abonnement Unibet Coolblue
pi_43780353
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef 2live het volgende:

[..]

da's waar alleen kun je je afvragen wie ze er een dienst mee wilden bewijzen met zo duidelijk je mening ventileren...
in ieder geval niet de mensen die om mo geven....
misschien voelen ze zich medeschuldig dat ze er niets aan gedaan hebben/bemoeid hebben.
  woensdag 22 november 2006 @ 13:54:55 #202
58921 Day
You can fly!
pi_43780541
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:48 schreef berney het volgende:

[..]

misschien voelen ze zich medeschuldig dat ze er niets aan gedaan hebben/bemoeid hebben.
Hmmm, denk het niet.
Er zitten tussen de ex-bewoners genoeg dit het gedrag van Mo en Tijn ook afkeurden hoor. Dat hebben ze ook geventileerd in het huis. Marcia, Egbert, Marlies, Semih en Micheline, Jeroen, Milica en Hilde hadden er ook vraagtekens bij.
Het is alleen opvallend dat Janine (heeft er geen problemen mee om een relatie te hebben met getrouwde mannen), Rik (zie reden Janine) en E10 (zat zelf met z'n tengels aan een vrouw met een relatie), Marcel (moet z'n zoon toch verdedigen) dit alllemaal 'gewoon' vinden.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 22 november 2006 @ 13:56:51 #203
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43780598
Ok, dus Tijn wist al vrij in het begin dat zijn gedrag tav Mo een probleem was (de keer dat Rob Mo uit het huis wilde trekken, al vrij in het begin van BB). Vervolgens heeft BB herhaaldelijk op hem ingepraat om zijn gedrag te wijzigen. Dat hielp niet. Toen ging BB zich er openlijk mee bemoeien "Tijn, zender checken!", zette ze 3 dagen apart (kleertjes naaien), ook dat hielp niet. Een uitbrander van Rik naar Tijn (op commando van BB) werkte ook al niet.

Wat deed Tijn dan wel? Die ging liefdesgedichten voordragen, voor de ogen van heel Nederland, maar vooral voor de ogen van Rob en Mo haar kinderen?

Ben je dan "een beetje dom", of ben je dan gewoon een randdebiel eerste klas?!

En dan nu samen héél verbaasd zijn over wat ze samen aan ellende hebben gecreëerd? Ze wisten het niet? Kom op nou, ze wisten het wel degelijk.

Nope, ik heb geen medelijden met Tijn, en al helemaal niet met Mo. Ookal was Tijn tot over zijn oren verliefd, dan had Mo dat zelf af kunnen kappen en hem aan het verstand moeten peuteren dat ze niet alleen getrouwd is, maar vooral ook verantwoordelijkheden heeft naar haar gezin. Maar Mo genoot zich suf van al die aandacht.

Voor Rob en de kids vind ik het wél meer dan rot.
pi_43780689
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Day het volgende:

[..]

Hmmm, denk het niet.
Er zitten tussen de ex-bewoners genoeg dit het gedrag van Mo en Tijn ook afkeurden hoor. Dat hebben ze ook geventileerd in het huis. Marcia, Egbert, Marlies, Semih en Micheline, Jeroen, Milica en Hilde hadden er ook vraagtekens bij.
Het is alleen opvallend dat Janine (heeft er geen problemen mee om een relatie te hebben met getrouwde mannen), Rik (zie reden Janine) en E10 (zat zelf met z'n tengels aan een vrouw met een relatie), Marcel (moet z'n zoon toch verdedigen) dit alllemaal 'gewoon' vinden.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ze misschien niet voldoende "opgetreden" hebben. Hilde had nog geprotesteerd maar werd hard onderuit gehaald door Rik toen. Dat was misschien toen beter geweest dat het toen escalleerde.

Misschien was de "relatie" wat minder diep gegaan. Nu is het achteraf gepraat.


hopelijk snap je me, ik kan het nooit zo goed verwoorden als jou.

En nu ga ik stemmen
pi_43780789
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef berney het volgende:


En nu ga ik stemmen
Toch wel Jeroen naar 1010 he?
  woensdag 22 november 2006 @ 14:04:40 #206
58921 Day
You can fly!
pi_43780838
Precies, Tissik.

E10 had vannacht ook een heel monoloog. BB had ze meer moeten beschermen, BB had geen beelden moeten manipuleren.

Hallo!!!!!!
Ten eerste, er zitten allemaal volwassen mensen in dat huis! Ze zijn zelf verantwoordelijk voor hun daden, hun gedrag en de dingen die ze gezegd hebben.
Ten tweede, BB kan dan misschien dingen gemanipuleerd hebben (wat ik bij de Mo/Tijn-gate niet vindt), maar je kan iets niet manipuleren als je er geen beelden bij hebt en TIjn, Mo en E10 hebben ze van genoeg materiaal voorzien.
Ten derde, zo te horen heeft BB er juist alles aan gedaan om Tijn en vooral Mo te beschermen. Het heeft alleen niet veel geholpen.
En waarom? Omdat ze er schijt aan hadden. Omat het 3 maanden lang de ik, ik en ik-show is geweest bij die 2.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43780841
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:56 schreef Tissik het volgende:
Ok, dus Tijn wist al vrij in het begin dat zijn gedrag tav Mo een probleem was (de keer dat Rob Mo uit het huis wilde trekken, al vrij in het begin van BB). Vervolgens heeft BB herhaaldelijk op hem ingepraat om zijn gedrag te wijzigen. Dat hielp niet. Toen ging BB zich er openlijk mee bemoeien "Tijn, zender checken!", zette ze 3 dagen apart (kleertjes naaien), ook dat hielp niet. Een uitbrander van Rik naar Tijn (op commando van BB) werkte ook al niet.

Wat deed Tijn dan wel? Die ging liefdesgedichten voordragen, voor de ogen van heel Nederland, maar vooral voor de ogen van Rob en Mo haar kinderen?

Ben je dan "een beetje dom", of ben je dan gewoon een randdebiel eerste klas?!

En dan nu samen héél verbaasd zijn over wat ze samen aan ellende hebben gecreëerd? Ze wisten het niet? Kom op nou, ze wisten het wel degelijk.

Nope, ik heb geen medelijden met Tijn, en al helemaal niet met Mo. Ookal was Tijn tot over zijn oren verliefd, dan had Mo dat zelf af kunnen kappen en hem aan het verstand moeten peuteren dat ze niet alleen getrouwd is, maar vooral ook verantwoordelijkheden heeft naar haar gezin. Maar Mo genoot zich suf van al die aandacht.

Voor Rob en de kids vind ik het wél meer dan rot.
Ik denk dat de kinderen meer schade ondervinden van al dat nietszeggende gelul en gespeculeer op het internet dan aan werkelijke het gedrag van Mo een Tijn in het huis.
In een brief aan Mo hebben de kinderen zelfs aangegeven dat ze trots op haar zijn en dat ze haar heel stoer en tof vinden en fijn vonden dat ze een goed maatje had in huis
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  woensdag 22 november 2006 @ 14:06:17 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43780874
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Day het volgende:

[..]

Hmmm, denk het niet.
Er zitten tussen de ex-bewoners genoeg dit het gedrag van Mo en Tijn ook afkeurden hoor. Dat hebben ze ook geventileerd in het huis. Marcia, Egbert, Marlies, Semih en Micheline, Jeroen, Milica en Hilde hadden er ook vraagtekens bij.
Het is alleen opvallend dat Janine (heeft er geen problemen mee om een relatie te hebben met getrouwde mannen), Rik (zie reden Janine) en E10 (zat zelf met z'n tengels aan een vrouw met een relatie), Marcel (moet z'n zoon toch verdedigen) dit alllemaal 'gewoon' vinden.
Dan is Marlies dus de hypocriet van het stel, want ik heb haar ook horen zeggen dat ze het had aangelegd met een getrouwde man.
pi_43780901
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:56 schreef Tissik het volgende:
Ok, dus Tijn wist al vrij in het begin dat zijn gedrag tav Mo een probleem was (de keer dat Rob Mo uit het huis wilde trekken, al vrij in het begin van BB). Vervolgens heeft BB herhaaldelijk op hem ingepraat om zijn gedrag te wijzigen. Dat hielp niet. Toen ging BB zich er openlijk mee bemoeien "Tijn, zender checken!", zette ze 3 dagen apart (kleertjes naaien), ook dat hielp niet. Een uitbrander van Rik naar Tijn (op commando van BB) werkte ook al niet.

Wat deed Tijn dan wel? Die ging liefdesgedichten voordragen, voor de ogen van heel Nederland, maar vooral voor de ogen van Rob en Mo haar kinderen?

Ben je dan "een beetje dom", of ben je dan gewoon een randdebiel eerste klas?!

En dan nu samen héél verbaasd zijn over wat ze samen aan ellende hebben gecreëerd? Ze wisten het niet? Kom op nou, ze wisten het wel degelijk.

Nope, ik heb geen medelijden met Tijn, en al helemaal niet met Mo. Ookal was Tijn tot over zijn oren verliefd, dan had Mo dat zelf af kunnen kappen en hem aan het verstand moeten peuteren dat ze niet alleen getrouwd is, maar vooral ook verantwoordelijkheden heeft naar haar gezin. Maar Mo genoot zich suf van al die aandacht.

Voor Rob en de kids vind ik het wél meer dan rot.
randdebiel vind ik dan wat vergaan maar zeker is dat ze BEIDE verantwoordelijk heden hebben Tijn heeft respect te hebben voor haar situatie maar dat houd toch op als zij dat zelf niet heeft... dus in mijn ogen is vooral Monique degene die het boetekleed maar moet aan trekken ipv dit asociale gedrag te vertonen en de schuld als altijd op andere af te schuiven
pi_43780934
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk dat de kinderen meer schade ondervinden van al dat nietszeggende gelul en gespeculeer op het internet dan aan werkelijke het gedrag van Mo een Tijn in het huis.
In een brief aan Mo hebben de kinderen zelfs aangegeven dat ze trots op haar zijn en dat ze haar heel stoer en tof vinden en fijn vonden dat ze een goed maatje had in huis
dit was in het begin van BB en het is daarna alleen maar meer geworden
  woensdag 22 november 2006 @ 14:09:03 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43780968
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef Day het volgende:
Precies, Tissik.

E10 had vannacht ook een heel monoloog. BB had ze meer moeten beschermen, BB had geen beelden moeten manipuleren.

Hallo!!!!!!
Ten eerste, er zitten allemaal volwassen mensen in dat huis! Ze zijn zelf verantwoordelijk voor hun daden, hun gedrag en de dingen die ze gezegd hebben.
Ten tweede, BB kan dan misschien dingen gemanipuleerd hebben (wat ik bij de Mo/Tijn-gate niet vindt), maar je kan iets niet manipuleren als je er geen beelden bij hebt en TIjn, Mo en E10 hebben ze van genoeg materiaal voorzien.
Ten derde, zo te horen heeft BB er juist alles aan gedaan om Tijn en vooral Mo te beschermen. Het heeft alleen niet veel geholpen.
En waarom? Omdat ze er schijt aan hadden. Omat het 3 maanden lang de ik, ik en ik-show is geweest bij die 2.
Precies!!
  woensdag 22 november 2006 @ 14:10:11 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43780999
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef Knurkie het volgende:

[..]

randdebiel vind ik dan wat vergaan maar zeker is dat ze BEIDE verantwoordelijk heden hebben Tijn heeft respect te hebben voor haar situatie maar dat houd toch op als zij dat zelf niet heeft... dus in mijn ogen is vooral Monique degene die het boetekleed maar moet aan trekken ipv dit asociale gedrag te vertonen en de schuld als altijd op andere af te schuiven
Monique zal in elk geval degene zijn die op de blaren zit.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:11:31 #213
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43781032
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:04 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk dat de kinderen meer schade ondervinden van al dat nietszeggende gelul en gespeculeer op het internet dan aan werkelijke het gedrag van Mo een Tijn in het huis.
In een brief aan Mo hebben de kinderen zelfs aangegeven dat ze trots op haar zijn en dat ze haar heel stoer en tof vinden en fijn vonden dat ze een goed maatje had in huis
Die brieven dateren uit de eerste weken BB. In die eerste weken BB trok Rob het al niet meer! In die eerste weken was er alleen nog maar sprake van zo nu en dan een vriendschappelijke knuffel. Dat was voor Rob al reden genoeg om stennis te trappen bij BB en Mo op te eisen om terug naar huis te keren. Vervolgens is er getongzoend, gevingerd, werden er liefdesgedichten voorgedragen en heeft Tijn vooral in de afgelopen week niet één keer maar talloze keren "Mo, ik HOU van JOU!" geroepen.

Maar nu (na al het openlijk gevoos en alle liefdesverklaringen) zou het allemaal helemaal ok zijn voor Rob en de kids?

Get real.
pi_43781039
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef Marrije het volgende:

[..]

Monique zal in elk geval degene zijn die op de blaren zit.
en volledig verdiend
  woensdag 22 november 2006 @ 14:14:03 #215
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43781087
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef Day het volgende:

[..]

Hmmm, denk het niet.
Er zitten tussen de ex-bewoners genoeg dit het gedrag van Mo en Tijn ook afkeurden hoor. Dat hebben ze ook geventileerd in het huis. Marcia, Egbert, Marlies, Semih en Micheline, Jeroen, Milica en Hilde hadden er ook vraagtekens bij.
Het is alleen opvallend dat Janine (heeft er geen problemen mee om een relatie te hebben met getrouwde mannen), Rik (zie reden Janine) en E10 (zat zelf met z'n tengels aan een vrouw met een relatie), Marcel (moet z'n zoon toch verdedigen) dit alllemaal 'gewoon' vinden.
Kijk, dat vind ik nou wel leuk, dat je dat zegt. Marcia, die zich liet vingeren door E10, dat je daarover valt, dan zeg ik oké, eensch, viese hoer.

Maar twee mensen zo puur als Tijn en Monique, die niet anders deden dan hun warme gevoelens voor elkaar verntileren, dat heel die hunkerende bende wapperende kansloze kneuzen in dat huis ( en berney hier ) daarover loopt te zeikstralen, onvoorstelbaar, echt.

_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_43781140
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef Tissik het volgende:

[..]

Die brieven dateren uit de eerste weken BB. In die eerste weken BB trok Rob het al niet meer! In die eerste weken was er alleen nog maar sprake van zo nu en dan een vriendschappelijke knuffel. Dat was voor Rob al reden genoeg om stennis te trappen bij BB en Mo op te eisen om terug naar huis te keren. Vervolgens is er getongzoend, gevingerd, werden er liefdesgedichten voorgedragen en heeft Tijn vooral in de afgelopen week niet één keer maar talloze keren "Mo, ik HOU van JOU!" geroepen.

Maar nu (na al het openlijk gevoos en alle liefdesverklaringen) zou het allemaal helemaal ok zijn voor Rob en de kids?

Get real.
En we zijn weer bij af blijkbaar
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:16:17 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43781149
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef Tissik het volgende:

[..]

Die brieven dateren uit de eerste weken BB. In die eerste weken BB trok Rob het al niet meer! In die eerste weken was er alleen nog maar sprake van zo nu en dan een vriendschappelijke knuffel. Dat was voor Rob al reden genoeg om stennis te trappen bij BB en Mo op te eisen om terug naar huis te keren. Vervolgens is er getongzoend, gevingerd, werden er liefdesgedichten voorgedragen en heeft Tijn vooral in de afgelopen week niet één keer maar talloze keren "Mo, ik HOU van JOU!" geroepen.

Maar nu (na al het openlijk gevoos en alle liefdesverklaringen) zou het allemaal helemaal ok zijn voor Rob en de kids?

Get real.
Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken, maar t lukt niet echt
  woensdag 22 november 2006 @ 14:17:25 #218
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43781182
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik nou wel leuk, dat je dat zegt. Marcia, die zich liet vingeren door E10, dat je daarover valt, dan zeg ik oké, eensch, viese hoer.

Maar twee mensen zo puur als Tijn en Monique, die niet anders deden dan hun warme gevoelens voor elkaar verntileren, dat heel die hunkerende bende wapperende kansloze kneuzen in dat huis ( en berney hier ) daarover loopt te zeikstralen, onvoorstelbaar, echt.

Nee hoor, pure en echte gevoelens mag je best ventileren. Alleen moet je er dan geen drama van gaan maken als je niet bij je werkelijke partner aan kunt kloppen.

De gevoelens tussen Mo en Tijn zijn zo ontzettend puur en echt, dat Mo nu loopt te grienen over het feit dat ze Rob weer onder ogen moet komen, en Tijn over enkele weken met Marlies fijn skivakantie gaat houden.

Zo puur, zo echt, je zou er tranen van in de ogen krijgen.
pi_43781200
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken, maar t lukt niet echt
zijn die betonnen platen in de uitverkoop geweest? dat zou dan verklaren waarom andere het zo zielig vinden voor Monique en Tijn
  woensdag 22 november 2006 @ 14:18:08 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43781208
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik nou wel leuk, dat je dat zegt. Marcia, die zich liet vingeren door E10, dat je daarover valt, dan zeg ik oké, eensch, viese hoer.

Maar twee mensen zo puur als Tijn en Monique, die niet anders deden dan hun warme gevoelens voor elkaar verntileren, dat heel die hunkerende bende wapperende kansloze kneuzen in dat huis ( en berney hier ) daarover loopt te zeikstralen, onvoorstelbaar, echt.

Je vergeet mij
pi_43781289
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:16 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken, maar t lukt niet echt
maar dat komt toch omdat er nu eenmaal mensen zijn die geloven wat rob en de kinderen zeggen....
en zie ik geen reden om ze niet te geloven ! hoe ik zelf op zo'n situatie zou reageren staat daar los van.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 22 november 2006 @ 14:21:30 #222
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43781312
Iedereen moet niet vergeten te gaan stemmen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43781329
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:21 schreef arneaux het volgende:
Iedereen moet niet vergeten te gaan stemmen.
al gedaan
  woensdag 22 november 2006 @ 14:22:30 #224
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43781335
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef 2live het volgende:

[..]

maar dat komt toch omdat er nu eenmaal mensen zijn die geloven wat rob en de kinderen zeggen....
en zie ik geen reden om ze niet te geloven ! hoe ik zelf op zo'n situatie zou reageren staat daar los van.
Ah, jij hebt vast de live-uitzending niet gezien? De gezichtsuitdrukkingen van Rob (en ook haar zoontje), vertelden meer dan je in woorden zou kunnen vatten.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:23:29 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43781370
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef 2live het volgende:

[..]

maar dat komt toch omdat er nu eenmaal mensen zijn die geloven wat rob en de kinderen zeggen....
en zie ik geen reden om ze niet te geloven ! hoe ik zelf op zo'n situatie zou reageren staat daar los van.
Omdat ik wel geloof dat sommige mensen niet hun vuile was willen buiten hangen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')