abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:39:56 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841647
Nou heeft m'n vader z'n wijf zo'n geile Jacuzzi voor buiten aangeschaft en het is best lekker moet ik zeggen, al interesseert het gebubbel me zelf niet zo.

Als je er echter 's avonds/ 's nachts een beetje in ligt en naar de sterrenhemel kijkt met een borrel dan heb je toch wel een idee dat je het goeie leven leidt.

Zijn er meer mensen hier die zo'n ding hebben, en waren jullie er snel op uitgekeken? Dat kan ik me dan wel weer voorstellen. Nu nog een mooie dame regelen die met mij wil borrelen/bubbelen
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:44:47 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43841662
Niks mis mee toch, zeker niet als je er zelf niet voor hoeft te betalen.

Ik neem er denk ik volgend jaar ook eentje, zo duur zijn ze nou ook weer niet.

Lijkt me best leuk. Ideaal voor de wintermaanden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43841667
Dat klinkt zekers niet verkeerd.... had ik er maar eentje...

Maar je vader z'n wijf? Je bedoelt de vriendin van je vader? Niet je moeder toch ?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:47:56 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841669
De electriciteitsrekening gaat er al met bijna 400 Euro per jaar door omhoog. Vind ik toch niet niks + de aanschafskosten. Maar goed wie het kan missen boeit dat allemaal niet zo.

Ook zo raar dat het 24/7 warm gehouden wordt. Ik zou denken na een tijd ga je er nog maar 1x per week in bijvoorbeeld. Kan je het dan niet beter gewoon opwarmen. Maar zal ook wel met bacterieen te maken hebben etc.

Nee en tuurlijk had ik t niet over m'n moeder
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:51:54 #5
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43841681
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:47 schreef PLAE@ het volgende:
De electriciteitsrekening gaat er al met bijna 400 Euro per jaar door omhoog. Vind ik toch niet niks + de aanschafskosten. Maar goed wie het kan missen boeit dat allemaal niet zo.

Ook zo raar dat het 24/7 warm gehouden wordt. Ik zou denken na een tijd ga je er nog maar 1x per week in bijvoorbeeld. Kan je het dan niet beter gewoon opwarmen. Maar zal ook wel met bacterieen te maken hebben etc.

Nee en tuurlijk had ik t niet over m'n moeder
400 vind ik erg veel, zo'n ding zou moeten kunnen opereren op en paar dollar/euro per dag, hooguit. En in de zomer zou ik hem niet eens gebruiken.

Je moet het inderdaad wel bijhouden met chemicalien, wat dat betreft werkt het hetzelfde als met een zwembad alleen is een jacuzzi misschien nog wel antrekkelijker voor bacterieen gezien het warme water.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43841684
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:47 schreef PLAE@ het volgende:
Nee en tuurlijk had ik t niet over m'n moeder
dacht ik al

Maar staat dat ding echt 24/7 aan ja? Tering... dat's niks voor mensen die Groen Links stemmen....
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43841687
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:51 schreef popolon het volgende:

[..]

400 vind ik erg veel, zo'n ding zou moeten kunnen opereren op en paar dollar/euro per dag, hooguit. En in de zomer zou ik hem niet eens gebruiken.

Je moet het inderdaad wel bijhouden met chemicalien, wat dat betreft werkt het hetzelfde als met een zwembad alleen is een jacuzzi misschien nog wel antrekkelijker voor bacterieen gezien het warme water.
je zegt 400 euro per jaar veel? En een paar euro per dag moet kunnen?

Even vanuit gaan dat je met een paar euro 2 bedoelt: 2 x 365 = 780 euro per jaar
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:56:20 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841695
Het was een euro per dag. Nouja net iets meer

Ach er zit gewoon zwembadchloor in enzo. 1x per week zo'n tablet geloof ik. Dan nog wat vloeibare rommel, een filter dat je regelmatig moet vervangen etc etc.
  vrijdag 24 november 2006 @ 04:56:52 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43841697
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:54 schreef Pino_666 het volgende:

[..]

je zegt 400 euro per jaar veel? En een paar euro per dag moet kunnen?

Even vanuit gaan dat je met een paar euro 2 bedoelt: 2 x 365 = 780 euro per jaar
Ja, ik heb een zwembad en ik zou een jacuzzi alleen in de koude wintermaanden gebruiken.

En wat dan nog, als je perse zo'n ding wilt moet je ook niet zeuren over de kosten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 24 november 2006 @ 05:02:21 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43841713
Zijn de winters daar streng? -ja- moest ff weer kijek in welke hoek Michigan lag
Dat moet toch goddelijk zijn een pak sneeuw en dan hup hup hup je springt zo je Jacuzzi in van 39 graden
pi_43841715
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 04:56 schreef PLAE@ het volgende:

Het was een euro per dag. Nouja net iets meer

Ach er zit gewoon zwembadchloor in enzo. 1x per week zo'n tablet geloof ik. Dan nog wat vloeibare rommel, een filter dat je regelmatig moet vervangen etc etc.
Mij teveel gedoe

Daar moet je iemand voor in dienst nemen
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  vrijdag 24 november 2006 @ 05:06:02 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43841723
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 05:02 schreef PLAE@ het volgende:
Zijn de winters daar streng?
Dat moet toch goddelijk zijn een pak sneeuw en dan hup hup hup je springt zo je Jacuzzi in van 39 graden
Ehm ja, in de zomer warm, in de winter koud. En dan bedoel ik dat er 2 maanden een dik pak sneeuw ligt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43842792
Zag laatst nog iemand op tv die zo'n ding had.

Lijkt me persoonlijk niets
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_43842811
Ik hoef het niet.

Geen tijd voor.
JOHNNY HEITINGA
pi_43843377
Heel vet! Maar ja, het kost wel een paar duiten!
Maar als ik ooit het geld heb, komt het er zeker!!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43845688
Er was pas zo tv progamma , de tv makelaar of zo
Daar was een stel die hun appartement verkochten en die hadden op hun dakterras ook een jacuzzi staan
Hij zei nog dat bv met oud en nieuw ze er in gingen zitten met glas champagne en keken naar het vuurwerk
Op zich wel een cool idee..


Maar ach , er een echt willen..heb daar toch het geduld niet voor..
Wij hebben thuis al een bubbelbad.. en dat is meer dan genoeg
Salsa Española
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:55:23 #17
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43846590
Zag op zo'n programma waar mensen met een gat in hun hand leren met geld om gaan (Engels, vrij stevige vrouw, en ze heeft het voortdurend over dat we door ons energiegebruik zoveel CO2 de lucht in gooien) ook mensen met zo'n ding. Stond 24 uur per dag aan zonder goede deksel, en vrat stroom.
Goeie islorende deksel er op en een tijdschakelaar zodat hij pas begon op te warmen in de middag, zodat ze 's avonds er lekker in konden, was geen probleem! (en stukken goedkoper)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_43846714
Wij hebben er ook 1, echt heerlijk in de winter als er sneeuw ligt

[ Bericht 7% gewijzigd door ChrisFO op 24-11-2006 12:07:13 ]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
pi_43846994
Foto's ?

Ik heb er geen, mijn Sims echter, die hebben er altijd een
Zolang er was is, is er leven.
pi_43847134
Lijkt me ook superbriljant

Kost zoiets?
pi_43847405
Volgens mij heb je vanaf 3000-4000 al een vrij basic ding, maar je kan het zo gek maken als je wilt.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qB2UcWt8pFw[/youtube]
pi_43848612
Wij hebben er thuis ook één, nu een half jaar denk, maar is echt heerlijk! Afgelopen weekend nog tot 2 uur 's nachts met aantal vrienden erin gezeten.
Qua stroomverbruik zeggen ze inderdaad ongeveer een euro per dag. Dan heb je ook nog chloortabletten, PH+ en PH--tabletten en eens in het jaar moet je volgens mij filter vervangen.
Stroomverbruik is zo hoog omdat hij 24/7 op temperatuur is, je hoeft dus niet vooraf te plannen wanneer je er in wilt. Als ik nu naar buiten zou gaan, isolatiekap open en erin gaan is het water 37°. Als het echt koud wordt 's avonds kun je de temperatuur weer wat hoger instellen of in de zomer wat lager.
Daarnaast gaat hij 's ochtends en 's avonds om 8 uur automatisch even een paar minuten aan om het water niet te lang stil te laten staan.

Hier wat foto's:









Wat specs: 1400L, 5 zitplaatsen, 1 ligplaats, 30 jets, nekmassage, aroma-therapie, verlichting, 2 watervalletjes en een ingebouwde stereo-installatie met pop-upboxen.

Vooral in de winter is het erg lekker om erin te zitten, alleen het uitstappen is super koud, zeker als het vriest!
pi_43849010
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:14 schreef Impry het volgende:
Hier wat foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er zeker relaxed uit !

Dat wordt sparen....
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_43853515
En waar haal je zo'n ding Impry? ff bij ouders voorleggen dit
Fingerspitzgefühl
pi_43856493
Wij hebben hem bij Platinum Spa's gehaald, in Weelde (België) en dan wordt hij geplaatst/onderhouden door Spa Service Nederland uit Roosendaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')