abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Milf dinsdag 21 november 2006 @ 23:24:57 #1
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43767717


Toen wij onderstaand stukje van buzzer lazen over Fok! voor FOK waren we meteen enthousiast.
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef buzzer het volgende:
Na het brainstormen over welk doel we dit jaar zouden kiezen om geld voor in te zamelen, kwam vanuitde users het idee om stichting Fok te gaan steunen.
Behalve dat onze namen overeen komen, leek me dit een bijzonder goed doel om te steunen. De stichting zet zich in voor kinderen met taaislijm ziekte. Een relatief onbekende ziekte, met helaas een korte levensverwachting. Ik heb contact gelegd met het bestuur van de stichting, en zij waren gelijk razend enthousiast over . Omdat de ziekte relatief onbekend is, is het niet zo simpel voor de stichting (die geheel op vrijwilligers draait) om fondsen te werven.

Als ik zie welk een enthousiasme de stichting uistraalt, kunnen wij natuurlijk niet achterblijven !Vandaar ook de naam voor de actie: Fok! voor Fok
Pussydeluxe is vorige week gevraagd een datingshow te organiseren voor Fok! radio, na wat brainstormsessies met mij hebben we bedacht dat we dit het beste kunnen combineren. Het wordt geen datingshow, maar een grote veilingsactie waarvan alle opbrengsten naar stichting FOK zullen gaan! Er mag geld geboden worden op moderators en de hoogste bieder mag dan een dag op stap met zijn ‘prijs’.

Tijdens die dag kan er van alles gedaan worden: bioscoop, uit eten, avondje stappen, museumpje of noem maar op! Maar liefst tien crew leden hebben zich enthousiast aangemeld toen wij vroegen wie er mee wilden doen. I.R. Baboon heeft iets héél bijzonders in petto voor de hoogste bieder, hij zal dit verderop toelichten. Ook Five_Horizons, Sjeen,, Dizer, yvonne, Messenga, Biogarde, Nosh en Dark_Angelus zijn zeker niet de minste personen.

Voor 10 euro kan er een maand worden geïnternet en voor 50 euro kan één kind al een onvergetelijk dagje uit. Haal nog even diep adem en lees door hoe jij op het crewlid van je keuze kan bieden en daarmee dus een geweldige stichting steunt!


De veiling start maandag 27 november om 20.00 uur en eindigt maandag 4 december om 24.00 uur.


De regels

  • Het startbod is voor elk crewlid is 10 euro, je kunt bieden in hele euro’s en vanaf 1 euro.

  • Door het uitbrengen van een bod, verplicht je jezelf om het desbetreffende bedrag te betalen wanneer jouw bod het hoogste bod is.

  • Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.

  • De hoogste bieders dienen het geboden bedrag tussen 5 en 20 december 2006 gestort te hebben op het bij ons bekende rekeningnummer.

  • Nadat Stichting FOK het geld heeft ontvangen ben je verzekerd van een hele hoop plezier met het crewlid van jouw keuze!


    Hoe bied ik?

    Je kan bieden door pussydeluxe of mij een PM te sturen, een bod uit te brengen in het speciale topic dat maandag geopend wordt of via Fok! radio.
    Het is belangrijk dat je de volgende gegevens vermeldt: je nick , je e-mailadres (indien je geen PM hebt), het crewlid van je keuze en je bod in euro\'s. Als deze gegevens niet compleet zijn is je bod NIET geldig.

    Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben stuur ons gerust een PM!

    Pussydeluxe en moemoe




    Jullie geliefde crewleden!


    NOSH



    Deze 18-jarige Klaagbaak moderator is prettig gestoord (maar niet té, hihi!) en bovenal spontaan. Hij doet graag gekke dingen met massa’s vrienden. Houdt verder van labradors, coltruien, kopjes warme chocolademelk en maakt graag lange strandwandelingen en legpuzzels. Oh, en lacht hard om knullige datingsite-profielen. Maar dat spreekt voor zich.

    Zijn ideale date zou er als volgt uit zien: bier in halve liter formaten, luisterend naar ‘puike gitaarbandjes afgewisseld door Nederlandse hiphop en hele lange gesprekken over praktisch niks, om daarna heel hard te verzuchten hoe goed dat wel niet is.

    Quote: '’En dat allemaal voor het goeie doel. Jeuh!"



    FIVE_HORIZONS




    Hij is volgens sommigen een botte lul, andere mensen spreken dit tegen. Wat hiervan waar is mag je volgens deze 30-jarige stoere kerel zelf komen uitvinden.

    Deze moderator van Werk, Geldzaken & Recht is een groot fan van Feyenoord (zie foto), bezit een leeuwenpak dat vooralsnog blauw is en is toe aan een avondje uit! Daarnaast is hij een liefhebber van alternatieve rock zoals Tool, A Perfect Circle en Pearl Jam.

    Quote:"Doe dus een bod en wie weet komen wij elkaar tegen en maken we er een leuke avond van!"



    I.R.BABOON




    Deze 23-jarige King Williams Testpaper moderator laten we voor zichzelf spreken:
    ‘Van zijn wederhelft mag hij niet met wildvreemde fokkers bier gaan drinken, maar gelukkig is er een oplossing. IR is namelijk een hele grote fan van Drs. P (en heeft hem zelfs geinterviewd), en is daardoor redelijk bekwaam geworden in het schrijven van (vormvaste!) gedichten. Bij deze once-in-a-lifetime kans schrijf ik een net kloppend gedicht voor je, waarbij je de rest van fok de ogen kan uitsteken (te denken valt aan een Sonnet, een Ballade, of wellicht zelfs een Triolet of een Pantoum). Als starter van de \'grafschriften van fokkers\' reeks behoort een grafschrift natuurlijk ook tot de mogelijkheden.

    Talm dus niet langer en trek open die knip!’




    MESSENGA




    De grootste hobby van deze 17-jarige Voetbal mod is (hoe kan het ook anders) voetbal! Hij is dol op films, muziek en uitgaan. Van zijn hobby’s probeert hij zijn werk te maken, daarom vindt hij het leuk om bij de V&D op de afdeling boeken en geluid te staan. Alles van boeken, films en muziek weten is niet aan hem besteed, maar hij komt aardig in de buurt.

    Quote: "Verder ben ik een aardige, spontane jongen die houd van een biertje, soms wat verlegen is, maar over het algemeen wel raad weet met dates."


    SJEEN



    Deze 30-jarige Limburgse loopt weleens de 4 Daagse in Nijmegen, speelt in een volleybalteam en houdt zich op werkgebied vooral bezig met content en sales. Dat Werk, Geldzaken & Recht haar plekje op Fok! is, vinden we dan ook niet zo verwonderlijk.

    In haar vrije tijd houdt ze van lekker koken, eten, een goed glas wijn, een goed boek, een leuke film of gaat ze de kroeg in met vrienden. Hoe een dag met deze levendige vrouw zal zijn is afhankelijk van de wensen van de bieder.

    Quote: "En Maastricht is een geweldige stad, misschien dat het met mij erbij nog gezelliger wordt ."



    DARK_ANGELUS



    In zijn vrije tijd bezoekt hij festivals, concerten, drinkt hij biertjes en een filmpje gaat er ook altijd wel in. Deze PUB-hunk van 21 is vrolijk, spontaan en studeert Pedagogiek Daarnaast heeft hij een eigen bedrijfje in de muziekbranche, een druk baasje dus. Hij staat altijd open voor nieuwe ideeën, maar heeft vooral voor gezelligheid!

    Quote: "Mocht je zin hebben in gezelligheid, heb je veel geld en vrij spontaan ook nog dan kan je altijd op mij bieden!"


    DIZER



    Een hopeloos romantische hunk van 26 jaar jong, moderator van V&A en part-time fotomodel. Wij vroegen hem naar zijn ideale date en kregen dit als antwoord:
    \'\'Ik begin met een rode roos te geven. Dan begin ik meestal met iets heeeel knulligs/grappigs om het ijs mee
    te breken. Het lijkt mij bijvoorbeeld erg leuk om in Amsterdam een grachtentour te maken. Daarna gezellig
    uit eten in een leuk retsaurantje en daarna naar een leuke bar om elkaar beter te leren kennen. We sluiten
    af met een leuke wandeling langs de grachten, richting Centraal Station.\'\'


    Doe Dizer een aanbod en wie weet kijk jij binnenkort samen met hem naar de verlichte grachten van
    Amsterdam!


    BIOGARDE



    Hij is 24 jaar, gezellig, stoer, lief en je kunt ontzettend met hem lachen. Moderator van Klaagbaak en
    Babes & Hunks. Tevens eersteklas baggeraar waar menigeen een puntje aan kan zuigen (hihi, ik zei:
    \"zuigen\") met typische Biogarde juweeltjes als Sex op de auto! en
    Stomme kooi! En natuurlijk de Paarse lama en niet vergeten de smiley.
    De persoon met het hoogste bod, kan met hem een biertje in de kroeg drinken onder het genot van een
    handje pinda\'s, praten over Babes en klagen over Hunks. Hij is eigenlijk overal wel voor in en voor te porren (ware het niet dat zelfs hij grenzen kent).

    Doe een voorstel én een goed bod.

    Chowi



    Een prettig gestoorde foto van een prettig gestoorde Chowi, moderator van het drukbezette ONZ. Een
    mooie dame met een uitgebreid vocabulair en een ongetemde behoefte aan bier, genegenheid en huppelen
    door een bloemenveld in de volle lentezon.

    Chowi pingelt graag vrolijke melodietjes op een gitaar, of zingt mee in kleine kutbandjes die leden tekort
    komen. Als ze zich verveelt in cafés, sorteert ze rietjes op kleur of versnippert ze bierviltjes.

    Al met al, een dame, bruisend van de energie en goede ideeën. Oh, en bier!

    UIO_AMS



    Deze TRAvel en LEF (Ludieke Experimenten en Exercities) moderator wil zich graag laten veilen, maar
    dan op een iets andere wijze. Je kunt bieden op 5 Random Acts of Kindness tussen de nummers 1 tot 365
    (http://forum.fok.nl/topic/939627) die UIO zal uitvoeren. Het bewijs hiervoor zal hij leveren in een LEF
    topic. Welke dat zijn, mag je zelf kiezen.

    Dat UIO_AMS zeer sportief is, blijkt uit het feit dat hij ruim 15 jaar squashervaring heeft, waarvan 5 als
    leraar. Voor de hoogste bieder wil hij zijn sportieve kwaliteiten in de strijd gooien door middel van een
    energieke squashles. Eigenlijk doet hij dit speciaal voor k_man, maar misschien kan jij hem overbieden!

    Alicey



    Als moderator van Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing, houdt 25-jarige Alicey van een goed gesprek met mensen die haar wereldbeeld kunnen veranderen. Volgens haar collega mod triggershot houdt ze van dominante mannen, gaat een drankje er wel in, is ze een knuffelfanaat en was ze vroeger een echte baggeruser.
    quote:
    ''Het is een zwever die met beide benen op de grond staat''
    aldus triggershot.


    Last but not least.....

    YVONNE



    Deze mevrouw vinden we zo eng, dat we haar liever zelf aan het woord laten :
    \'\'Sommigen hebben weleens met me te maken gehad en sommigen niet.
    Nu heb je de kans me eens in het echt te ontmoeten en me te zeggen wat je nu eigenlijk van me vindt zonder dat daar een ban aan vast zit :\'). Buiten Fok! heb ik ook nog een leven en dat mag \"JIJ\"mee gaan maken, denk er alleen wel aan dat ik van een stevig gesprek houd, van een goede pul bier, ik lul 600 woorden in één minuut, kan enorm lekker koken, heb een aparte hobbie en ben eigenlijk hartstikke lief.

    Is ze echt de heks van Fok! of valt ze eigenlijk mee.
    Uitproberen?
    Volgens ElisaB heb ik heerlijke heupen .

    Hop, bieden, en veul, het is voor het goede doel!"


    [ Bericht 3% gewijzigd door nikky op 01-12-2006 14:17:28 ]
  • 👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      Milf dinsdag 21 november 2006 @ 23:43:44 #2
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_43768339
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
      Milf vrijdag 1 december 2006 @ 14:18:20 #3
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_44054965
    Bieden kan hier: [FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3


    En slowchatten hier: FOK! voor FOK crew veiling SC part 3


    Er zijn een aantal mods zeer in trek!! Dus wees er snel bij!
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_44122798
    Pussydeluxe en ik voorspellen een koude wintermaand... Morgen is het Sinterklaasavond en we hebben naar ons idee nog niet alles gegeven voor de kinderen waar we geld voor inzamelen. Drie vrouwelijke mods dachten daar ook zo over, Stichting FOK verdient meer, veel meer! Janetje, MissHobje en clumsy_clown hebben zich bedacht, jij mag met 1 van hen op stap, als je de hoogste bieder bent. De veiling loopt officieel om 24.00 uur af, maar wij verlengen de veiling met 1 week tot 11 december 24.00 uur. We denken dat deze drie babes veel geld zullen opbrengen, wat zal zorgen voor meer blije gezichten van de kinderen van Stichting FOK. Dus pak je portomonnee en scoor je babe!

    De opbrengsten tot nu toe:

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    YVONNE         : 1000 Static en OverSight
    SJEEN          :  100 Lucille
    CHOWI          :   75 Chinless
    DIZER          :   75 ElisaB
    NOSH           :   72 FamFarmerFan
    IR BABOON      :   71 Sitethief
    ALICEY         :   70 SiteThief
    UIO_AMS        :   67 alicey
    DARK ANGELUS   :   65 Chinless
    FIVE HORIZONS  :   60 ElisaB
    BIOGARDE       :   55 Reya
    MESSENGA       :   50 FamFarmerFan
    UIO_AMS (RAOK) :   50 Reya
    TOTAAL         : 1810



    Five_Horizons, Sjeen, Dizer, yvonne, Messenga, Biogarde, Nosh, Dark_Angelus, UIO_AMS, Alicey, Chowi en I.R. Baboon bieden op deze leuke crewleden is overigens nog steeds mogelijk .


    MISSHOBJE

    Eigenlijk heeft deze lieve Cul mod geen introductie nodig, ze is bij diverse radiostations een veelgehoorde stem met haar vlotte babbel. In haar vrije tijd gaat ze graag een avondje stappen, uit eten of naar de kroeg. Haar mooie stem zal het uitstapje niet overheersen, ze heeft altijd een luisterend oor voor iedereen. Misshobje kan zelfs een tikkeltje verlegen zijn, maar als het ijs smelt is de gezelligheid aanwezig! Deze winter is ze dan ook helemaal blij: ze is gek op alles wat met sneeuw te maken heeft. Als moderator van CUL en voormalig souschef kan ze de meest geweldige maaltijden op tafel toveren en is ze vaak in het buitenland te vinden.

    Quote: ‘Doe een goed bod, denk aan de zieke kindertjes die je ook iets fijns kunt geven door mee te bieden op ja wel MissHobje!’




    JANETJE

    Mijn naam is Janet en ik hou van bier.

    Na een tijdje doelloos op fok te hebben rondgedwaald dook ik een tijdje geleden op als modje van KLB. Ik ben 21 jaar en woonachtig te Maastricht studeer aan de vertaalacademie.
    Ik ben dol op fok, films, lezen, fok en ik lust ook af en toe wel een biertje.

    In mijn vrije tijd tem ik graag straatmieren, wat uiteraard niet lukt, kijk ik naar figuurtjes in wolken waar ik vrij vaak hard om moet lachen en teken rare figuurtjes op bierviltjes in kroegen.



    CLUMSY_CLOWN

    Nou, ik gooi me dan tóch in de veiling. Want ik ben tof. En ik ben lief en schattig en leuk en grappig. En bescheiden, vooral bescheiden.
    Ja, nee, even serieus, ik wil op een bepaalde manier bijdragen aan de actie en jezelf hoereren is best ok. Wat ik te bieden heb is gewoon een gezellig dagje vol sarcasme en gezelligheid.
    Ik ben film- en tvfanaat. Ik kan uren lullen over Lost en Heroes en Net-5-wijven-series en tig films. Naast films is muziek een levensbehoefte, waarbij m'n smaak verschilt van Anathema tot . Damien Rice . Verder lees ik graag en heb diepe discussies over de zin des levens. Want ja, R&P mod hè. Ik semi-studeer Pedagogiek en breng verder eigenlijk gewoon teveel tijd door achter de pc.

    En ohja. Ik doe niet aan foto's.

    Powered by Janetje®
      Milf maandag 4 december 2006 @ 02:50:59 #5
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_44122807
    Clumsy_clown doet niet aan foto's maar is een rasechte beep mensen!
    👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')