abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43744960


Het ADO Den Haag topic - deel #23
Adodenhaag.nl
Adofans.nl
Fanclub
Groengeelhart.nl
Fansupportdenhaag.nl



HAGENEZEN





Forepark webcam bouw nieuwe stadion


SELECTIE SEIZOEN 2006/2007


Bovenste rij v.l.n.r.: André van Es (materiaalverzorger), Geert den Ouden, Raimund Riedewald, Alberto Saavedra, Robert Zwinkels, Stefan Postma, Josh Wagenaar, Wesley Verhoek, Angelo Martha, Paulus Roiha, Chris Croes (logistiek medewerker).

Middelste rij v.l.n.r.: Christiaan Kum, Ferrie Bodde, Santi Kolk, Tininho, Laurent Delorge, Michael Mols, Stijn Vreven, Konstantinos Loumpoutis,
Levi Schwiebbe, Samir el Moussaoui, Daniël Rijaard.

Onderste rij v.l.n.r.: Govert de Kramer (verzorger), Eljero Elia,
Aleksandar Rankovic, René Stam (keeperstrainer), Lex Schoenmaker (trainer), Frans Adelaar (hoofdtrainer), Marco Gentile (assistent-trainer), André de Cler (teammanager), Jesper Hakansson, Said Bakkati,
Edwin Coret (fysiotherapeut).

[ Bericht 45% gewijzigd door RayMania op 26-11-2006 00:57:18 ]
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43745018
quote:
Na het vertrek van Frans Adelaar circuleren er allerlei namen van mogelijk opvolgers van Adelaar in en rond het Zuiderpark.

Hoewel Lex Schoenmaker zelf in het verleden heeft aangetoond een zeer bekwaam trainer te kunnen zijn lijkt het er toch op dat de club een andere hoofdtrainer wil hebben. Schoenmaker heeft al eens aangegeven dat hij het trainen leuk vindt maar al dat gedoe erom heen hoefde de van hem niet. Hiermee doelde hij onder ander op het geven van persconferenties etc.

Voor het vertrek van Adelaar werdt al regelmatig de naam van Willem van Hanegem genoemd maar na het vertek komt nu ook de naam van Co Adriaanse naar boven. Adriaanse was al eerder trainer van Den Haag. In zijn periode bij Den Haag werd hij beroemd mijn zijn "kerstboom" opstelling, daarmee promoveerde hij samen met FC Den Haag in 1989 naar de eredivisie. Wat zou er dus mooier zijn dan Co Adriaanse, met de decembermaand en Kerstmis in aantocht opnieuw zijn intrede te laten doen. Zou de herintreding van het kerstboomsysteem de reddende engel voor ADO Den Haag kunnen betekenen?

Na zijn noodgedwongen vertrek bij FC Den Haag in 1992 is Adriaanse onder meer trainer geweest van Willem II, Ajax en FC Porto. Bij deze laatste club werd hij in 2005/2006 landskampioen en won hij de Taca de Portugal.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43745046
quote:
ADO Den Haag is op zoek naar een nieuwe coach na het vertrek van Frans Adelaar. Bij de Haagse club gonst de naam van Co Adriaanse.

Adelaars assistent Lex Schoenmaker heeft voorlopig de taken overgenomen en wordt daarin bijgestaan door Marco Gentile. Maandag stond de oud-speler al op het veld om de training te leiden. De interim-trainer heeft al een idee wie er als opvolger van Adelaar moet worden aangesteld: Co Adriaanse.

'Hij zou de ideale man zijn, kent de club en de mogelijkheden hier', wijst Schoenmaker in De Telegraaf naar het verleden van de Amsterdamse coach. De inmiddels 59-jarige trainer werkte van 1988 tot en met 1992 bij de Haagse club, waarmee hij in 1990 de tiende plaats in de Eredivisie bereikte. Ook assistent Marco Gentile ziet wel heil in dat scenario. 'Het liefste zou ik willen dat Co Adriaanse het over zou nemen.'

Dat Adriaanse na zijn succesvolle verblijf bij FC Porto misschien een voor ADO te hoog prijskaartje heeft, verwerpt Schoenmaker. 'Waarom? Co heeft toch inmiddels genoeg spaarcenten op de bank.'

Algemeen directeur Piet van der Pol liet zich nog niet uit over wie Adelaar moet opvolgen. 'Wie wil en durft in deze club te stappen als het je onmogelijk wordt gemaakt door supporters om een training te leiden en een wedstrijd te coachen', somberde Van der Pol.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43745207
Zou Adriaanse willen dan? Als die komt is dat zere goed nieuws voor ADO!
pi_43745298
Paupertjes daar in Den Haag.

Ik hoor ze nog janken toen dat honk aangevallen werd. Brrr brrr.

Smerigste supporters van Nederlanders

En die bekers pis 4 jaar geleden in de Arena op dat kindervak eronder. Stoer man.

Dat ze maar degraderen mogen, scheelt de politie handenvol werk.

FUCK DEN HAAG
JOHNNY HEITINGA
pi_43745409
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef Camplo het volgende:
Paupertjes daar in Den Haag.

Ik hoor ze nog janken toen dat honk aangevallen werd. Brrr brrr.

Smerigste supporters van Nederlanders

En die bekers pis 4 jaar geleden in de Arena op dat kindervak eronder. Stoer man.

Dat ze maar degraderen mogen, scheelt de politie handenvol werk.

FUCK DEN HAAG
Volgens mij heb je nooit in de spiegel gekeken

Smeriger dan jou kan in ieder geval niet.
pi_43745427
Laat die Adriaanse maar komen.... al is het alleen maar tot het einde van dit seizoen zodat we erin blijven. Kunnen we volgend seizoen een nieuwe start maken.
pi_43745501
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nooit in de spiegel gekeken

Smeriger dan jou kan in ieder geval niet.
Jaja, met dat gebeitel van die supps die nooit wat doen.

Zolang het spreekkoren zijn kan alles. voor de rest:

MIDDEN NOORD al 10 jaar neit gehoord.
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:21:01 #9
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43745539
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef Camplo het volgende:
Paupertjes daar in Den Haag.

Ik hoor ze nog janken toen dat honk aangevallen werd. Brrr brrr.

Smerigste supporters van Nederlanders

En die bekers pis 4 jaar geleden in de Arena op dat kindervak eronder. Stoer man.

Dat ze maar degraderen mogen, scheelt de politie handenvol werk.

FUCK DEN HAAG
Amen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:24:21 #10
232 Ouwie
«NickName»
pi_43745649
Wat een volwassen mensen hier, het niveau stijgt weer... jij stinkt, nee jij, echt niet jij, ja mazzel jij toch zekah...

Nog weer trainers in de aanbieding? Ik zie Adriaanse niet komen, die wacht nog wel even tot er bij een grotere club iemand wordt ontslagen. Blind? Lijkt me niks...
grtz NN
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:27:41 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_43745748
Korbach?
pi_43746029
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:27 schreef Grimm het volgende:
Korbach?
Weet niet of het hem zou lukken ons erin te houden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:41:20 #13
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43746137
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:27 schreef Grimm het volgende:
Korbach?
Zoals die bij de persconferenties van Fortuna overkomt kapt die er na dit seizoen definitief mee.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43746147
Deze club verpest het voor alle voetballiefhebbers in het land! Flikker ze toch uit de competitie, kutclub!
Huh?
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:42:48 #15
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43746190
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef Donders het volgende:
Deze club verpest het voor alle voetballiefhebbers in het land! Flikker ze toch uit de competitie, kutclub!
Loop jij ff lekker achter de massa aan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43747543
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef Donders het volgende:
Deze club verpest het voor alle voetballiefhebbers in het land! Flikker ze toch uit de competitie, kutclub!
Voor mij zit je op hetzelfde niveau als de 100 hooligans die het voor Ado Den Haag verpesten. Er zijn ook mensen die gewoon gezellig naar voetbal willen kijken.
Volgens mij ben jij ook een type die alle moslims over 1 kam scheert. Lijkt me heel typisch.
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:25:30 #17
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43747571
Adriaanse bij Ado zou wel de grap van het jaar zijn.
  dinsdag 21 november 2006 @ 14:30:42 #18
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_43747741
En geef me een reden waarom Adriaanse dat zou willen
pi_43749066
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef Messenga het volgende:
Adriaanse bij Ado zou wel de grap van het jaar zijn.
idd , die Co heeft daar echt geen trek in lijkt mij , en daarbij dan moet er ook vlug weer een sponser op het shirt staan om Co te betalen
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:54:55 #20
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43750761
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

idd , die Co heeft daar echt geen trek in lijkt mij , en daarbij dan moet er ook vlug weer een sponser op het shirt staan om Co te betalen
De shirtsponsor staat (tijdelijk) niet op het shirt maar is er wel nog en betaald dus ook gewoon nog...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:21:02 #21
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43751720
TVP'tje.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:28:58 #22
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_43752035
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

idd , die Co heeft daar echt geen trek in lijkt mij , en daarbij dan moet er ook vlug weer een sponser op het shirt staan om Co te betalen
Inderdaad de shirt sponsor is er gewoon nog tot medio 2008...
Ado is the pride of Holland!
pi_43756091
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Zoals die bij de persconferenties van Fortuna overkomt kapt die er na dit seizoen definitief mee.
Fortuna Het laatste wat ik van em hoorde was dat ie een pakje ham had gestolen waarvoor ie uiteindelijk niet voor de rechter hoefde te komen. Denk dat jij in de war bent met iemand anders.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43756315
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:35 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Fortuna Het laatste wat ik van em hoorde was dat ie een pakje ham had gestolen waarvoor ie uiteindelijk niet voor de rechter hoefde te komen. Denk dat jij in de war bent met iemand anders.
Korbach <-> Korver

tvp
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_43756588
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 18:42 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Korbach <-> Korver

tvp
lekker achterlijk
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie &lt;------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie &lt;----
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')