abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 00:02:28 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43769007
Lijkt me een snellere optie, maar je weet het nooit met de NS en prutsrail
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43769036
denk dat de 826 niet meer redbaar is? of ze moeten nog een behoorlijke lading onderdelen / plaat materiaal hebben liggen van andere kapotte Vtjes ?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 00:06:36 #53
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43769130
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43769150
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen?
laat ze dan maar lekker ICM-3tjes ombouwen
pi_43769205
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen
die zijn zelf toch aan het verbouwen?
bye
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 00:09:43 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43769208
Of de Plan V R6 en R7 revisie uitvoeren, ander defect materieel oplappen. De 826 krijgt gezien de schade echt geen voorrang. De makkelijk op te lappen stellen gaan voor.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43770831


Ik vind deze gedeukte versie ook wel mooi.

Valt wel op dat het machinistgedeelte volledig geplet is. Hopelijk is de beste man op tijd uit z'n cabine gesprongen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 01:18:06 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43770859
De machinist had enkele verwondingen, maar die vielen gelukkig nogal mee
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43771664
waarsch dus voornamelijk van rondvliegend glas, zal voor een groot deel van de gewonde reizigers ook gelden
pi_43772130
quote:
Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me een snellere optie, maar je weet het nooit met de NS en prutsrail
goederenverkeer (waaronder de ERS van gister) moest omrijden via Arnhem vanwege werkzaamheden bij Bentheim. Daarom gaan ze denk ik net als de ICE om via Venlo.


Ik ga vandaag spotten te Helmond, Venlo en Horst Sevenum, hopen op veel extra cargo en ICE
  woensdag 22 november 2006 @ 07:56:38 #61
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43772394
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat zal je nog zwaar tegenvallen. Optisch mag er misschien niet zoveel te zien zijn, maar onderhuids zal er toch veel schade zijn. Zo zal het hele voorste draaistel naar de galemiezen zijn. En nog enkele andere dingen uiteraard. De Plan V zal wel terplekke gesloopt worden. Het lijkt me niet dat die ooit nog de baan op komt.
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.

De 826 heeft schade aan alle vier de einden. Als je de rotte stukken er af zaagt en wat je overhoudt weer aan elkaar last, hou je een soort Plan W over.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43774140
Mag ik hier even kotsen op Arriva. Plezier om met Arriva te treinreizen is nu echt volledig verdwenen. Vanmorgen voor de 3e keer drie dagen tijd een vertraging van +20 waardoor ik mijn aansluiting heb gemist. Arriva
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43774215
Zucht.. twas vanmorgen weer zover.. een uur geen treinen vertrokken vanuit winschoten.. (althans, heb ik van horen zeggen). Ik kom aan op station om 9 uur, staat er een (al redelijk volle) GTW op perron 1 (normaal gesproken komt die op perron 2) Vervolgens een nieuw welkomst bericht gehoord ("welkom op de stoptrein tussen nieuweschans en groningen, deze trein stopt bij (lijstje van alle stations)" Vervolgens kon er al vanaf sappemeer geen mens meer bij.. wel leuk, zo in de spits..

Trouwens ook een nieuw eindspeech gehoord.. "dames en heren, de volgende station is Groningen Europapark, tevens eindpunt van deze trein" Dit station bestaat nog niet eens... moet nog gebouwd worden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 22 november 2006 @ 10:14:24 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43774394
Zegt het bandje echt "de volgende station"?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43774910
Nee, het is 'het'.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 11:04:50 #66
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43775549
quote:
Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom.
Dat viel me gister ook al op, op de foto's.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_43777200
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Duvel het volgende:
Zegt het bandje echt "de volgende station"?
he, foutje, bedankt
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43777340
quote:
Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.

De 826 heeft schade aan alle vier de einden. Als je de rotte stukken er af zaagt en wat je overhoudt weer aan elkaar last, hou je een soort Plan W over.
plan w?

leuker voor in de spits
pi_43779840
Even dom vraagje, waarom koppelen ze die koplopers niet meer aan elkaar?

(in de zin van het ene treindeel aan het andere )
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_43779933
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Even dom vraagje, waarom koppelen ze die koplopers niet meer aan elkaar?

(in de zin van het ene treindeel aan het andere )
ze koppelen wel, alleen de deuren houden ze dicht. Zou teveel storingen opleveren en ze vinden het bij de NS niet noodzakelijk om ze open te doen.. Dan kiezen ze liever voor gesloten deuren. Ze worden bij de revisie ook vervangen door 1 paneel.. ( nu al dichtgelast).
bye
pi_43785443
4011 (de eerste die gereviseerd is) staat nog steeds in Wenen overigens
pi_43787258
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Wadloper het volgende:
4011 (de eerste die gereviseerd is) staat nog steeds in Wenen overigens
waarom is er geen 4000 - 4010 dan? of waren dat die 2 delige ICM stelletjes?
  woensdag 22 november 2006 @ 17:07:10 #73
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_43787670
Tweedelige ICM? Die hebben nooit bestaan.

De 4001-4010 was de protoserie drietjes, die week af van de rest en is inmiddels gesloopt. De 4011 is dus de eerste 'gewone' ICM.
pi_43788073
Klopt, de 4001-4010 waren de protoseries van de ICM, hadden ook een trap (van de cabine) rechtdoor, ipv links.
Ook hadden deze een koersrol die anders zat (op een andere plaats dan de 4011 en verder), en hadden ze 2 dingen op de doorloopkop deuren.

Deze voldeden niet (meer) aan de eisen die NS stelden, en de ICM III 4011 was de eerste die aangepast en wel (naar de eisen van NS) op het spoor reed. De rest werd later afgevoerd en (grotendeels) gesloopt. Er is volgens mij in Amf Bokkeduinen nog een ICM-0 serie (dus 1 van de 4001-4010)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 november 2006 @ 17:17:15 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_43788091
Het betrof de 4001-4007. De 4008-4010 hebben nooit bestaan in ICM vorm
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')