abonnement Unibet Coolblue
pi_43860678
Ruilt Joost Brenda in voor Nathalie?

Op de redactie van het weekblad Party kwam een berichtje binnen dat BB5-winnaar Joost Hoebink zou hebben gebroken met zijn vriendin Brenda, die veel in beeld is geweest. Met een bordje in haar handen, voorzien van de tekst 'Ik hou van jou', mocht Joost vanuit de dagboekkamer eventjes naar zijn Brenda kijken. Toen hij met 262.500 euro naar buiten kwam, vloog hij Brenda als eerste in de armen. Joost is verrast als razende reporter Andries de Jong hem belt: "We hadden dit stil willen houden, het is al triest genoeg. Maar het klopt, ik heb het kort geleden uitgemaakt. We konden elkaar niet langer gelukkig maken." Op het gerucht dat Joost in Soest zoenend is gezien met zijn voormalige medebewoonster Nathalie Malherbe, zegt hij: "Daar zeg ik nog maar even niks over. Ik vind haar ontzettend leuk en misschien is dat wel wederzijds."

Bron: www.mediawatchers.nl

De waarheid of just another Party-rumour....?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 24 november 2006 @ 19:58:17 #2
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_43860847
Joost en Nathalie...

Ieuw!

*sleurt dit bericht even mee naar de weblog*
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:24:18 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43861541
Het is wel uit met Brenda overigens en met Natalie is het niets, ze zijn gewoon vrienden
quote:
Het is waar. Brenda en ik zijn uit elkaar. Leuk is het niet maar heb er toch een goed gevoel bij. We hebben samen in dik vier jaar erg veel meegemaakt. Gelukkig vooral leuke dingen. Daar probeer ik ook aan terug te denken.

Een paar dagen nadat we uit elkaar zijn gegaan ben ik naar Ierland gegaan. Even alles op een rijtje zetten. De maanden die daaraan vooraf gingen waren niet heel erg leuk. Gelukkig voel ik me nu fantastisch! Van vrienden hoor ik ook dat ze de ‘oude’ Joost weer terughebben.

Maar de bladen zitten er naast. Want wat er deze week in Weekend en Party staat is niet waar. Nathalie en ik zijn gewoon vrienden. En niets meer dan dat. Meer wil ik er niet over zeggen.


22-11-2006
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43863724
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 20:24 schreef flugeltje het volgende:
Het is wel uit met Brenda overigens en met Natalie is het niets, ze zijn gewoon vrienden
[..]
Mijn idee.... Ik wist wel dat er wat aan de hand was.... Joost is een tijdje geleden in zijn eentje naar het plaatsje "Limerick" gegaan.

Ook het feit dat hij kennelijk in zijn eentje in Utrecht ging wonen was natuurlijk al een veeg teken.

Wel jammer. Hij is iig in het huis dolverliefd op haar geweest.
Roerend om te zien.

Maar ja, zo is het leven. Zonder dalen geen pieken.

Sterkte Joost en Brenda !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 november 2006 @ 00:19:09 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_43869178
Joost

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43910643
Joost en nathalie echt bizarrrrrrrrrrr
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_43913082
Joost heeft gereageerd op zijn website: (www.joosthoebink.nl)

Joost vrijgezel?
Het is waar. Brenda en ik zijn uit elkaar. Leuk is het niet maar heb er toch een goed gevoel bij. We hebben samen in dik vier jaar erg veel meegemaakt. Gelukkig vooral leuke dingen. Daar probeer ik ook aan terug te denken.


- Leuk dat Joost dezelfde titel kiest als dit topic!

De geruchten over een nieuwe vriendin in de gedaante van Nathalie verwijst hij naar het land de fabeltjes :

Maar de bladen zitten er naast. Want wat er deze week in Weekend en Party staat is niet waar. Nathalie en ik zijn gewoon vrienden. En niets meer dan dat. Meer wil ik er niet over zeggen.

Nogmaals sterkte in deze moeilijke periode, Joost!

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43915338
'Meer wil ik er niet over zeggen' betekent toch ook wel iets van 'Vraag er alsjeblieft niet over door voor ik me verspreek'.

Zou een domme keuze zijn. Wat een achterlijk wijf was dat zeg...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')