Ziet er raar uit, maar ik denk wel dat het klopt hoor. Dat treinnummer is een bijsturingsnummer (69) van wat oorspronkelijk de 3000 was (Nijmegen - Den helder).quote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoop dat die site gewoon in de war is
Hij kwam onder ander zeker 10 minuten stil te staan op Ut tussen 18.15 en 18.25. Ik reed naar Lw met de IC die +10 had (v 18.17)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet Ook gemist
Blokkendoosjes zijn altijd gaaf
Bedoel natuurlijk DM'90 .quote:
Volgens mij wel, gezien het locnummer.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef bleiblei het volgende:
Vraagje, komt die Class66? van ACTS die in Arnhem op die Sprinter is gebotst bij Mitsui vandaan?
Bij mijn weten staat het stel helemaal achteraan op een dieselspoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk DM'90 .
Beetje erg dom van mezelf, maar zo te zien is alles weer hersteld .
Zag de Plan T (achterste treinstel) op Ah staan, maar het voorste treinstel Plan V(die de botsing kreeg ). Zag ik niet, of hadden ze stiekem achter een V-IRM gestopt.
Maakt niet uit, elektrisch rijden gaat ie toch niet meer. Op andere wijze ook niet vermoed ik...quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten staat het stel helemaal achteraan op een dieselspoor.
issie nog niet tot conservenblikken geperst dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, elektrisch rijden gaat ie toch niet meer. Op andere wijze ook niet vermoed ik...
Ow wacht MRCE is natuurlijk Mitsui .quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, gezien het locnummer.
Jij met je conservenblikken... lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
issie nog niet tot conservenblikken geperst dan?
Ik heb me al aangemeld... nu nog wachten op respons...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Zie de site maar is het alleen maar door de trein heen en weer lopen en aankruisen hoe druk het is . Dat is idd niet verkeerd .quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Het betekent geloof ik iets van "Mitsui Rail Capital Europe".quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow wacht MRCE is natuurlijk Mitsui .
jammer dat ik naar school moetquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Jup, klopt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het betekent geloof ik iets van "Mitsui Rail Capital Europe".
De meeste treinen staan 's nachts op het rangeerterrein. Vandaar uit worden ze door rangeerders aan het begin van de ochtend langs het perron gezet om de dienst daar aan te vangen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, vraag me al een tijd af. Waar staan de meeste treinen snachts
same here :/quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer dat ik naar school moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |