abonnement Unibet Coolblue
pi_43740903
Club Daniëlle, wie kent het niet / nog?

Zelfs ten tijde van de fameuze Big Brother 3 - The Battle waren er natuurlijk ook saaie tijden in het huis...

Jappie kreeg het lumineuze idee om dan maar gewoon zelf de avonturen/belevenissen van de bewoners te beschrijven, en hij noemde dit Club Daniëlle (naar bewoonster Daniëlle), over een arme club in het Belgische Brasschaat. Deze club concurreerde hard met het exclusieve Club Ibiza, gerund door Coos en Pascal. Het was een grote woeste wereld van sex, drugs en rock n' roll.

Het duurde dan ook niet lang of de Fokkers waren regelmatig in beide clubs te vinden... als figuranten (voor een snelle wip met Sandy of Kelly) of zelfs als medespelers!!

Mede dankzij nieuwe schrijvers, waaronder onder andere Huiz, CarOnline, JooB, sacha en Scope, ontstond er een boeiend verhaal met steeds nieuwe en onverwachte wendingen, maar met als rode draad het leven van de Big Brotherbewoners!

Nu 6 jaar later kan ik met trots aankondigen dat het hele Club Daniëlle-verhaal binnenkort als écht boek zal worden uitgegeven!!

Hou dit topic daarom in de gaten, de details volgen later!
En vast!
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:59:32 #2
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_43741589
Hey Scope!

Leuk dat er toch nog iets met die ouwe zooi gebeurd. Helaas kan me de huidige editie van BB dermate weinig boeien, dat me de inspiratie volkomen ontbreekt er iets leukers over te schrijven. (of zoiets)

Groeten,

Crush65 (JooB)
Nu doe je het weer!
pi_43743025
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:59 schreef Crush65 het volgende:
Hey Scope!

Leuk dat er toch nog iets met die ouwe zooi gebeurd. Helaas kan me de huidige editie van BB dermate weinig boeien, dat me de inspiratie volkomen ontbreekt er iets leukers over te schrijven. (of zoiets)

Groeten,

Crush65 (JooB)
Hai JooB, of moet ik nu zeggen Crush65!

Ik had er zelf deze editie ook weinig tijd en inspiratie voor... enkele voorgaande edities hebben we (heb ik) het nog wel geprobeerd, maar het heeft nooit meer diezelfde impact gehad als de échte Club D!

Alles goed verder?

Hou je op de hoogte!

Groetjes, Scope
En vast!
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:09:14 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43743550
Leuk dat jullie het doorzetten Scope.....ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:17:48 #5
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43743802
Jah, daar zitten we echt op te wachten
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43777609
Leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')