pi_43757433
Hallo!

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met het kopen van medicijnen via het internet,
(denk aan www.dokteronline.com)

Is dit veilig te doen, en is dit echt een goede manier om 'anoniem' pharms zoals valium te kunnen kopen?

Ze rekenen wel vrij veel consult/verzendkosten e.d, maar volgens mij is dit wel een relatief gemakkelijke manier om aan pharms te komen. Wat denken jullie?

Alvast bedankt!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Draaim0len op 21-11-2006 19:21:38 ]
Hierbij distantieer ik mij volledig van het bovenstaande.
pi_43757486
Valium is vrij moeilijk te krijgen.
Vroeger kocht ik het altijd wel via goedkopemedicijnen.nl maar dat is na een tijdje veranderd dat je je moest kunnen legitimeren dmv verzekeringspolis. Toen ik daar geen zin meer in had kon ik geen valium meer krijgen. Via dokteronline.com weet ik niet of je valium en andere benzo´s kan krijgen. Tramadol was nooit een probleem
Life sucks
pi_43757511
Het is veilig te doen, maar doe het niet zonder consult bij een arts.
pi_43757637
als je een consult bij een arts hebt kun je ze door je verzekering laten betalen en ze ophalen bij de apotheek op de hoek van de straat.

TS heeft ongetwijfeld geen aandoening maar wil gewoon valium als recreatiedope!
Life sucks
pi_43757684
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef Stoomhamer het volgende:
Het is veilig te doen, maar doe het niet zonder consult bij een arts.
Ja dat is dus weer net niet de bedoeling, ik heb geen valium nodig ivm met angsten of wat dan ook. Het zou puur en alleen zijn om bijv na een trip rustig in slaap te vallen.

Ze bieden op die site wel Valium aan en je moet een soort vragenlijst invullen, als je dit zo invult, dat het lijkt alsof je zware phobias hebt enzo, sturen ze het dan gewoon op en heb je een paar dagen later gewoon een strip valium op de deurmat liggen?
Hierbij distantieer ik mij volledig van het bovenstaande.
pi_43758003
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef Draaim0len het volgende:

[..]

Ja dat is dus weer net niet de bedoeling, ik heb geen valium nodig ivm met angsten of wat dan ook. Het zou puur en alleen zijn om bijv na een trip rustig in slaap te vallen.

Ze bieden op die site wel Valium aan en je moet een soort vragenlijst invullen, als je dit zo invult, dat het lijkt alsof je zware phobias hebt enzo, sturen ze het dan gewoon op en heb je een paar dagen later gewoon een strip valium op de deurmat liggen?
Ja, als je het goed aanpakt lukt dat, want ze zijn niet streng genoeg. Wees daarom verstandig en zie hier aanleiding in er niet aan te beginnen, ter bescherming van je gezondheid. Ga eventueel langs bij een arts om van je trip probleem af te komen.
pi_43759570
Denk je even goedkoop online tramadol te kopen...

Mooi niet dus.
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:06:09 #8
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_43759821
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:00 schreef EsPe het volgende:
Denk je even goedkoop online tramadol te kopen...
[afbeelding]

Mooi niet dus.
Bestel dan 3 doosjes valt te wel mee toch?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_43760624
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:06 schreef shroomer het volgende:

[..]

Bestel dan 3 doosjes valt te wel mee toch?
Gaat er meer om dat je die dokterskosten er bij krijgt terwijl je niet naar een dokter bent gegaan.
Ik ben in elk geval niet van plan naar de dokter te gaan.
En de verzendkosten zijn ok best hoog.
pi_43762478
maargoed je besteld daar dus medicijnen, beantwoord een paar vragen en dan kriijg je die zooi op recept van hun dokters ofzo?
pi_43762543
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:22 schreef EsPe het volgende:

[..]

Gaat er meer om dat je die dokterskosten er bij krijgt terwijl je niet naar een dokter bent gegaan.
Ik ben in elk geval niet van plan naar de dokter te gaan.
het is verboden bijv valium te verhandelen (het is llijst 2), alleen op doktersrecept mag het voor specifieke klachten. dus het moet sowieso via een dokter
pi_43764023
Bij dokteronline kies je het medicijn (valium staat er gewoon bij) en vul je een vragenlijst in.
De dokter achter deze site keurt de aanvraag goed en jij betaalt de rekening. Na ongeveer 2 werkdagen heb je de bestelling thuis.
pi_43764105
Ik snap niet waarom je aan de valium wil, maar oke. Als je daar wat minder heftige medicijnen wil bestellen, zal het wel gaan. Maar bij kalmeermiddelen zijn ze extra alert. Tenminste, dat zouden ze moeten zijn, omdat het verslavend spul is en er al genoeg problemen zijn van mensen die er niet mee om weten te gaan.
En trouwens, ik vind deze prijs voor 1 doosje (maximaal aantal) wel heel overdreven. Als je even wat donkere hoekjes op internet afstruind kom je de ene na de andere medicijnen handelaar tegen die het voor de helft verkoopt, want o.a. in het buitenland kun je die zooi zo in de apo halen.
pi_43764570
Bij dokteronline weet je zeker dat je het thuisgestuurd krijgt.
pi_43764846
sturen ze het ook op als je gewoon voor een maand of 5 tegelijk besteld? Dan is het wel te doen, want ik vind de kosten per keer voor 1 doosje nogal overdreven.. In de beschrijving staat dat ze maximaal voor 1 maand tegelijk mogen opsturen.
pi_43764907
Ik zou eerder voor oxazepam gaan ipv valium, de laatste heeft me nooit in slaap doen vallen slechts kalmeren.
A fascination with gradually evolving structures:
Drone Music
Een hypnotiserende trance, schatplichtig aan het minimalisme.
pi_43774445
wel raar eik dat er geen benzo topic is in uvt.. zou wel erg handig zijn..
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_43776459
Als je medicijnen online via de legale weg besteld gaat het altijd via doktersvoorschrift (online consult of via eigen huisarts). Je kan meestal kiezen of je het wel of niet via je ziektekostenverzekering wil betalen. Aan kalmermingsmiddelen zit een bepaald maximum voor afname (doorgaans 10 tabletjes/capsules als ik me niet vergis), omdat die middelen erg verslavend zijn. Zou je een nieuwe bestelling voor middelen uit dezelfde categorie willen maken, dan wordt dit pas gehonoreerd na een x aantal dagen (puur vanwege het gevaar op verslaving), net zoals het via een huisarts gaat dus.

Persoonlijk vind ik valium het prettigste middel om desgewenst aan het eind van een trip te gebruiken, omdat daarmee de trip niet abrupt afgebroken wordt, maar je wel aanzienlijk kalmer ervan wordt op een schijnbaar heel natuurlijke manier. Als je het neemt en dan in bed gaat liggen is de kans dat je na een uurtje ofzo echt in slaap valt i.m.o. best wel groot en kun je lekker doorslapen zonder het gevoel te hebben geforceerd KO te gaan en naderhand wakker te worden met enkele minder prettige bijwerkingen.

Temazepam is een middel (verkrijgbaar in tabletten en capsules) dat vooral helpt om in slaap te vallen op een niet te abrupte manier en ook om te blijven slapen de eerste 4 uur, maar het kan ook veel langer doorwerken. De uitwerking van temazepam is van wat kortere duur dan die van de andere benzo's, met als voordeel dat je bij het wakker worden er nog maar relatief weinig van merkt. Het geeft daardoor nog het meest natuurlijke effect van alle benzo's (die ik ken).

Oxazepam en lorazepam zijn ook benzo's, met een wat sterkere en langduriger werking. In slaap vallen is geen probleem, maar gebeurt op een ietwat meer geforceerde manier (merkbare spierverslapping) en je blijft er ook een tijdje van onder de panne. Bij het wakker worden kun je wel wat last hebben van een versuft gevoel en ongecoördineerd lopen. Bij herhaaldelijk gebruik kun je duidelijk merken dat het ook wat doet met je geheugen, dat er gaten vallen en het geeft meer kans op merkbare andere bijwerkingen (tijdens en na het slapen) zoals die op de bijsluiter vermeld staan.

Clonazepam is nog een een stuk heftiger en iets waar je -nog meer dan de andere middelen- mee op moet passen om niet te overdoseren. Zelfs 1/8 van 1 tabletje kan je duidelijk voelen aankomen (iig als je nuchter bent; aan het eind van een trip is een 1/2 meestal voldoende, hooguit 3/4); als je in bed ligt en je hebt het genomen duurt het niet lang of je voelt gewoon al je spieren verslappen, nog voordat je helemaal in slaap valt, hetgeen soms aanleiding tot wat paniek kan geven. Wellicht omdat het zo'n sterk middel is, wordt die, zover ik heb kunnen vernemen, in Nederland niet zo gauw aangeboden. Het werkt ook lang en sterk door, waardoor de kans groot is dat je de volgende ochtend door de wekker heen slaapt. Als je opstaat is het moeilijk om niet als een aangeschoten persoon te wandelen en overal tegenaan te stoten.

Tot slot: onderschat de werking van kalmeringsmiddelen niet; zowel op hun verslavings potentie als op de mogelijke soms heftige bijwerkingen. De kans op verslaving wordt groter als je meerdere nachten achter elkaar gebruikt. Als je het incidenteel gebruikt valt het wel mee, omdat je lichaam er dan niet aan gewend is, niet op rekent. Vandaar dat je bij langdurig gebruik ook moet opbouwen en afbouwen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Escaflowne op 22-11-2006 12:28:04 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 11:47:40 #19
72545 Megumi
Kyujitai Shinjitai
pi_43776616
Een liter wodka kost maar 18 euro.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 22 november 2006 @ 12:18:28 #20
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_43777484
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Megumi het volgende:
Een liter wodka kost maar 18 euro.
Meer bijwerkingen, en heel wat duurder als je de prijs per werkzame dosis uitrekent.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
pi_43777533
downkomen van een trip met een liter wodka is ookniet alles
pi_43777545
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:42 schreef Escaflowne het volgende:
Als je medicijnen online via de legale weg besteld gaat het altijd via doktersvoorschrift (online consult of via eigen huisarts). Je kan meestal kiezen of je het wel of niet via je ziektekostenverzekering wil betalen. Aan kalmermingsmiddelen zit een bepaald maximum voor afname (doorgaans 10 tabletjes/capsules als ik me niet vergis), omdat die middelen erg verslavend zijn. Zou je een nieuwe bestelling voor middelen uit dezelfde categorie willen maken, dan wordt dit pas gehonoreerd na een x aantal dagen (puur vanwege het gevaar op verslaving), net zoals het via een huisarts gaat dus.

Persoonlijk vind ik valium het prettigste middel om desgewenst aan het eind van een trip te gebruiken, omdat daarmee de trip niet abrupt afgebroken wordt, maar je wel aanzienlijk kalmer ervan wordt op een schijnbaar heel natuurlijke manier. Als je het neemt en dan in bed gaat liggen is de kans dat je na een uurtje ofzo echt in slaap valt i.m.o. best wel groot en kun je lekker doorslapen zonder het gevoel te hebben geforceerd KO te gaan en naderhand wakker te worden met enkele minder prettige bijwerkingen.

Temazepam is een middel (verkrijgbaar in tabletten en capsules) dat vooral helpt om in slaap te vallen op een niet te abrupte manier en ook om te blijven slapen de eerste 4 uur, maar het kan ook veel langer doorwerken. De uitwerking van temazepam is van wat kortere duur dan die van de andere benzo's, met als voordeel dat je bij het wakker worden er nog maar relatief weinig van merkt. Het geeft daardoor nog het meest natuurlijke effect van alle middelen (die ik ken).

Oxazepam en lorazepam zijn ook benzo's, met een wat sterkere en langduriger werking. In slaap vallen is geen probleem, maar gebeurt op een ietwat meer geforceerde manier (merkbare spierverslapping) en je blijft er ook een tijdje van onder de panne. Bij het wakker worden kun je wel wat last hebben van een versuft gevoel en ongecoördineerd lopen. Bij herhaaldelijk gebruik kun je duidelijk merken dat het ook wat doet met je geheugen, dat er gaten vallen en het geeft meer kans op merkbare andere bijwerkingen (tijdens en na het slapen) zoals die op de bijsluiter vermeld staan.

Clonazepam is nog een een stuk heftiger en iets waar je -nog meer dan de andere middelen- mee op moet passen om niet te overdoseren. Zelfs 1/8 van 1 tabletje kan je duidelijk voelen aankomen (iig als je nuchter bent; aan het eind van een trip is een 1/2 meestal voldoende, hooguit 3/4); als je in bed ligt en je hebt het genomen duurt het niet lang of je voelt gewoon al je spieren verslappen, nog voordat je helemaal in slaap valt, hetgeen soms aanleiding tot wat paniek kan geven. Wellicht omdat het zo'n sterk middel is, wordt die, zover ik heb kunnen vernemen, in Nederland niet zo gauw aangeboden. Het werkt ook lang en sterk door, waardoor de kans groot is dat je de volgende ochtend door de wekker heen slaapt. Als je opstaat is het moeilijk om niet als een aangeschoten persoon te wandelen en overal tegenaan te stoten.

Tot slot: onderschat de werking van kalmeringsmiddelen niet; zowel op hun verslavings potentie als op de mogelijke soms heftige bijwerkingen. De kans op verslaving wordt groter als je meerdere nachten achter elkaar gebruikt. Als je het incidenteel gebruikt valt het wel mee, omdat je lichaam er dan niet aan gewend is, niet op rekent. Vandaar dat je bij langdurig gebruik ook moet opbouwen en afbouwen.
erg helder verhaal, thnx
pi_43779458
Overigens de efficiëntie van de werking van een kalmeringsmiddel hangt nauw samen met het tijdstip van innemen. Het beste is het om in te nemen vlak voor of net na het op bed of bank gaan liggen en je proberen te ontspannen alsof je wilt gaan slapen. Als je rond blijft lopen, of bewust wakker blijft zitten zul je er veel minder van merken en werkt het niet doeltreffend genoeg om in slaap te vallen. Sommige middelen kunnen desondanks wel kalmeren, vooral valium werkt goed op die manier i.m.o.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:00:37 #24
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_43780714
zouden ze raar kijken wanneer je 3 doosjes diazepam en 3 doosjes tramadol bestelt?
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_43780881
ja

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')