abonnement Unibet Coolblue
pi_43838055
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
Sabrina is van alle bewoners veruit de grappigste.......................
"ik kan geen man houwen,
maar op mij kan je bouwen"

... en even oefenen in het lintje doorknippen

  donderdag 23 november 2006 @ 23:37:35 #227
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43838073
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef avonne het volgende:

[..]

En wat als je dochter wil dat je er niet over praat?
Zelfs van tevoren je heeft laten beloven er NIET over te beginnen?

Zou je dan tegen iedereen erover praten?
Maar boos mag je dan toch echt wel zijn, en als BB en vooral Hilde de boel lopen te fucken kan je zo'n reactie verwachten.

Als er mensen de boel uit hun verband trekken, zijn het vooral Hilde en Janine.
pi_43838074
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef avonne het volgende:

[..]

"ik kan geen man houwen,
maar op mij kan je bouwen"

... en even oefenen in het lintje doorknippen

Hij was weer leuk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:38:45 #229
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43838101
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:36 schreef NS het volgende:

[..]

Egbert had Etienne er allang op aan kunnen spreken voordat zij de laatste week het huis in zouden gaan (tenminste ik was had dat wel gedaan).
Egbert werdt door de exbewoners (behalve micheline/Samih en MArlies) systematisch genegeerd.
pi_43838118
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:

[..]

Maar boos mag je dan toch echt wel zijn, en als BB en vooral Hilde de boel lopen te fucken kan je zo'n reactie verwachten.

Als er mensen de boel uit hun verband trekken, zijn het vooral Hilde en Janine.
Ook die kicken gewoon weer enorm op de invloed die ze op de gebeurtenissen kunnen hebben deze dagen en dat ten koste van de anderen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43838140
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:38 schreef Sonique het volgende:

[..]

Egbert werdt door de exbewoners (behalve micheline/Samih en MArlies) systematisch genegeerd.
Ja, in het huis. Maar ik bedoel dus voordat ze het huis in zouden gaan.
pi_43838156
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:33 schreef Sonique het volgende:

[..]

Vind ik niet.

Ik zou ook heel boos zijn als ik weet en zie hoe een gastje van 20 je dochter als troffee behandelt.

Beetje raar als jij dat niet doet.
ik keur e10 zijn gedrag niet goed maar nogmaals marcia was zelf ook fout. als je dan flo zijn reactie leest zegt dat mijns inziens ook al genoeg. Het wordt gewoon teveel uitgemolken daar.
pi_43838158
Kung-fu fighting
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43838182
Ooooh die zeikstem van Tijn
pi_43838187
zeg nu maar eens dat Sabrina dom is....ze legt in 5 min de hele situatie uit..
en daarmee is de kous af...petje af!
  donderdag 23 november 2006 @ 23:41:34 #236
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43838191
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef NS het volgende:

[..]

Ja, in het huis. Maar ik bedoel dus voordat ze het huis in zouden gaan.
Ook voor het huis, daar hadden Eggie en Janine het nog over, en Janine bood haar excusses ervoor aan dat ze beter had moeten weten hoe de vork in de steel zat ipv met die andere mee te lopen.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:42:56 #237
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_43838232
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:

[..]

Doeis niet spammen
sorry?
was ff weg.. maar ben er weer... mag ik weer spammen?
(iedereen spamt hier toch continue???)

Stem VOOR Sabrina 0909 0303 / SMS Sabrina naar 1010 !!!!!
... en huiver mee
pi_43838238
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:41 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ook voor het huis, daar hadden Eggie en Janine het nog over, en Janine bood haar excusses ervoor aan dat ze beter had moeten weten hoe de vork in de steel zat ipv met die andere mee te lopen.
Janine heeft er geen reet mee te maken. Het betreft de dochter van Egbert en Egbert had dit vooralsnog kunnen doen. Het is een kwestie tussen Egbert en Etienne.
pi_43838271
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef NS het volgende:

[..]

Janine heeft er geen reet mee te maken. Het betreft de dochter van Egbert en Egbert had dit vooralsnog kunnen doen. Het is een kwestie tussen Egbert en Etienne.
Daar heb je een goed punt natuurlijk
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43838288
Tijd voor stroomuitval.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
  donderdag 23 november 2006 @ 23:44:52 #241
58921 Day
You can fly!
pi_43838296
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze is zeker verstandiger en wijzer.
De manier waarop je elke opmerking over iemand anders meteen op Tijn of Mo betrekt om aan te tonen dat die veel erger zijn verbaast me
Aangezien de meeste discussies hier over die 2 mensen ging, is dat niet zo raar, lijkt mij.

Jij wilde met je post aangeven dat Jeroen zo bezig is geweest met het spel, ik gaf daarop met mijn post aan dat Tijn er net zo hard mee bezig is geweest. Niet erger, op een andere manier, maar toch. Meer niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43838325
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:

[..]

Maar boos mag je dan toch echt wel zijn, en als BB en vooral Hilde de boel lopen te fucken kan je zo'n reactie verwachten.

Als er mensen de boel uit hun verband trekken, zijn het vooral Hilde en Janine.
Nee, boos mag je NIET zijn, want je DOCHTER loopt de hele tijd achter je aan om je de mond te snoeren en ergert zich er dood aan.

Het is haar leven en haar wens, en daar moet je als ouder respect voor hebben.

Egbert was niet met een "reactie" bezig, hij was de hele tijd al bezig steken richting Etienne te doen.
Hij stuurde het op een confrontatie aan, en die kreeg hij dan ook.
Van Hilde, Janine en het vertrek van E10 maar daar was hij dus echt BLIJ mee. Hij was echt heeeeel tevreden toen E10 aankondigde weg te gaan.

Daarna heeft hij trouwens nog uit den treure het hele Marcia/E10 verhaal zitten herhalen de hele avond.

Leuke vader, die zijn bek niet kan houden terwijl hij dat aan zijn dochter had beloofd
pi_43838349
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:44 schreef pullup het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt natuurlijk
Dank je!!!
  donderdag 23 november 2006 @ 23:47:23 #244
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43838362
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:40 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ik keur e10 zijn gedrag niet goed maar nogmaals marcia was zelf ook fout. als je dan flo zijn reactie leest zegt dat mijns inziens ook al genoeg. Het wordt gewoon teveel uitgemolken daar.
Maar daar gaat het nu net niet om, het gaat niet om het hele gebeuren on het bed, maar hoe E10 daarnaartoe heeft gewerkt en z'n dochter als een 'neukertje' behandelde.

Dat is het probleem.

Dat alle bewoners en BB inclusief het hele verhaal op verkrachting en weet ik veel allemaal gooien, en roepen dat eggie niet moet overdrijven zijn precies degene die het hele gebeuren verkeerd opvatten en daarmee helemaal uit het verband trekken.

Zie het zo:

E10 belt aan bij Floris en Egbert en zegt:

Luister, Jou dochter en jou vrouwtje ga ik eens lekker pakken.

En vervolgens als Marica in een dronken bui is pakt hij haar, terwijl bijde op een afstand staan toe te kijken zonder dat er iets aan gedaan kan worden.

Goeie vader ben je als je daar dan niet boos over wordt.

Het gaat er dan niet om dat Marcia dronken is, sterker nog, dat maakt het juist voor e0 alleen maar makkelijker.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:47:24 #245
58921 Day
You can fly!
pi_43838365
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:43 schreef NS het volgende:

[..]

Janine heeft er geen reet mee te maken. Het betreft de dochter van Egbert en Egbert had dit vooralsnog kunnen doen. Het is een kwestie tussen Egbert en Etienne.
Precies!
Janine bemoeit zich over mee en maakt het probleem alleen maar erger.
Geldt ook voor Hilde, overigens.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43838402
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:44 schreef Day het volgende:

[..]

Aangezien de meeste discussies hier over die 2 mensen ging, is dat niet zo raar, lijkt mij.

Jij wilde met je post aangeven dat Jeroen zo bezig is geweest met het spel, ik gaf daarop met mijn post aan dat Tijn er net zo hard mee bezig is geweest. Niet erger, op een andere manier, maar toch. Meer niet.
Ok ik reageerde wat te geprikkeld ook

Save all your kisses for me van de Brotherhood of Man Waar hebben ze die ineens vandaan Dat is heel lang geleden dat ik die hoorde
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43838416
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:47 schreef Sonique het volgende:

-verhaal-
Ik volg je punt wel en ben het ook wel grotendeels met je eens. Maar volgens mij was marcia hem aan het ophitsen toen. Maar goed dit is een neverending discussie ze moesten de beelden nog maar eens laten zien
pi_43838442
De Nuon is daarginds bezig in het stroomhuisje. Whoops, kortsluiting. Wat jammer.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
  donderdag 23 november 2006 @ 23:50:44 #249
58921 Day
You can fly!
pi_43838448
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:49 schreef pullup het volgende:

[..]

Ok ik reageerde wat te geprikkeld ook

Save all your kisses for me van de Brotherhood of Man Waar hebben ze die ineens vandaan Dat is heel lang geleden dat ik die hoorde
Winnaar songfestival ergens in de jaren 70/80?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 23 november 2006 @ 23:51:25 #250
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43838459
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:45 schreef avonne het volgende:

[..]

Nee, boos mag je NIET zijn, want je DOCHTER loopt de hele tijd achter je aan om je de mond te snoeren en ergert zich er dood aan.

Het is haar leven en haar wens, en daar moet je als ouder respect voor hebben.

Egbert was niet met een "reactie" bezig, hij was de hele tijd al bezig steken richting Etienne te doen.
Hij stuurde het op een confrontatie aan, en die kreeg hij dan ook.
Van Hilde, Janine en het vertrek van E10 maar daar was hij dus echt BLIJ mee. Hij was echt heeeeel tevreden toen E10 aankondigde weg te gaan.

Daarna heeft hij trouwens nog uit den treure het hele Marcia/E10 verhaal zitten herhalen de hele avond.

Leuke vader, die zijn bek niet kan houden terwijl hij dat aan zijn dochter had beloofd
Het was BB die de aanleiding gaf, niet Egbert.
Dat Egbert steken gaf, tja. Het zijn allemaal volwassen mensen en daar moet je maar tegen kunnen vind ik. Hilde is daar ook erg goed in trouwens.

Natuurlijk is hij blij als e10 vertrekt. Vind ik echt niet zo raar.

dat Egbert het verhaal tot in den treure het verhaal vertelde komt natuurlijk niet omdat hij z'n dochter niet respecteerd, maar juist omdat de misverstanden weg wilt hebben over het probleem, en dat het probleem niet e10/marcia is maar het tussen e10 en Egbert ligt.

Dat ze daar niet aan willen zegt meer over de bewoners dan over Egbert in dit geval.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')