abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43696917
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:00 schreef kukeleku het volgende:
Elke keer die wulpse blikken van Mo naar Tijn
Slettebak.
pi_43696925
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die hele ochtend beschouw ik als het leukste van deze BB.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 21:06:17 #153
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43696944
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef schizolientje het volgende:
En Rik zit weer te roken tijdens het eten, net als vanmorgen
Tis toch alleen Jeroen nog die eet? Nou, die telt niet meer mee voor Rik.
  zondag 19 november 2006 @ 21:06:31 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43696953
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Rik heeft veel met Jeroen gesproken hoor, maar tijdens die gesprekken, kwam Jeroen niet veel verder dan jaja, etc....

Dan vind ik het niet gek, dat Rik verklaart dat Jeroen niet luistert.
Rik luistert net zo min. Rik laat Jeroen ook niet uitpraten. Rik is net als Tijn ze vinden vooral dat ze gelijk hebben.
quote:
óf het is dat Jeroen niet luistert, óf het is dat hij wanhopig zoekt naar iets wat hij over dit onderwerp zeggen kan. Feit blijft dat er niet veel uitkomt...

Als hij zou zeggen dat hij niets over het onderwerp weet, zou dat bij Rik al wegnemen dat hij niet luistert. Maar ook dat zei onze communicatie-god niet....
Ze zitten gewoon op een ander level. Er zijn geen raakpunten tussen Jeroen en de groep. Jeroen wil ook gewoon niet het achterste van zijn tong laten zien. Hij staat in het spel en kan het niet hebben dat hij emotioneel betrokken raakt. hij schakelt gewoon een deel uit. Op een paar momenten houdt dat geen stand. huilende kinderen en familie en vrienden van de andere maken dingen bij hem los en dan weet je dat hij ook echt wel met thuis bezig is. Dat zag je ook toen vorige week zijn spullen van thuis daar waren.
pi_43696965
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Tissik het volgende:
Overigens kan ik de frustraties jegens Jeroen wel voorstellen. Sommige mensen zijn erg gesloten en je krijgt nooit vat op ze. Ik heb 11 jaar een relatie gehad met een "Jeroen". Na 11 jaar wist ik net zoveel van hem, als op de dag dat ik hem ontmoette. Ruzie maken was er niet bij, hij gaf geen krimp of zonderde zich simpelweg af. Dat is knap balen, als je zelf wat extraverter in elkaar steekt. Maar het maakt het niet minder echt. Het geeft alleen maar het verschil in karakter weer, en soms zijn die verschillen te groot om ze in te kunnen voelen.

Net zo min als dat je als extravert persoon maandenlang de introvert kunt spelen, zo geldt dat andersom ook. Elkaars verschillen accepteren, is moeilijker dan ze te veroordelen.

Ik denk, dat dat psies de kwestie is tussen Jeroen en de happy family.
Juist
pi_43696970
Mo gaat stuk straks.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 21:08:16 #157
130755 Kinga
versier hier
pi_43697030
wan saaie boel
  zondag 19 november 2006 @ 21:08:31 #158
58921 Day
You can fly!
pi_43697037
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Rik heeft veel met Jeroen gesproken hoor, maar tijdens die gesprekken, kwam Jeroen niet veel verder dan jaja, etc....

Dan vind ik het niet gek, dat Rik verklaart dat Jeroen niet luistert.

óf het is dat Jeroen niet luistert, óf het is dat hij wanhopig zoekt naar iets wat hij over dit onderwerp zeggen kan. Feit blijft dat er niet veel uitkomt...

Als hij zou zeggen dat hij niets over het onderwerp weet, zou dat bij Rik al wegnemen dat hij niet luistert. Maar ook dat zei onze communicatie-god niet....
Je bedoelt dat Rik dol is op monologen waarin hij vertelt over al die leuke dingen die hij mee heeft gemaakt

Je laatste zin heb je gelijk in, maar hoe vaak zeg jij tegen iemand dat het gesprek je niet interesseert? Vaak luister je toch uit een zekere beleefdheid.

Ik heb Jeroen overigens wel gesprekken zien voeren met Semih. Dus om nou te zeggen dat je jongen nooit verder komt dan ja,ja, eh, eh, gaat mij net iets te ver. En ik vond hem in de meeste discussies toch wel tot de kern komen en zich goed verweren EN hij loopt niet weg.
True, jij zou het sneller/vlotter doen, ik zou het sneller/vlotter doen, maar dat betekent niet dat een ander die dat niet kan dom is of niet geen interesse heeft.
En daar gaat het fout bij Mo (die 9 van de 10 keer snel maar dom lult), Rik en Tijn. Ze (en dan vooral Mo en Tijn) profileren zich als gevoelsmensen die openstaan voor anderen, maar waar het feitelijk op neer komt is: ik toon gevoel zolang jij in mijn straatje past. Doe je dat niet, dat tel je eigenlijk niet mee.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43697039
Ik heb ook te doen met Sa. Het lijkt of ze de laatste dagen steeds Mo haar humeur weg zit te compenseren met happy- peppy- talk.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43697051
mo: 'ik krijg hoofdpijn'
pi_43697052
Sabrina wil niet gaan slapen..... Ze gaat op haar manier de avond weer opvrolijken.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 21:08:54 #162
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43697054
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Ik hoop toch zo voor jou dat Jeroen zich niet gaat vertonen, hier op het forum.....
Hoezo. Hij zal het zelf toch ook wel weten.
pi_43697057
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tis toch alleen Jeroen nog die eet? Nou, die telt niet meer mee voor Rik.
Maakt Tij toch echt geen kont/anus uit wie er nog eten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 21:10:08 #164
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43697106
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Verida het volgende:
mo: 'ik krijg hoofdpijn'
Tijn:
Confidence through competence
pi_43697107
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef marky het volgende:

[..]

Hoezo. Hij zal het zelf toch ook wel weten.
Dat hoop ik voor hem.... Ik kan me nog herinneren hoe Menno hier op het forum werd ontvangen.

Zelfs Sabrina weet de sfeer niet op te krikken....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43697108
Zelfs Sa kan ze niet meer opvrolijken...
pi_43697109
o god, Mo heeft alweer koppijn
waar is die kutkip??
  zondag 19 november 2006 @ 21:10:30 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43697121
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef Day het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Rik dol is op monologen waarin hij vertelt over al die leuke dingen die hij mee heeft gemaakt

Je laatste zin heb je gelijk in, maar hoe vaak zeg jij tegen iemand dat het gesprek je niet interesseert? Vaak luister je toch uit een zekere beleefdheid.

Ik heb Jeroen overigens wel gesprekken zien voeren met Semih. Dus om nou te zeggen dat je jongen nooit verder komt dan ja,ja, eh, eh, gaat mij net iets te ver. En ik vond hem in de meeste discussies toch wel tot de kern komen en zich goed verweren EN hij loopt niet weg.
True, jij zou het sneller/vlotter doen, ik zou het sneller/vlotter doen, maar dat betekent niet dat een ander die dat niet kan dom is of niet geen interesse heeft.
En daar gaat het fout bij Mo (die 9 van de 10 keer snel maar dom lult), Rik en Tijn. Ze (en dan vooral Mo en Tijn) profileren zich als gevoelsmensen die openstaan voor anderen, maar waar het feitelijk op neer komt is: ik toon gevoel zolang jij in mijn straatje past. Doe je dat niet, dat tel je eigenlijk niet mee.
Day, ik kan mezelf niet voorstellen dat jij lang geboeit blijft door een type als Jeroen.... Daar ben je zelf veel te uitgesproken voor. Zo'n jongen gaat gewoon vervelen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43697132
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef kukeleku het volgende:
o god, Mo heeft alweer koppijn
Haar slechte geweten speelt haar parten...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 21:12:03 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43697176
Ziet Rik eruit als een lui stuk vreten op stream 4 of niet

Oh, hij is weer weg
Confidence through competence
pi_43697186
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tis toch alleen Jeroen nog die eet? Nou, die telt niet meer mee voor Rik.
hoe aso ben je dan.
  zondag 19 november 2006 @ 21:12:20 #172
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43697190
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Day, ik kan mezelf niet voorstellen dat jij lang geboeit blijft door een type als Jeroen.... Daar ben je zelf veel te uitgesproken voor. Zo'n jongen gaat gewoon vervelen.
Jeroen is een uitdaging voor Day
pi_43697204
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Haar slechte geweten speelt haar parten...
Ja, haar angst omtrent de nominatie is ongezond..... er is veel meer aan de hand.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 21:13:09 #174
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43697222
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ziet Rik eruit als een lui stuk vreten op stream 4 of niet

Oh, hij is weer weg
Lang haar is zwaar
  zondag 19 november 2006 @ 21:13:22 #175
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43697231
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:12 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Ja, haar angst omtrent de nominatie is ongezond..... er is veel meer aan de hand.
0800-CARGLASS
Confidence through competence
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')