abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:34:22 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_43745944
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 04:26 schreef avonne het volgende:
"Heel focking nederland heeft gezien hoe ik op mijn bek ging bij jou"
"waarom vertelde je mij dat dan niet?"
"het geheim van de dagboekkamer"
"maar dat was er toch niet meer"
"ja, vandaag, had ik dat vandaag moeten zeggen, dan?"
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 06:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Hummie was te horen op de streams.

Iets over smokkelen door een donkere gang, zonder dat iemand het weet en dan weet Rob niet dat je met hem komt praten ofzo.
"Ja, is goed" zei Monique.

Supervaag
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 06:54 schreef Dropkick het volgende:
Ik hoorde serieus Hummie praten tegen Monique in de DBK,kon het niet goed verstaan maar volgens mij is Rob er en ik hoorde iets van dat de regie van niks wist en ze deed een voorstel en vroeg:is dat wat?
Vreemd allemaal
Bovenstaande citaten lees ik in het streamverslagentopic.
Vooral het eerste citaat, met daarin een verwijzing naar 'het geheim van de dagboekkamer' vind ik intrigerend.
Weet iemand daar iets meer van?
Heeft het te maken met het uit elkaar halen van Monique en Tijn?
En wie zit daar achter, die Sjaak van Monique?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43746131
Hummie heeft in DBK Tijn meerdere malen verzocht om afstand te nemen van Monique.

Een woensdagavond krijgen de bewoners in het Huis de film '‘Big Brother Reveals’ te zien waarin ongetwijfeld ook aandacht voor het geheim van de dagboekkamer.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:46:26 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_43746312
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef schatje het volgende:

Hummie heeft in DBK Tijn meerdere malen verzocht om afstand te nemen van Monique.
Maar waarom mag daar nu opeens over gepraat worden
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43746731
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef schatje het volgende:
Hummie heeft in DBK Tijn meerdere malen verzocht om afstand te nemen van Monique.

Een woensdagavond krijgen de bewoners in het Huis de film '‘Big Brother Reveals’ te zien waarin ongetwijfeld ook aandacht voor het geheim van de dagboekkamer.
Komt '‘Big Brother Reveals" live op tv of alleen stream?
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43746754
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:46 schreef APK het volgende:

[..]

Maar waarom mag daar nu opeens over gepraat worden
Sinds een zondag. Je kon toen gelijk aan de hoofden zien dat ze nattigheid voelden. Vervolgens hebben ze wel het e.e.a. losgelaten. Echter alleen de positieve dingen. Monique die in het begin nog een videoboodschap voor haar zoon mocht opnemen enzo. Verder was die mededeling de aanzet om Jeroen even meteen aan te pakken.

Tijn reageerde dus heel benauwd. Hij vond het totaal niet leuk. Nu blijkt dus wat ik eerder schreef.
pi_43746785
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef Kimbolientje het volgende:

[..]

Komt '‘Big Brother Reveals" live op tv of alleen stream?
Wij kunnen meekijken op de stream. Op televisie wordt het niet uitgezonden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:24:14 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_43749576
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef Day het volgende:
Ik heb vannacht af en toe echt vol verbazing zitten luisteren, hoor.
Er schijnt van alles aan de hand te zijn, zeker bij de zussen.
E10 was eigenlijk de 1e die eruit moest, maar BB heeft Marcel er als eerst uit gegooid, om E10 te beschermen.
E10 en Egbert praten niet met elkaar, Egbert heeft E10 'aanrander' genoemd en er is een flinke ruzie geweest tussen Egbert en Marcel.
De verstandhouding tussen Semih en E10 en Semih en Janine is ook absoluut niet goed.
Dit vind ik ook wel een geheim van de dagboekkamer.

Weer stemfraude?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:31:44 #8
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43749855
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Wij kunnen meekijken op de stream. Op televisie wordt het niet uitgezonden.
Is er al bekend hoe laat dit spektakel morgenavond gaat plaatsvinden?
... is a mismatch forever
pi_43749902
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:31 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Is er al bekend hoe laat dit spektakel morgenavond gaat plaatsvinden?
Ik meen 's avonds gelezen te hebben.
pi_43753864
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef APK het volgende:

Bovenstaande citaten lees ik in het streamverslagentopic.
Vooral het eerste citaat, met daarin een verwijzing naar 'het geheim van de dagboekkamer' vind ik intrigerend.
Weet iemand daar iets meer van?
Heeft het te maken met het uit elkaar halen van Monique en Tijn?
En wie zit daar achter, die Sjaak van Monique?
Wat ik nog weet van deze nacht (was beetje moe en maar 1 stream gevolgd):
Komt erop neer dat Tijn een drietal weken geleden zwaar naar zijn voeten heeft gehad in de DBK, dat hij afstand moest nemen want dat anders Mo zou vertrekken en Sa meenemen. Hij mocht er niks van zeggen. Ook nog de allusie dat het 3 dagen naaien voor de Sound Of Music pakjes waar ze letterlijk uit elkaar gehouden werden daarvoor werd bedacht. Dat kwam uit de DBK, niet bijgezegd van wie het oorspronkelijk kwam...

Dit gooide hij naar Mo's kop in een woedeuitbarsting nadat zij hem "niet echt" had genoemd.
Monique was kwaad dat hij het zondag niet vertelde toen het geheim opgeheven werd. Hij antwoordde: "jij was helemaal overstuur en gestresst voor je exit en dan zou ik beetje moeten gaan zeuren dat ik je gemist heb. Ik heb je trouwens gezegd dat ik je daar nog iets wilde over zeggen maar als we buiten zijn"
Hij kreeg dadelijk gelijk van Janine en Mo had hem niet zien aankomen.

ps: Tijn sprak het in zijn woede met net iets meer dialectwoorden uit, maar daar waag ik me niet aan
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_43769595
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Wij kunnen meekijken op de stream. Op televisie wordt het niet uitgezonden.
Beetje late reactie, maar bedankt voor je antwoord
Hoi, ben nieuw hier en wil graag leren Cappen (???)!!!!! Kijk al een tijdje mee dus dacht ach meld me aan!
pi_43773520
Vergeet ook niet het hele "Tijn zender checken"verhaal.
Na het zoveelde "niet zo vrolijke DBK gesprek" voor Tijn. Heeft Tijn de waarschuwing gekregen dat ze nog wel iets zouden verzinnen als het knuffelen door ging. Werd al snel duidelijk wat hummie daarop verzonnen had. "Tijn zender checken"

Dan dus die 3 dagen durende voorbereidingen van het "the sound of music" exitdiner voor Tijn en Marcia. Verzonnen om Tijn en Mo dan maar op die manier uit mekaar te trekken. Wat ook niet helemaal lekker uitpakte, want Mo kon ook Tijn niet loslaten en zat nog geregeld bij Tijn ipv in de lounge.

Dan nog het verhaal dat Hummie merkte dat het zo niet ging werken met dat gejank tegen Tijn. En vervolgens Rik voor d'r karretje spande om maar is met hem te praten over Mo. Want de broertjes maakten kans om in de finale te komen, maar niet op deze manier.

Vindt het nog steeds niet kunnen dat ze dit allemaal bij Tijn op z'n bord hebben gegooid. Alleen maar omdat ze bang waren dat als ze Mo zouden waarschuwen ze eruit zou stappen en eventueel Sa mee zou nemen. De klap voor Mo is hierdoor alleen nog maar groter nu ineens al die oud-bewoners met hun verhalen komen.
pi_43773923
Uhm, het was niet zo zeer van Rik voor het karretje spannen hoor. Hij stoorde zich al langer mateloos aan het kleffe en walgelijke gedoe tussen zijn broer en die geit van een Monique .

Iets anders, Rik wist dus al langere tijd dat hij een geheime opdracht zou krijgen maar dat ie niet kon doorgaan omdat er schurft bij hem werd geconstateerd en daaruit voortvloeiende maatregelen.
pi_43774040
De afgelopen dagen is ook gebleken dat niet alleen Rik wist van de DBK gesprekken die Tijn voor z'n kiezen kreeg. BB heeft i.i.g. ook Marlies en Marcia hier over aangesproken.
En als ik is terugdenk waren het ook vooral die 2 die ineens een offensief naar Tijn en Mo op touw zette met het nodige stookwerk en de 2 "maatjes" nogal is de hemd van het lijf vroeger over wat er nou tussen hun aan de hand was..
pi_43774401
quote:
Op woensdag 22 november 2006 09:51 schreef schatje het volgende:
Uhm, het was niet zo zeer van Rik voor het karretje spannen hoor. Hij stoorde zich al langer mateloos aan het kleffe en walgelijke gedoe tussen zijn broer en die geit van een Monique .
BB merkte gewoon dat het Tijn bashen niet voldoende resultaat opleverde...en is daarom maar is een balletje op gaan gooien bij z'n broertje.
Tuurlijk stoorde Rik zich aan dat gedrag. Maar de manier waarop blijkbaar duidelijk is gemaakt dat ze kanshebbers voor de finale waren heeft Rik dat zetje gegeven. Die kans op finaleplaatsen stond op de toch zolang dat gedoe tussen die 2 doorging. Daar is Tijn over gewaarschuwd en aangezien dat geen indruk maakte, heeft ook Rik die waarschuwing gekregen. En dat is een beetje sneaky natuurlijk.
Was BB hier nooit over begonnen, hadden de broertjes misschien ook nooit dat gesprek gehad over het Mo en Tijn verhaal.
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 10:35:23 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43774899
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:22 schreef BrusselseSpruit het volgende:


Komt erop neer dat Tijn een drietal weken geleden zwaar naar zijn voeten heeft gehad in de DBK, dat hij afstand moest nemen want dat anders Mo zou vertrekken en Sa meenemen.

Waarom dacht BB dan dat Monique zou vertrekken?
Je zou dan bijna denken dat Monique heeft lopen janken in die DBK dat ze naar huis wilde omdat Tijn als een loppse teef achter haar aanliep en DAT lijkt mij dus onwaarschijnlijk...(mede gezien haar reactie toen Tijn op commando van BB afstand ging nemen..)

Dus wat is waarheid?
  woensdag 22 november 2006 @ 10:53:16 #17
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43775306
Of Rob heeft gedreigd dat hij Mo uit het huis zou trekken als Tijn niet meer afstand zou nemen van Mo? Dat lijkt me niet ondenkbaar, als ik de gezichtsuitdrukkingen van Rob zag tijdens de live-uitzending...
pi_43777138
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:53 schreef Tissik het volgende:
Of Rob heeft gedreigd dat hij Mo uit het huis zou trekken als Tijn niet meer afstand zou nemen van Mo? Dat lijkt me niet ondenkbaar, als ik de gezichtsuitdrukkingen van Rob zag tijdens de live-uitzending...
Klopt ook wel...want zo'n verhaal had E10 ook.
Mo mocht er niet achter komen dat Rob helemaal niet zo blij was dat ze na dat hele Mo/Rob-gate toch in het huis bleef. Niet zo blij is dan zachtjes uitgedrukt denk ik....
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 14:28:49 #19
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43781536
Lijkt mij ook weer enigzins overtrokken aangezien Rob en de kids lieve schattige briefjes schreven om juist vooral te blijven. Let wel, men heeft het over 3 weken geleden, Tijn is toen aangesproken en daar zei men dat hij afstand moest nemen omdat anders Monique hysterisch met zusje zou gaan vertrekken.
Als Rob werkelijk zou willen dat Monque minder klef zou zijn dan had hij dit toch zelf aangegeven en zou hij haar gewoon uit dat huis halen, als Monique zelf genoeg had van Tijn dan zou ze niet gepikeerd zijn nadat hij haar minder aandacht gaf

Kortom, er klopt gewoon iets niet.
pi_43781699
Hoe laat kunnen we dat Big Brother Reveals op de streams verwachten?

En waarom komt daar eigenlijk geen uitzending van?
Het is toch heerlijk materiaal, neem ik maar even aan.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 22 november 2006 @ 14:35:06 #21
137158 Elounda
the world is yours!
pi_43781744
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Loedertje het volgende:
Lijkt mij ook weer enigzins overtrokken aangezien Rob en de kids lieve schattige briefjes schreven om juist vooral te blijven. Let wel, men heeft het over 3 weken geleden, Tijn is toen aangesproken en daar zei men dat hij afstand moest nemen omdat anders Monique hysterisch met zusje zou gaan vertrekken.
Als Rob werkelijk zou willen dat Monque minder klef zou zijn dan had hij dit toch zelf aangegeven en zou hij haar gewoon uit dat huis halen, als Monique zelf genoeg had van Tijn dan zou ze niet gepikeerd zijn nadat hij haar minder aandacht gaf

Kortom, er klopt gewoon iets niet.
Pcies, helemaal mee eens. Daar zit een luchtje aan..... en het muisje krijgt nog wel een staartje.
Ik vraag me af of het BB avontuur van Mo niet gewoon een vlucht was uit een toch al niet te redden relatie?
Blijft een gok natuurlijk..... maar er klopt idd iets niet....
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:36:12 #22
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43781780
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Loedertje het volgende:
Lijkt mij ook weer enigzins overtrokken aangezien Rob en de kids lieve schattige briefjes schreven om juist vooral te blijven. Let wel, men heeft het over 3 weken geleden, Tijn is toen aangesproken en daar zei men dat hij afstand moest nemen omdat anders Monique hysterisch met zusje zou gaan vertrekken.
Als Rob werkelijk zou willen dat Monque minder klef zou zijn dan had hij dit toch zelf aangegeven en zou hij haar gewoon uit dat huis halen, als Monique zelf genoeg had van Tijn dan zou ze niet gepikeerd zijn nadat hij haar minder aandacht gaf

Kortom, er klopt gewoon iets niet.
En van hoe lang geleden waren die lieve schattige briefjes ook alweer? Die waren van de eerste weken BB! Waar Rob de vriendschappelijke knuffeltjes al niet meer trok en stennis ging trappen bij BB. Daarna volgenden bijna 2 maanden van tongzoenen, vingeren, bij elkaar in bed kruipen, enz enz. En pas toen greep BB zichtbaar in en trok werkelijk alles wat ze maar konden verzinnen uit de kast om die 2 tot afstand nemen te dwingen. En reken maar, dat BB niet zelf op die gedachte is gekomen (want het was verdomd goede tv).

Helaas genoot Mo zich suf van al die aandacht, en wilde Tijn naar niemand (zelfs niet naar Rik) luisteren.

Met alle gevolgen vandien.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:53:55 #23
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43782388
*huh?* Welk een ruw ontwaken! Er gebeurt weer iets in het BB-Huis!!!
Nu doe je het weer!
pi_43782703
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef Crush65 het volgende:
*huh?* Welk een ruw ontwaken! Er gebeurt weer iets in het BB-Huis!!!
Lees ff vier dagen bij
pi_43784452
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Loedertje het volgende:
Lijkt mij ook weer enigzins overtrokken aangezien Rob en de kids lieve schattige briefjes schreven om juist vooral te blijven. Let wel, men heeft het over 3 weken geleden, Tijn is toen aangesproken en daar zei men dat hij afstand moest nemen omdat anders Monique hysterisch met zusje zou gaan vertrekken.
Als Rob werkelijk zou willen dat Monque minder klef zou zijn dan had hij dit toch zelf aangegeven en zou hij haar gewoon uit dat huis halen, als Monique zelf genoeg had van Tijn dan zou ze niet gepikeerd zijn nadat hij haar minder aandacht gaf

Kortom, er klopt gewoon iets niet.
De brief waar het in eerste instantie allemaal om ging was van Rob zelf, en die was helemaal niet zo lief.
Mo en Sa zijn daar aardig van geschrokken, om wat Rob schreef en wat "volgens Rob" de kinderen over zich heen kregen.
Tijdens die zogenaamde bedenktijd van 24 uur volgde echter 2 brieven van de kinderen. Vermoed zelfs dat Hummie daar achter zat om zo hun kant van het verhaal te laten zien, en de zusjes erin te houden.
De zusjes stonden al op het punt om samen te vertrekken na de eerste brief. Sa wou Mo namelijk niet alleen laten gaan na het lezen van de ROB-brief. In die brief heeft Rob echt wel duidelijk gemaakt dat hoe hij over haar gedrag naar Tijn dacht...en flink aangedikt met een verhaal dat de kinderen gepest werden ofzo.

Dat Mo genoeg had gehad van Tijn....nou daar wil ik nieteens over nadenken...iedereen die dat denkt heeft met oogkleppen op naar de streams zitten kijken. Was uiterst interessant die aandachten de vonken sprongen er af.

Dan nog iets wat me opviel...de dag voor het exitdiner van Mo&Jeroen lag Mo op bed die brief van Rob nog is door te lezen. Leek er op dat ze zich mentaal wilde voorbereiden of iets dergelijks. Toen Sa binnen kwam was het eerste wat ze zei "Monique!! dat moet je nu niet lezen, dat is niet goed". Ze moest van Sa maar gewoon de brieven van de kinderen lezen als ze iets van thuis wou lezen.(die waren veel positiever blijkbaar)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')