abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43807717
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:32 schreef Day het volgende:

[..]

Je vergeet dat E10 nu alles weet. Hij heeft beelden terug gezien, hij weet hoe men over hem denkt.

Hij zei afgelopen nacht (of de nacht daarvoor): waarom heeft BB mij niet gewaarschuwd over hoe men over mij denkt? Waarom zou BB? Hij verkondigde de dingen toch zelf, hij deed die dingen toch zelf? Ze zijn hem toch niet ingefluisterd?

Jij focust je nu heel erg op het Marcia-verhaal, maar in mijn ogen heeft E10 ander foute dingen geflikt. En dat beeld verandert bij mij nu niet omdat hij ineens de 'begripvolle, verstandige'' jongen uithangt.
Dat heb ik dus ook, er moet heel wat gebeuren dat mijn beeld over E10 zal veranderen, hij weet het misschien goed te brengen nu omdat hij weet inderdaad hoe er over hem gedacht wordt.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:37:21 #102
58921 Day
You can fly!
pi_43807742
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik heb t gezien.

Dat de linkse publieke omroep 1 punt van het programma van Wilders con-stant belicht is erg jammer. De publieke opinie is dat Wilders dus alleen voor dát punt staat en verder geen idealen heeft. Een soort one-issue partij. Vooral die Rutte, met zn mosterd na de maaltijd speech, is een kansloze en laffe hond. Hij wil wel in een coaltie met Wilders maar om de kiezers op zijn hand te krijgen (beetje laat, maargoed) zeikt hij Wilders af.

Bos met zn lacherige kutgedrag, daar wil ik niet eens aan beginnen.
Arneaux, nogmaals, er is een POL-forum op FOK!
Laat dit er nu effe buiten. Er gebeurt genoeg op de streams.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43807800
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik heb t gezien.

Dat de linkse publieke omroep 1 punt van het programma van Wilders con-stant belicht is erg jammer. De publieke opinie is dat Wilders dus alleen voor dát punt staat en verder geen idealen heeft. Een soort one-issue partij. Vooral die Rutte, met zn mosterd na de maaltijd speech, is een kansloze en laffe hond. Hij wil wel in een coaltie met Wilders maar om de kiezers op zijn hand te krijgen (beetje laat, maargoed) zeikt hij Wilders af.

Bos met zn lacherige kutgedrag, daar wil ik niet eens aan beginnen.
precies ze kraken wilders puur af vanwege die rem op de islam. Maar dat is 1/9 van de partijpunten . Rutte wil precies hetzelfde omdat Verdonk in zijn partij zit maar geeft dat natuurlijk niet op TV toe
pi_43807803
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:32 schreef Day het volgende:

[..]

Je vergeet dat E10 nu alles weet. Hij heeft beelden terug gezien, hij weet hoe men over hem denkt.

Hij zei afgelopen nacht (of de nacht daarvoor): waarom heeft BB mij niet gewaarschuwd over hoe men over mij denkt? Waarom zou BB? Hij verkondigde de dingen toch zelf, hij deed die dingen toch zelf? Ze zijn hem toch niet ingefluisterd?

Jij focust je nu heel erg op het Marcia-verhaal, maar in mijn ogen heeft E10 ander foute dingen geflikt. En dat beeld verandert bij mij nu niet omdat hij ineens de 'begripvolle, verstandige'' jongen uithangt.
Omdat hij weet hoe ze over hem denken wil hij juist weg omdat hem een gezellige week was beloofd zonder dat ze ergens mee geconfronteerd zouden worden, maar nu ze dit flikken denkt hij dat het weer van voren af aan begint.
En hij heeft wel vreemde dingen geroepen en heeft daar spijt van volgens mij, en hij is volgens mij nu bang dat de emoties weer hoog oplopen en hij weer rare dingen gaat roepen of de sfeer voor iedereen verpest.

Hij is trouwens later teruggekomen op meeste van de vreemde dingen die hij heeft geroepen.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43807822
pff kan die Sjaan niet gaan slapen ofzo
  donderdag 23 november 2006 @ 00:40:01 #106
58921 Day
You can fly!
pi_43807841
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Maar dat is zo gek, want Sabrina is niet zwak. Ik begrijp dat ze een hoop heeft meegemaakt waar een ander aan onderdoor zou zijn gegaan. Ze voedt haar kind ook min of meer alleen op, dat is geen misselijke opgave. Dus hoezo zwak. Maar misschien heeft Etienne een andere definitie van zwak.
Sabrina is niet zwak in alle opzichten, maar ze heeft wel een zwak voor foute mannen, op dat gebied is vaak fout gegaan bij haar. In mijn ogen is E10 hét prototype van de foute man.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43807847
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:36 schreef Sonique het volgende:
kan het filmpje niet vinden...
Het was zo'n typisch Ingrid geintje. Punt .
  donderdag 23 november 2006 @ 00:42:30 #108
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43807931
hye, ik had net een visioen dat er nog maar 4 mensen over waren, de rest was allemaal weg.
Saar, Tijn, Rik en Jeroen waren de finalisten.
Geen Stokende Hilde en Sjaan.
Geen klef e10/saar gedoe
Geen Tijn/Mo geklef.

Jammer dat dat nog een tijd duurt....
  donderdag 23 november 2006 @ 00:42:56 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43807949
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:29 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik heb meer onredelijke opmerkingen van hem gelezen sinds hij weer in het huis is
Dus geleerd heeft hij weinig
Dat vind jij ja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43807974
Nou Tijn, ik ben geen fan van je, knoop dat maar goed in je oren.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:43:45 #111
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43807980
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Het was zo'n typisch Ingrid geintje. Punt .
Okay dan...

She got me inderdaad!

De trut!
  donderdag 23 november 2006 @ 00:44:29 #112
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43808008
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:43 schreef schatje het volgende:
Nou Tijn, ik ben geen fan van je, knoop dat maar goed in je oren.
Is hij nu nog steeds bezig over zijn 'fans'? Ach. Als dat zijn troost is.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:44:48 #113
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43808017
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:40 schreef Day het volgende:

[..]

Sabrina is niet zwak in alle opzichten, maar ze heeft wel een zwak voor foute mannen, op dat gebied is vaak fout gegaan bij haar. In mijn ogen is E10 hét prototype van de foute man.
Hij is nog jong, hij kan nog een hoop leren, denk ik dan maar. Maar misschien ben ik idd te optimistisch.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 23 november 2006 @ 00:44:49 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43808019
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:35 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik heb t gezien.

Dat de linkse publieke omroep 1 punt van het programma van Wilders con-stant belicht is erg jammer. De publieke opinie is dat Wilders dus alleen voor dát punt staat en verder geen idealen heeft.
Waar denk je waar hij die zetels aan te danken heeft dan ?
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 23 november 2006 @ 00:45:01 #115
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43808027
Een poll over?
Confidence through competence
  donderdag 23 november 2006 @ 00:45:42 #116
58921 Day
You can fly!
pi_43808052
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Omdat hij weet hoe ze over hem denken wil hij juist weg omdat hem een gezellige week was beloofd zonder dat ze ergens mee geconfronteerd zouden worden, maar nu ze dit flikken denkt hij dat het weer van voren af aan begint.
En hij heeft wel vreemde dingen geroepen en heeft daar spijt van volgens mij, en hij is volgens mij nu bang dat de emoties weer hoog oplopen en hij weer rare dingen gaat roepen of de sfeer voor iedereen verpest.

Hij is trouwens later teruggekomen op meeste van de vreemde dingen die hij heeft geroepen.
Eend, sommige dingen zijn gewoon gebeurd, punt!
Daar kan je van weg willen lopen, dat wil je misschien ontkennen, maar het is gewoon wel een feit.

Heel lullig, heel naar, heel vervelend, maar je gedrag heeft consequenties. En ik krijg steeds meer het gevoel dat sommige mensen daar (o.a. E10) nog liever dood gaan, dan te erkennen dat ze niet altijd slim bezig zijn geweest en net zo lang blijven draaien tot het voor hun weer recht is.

Zo heeft E10 zijn verontschuldigingen aangeboden aan E10, maar heeft hij wel weer ontzettend lullig tegen 'm gedaan in de studio.

Hij heeft z'n woorden genuanceerd na de vol=vol-discussie, maar kon het toch niet laten Semih weer op zijn afkomst te pakken toen ze ruzie hadden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43808064
en nu op het scherm haal E10 uit de prinsessenkamer
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_43808074
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Is hij nu nog steeds bezig over zijn 'fans'? Ach. Als dat zijn troost is.
Hij zei dat ie ze nodig zal hebben als ie het Huis uit is .
  donderdag 23 november 2006 @ 00:46:12 #119
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43808075
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar denk je waar hij die zetels aan te danken heeft dan ?
Dus je vindt me eendimensionaal? Alsjeblieft zeg.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:46:31 #120
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43808081
JEEESUSSSS TIJNNNNN!

Wat dat betreft ben je net je broer:

Een dramaqueen!
  donderdag 23 november 2006 @ 00:47:43 #121
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43808117
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Day het volgende:

[..]

Eend, sommige dingen zijn gewoon gebeurd, punt!
Daar kan je van weg willen lopen, dat wil je misschien ontkennen, maar het is gewoon wel een feit.

Heel lullig, heel naar, heel vervelend, maar je gedrag heeft consequenties. En ik krijg steeds meer het gevoel dat sommige mensen daar (o.a. E10) nog liever dood gaan, dan te erkennen dat ze niet altijd slim bezig zijn geweest en net zo lang blijven draaien tot het voor hun weer recht is.

Zo heeft E10 zijn verontschuldigingen aangeboden aan E10, maar heeft hij wel weer ontzettend lullig tegen 'm gedaan in de studio.

Hij heeft z'n woorden genuanceerd na de vol=vol-discussie, maar kon het toch niet laten Semih weer op zijn afkomst te pakken toen ze ruzie hadden.
amen
  donderdag 23 november 2006 @ 00:48:31 #122
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43808149
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waar denk je waar hij die zetels aan te danken heeft dan ?
Onvrede met het huidige beleid en de zwalkende koers van de PvdA.
En nu weer on topic
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 23 november 2006 @ 00:49:03 #123
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43808168
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef Day het volgende:

[..]

Eend, sommige dingen zijn gewoon gebeurd, punt!
Daar kan je van weg willen lopen, dat wil je misschien ontkennen, maar het is gewoon wel een feit.

Heel lullig, heel naar, heel vervelend, maar je gedrag heeft consequenties. En ik krijg steeds meer het gevoel dat sommige mensen daar (o.a. E10) nog liever dood gaan, dan te erkennen dat ze niet altijd slim bezig zijn geweest en net zo lang blijven draaien tot het voor hun weer recht is.

Zo heeft E10 zijn verontschuldigingen aangeboden aan E10, maar heeft hij wel weer ontzettend lullig tegen 'm gedaan in de studio.

Hij heeft z'n woorden genuanceerd na de vol=vol-discussie, maar kon het toch niet laten Semih weer op zijn afkomst te pakken toen ze ruzie hadden.
Het grote punt is van het BB huis is dat men zo ontzettend afschermd zit dat ze geen échte mening krijgen. Ja van een aantal mensen, maar dat staat natuurlijk nóóit inverhouding tot de werkelijkheid.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:49:14 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43808175
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Omdat hij weet hoe ze over hem denken wil hij juist weg omdat hem een gezellige week was beloofd zonder dat ze ergens mee geconfronteerd zouden worden, maar nu ze dit flikken denkt hij dat het weer van voren af aan begint.
En hij heeft wel vreemde dingen geroepen en heeft daar spijt van volgens mij, en hij is volgens mij nu bang dat de emoties weer hoog oplopen en hij weer rare dingen gaat roepen of de sfeer voor iedereen verpest.

Hij is trouwens later teruggekomen op meeste van de vreemde dingen die hij heeft geroepen.
We zijn het weer een keer helemaal eens PCeend.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 23 november 2006 @ 00:49:46 #125
58921 Day
You can fly!
pi_43808194
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Onvrede met het huidige beleid en de zwalkende koers van de PvdA.
En nu weer on topic
Thx WA, want naar mij luisteren ze niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')