abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 november 2006 @ 20:08:34 #26
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43939429
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef Michellll het volgende:

[..]

dan vind ik dat hij jou maar wat ghb moet geven
Hoe komt dat nou weer in mn topic terecht
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
  maandag 27 november 2006 @ 20:18:42 #27
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_43939914
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:56 schreef Eowyn86 het volgende:

[..]

wat nou ziek, mijn vriend is een schat maar soms is komt ie iets te geil thuis als ie met zijn vrienden is wezen stappen en dan is het wat moeilijk om hem te stoppen
we hebben het hier wel eens over gehad maar hij kan er weinig aan doen zegt ie, nou dit is missschien de oplossing wel!
hmm..beter dat ie geil thuis komt, dan compleet kapotgeneukt toch?
beter dat hij naar jou toe gaat als ie geil is, dan dat ie vreemd gaat
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 27 november 2006 @ 20:25:48 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43940271
ik vind het altijd wel geil als mijn vriendin tegenstribbelt. de huidige doet dat nooit btw.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43945427
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef Maeksy het volgende:

[..]

Hoe komt dat nou weer in mn topic terecht
pizza
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45665290
Nog updates? als er iets bestaat wat je sexdrive omlaag gooit wil ik dat gráág weten namelijk
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:11:46 #31
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45684887
Hmmm, flinke topickick van Thrilled, maar ik kan nog wel wat info toevoegen over een libido-killer (remmer kan je 't niet eens meer noemen). Op psychiatrisch voorschift kan een middel genaamd Decapeptyl worden voorgeschreven dat bestaat uit een maandelijkse injectie. Deze werkt in op de hypofyse en blokkeert de aanmaak van testosteron. Gevolg is dat het vrijwel onmogelijk wordt om nog een erectie te krijgen en de interesse in sex verdwijnt voor 99%.

Decapeptyl wordt doorgaans voorgeschreven aan kinderen met een te vroeg gestartte puberteit, echter kan het ook worden toegepast bij iedere man met een te hoog libido of een risico op ongewenst seksueel gedrag. Het effect kan echter enigzins verschillen per patient.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:16:14 #32
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_45684953
Pis over je partner heen.
Werkt ook wel libidoremmend. (hoop je).
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_45688041
Prozac werkt ook remmend
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45724292
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 01:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hmmm, flinke topickick van Thrilled, maar ik kan nog wel wat info toevoegen over een libido-killer (remmer kan je 't niet eens meer noemen). Op psychiatrisch voorschift kan een middel genaamd Decapeptyl worden voorgeschreven dat bestaat uit een maandelijkse injectie. Deze werkt in op de hypofyse en blokkeert de aanmaak van testosteron. Gevolg is dat het vrijwel onmogelijk wordt om nog een erectie te krijgen en de interesse in sex verdwijnt voor 99%.
En tegelijkertijd dat de spierkracht afneemt en de vetverdeling meer peervorming zoals bij een vrouw wordt. Dat is het gemeenschappelijke probleem met alle libidoremmers.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:36:16 #35
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45731319
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef Sessy het volgende:

[..]

En tegelijkertijd dat de spierkracht afneemt en de vetverdeling meer peervorming zoals bij een vrouw wordt. Dat is het gemeenschappelijke probleem met alle libidoremmers.
Grote kletskoek, gebeurt niet meer als je al uit de puberteit bent, of je moet flink pech hebben. Met Androcur is het weliswaar mogelijk dat er borstvorming ontstaat, maar met Decapeptyl zijn dat soort bijwerkingen zeer zeldzaam. Zeker die "peervormige vetverdeling" is een mythe. Spierkracht blijft trouwens ook gelijk hoor

Je moet niet alles geloven wat er wordt beweert, tenzij je uit de eerste, of zeer betrouwbare 2e hand ervaring hebt.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_45737791
Stond in de intermediair van een arts die zedendelinquenten behandelde. Dat die daar niet blij mee waren omdat ze niet meer konden bodybuilden en zich nog minder man voelden en nog meer behoefte tot aanranden voelden en zo.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:43:26 #37
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45765696
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:33 schreef Sessy het volgende:
Stond in de intermediair van een arts die zedendelinquenten behandelde. Dat die daar niet blij mee waren omdat ze niet meer konden bodybuilden en zich nog minder man voelden en nog meer behoefte tot aanranden voelden en zo.
Ok . Ach, wat voor de ene patient opgaat hoeft beslist niet voor de andere patient op te gaan, gelukkig maar. Ik vraag me dan trouwens ook af waarmee ze behandeld zijn aangezien ik zou denken dat je met een compleet weggenomen libido weinig interesse in aanranden, of vrouwen in het algemeen hebt.

ps. Waar slaat dat "bodybuilden" op in dat artikel? Klinkt alsof ze 1 crimineel hebben geinterviewd die aan bodybuilden doet, geen goede medicijnen heeft gekregen en zich verwijfd voelt als ;ie medicijnen krijgt. Maar opnieuw, ik kan me vergissen ...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_45778472
Nee ze hadden er wel meer. Het ging erover dat veel verkrachters en aanranders aanranden en verkrachten niet zo zeer omdat ze zin hebben in neuken maar omdat ze zich graag laten gelden als dominante man vanuit de psychische problematiek en een haat jegens vrouwen. Die versterk je juist door ze libidoremmers te geven omdat ze zich dan nog minder dominant gaan voelen en zo. En sporten bleek juist goed voor ze te zijn, in combinatie met psychische behandeling dan. Kregen ze gevoel van eigenwaarde van en zo.
Nou vul ik aan vanuit een ander artikel overigens, geen idee welk. In de intermediair hadden ze het over mannen die heel trots waren op hun spieren en die na het krijgen van libidoremmers nog niet eens 30 cm hoog konden springen.

Overigens wordt de verkrachting in vele landen niet zonder reden onder de geweldsdelicten geklassificeerd ipv onder zedenmisdrijven. Meestal gaat het om macht en niet om seks.
  maandag 29 januari 2007 @ 07:21:24 #39
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_45781090
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:37 schreef Sessy het volgende:
Nee ze hadden er wel meer. Het ging erover dat veel verkrachters en aanranders aanranden en verkrachten niet zo zeer omdat ze zin hebben in neuken maar omdat ze zich graag laten gelden als dominante man vanuit de psychische problematiek en een haat jegens vrouwen. Die versterk je juist door ze libidoremmers te geven omdat ze zich dan nog minder dominant gaan voelen en zo. En sporten bleek juist goed voor ze te zijn, in combinatie met psychische behandeling dan. Kregen ze gevoel van eigenwaarde van en zo.
Nou vul ik aan vanuit een ander artikel overigens, geen idee welk. In de intermediair hadden ze het over mannen die heel trots waren op hun spieren en die na het krijgen van libidoremmers nog niet eens 30 cm hoog konden springen.

Overigens wordt de verkrachting in vele landen niet zonder reden onder de geweldsdelicten geklassificeerd ipv onder zedenmisdrijven. Meestal gaat het om macht en niet om seks.
Da's dan weer iets wat ik nog niet wist, dank je . Enige wat ik van libidoremmers weet is dat ze dan weer wel werken bij mensen die werkelijk een te hoog libido hebben ipv. verkeerd omgaan met het (lager dan extreem) libido wat ze hebben. Ik vraag me dan eigenlijk af wat er wel nodig is voor die mensen, want met wat sportinstructies op straat zetten kan natuurlijk ook niet.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')