A)
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43864419
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Kimbolientje het volgende:

[..]

Heb het zelf niet gezien op de streams hoor; met heb ff 7 pagina's zitten doorploeteren
Tijn en Rik zijn in de DBK geweest en mogen niks zeggen... en Moeten Hummei iets laten weten, begreep ik... (A)
Dank voor je geploeter.... ben weer helemaal bij.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43864443
hahahah Graag gedaan!!! Dus gaan we samen zitten wachten :P
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:57:26 #60
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43864461
goedzo Hilde!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43864470
Hilde vertelt trots over haar bonje met Eggie .
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43864484
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:56 schreef Kimbolientje het volgende:
hahahah Graag gedaan!!! Dus gaan we samen zitten wachten :P
pin me er niet op vast!
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43864553
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

pin me er niet op vast!
Nee hoor wees maar niet bang...
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43864593
Ja Rik, we zitten hier niet voor de gezelliheid.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43864608
Semih ligt dubbel om het feit dat Janine in de studio heeft lopen beweren dat Monique beter een ticket naar de Bahamas kan kopen en nu zo close is als Jut en Jul
"met haar schijnheilige bek" maar hij gaat het laten gaan want hij heeft er geen zin meer in omdat het maandag is afgelopen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 22:01:41 #66
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43864627
Semih: Ach, ik kan er wel om lachen dat Janine in de studio zegt dat Monique maar een enkele reis moet gaan kopen naar de bahama;'s en hier loopt te kleffen met Monique*
Rik: schijnheilige <**piep**>
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 22:02:33 #67
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43864652
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef pullup het volgende:
Semih ligt dubbel om het feit dat Janine in de studio heeft lopen beweren dat Monique beter een ticket naar de Bahamas kan kopen en nu zo close is als Jut en Jul
"met haar schijnheilige bek" maar hij gaat het laten gaan want hij heeft er geen zin meer in omdat het maandag is afgelopen
Ik dacht dat dat de reactie van Rik was
pi_43864689
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat de reactie van Rik was
Haha Ik meende het van Semih te horen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43864705
Ow daar gaan ze.... *trommels*
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43864760
Ik vind het perfect wat er nu gebeurd. De broertjes en de zusjes die dachten dat ze super waren, hebben nu niet meer zo'n grote bek.
pi_43864768
Geen geluid op 3 en 4???
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43864813
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:03 schreef pullup het volgende:

[..]

Haha Ik meende het van Semih te horen
Idd, Semih
pi_43864867
Rik en Tijn moesten naar de DBK...Tijn stapt op...Mo grijpt over Sjaan heen, de arm van Tijn even beet...zo van "suc6"...trekt die zwarte Cobra doodleuk d'r muil open tegen Mo:...."Monique niet doen, gewoon echt niet doen". Mo keek wat vreemd maar, pikt het nog ook.

WTF...dat is toch niet normaal...wat is er allemaal aan de hand dat die Sjaan d'r zo bovenop zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door T-lex op 24-11-2006 22:13:35 ]
pi_43864883
De muis van verleden jaar leeft nog
pi_43864925
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef NS het volgende:
De muis van verleden jaar leeft nog
Wat een lieffie... o wat een drolletje!
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')