abonnement Unibet Coolblue
pi_43844055
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef schatje het volgende:
Sabrina is tof. Ik gun het haar zo om te winnen. Zodat het ook nooit meer hoeft voor te komen dat de stroom wordt afgesloten omdat ze de rekening niet heeft betaald.

Wel grappig trouwens dat ze gisteren vertelde dat ze niet wist wat een gastenboek is .
denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:20:00 #202
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_43844101
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Gladys het volgende:

[..]

denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..
nou en... als Jeroen wint pikken de Hilica's het wel in....
... en huiver mee
pi_43844126
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:17 schreef Gladys het volgende:

[..]

denk dat als sa wint,dat ze vast een deel kwijt raakt aan mo..
Sabrina is wel zo lief om het geld te delen. Er zit geen kwaad in dat meisje. Ik denk eerder dat ze moet uitkijken voor die Barry.
pi_43844157
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:20 schreef Giggio het volgende:

[..]

nou en... als Jeroen wint pikken de Hilica's het wel in....
ja en als rik wint,zal tijn ook wel wat krijgen bedoelde alleen maar dat sa naief is en niet door zal hebben als mo haar kaalplukt zie ik mo nl wel voor aan
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43844183
Ik hoop echt niet dat een van de broers wint. Ik gun het hen niet.
pi_43844221
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:15 schreef schatje het volgende:
Sabrina is tof. Ik gun het haar zo om te winnen. Zodat het ook nooit meer hoeft voor te komen dat de stroom wordt afgesloten omdat ze de rekening niet heeft betaald.
Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen? Volgens mij moet je daar een aardig bedrag voor neertellen. Wat heeft prioriteit? Ik lul niet uit mijn nek omdat ik weet hoe het is om 2 kinderen groot te brengen met een bijstandsuitkering (wel een tijdje geleden maar het blijft een feit)
pi_43844225
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop echt niet dat een van de broers wint. Ik gun het hen niet.
ik ook niet en tijn al helemaal niet
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:25:45 #208
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_43844230
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:

[..]

ja en als rik wint,zal tijn ook wel wat krijgen bedoelde alleen maar dat sa naief is en niet door zal hebben als mo haar kaalplukt zie ik mo nl wel voor aan
zal wel meevallen, maar mij boeit dat geld niet: wil gewoon dat Sa wint!!!

i.m.o. is een winnaar van BB de bewoner die het meest zichzelf is gebleven, maar daarnaast ook leuk en eerlijk overkomt.. en dat is voor mij veruit Sa!!!
... en huiver mee
pi_43844266
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43844276
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:

[..]

Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen? Volgens mij moet je daar een aardig bedrag voor neertellen. Wat heeft prioriteit? Ik lul niet uit mijn nek omdat ik weet hoe het is om 2 kinderen groot te brengen met een bijstandsuitkering (wel een tijdje geleden maar het blijft een feit)
Helemaal mee eens. Het feit dat Sa geen prioriteiten kan stellen is oorzaak nummer één van haar financieel wanbeleid in het verleden. Bovendien zijn er genoeg mensen in NL die maandelijks de rekeningen niet meer kunnen betalen en dat criterium lijkt me niet voldoende om 'zomaar' de overwinning van BB op te eisen. Al gun ik het haar wel, maar ik hoop dat Jeroen wint.
pi_43844281
Over delen van geld gesproken....Tijn en Rik willen Sa ook helpen met d'r shit mocht het geld hun kant op gaan. Alleen mogen ze het daar niet over hebben onder de finalisten. Had Tijn het stiekem ff over van de week (dacht tegen Eggbert).
pi_43844307
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:

[..]

Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen?
Sabrina heeft het niet altijd slecht gehad. Verder kun je een borstvergroting ook op afbetaling betalen.
pi_43844315
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef Giggio het volgende:

[..]

zal wel meevallen, maar mij boeit dat geld niet: wil gewoon dat Sa wint!!!

i.m.o. is een winnaar van BB de bewoner die het meest zichzelf is gebleven, maar daarnaast ook leuk en eerlijk overkomt.. en dat is voor mij veruit Sa!!!
Het is dat E10 er zo snel uitvloog, want heel veel personen gingen zich toch ook al aan Sa storen met haar gekroel en gekus. Jeroen is ook zichzelf gebleven, samen met Sa de enige 2 oprechte personen in het huis. Zolang de broers maar knalhard drie en vier worden...wat zou dat mooi zijn!
pi_43844381
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:25 schreef NS het volgende:

[..]

Ik snap dit niet hoor. Hoe kan zij dan wel een borstvergroting laten doen?
Dat is nog van het tijdperk van met Simon (de vader van Jenna)...toen die pleite is gegaan zat ze letterlijk en figuurlijk in de kou. Beetje zitten zonder telefoon, gas, water en licht doe je echt niet voor de lol.
pi_43844414
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Sabrina heeft het niet altijd slecht gehad. Verder kun je een borstvergroting ook op afbetaling betalen.
Op afbetaling? Dan nog moet je het geld ervoor hebben. Toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:35:28 #216
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43844447
Er is er maar één die verdient te winnen, en dat is Tijn. Die is vanaf dag één hetzelfde gebleven. Die liep namelijk gelijk al achter Mo aan en kankerde vanaf het begin overal op. Spreekt ook iedereen op hun schijnheilig gedrag aan.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_43844476
Mij boeit het vrij weinig wie er wint...zolang die oersaaie Roene maar niet met die zak geld naar huis gaat.
Je kan zeggen wat je wil maar figuren als Sa, Rik, Tijn en Mo hebben BB gemaakt dit jaar....
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:39:09 #218
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43844523
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef T-lex het volgende:
Mij boeit het vrij weinig wie er wint...zolang die oersaaie Roene maar niet met die zak geld naar huis gaat.
Je kan zeggen wat je wil maar figuren als Sa, Rik, Tijn en Mo hebben BB gemaakt dit jaar....
Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_43844560
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
Er is er maar één die verdient te winnen, en dat is Tijn. Die is vanaf dag één hetzelfde gebleven. Die liep namelijk gelijk al achter Mo aan en kankerde vanaf het begin overal op. Spreekt ook iedereen op hun schijnheilig gedrag aan.
Micheline zag ie in het begin meer zitten dan Mo, maar Mich was bezet in het huis. Dus dan maar achter Mo aan waarvan hij wist dat zij een getrouwde vrouw is met 2 kinderen. Tijn heeft iedereen aangesproken op schijnheilig gedrag? Vanaf het moment dat Tijn aangesproken is door BB wat betreft Mo, ging ie gewoon door met zijn malle gedoe, en ach wat voelde hij zich rot. Schijnheilig? Wie?
pi_43844573
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:

[..]

Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.
Ik ben het daar ook voledig mee eens.
En van de drie overige finalisten is Saartje wat mij betreft de duidelijke winnaaar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:42:20 #221
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_43844615
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:40 schreef NS het volgende:

[..]

Micheline zag ie in het begin meer zitten dan Mo, maar Mich was bezet in het huis. Dus dan maar achter Mo aan waarvan hij wist dat zij een getrouwde vrouw is met 2 kinderen. Tijn heeft iedereen aangesproken op schijnheilig gedrag? Vanaf het moment dat Tijn aangesproken is door BB wat betreft Mo, ging ie gewoon door met zijn malle gedoe, en ach wat voelde hij zich rot. Schijnheilig? Wie?
ja je snapt toch echt niet dat MO hem niet gehoekt heeft he

jongens het wordt de laatste week wel heel erg hier hoor
hij zag micheline wel zitten ?
volgens mij heeft hij gezegd dat ie wel verliefd zou kunnen worden op iemand als micheline, dat is in mijn ogen toch net iets anders.

en zolang mo het goed vind vind ik niet dat je tijn ervoor af kunt rekenen
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_43844630
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:33 schreef NS het volgende:

[..]

Op afbetaling? Dan nog moet je het geld ervoor hebben. Toch?
Als je ergens geld voor hebt hoef je iets niet op afbetaling te kopen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:43:29 #223
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_43844643
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:39 schreef PH52 het volgende:

[..]

Hèhè, eindelijk iemand die weet hoe het zit.
HULDE HULDE!
... en huiver mee
pi_43844678
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:32 schreef T-lex het volgende:

[..]

Dat is nog van het tijdperk van met Simon (de vader van Jenna)...toen die pleite is gegaan zat ze letterlijk en figuurlijk in de kou. Beetje zitten zonder telefoon, gas, water en licht doe je echt niet voor de lol.
Zou me niets verbazen als ze dat geld nodig heeft voor vervanging van die implantaten.
Heb haar wel eens horen zeggen dat er een raar doet nadat ze n ongeluk heeft gehad, maar dat ze er nog steeds niet mee naar de doc is geweest, ook al is het best wel even geleden.
  vrijdag 24 november 2006 @ 10:46:57 #225
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43844716
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:35 schreef PH52 het volgende:
Er is er maar één die verdient te winnen, en dat is Tijn. Die is vanaf dag één hetzelfde gebleven. Die liep namelijk gelijk al achter Mo aan en kankerde vanaf het begin overal op. Spreekt ook iedereen op hun schijnheilig gedrag aan.
Ja behalve zichzelf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')