abonnement Unibet Coolblue
pi_43806221
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 22 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  donderdag 23 november 2006 @ 13:51:23 #2
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43818849
Ze zijn wakker
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 23:28:13 #3
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43837764
Milica is er in
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 23:28:40 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43837784
Etienne is er uit
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 23 november 2006 @ 23:29:51 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43837831
Ellendig
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 23:35:12 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43838000
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:29 schreef Falco het volgende:
Ellendig
Voor vragen en opmerkingen over de streamverslagen, verwijs ik je naar het desbetreffende topic.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43838528
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Voor vragen en opmerkingen over de streamverslagen, verwijs ik je naar het desbetreffende topic.
Volgens mij ging het over de muziek
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43838661
Ik wist dat Sa een blondje was; maar ik hoor haar nu in herhaling; Oja Jensen!? Nog geen uur geleden hoorde Mo & Sa dat ze een site hadden, nu weer OH?? Echtwaar!?

Wat is een gastenboek dan????

En ze bewijst het keer op keer; Wat zei ik dan bij Jensen?!

Ow ik weet het echt niet meer hoor!

Hahahha *lol*
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43838704
En Millica is haar moeder ook aan het "zwart" maken; de mensen op internet hebben ECHT geen leven, en die zijn de schuld van alle roddels bla bla
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:02:29 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_43838764
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:53 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over de muziek
Klopt!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator vrijdag 24 november 2006 @ 08:24:35 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43842455
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Klopt!
OK! Dan was het een correct streamverslag. Sorry!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:13:30 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43847021
dank allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')