laat ze dan maar lekker ICM-3tjes ombouwenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen?
die zijn zelf toch aan het verbouwen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen
goederenverkeer (waaronder de ERS van gister) moest omrijden via Arnhem vanwege werkzaamheden bij Bentheim. Daarom gaan ze denk ik net als de ICE om via Venlo.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me een snellere optie, maar je weet het nooit met de NS en prutsrail
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal je nog zwaar tegenvallen. Optisch mag er misschien niet zoveel te zien zijn, maar onderhuids zal er toch veel schade zijn. Zo zal het hele voorste draaistel naar de galemiezen zijn. En nog enkele andere dingen uiteraard. De Plan V zal wel terplekke gesloopt worden. Het lijkt me niet dat die ooit nog de baan op komt.
Dat viel me gister ook al op, op de foto's.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom.
he, foutje, bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Duvel het volgende:
Zegt het bandje echt "de volgende station"?
plan w?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.
De 826 heeft schade aan alle vier de einden. Als je de rotte stukken er af zaagt en wat je overhoudt weer aan elkaar last, hou je een soort Plan W over.
ze koppelen wel, alleen de deuren houden ze dicht. Zou teveel storingen opleveren en ze vinden het bij de NS niet noodzakelijk om ze open te doen.. Dan kiezen ze liever voor gesloten deuren. Ze worden bij de revisie ook vervangen door 1 paneel.. ( nu al dichtgelast).quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Even dom vraagje, waarom koppelen ze die koplopers niet meer aan elkaar?
(in de zin van het ene treindeel aan het andere )
waarom is er geen 4000 - 4010 dan? of waren dat die 2 delige ICM stelletjes?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Wadloper het volgende:
4011 (de eerste die gereviseerd is) staat nog steeds in Wenen overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |