abonnement Unibet Coolblue
pi_43718069
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:09 schreef NS het volgende:

[..]

Die stemmers vergeet ik niet en ook niet de stemmers voor Jeroen. En trouwens, er zijn gelukkig op het forum genoeg mensen die zeker niet op Mo zullen stemmen.
wel als ze willen da SA wint.. Jeroen is mede-favoriet
pi_43718124
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit niet.

Ik heb de 1e 2 weken van BB gemist omdat ik op vakantie was. Toen ik terugwas waren er al caps van een naakt douchende Jeroen te zien (samen met Marcel) en toen stond hij, geloof ik, nog niet genomineerd.

Tijn daarentegen heeft wekenlang met zijn zwembroek gedouched. Hij komt in de finale en prompt gaat hij naakt douchen (hij had aan Janine alleen beloofd dat hij een keer naakt voor de camera zou lopen, meer niet), gooit zijn legergroene broek (die zowat aan z'n reet vastgeplakt zat) in de prullenbak en maakt zich ineens zo'n zorgen om zijn uiterlijk dat hij zich 5 keer op een dag verkleed.


Mens, hoe kan je altijd alles zo goed formulieren. je schrijft exact wat ik denk.maar op een of andere manier komt het niet uit mijn toetsenbord.
  maandag 20 november 2006 @ 15:14:31 #103
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_43718130
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:21 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik heb nog ¤ 80 beltegoed, denk dat ik ff Mo een steuntje in de rug geef vanavond
ik heb 2 mobiele (steel die van manlief gewoon) en doe met je mee
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_43718149
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef Day het volgende:

[..]

Volgens mij klopt dit niet.

Ik heb de 1e 2 weken van BB gemist omdat ik op vakantie was. Toen ik terugwas waren er al caps van een naakt douchende Jeroen te zien (samen met Marcel) en toen stond hij, geloof ik, nog niet genomineerd.

Tijn daarentegen heeft wekenlang met zijn zwembroek gedouched. Hij komt in de finale en prompt gaat hij naakt douchen (hij had aan Janine alleen beloofd dat hij een keer naakt voor de camera zou lopen, meer niet), gooit zijn legergroene broek (die zowat aan z'n reet vastgeplakt zat) in de prullenbak en maakt zich ineens zo'n zorgen om zijn uiterlijk dat hij zich 5 keer op een dag verkleed.
Ik doelde meer op het feit dat hij ineens echt pontificaal met zijn roede ging lopen wichelen en waggelen onder de douche.

Hij zat daarvoor inderdaad al naakt met marcel in bad en zal dat ook wel onder de douche hebben gestaan.
Hij was alleen die eerste weken zo onzichtbaar geweest dat het iedereen opviel dat dat de manier was waarop hij aandacht wou trekken.

Het was echt een omslag.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43718208
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:14 schreef Capaja het volgende:

[..]

ik heb 2 mobiele (steel die van manlief gewoon) en doe met je mee
Ik heb ook twee en doe met NS mee,
pi_43718218
hoe duur is een smsje?
pi_43718244
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef berney het volgende:
hoe duur is een smsje?
Hummie houd van mensen zoals jij
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 20 november 2006 @ 15:20:59 #108
58921 Day
You can fly!
pi_43718299
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat hij ineens echt pontificaal met zijn roede ging lopen wichelen en waggelen onder de douche.

Hij zat daarvoor inderdaad al naakt met marcel in bad en zal dat ook wel onder de douche hebben gestaan.
Hij was alleen die eerste weken zo onzichtbaar geweest dat het iedereen opviel dat dat de manier was waarop hij aandacht wou trekken.

Het was echt een omslag.
Ik heb dat niet zo ervaren, maar misschien is dat wel omdat douchende mensen mij niet zo kunnen boeien.
Wel viel het mij op dat Jeroen heel vrij is in de badkamer en zich niet voor zijn lichaam schaamt.

Het feit dat iemand die wekenlang in sportbroek staat te douchen, allerlei capriolen met baddoeken uithaalt zodat niemand (zelfs zijn mede-bewoners niet) zijn lul kan zien en zogenaamd preuts zijn ogen dichtdoet als hij een voruwenborst ziet, ineens wel naakt kan douchen, valt mij dan wel weer op. Zeker als hij daarbij valt over de manier waarop een ander zijn ballen wast en droogt.

Waarom kan het nu ineens wel, vraag ik mij dan weer af. De streams staan nog steeds aan.


I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43718303
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat hij ineens echt pontificaal met zijn roede ging lopen wichelen en waggelen onder de douche.

Hij zat daarvoor inderdaad al naakt met marcel in bad en zal dat ook wel onder de douche hebben gestaan.
Hij was alleen die eerste weken zo onzichtbaar geweest dat het iedereen opviel dat dat de manier was waarop hij aandacht wou trekken.

Het was echt een omslag.
Je ziet spoken, degene die veranderde als hij genomineerd was, was Tijn.
pi_43718336
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Day het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo ervaren, maar misschien is dat wel omdat douchende mensen mij niet zo kunnen boeien.
Wel viel het mij op dat Jeroen heel vrij is in de badkamer en zich niet voor zijn lichaam schaamt.

Het feit dat iemand die wekenlang in sportbroek staat te douchen, allerlei capriolen met baddoeken uithaalt zodat niemand (zelfs zijn mede-bewoners niet) zijn lul kan zien en zogenaamd preuts zijn ogen dichtdoet als hij een voruwenborst ziet, ineens wel naakt kan douchen, valt mij dan wel weer op. Zeker als hij daarbij valt over het feit hoe een ander zijn ballen wast en droogt.

Waarom kan het nu ineens wel, vraag ik mij dan weer af. De streams staan nog steeds aan.


Tsja dat Tijn hypocriet is daar zal je geen discussie met me over krijgen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43718364
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef berney het volgende:

[..]

Je ziet spoken, degene die veranderde als hij genomineerd was, was Tijn.
Sorry Berney

Ik heb gewoon goed opgelet in dit geval.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 20 november 2006 @ 15:25:30 #112
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43718419
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Day het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo ervaren, maar misschien is dat wel omdat douchende mensen mij niet zo kunnen boeien.
Wel viel het mij op dat Jeroen heel vrij is in de badkamer en zich niet voor zijn lichaam schaamt.

Het feit dat iemand die wekenlang in sportbroek staat te douchen, allerlei capriolen met baddoeken uithaalt zodat niemand (zelfs zijn mede-bewoners niet) zijn lul kan zien en zogenaamd preuts zijn ogen dichtdoet als hij een voruwenborst ziet, ineens wel naakt kan douchen, valt mij dan wel weer op. Zeker als hij daarbij valt over de manier waarop een ander zijn ballen wast en droogt.

Waarom kan het nu ineens wel, vraag ik mij dan weer af. De streams staan nog steeds aan.
dit onderwerp fascineert jou heh Tijn douchte trouwens alleen met zwembroek als ie in bad was geweest met Mo.. anders ook niet hoor
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_43718435
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Day het volgende:

[..]

Ik heb dat niet zo ervaren, maar misschien is dat wel omdat douchende mensen mij niet zo kunnen boeien.
Wel viel het mij op dat Jeroen heel vrij is in de badkamer en zich niet voor zijn lichaam schaamt.

Het feit dat iemand die wekenlang in sportbroek staat te douchen, allerlei capriolen met baddoeken uithaalt zodat niemand (zelfs zijn mede-bewoners niet) zijn lul kan zien en zogenaamd preuts zijn ogen dichtdoet als hij een voruwenborst ziet, ineens wel naakt kan douchen, valt mij dan wel weer op. Zeker als hij daarbij valt over de manier waarop een ander zijn ballen wast en droogt.

Waarom kan het nu ineens wel, vraag ik mij dan weer af. De streams staan nog steeds aan.


Ik denk dat het komt doordat de bewoners "denken" dat erin de badkamer geen streams zijn.

Komt Tijn straks bedrogen uit....
  maandag 20 november 2006 @ 15:26:52 #114
130755 Kinga
versier hier
pi_43718456
heej, hebben ze de koffers nog niet gepakt? hmmm... das nie leuk... niet hinten BB !!!
  maandag 20 november 2006 @ 15:27:39 #115
130755 Kinga
versier hier
pi_43718480
ow toch wel, de koffers staan er
  maandag 20 november 2006 @ 15:27:59 #116
58921 Day
You can fly!
pi_43718488
Zo, Mo en Jeroen zijn snel klaar met hun koffers inpakken!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 20 november 2006 @ 15:30:10 #117
58921 Day
You can fly!
pi_43718546
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:25 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dit onderwerp fascineert jou heh Tijn douchte trouwens alleen met zwembroek als ie in bad was geweest met Mo.. anders ook niet hoor
Het is eerder Tijn's fascinatie.

En no fucking way dat hij alleen met zwembroek doucht als Mo erbij is. Tijn heeft tot vorige week altijd zijn zwembroek aangehad tijdens het douchen. De rest maakte er zelfs nog grappen over.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 20 november 2006 @ 15:31:09 #118
58921 Day
You can fly!
pi_43718566
Jeroen moet een brief ophalen.

Ik ben trouwens benieuwd hoe BB er extra bedden bij doet, zonder dat de bewoners er iets van merken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 20 november 2006 @ 15:31:27 #119
130755 Kinga
versier hier
pi_43718577
die haren van jeroen zijn weer veel te lang, for my taste
  maandag 20 november 2006 @ 15:31:42 #120
58921 Day
You can fly!
pi_43718592
Oh wacht, de koffers komen nu pas!
Ik dacht dat ze al ingepakt waren
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 20 november 2006 @ 15:34:14 #121
130755 Kinga
versier hier
pi_43718678
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Day het volgende:
Jeroen moet een brief ophalen.

Ik ben trouwens benieuwd hoe BB er extra bedden bij doet, zonder dat de bewoners er iets van merken.
Idd!
  maandag 20 november 2006 @ 15:35:45 #122
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43718714
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Day het volgende:
Jeroen moet een brief ophalen.

Ik ben trouwens benieuwd hoe BB er extra bedden bij doet, zonder dat de bewoners er iets van merken.
Ik denk heel simpel. Alle bewoners naar de lounge en tot nader instructie niet in de slaapkamers komen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 20 november 2006 @ 15:40:42 #123
130755 Kinga
versier hier
pi_43718840
Zou de gene die exit moet, dan toch nog even in de studio komen?
  maandag 20 november 2006 @ 15:43:21 #124
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43718894
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:40 schreef Kinga het volgende:
Zou de gene die exit moet, dan toch nog even in de studio komen?
Ik denk dat je tzelfde idee als bij Jeroen gaat krijgen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43718918
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:30 schreef Day het volgende:

[..]

Het is eerder Tijn's fascinatie.

En no fucking way dat hij alleen met zwembroek doucht als Mo erbij is. Tijn heeft tot vorige week altijd zijn zwembroek aangehad tijdens het douchen. De rest maakte er zelfs nog grappen over.
Dat is niet helemaal waar....Vanaf het begin van BB heeft hij ook met regelmaat zonder broek staan douchen..hij hield dan alleen goed in de gaten waar de camera's waren. En of hij dat deed, lag er alleen aan wie er nog meer in de badkamer waren. Zowiezo elke keer als tie de boel ging "scheren" stond tie in z'n nakkie. In week 3 ofzo stond tie zelfs nog met Marlies synchroon te scheren....

Dat er tot voor kort geen cap was van Tijn en z'n gereedschap was, is te wijten aan het feit dat hij z'n handdoek altijd in de buurt heeft. Zover ik gezien heb is er maar 1x een Tijn in adamspakkie gecaped, en dat was op een avond dat hij aardig wat Pagne op had, misschien was tie ff ergens anders met z'n gedachten.

Geloof er echt niet in dat nu Tijn de finale naderd hij ineens voor de "stemmen" met z'n blote tokie staat te zwieren...dan liep tie ook wel naakt door de badkamer te banjeren en z'n tanden te poetsen net als Roene...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')