abonnement Unibet Coolblue
pi_43692030
En Vast !!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692071
Het zal zo toch wel beginnen ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692123
BB heeft mij in een positie gezet, dat ik verantwoording moest nemen over hoe ik was; en ook over andere mensen....

Joh, waar zou hij het toch over hebben.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692135
Mo is wel onder de indruk van de brief.....

De waarheid komt boven water, Mo....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692141
Jeroen praat weer in halve zinnen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43692167
Sabrina zat er even dichtbij, dat alles wat gezegd is, ook aan deze bewoners duidelijk zal worden....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692177
net ff de brief gelezen confronterend
pi_43692194
Mo gaat zich weer bezatten vanavond, vermoed ik....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692202
je zag net een flits van een gedekte tafel met kleurige stoeltjes
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 18:45:04 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692203
Het gezicht van Tijn staat wel weer onweer.
  zondag 19 november 2006 @ 18:45:49 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692222
Ik zag een grote bank staan in de lounge .
pi_43692249
En Rik praat zich alvast schoon voor als Jeroen er later achter komt wat hij gezegd heeft
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43692250
Rik is zich aan t indekken..
pi_43692271
iedereen is zich aan het indekken ook tijn
  zondag 19 november 2006 @ 18:47:36 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692280
Lieve Bewoners,

Dit wordt jullie laatste Exit-diner, dat traditioneel is gewijd aan het mogelijke vertrek van een van de Genomineerden.

Vandaag gaat het om Monique en Jeroen. Een van hen zal de Finale niet halen.

Big Brother begrijpt dat uitgerekend deze avond door de Bewoners, en zeker door Monique en Jeroen, met gemengde gevoelens wordt beleefd.

Zoals jullie het zelf vaak zeggen: als eerste te moeten vertrekken is verschrikkelijk, maar op de drempel van de finale de koffers te moeten pakken is nog verdrietiger en pijnlijker.

Daar komt bij dat het na zo veel maanden in het Huis van Big Brother ook wel een beetje griezelig is om terug te keren naar het gewone leven dat jullie voor drie maanden vaarwel hebben gezegd.

In het Huis van Big Brother hebben jullie samen een bestaan opgebouwd dat nu ten einde loopt. Big Brother wil jullie daarom voorbereiden op het afscheid van het Huis en zijn Bewoners.

Daar hoort bij dat Big Brother bij dit laatste exit-diner wijst op een bijzondere kant van het leven in jullie eigen wereld:

Het Huis van Big Brother heeft vele kamers. Big Brother hoort en ziet alles wat daarin gebeurt. De Bewoners zelf weten lang niet altijd wat er achter die gesloten deuren wordt gezegd, wordt besproken of wordt gedaan.

Big Brother wijst de Bewoners er daarom op dat zij erbij stil moeten staan dat hetgeen zij voor waar aannemen, misschien niet altijd de waarheid is, dat het verhaal dat wordt doorverteld, misschien niet altijd het complete verhaal is.

In jullie kleine gemeenschap lijkt het misschien dat jullie alles van elkaar weten, zien en horen, maar Big Brother weet dat het anders is.

Maar er komt een dag, en die dag is niet ver weg, dat ook de Bewoners die nu nog in het Huis zitten, verrast, verbaasd en misschien zelfs wel geschokt zullen constateren dat de dingen soms anders waren dan zij al die maanden hebben gedacht.

Dat is het moment dat vertrouwen wordt beschaamd. Het moment dat wordt ontdekt dat een Bewoner anders is dan iedereen dacht: in positieve of in negatieve zin. Dat is het moment dat meningen worden herzien, dat antipathie kan veranderen in sympathie en dat Bewoners ontdekken dat lang niet alles is wat het lijkt.

Over al deze dingen moet Big Brother zwijgen. Maar het is goed de Bewoners er nu al op te wijzen dat in het Huis van Big Brother schijn en werkelijkheid met elkaar verweven zijn. Want straks kunnen alle Bewoners kijken achter de gesloten deuren van de vele kamers van het huis van Big Brother.

Deze gedachte wil Big Brother jullie meegeven voordat jullie aanschuiven voor het laatste exit-diner.

Tot slot nog dit. Ook de Dagboekkamer kent zijn geheim. Het is niet aan Big Brother om vandaag die geheimen te onthullen. Maar vanaf nu staat het de Bewoners vrij aan elkaar te vertellen wat zij met Big Brother hebben besproken.

Big Brother wenst jullie een mooie avond met nu een klein moment van bezinning. Want weten jullie echt wel alles van elkaar?

Big Brother
pi_43692360
Thanks !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692365
Sa schiet weer in de puppy houding
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 18:50:42 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692368
Paf Tijn, Jeroen ineresseert het geen zak wat jij vind.
pi_43692383
En weer wordt Jeroen aangevallen op zijn tactische stemmen. Dat het onpersoonlijk overkomt.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692400
Jeroen onder spervuur nu...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692418
Jeroen verdedigt zich goed
pi_43692426
wat gemeen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692432
De zusjes zijn erg stil.... Zij zijn het meest bang voor wat er buiten rondspookt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692452
En nu wel praten, maar dan wel met zijn allen en niet 1 op 1. En Mo laat het eerst de anderen maar opknappen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43692459
Oei, Rik hakt er flink op in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 18:53:07 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692463
O kijk het ligt allemaal aan Jeroen.
  zondag 19 november 2006 @ 18:54:04 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692491
Rik heeft wel een punt nu hoor... Het lijkt misschien op hakken, maar er zit wel degelijk iets in.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692492
Mo : Het interesseert jou geen kont, Jeroen. Je bent best wel vaak genomineerd.

Rik : Als ik jou hoor praten over Hilde en Marcel, dat dat zo oppervlakkig was, terwijl je eerst met ze wegliep.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692514
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
Rik heeft wel een punt nu hoor... Het lijkt misschien op hakken, maar er zit wel degelijk iets in.
Hij weet het in ieder geval goed te verwoorden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43692524
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
Rik heeft wel een punt nu hoor... Het lijkt misschien op hakken, maar er zit wel degelijk iets in.
Jeroen wordt inderdaad even goed de waarheid duidelijk gemaakt.

Het is een allemansvriend die met de wind meepraat.

Dat keert zich nu weer tegen hem.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692535
Zo zie je maar weer, het gedrag van mensen, niet de personen, kun je hier nu weer zien en verbazen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43692555
Jeroen heeft nog nooit geroepen dat hij Semih mist....

Alle vuil komt er nu uit over Jeroen.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692569
Ja, Jeroen, je zult het vooral tegen jezelf hebben gezegd.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 18:57:09 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692587
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:55 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Jeroen wordt inderdaad even goed de waarheid duidelijk gemaakt.

Het is een allemansvriend die met de wind meepraat.

Dat keert zich nu weer tegen hem.
Als iedereen even voorbij de antipathie die ze voor de andere bewoners voelen kijkt denk ik dat je toch toe moet geven dat ze gewoon gelijk hebben over Jeroen. Jeroen is de 'underdog' geworden en daardoor krijgt hij veel mensen mee hier, maar z'n spelletje is uitgespeeld. Het is dat Hummie helemaal weg van 'm is anders was hij allang afgeserveerd.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692611
Jeroen heeft ook wel gelijk dat het ineens kan omslaan, maar de verhoudingen met Jeroen en andere mansen zijn niet te vergelijken met de verhoudingen die anderen gehad hebben....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692618
Dit is wel leuk voer voor de medebewoners die nu kijken. Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Maar ze zijn wel vals bezig.
De ware aard komt boven????
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 18:58:15 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692619
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:55 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Jeroen wordt inderdaad even goed de waarheid duidelijk gemaakt.
Hun waarheid
pi_43692635
"De band met Hilde en Marcel was oppervlakkig."

Dat was de zin die Rik aanhaalt, en alles zegt over Jeroen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692643
Top Jeroen: Misschien wel geen een band
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692644
Rik : Wat voor banden heb jij hier dan opgebouwd ?
Jeroen: Misschien wel geeneen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 18:59:16 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692645
Nu alles er zo uitkomt bij iedereen merk ik dat het wel heel erg hoog zit hoe Jeroen in het 'spel' zit. Ik begin nu ook hun houding tegen hem te begrijpen.

Jeroen geeft nu ook toe dat hij met helemaal niemand een band voelt en dat hem dat ook niet interesseert.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692647
hummie lacht, jeroen nu huizenhoog favoriet.
algemene opinie verandert niet in n week..
pi_43692656
Ze leggen hem de woorden in de mond.
pi_43692660
God, Rik zit nu te verkondigen geen oppervlakkige relatie met Mo te hebben.
Ben benieuwd hoe hij zijn relatie met Mo dan wel ziet
waar is die kutkip??
pi_43692664
Jeroen zit daar vor het spel en zit er niet om vrienden te maken en dat wordt hem wel verweten
pi_43692673
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef pullup het volgende:
Rik : Wat voor banden heb jij hier dan opgebouwd ?
Jeroen: Misschien wel geeneen
Dat klopt Jeroen...

Jammer toch. Het gaat je de kop kosten. Alles verloren. Geen geld, geen vrienden.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692679
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
Nu alles er zo uitkomt bij iedereen merk ik dat het wel heel erg hoog zit hoe Jeroen in het 'spel' zit. Ik begin nu ook hun houding tegen hem te begrijpen.

Jeroen geeft nu ook toe dat hij met helemaal niemand een band voelt en dat hem dat ook niet interesseert.
Dat is toch het allereerlijkste wat je kunt zeggen, de rest is allemaal schijn
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692685
En Mo houdt schijnheilig d'r bek dicht.
  zondag 19 november 2006 @ 19:00:43 #49
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692691
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:56 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft nog nooit geroepen dat hij Semih mist....

Alle vuil komt er nu uit over Jeroen.....
Ja maar zo doen hun dat. Ze nomineren iedereen en als die dan weg is gaan we o het was zo fijn met die of die
pi_43692697
Ze hadden dan eerder moeten vragen aan hem hoe hij zich voelt, is nooit gedaan. Vanaf maandag hebben ze hem niets gevraagd of ergens bij betrokken
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 19:01:16 #51
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692709
Het is erg jammer dat ze niet naar hunzelf kijken.
pi_43692714
Mo is helemaal niet bij dat gesprek tussen Jeroen en Sa, wat zit ze nu te lullen
  zondag 19 november 2006 @ 19:01:36 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692723
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Dat is toch het allereerlijkste wat je kunt zeggen, de rest is allemaal schijn
Het is ook heel eerlijk. Maar het punt is gewoon dat hij lange tijd heeft voorgedaan alsof hij wél banden had met bepaalde mensen, maar het moment dat die mensen vertrokken veranderd hij ineens het verhaal. Dát is het punt, niet dat hij daar niet zit om vrienden te maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692745
Je kan je afvragen of je zit te wachten op een speciale band met een Mo, Tijn of Rik.
Ik denk dat ik daar voor pas
waar is die kutkip??
pi_43692751
Mo begint weer over het feit dat hij Sabrina kwalijk nam, hem genomineerd te hebben.....

Dat wordt een ijzig exit-diner, voorspel ik....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692773
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:59 schreef pullup het volgende:
Rik : Wat voor banden heb jij hier dan opgebouwd ?
Jeroen: Misschien wel geeneen
top antwoord als ze hem op die manier aanvallen
pi_43692777
Ik sta anders in het leven zegt Mo, ja dat hebben wij én Rob en haar kinderen van kunnen meegenieten.
pi_43692779
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is ook heel eerlijk. Maar het punt is gewoon dat hij lange tijd heeft voorgedaan alsof hij wél banden had met bepaalde mensen, maar het moment dat die mensen vertrokken veranderd hij ineens het verhaal. Dát is het punt, niet dat hij daar niet zit om vrienden te maken.
Hij heeft dat nooit gedaan zoals de anderen, nooit klef, altijd situatie gericht
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:03:18 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692789
Ach wat een onzin ze hadden hem ook genomineerd als hij niet tactisch had genomineerd.
pi_43692797
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef Bartoli het volgende:

[..]

top antwoord als ze hem op die manier aanvallen
Klopt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692817
Tijn: Wat ik voel is echt.

Ik snap niet , dat het jou geen kut interesseert....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692843
Ik vind het wij jij vreselijk
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692849
Als jij wint, en niemand belt jou van BB, dat kan jou niets schelen.

Jeroen : ja, ja, ach, dat maakt niet uit....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692867
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:03 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn: Wat ik voel is echt.

Ik snap niet , dat het jou geen kut interesseert....
Wil wel weten of het nog net zo echt is als ze er uit zijn
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692869
Sabrina is opvallend stil
pi_43692871
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:02 schreef Bartoli het volgende:

[..]

top antwoord als ze hem op die manier aanvallen
Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43692879
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het wij jij vreselijk
Jeroen heeft het er zelf naar gemaakt !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43692882
Het is toch een spel Rik !!!!!!!!!!!!!!! Jemig man, het is een spel
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692908
Ik heb Jeroen nog nooit echt horen roddelen of achteraf horen zeuren over dingen die gebeurden of niet gebeurden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43692912
Jeroen verweert zich buitengewoon matig.

Hij blijft maar hangen in het spel.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:06:47 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692914
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresserden hem geen reet.
Precies, dát zit mij ook wel dwars. Hij heeft hen dus in feite alleen 'gebruikt' tijdens de periode dat ze in het huis zaten. Niets mis mee als je tactisch bezig bent hoor, maar je moet wel rekening houden met het feit dat je gaandeweg mensen daarmee kunt kwetsen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692920
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Nee, ben ik niet met je eens. Het was in het huis een band en altijd anders dan buiten
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692927
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb Jeroen nog nooit echt horen roddelen of achteraf horen zeuren over dingen die gebeurden of niet gebeurden
Ik ook niet
pi_43692928
Hij redt zich er aardig doorheen.
pi_43692935
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Milica enzo interesseert hem wel let maar op
pi_43692938
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb Jeroen nog nooit echt horen roddelen of achteraf horen zeuren over dingen die gebeurden of niet gebeurden
eens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43692944
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef Sug4r het volgende:
Sabrina is opvallend stil
Meestal als zuslief ernaast zit
waar is die kutkip??
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:08:08 #78
18653 crew  D.
pi_43692957
zit ik ineens in de SC
  zondag 19 november 2006 @ 19:08:13 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692959
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
Het is toch een spel Rik !!!!!!!!!!!!!!! Jemig man, het is een spel
Dat is het ook en er is niets mis met tactisch spelen. Jeroen heeft echter gaandeweg de tijd mensen het gevoel gegeven dat er wél een bijzondere band of vriendschap was. Die horen nu pas dat het hem eigenlijk niets interesseerde en hij het slechts 'oppervlakkig' voelde. Ik vraag me af hoe de bewoners die maandag terug het huis in gaan er op gaan reageren.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692964
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Precies, dát zit mij ook wel dwars. Hij heeft hen dus in feite alleen 'gebruikt' tijdens de periode dat ze in het huis zaten. Niets mis mee als je tactisch bezig bent hoor, maar je moet wel rekening houden met het feit dat je gaandeweg mensen daarmee kunt kwetsen.
Flugel het is een schijn wereld. Mo en Tijn gaan elkaar straks pas echt kwetsen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:08:49 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43692976
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:06 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb Jeroen nog nooit echt horen roddelen of achteraf horen zeuren over dingen die gebeurden of niet gebeurden
Vaak genoeg, het werd alleen overstemd door de anderen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43692983
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Nee dat wil niks zeggen, misschien wil hij dat niet tegen deze 3 bewoners zeggen ze hebben hem een hele week gegegeerd en zal dan nu tegen hun zeggen hoe hij over de anderen denkt? Denk het niet
  zondag 19 november 2006 @ 19:09:03 #83
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43692984
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Let op volgende week. Hilde en Milica gaan nog steeds voor Jeroen.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:09:06 #84
18653 crew  D.
pi_43692986
Rik
pi_43692998
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Het maakt in een klap aan iedereen die in dit programma een tijdje met hem heeft opgetrokken duidelijk dat het schijn was
Marcel,Etienne, Hilde,Semih, Milica. Ze intresseerden hem geen reet.
Ik denk eerder dat het andersom was. Jeroen wilde wel, maar iedereen knapte op hem af.

Nu doet hij alsof hij de kille strateeg is.

Het is eerder een eenzame jongen met een contactstoornis die erdoorheen mazzelt omdat hij een leuk koppie heeft.

Die waarheid is de hardste die je kunt horen, vermoed ik.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:09:58 #86
18653 crew  D.
pi_43693011
en Tijn
pi_43693026
Mooie TV dit ! Tijn noemt Jeroen laf.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693029
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:09 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Nee dat wil niks zeggen, misschien wil hij dat niet tegen deze 3 bewoners zeggen ze hebben hem een hele week gegegeerd en zal dan nu tegen hun zeggen hoe hij over de anderen denkt? Denk het niet
Hij zij zelf dat hij waarschijnlijk geen banden heeft opgebouwd waarschijnlijk hoor.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 19:10:41 #89
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43693036
Ze nemen Jeroen kwalijk dat hij zijn best doet om het spel te winnen. Wat een stelletje kleuters zeg.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43693041
Tijn vind Jeroen een "laffe Kees" om niet met hem op de bank te gaan zitten.
Uh...zullen we het Joker-incident weer effe aanhalen Tijn?
waar is die kutkip??
  zondag 19 november 2006 @ 19:10:57 #91
130755 Kinga
versier hier
pi_43693044
Ik val weer net in, wat zijn ze nu weer allemaal Jeroen aan aant vallen?
  zondag 19 november 2006 @ 19:11:30 #92
130755 Kinga
versier hier
pi_43693060
die broertjes en zusjes komen me ZO de keel uit.
pi_43693067
oei, daar heeft Tijn n punt
  zondag 19 november 2006 @ 19:11:43 #94
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693069
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef tonja het volgende:
Ze nemen Jeroen kwalijk dat hij zijn best doet om het spel te winnen. Wat een stelletje kleuters zeg.
Dát nemen ze hem niet kwalijk, ze nemen hem kwalijk dat hij mensen andere dingen heeft laten geloven dan hij eigenlijk van plan was. Hij speelde vriendjes met mensen, maar dat bleek slechts oppervlakkig te zijn.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693074
BB gooi eens wat op het plasma zodat de andere ook geconfronteerd worden
  zondag 19 november 2006 @ 19:11:52 #96
130755 Kinga
versier hier
pi_43693077
heeft BB dit toevallig geforceerd?
  zondag 19 november 2006 @ 19:12:53 #97
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693110
Dit kan hij nooit winnen.
pi_43693113
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef Kinga het volgende:
heeft BB dit toevallig geforceerd?
Ja zie brief
pi_43693115
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef Kinga het volgende:
die broertjes en zusjes komen me ZO de keel uit.
Luister even
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693116
Mo houd je gekke snatertje !!
Hoe zou ze zelf reageren als er 4 mensen je zitten te bashen
waar is die kutkip??
  zondag 19 november 2006 @ 19:13:01 #101
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43693118
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef flugeltje het volgende:
Hij speelde vriendjes met mensen, maar dat bleek slechts oppervlakkig te zijn.
Ook wel een beetje naief te geloven dat je in zulke korte tijd meer dan een oppervlakkige vriendschap kunt opbouwen. temeer daar het een spelsituatie is.
... is a mismatch forever
pi_43693119
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij zij zelf dat hij waarschijnlijk geen banden heeft opgebouwd waarschijnlijk hoor.
Hij heeft aan deze bewoners geen boodschap, ze boeien hem niet dus wat zal hij dan over de banden met de anderen hebben.
  zondag 19 november 2006 @ 19:13:06 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693121
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef Kinga het volgende:
heeft BB dit toevallig geforceerd?
Absoluut
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693126
Ze hebben alle 3 steeds gezegd, blij dat Jeroen er in zit dan is het makkelijk nomineren
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693149
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:11 schreef gerxan het volgende:
oei, daar heeft Tijn n punt
Waar?
waar is die kutkip??
pi_43693150
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij zij zelf dat hij waarschijnlijk geen banden heeft opgebouwd waarschijnlijk hoor.
Ze legden gewoon die woorden in zijn mond. Hilde en co snappen dat ook.
pi_43693155
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Hij heeft aan deze bewoners geen boodschap, ze boeien hem niet dus wat zal hij dan over de banden met de anderen hebben.
Nee hij gaf dus gewoon aan dat dat waarschijnlijk ook geen banden waren en dat hem dat geen kont boeide
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693158
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Ook wel een beetje naief te geloven dat je in zulke korte tijd meer dan een oppervlakkige vriendschap kunt opbouwen. temeer daar het een spelsituatie is.
Nou Tijn en Mo lijken soms wel 20 jaar getrouwd
  zondag 19 november 2006 @ 19:14:26 #109
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693164
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Ook wel een beetje naief te geloven dat je in zulke korte tijd meer dan een oppervlakkige vriendschap kunt opbouwen. temeer daar het een spelsituatie is.
Dit is ieder jaar waar mensen op stuk lopen. Er zit altijd wel een tactische stemmer bij. De andere bewoners knappen daar over het algemeen op af.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 19:15:01 #110
130755 Kinga
versier hier
pi_43693183
ohhh kan niet wachten tot morgenavond
pi_43693191
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef pullup het volgende:

[..]

Nee hij gaf dus gewoon aan dat dat waarschijnlijk ook geen banden waren en dat hem dat geen kont boeide
waarschijnlijk ja, misschien wel misschien niet dus, en dat zal hij zeker niet tegen hun zeggen
pi_43693194
Rik is net zo als Jeroen, qua intensie
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693196
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ze hebben alle 3 steeds gezegd, blij dat Jeroen er in zit dan is het makkelijk nomineren
precies stel dat de broertjes en zusjes in de finale zitten en er zou nog iemand uitmoeten. moeten ze ook over lijken gaan om hun eigen zus(je) of broer(tje) te nomineren enzo. Dat wordt je ook niet in dank afgenomen. Dan staan ze ook lijnrecht tegen over elkaar zeurkutten.

En Mo kap eens met je mensengevoelens
pi_43693201
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:12 schreef marky het volgende:
Dit kan hij nooit winnen.
Wel als morgen de rest ook komt.
  zondag 19 november 2006 @ 19:15:38 #115
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43693210
Eigenlijk voelt iedereen zich afgewezen door Jeroen. De ironie
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 19 november 2006 @ 19:15:41 #116
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43693211
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:14 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Nou Tijn en Mo lijken soms wel 20 jaar getrouwd
Ik denk dat de kans enorm groot is dat deze diepe vriendschap na BB binnen de kortste keren totaal verwaterd is.
... is a mismatch forever
pi_43693224
Tijn: Ik hoop dat jij in het echte leven niet zo bent; dat je naar je vrienden wel luistert, en een eigen mening hebt....

Zo Jeroen; die kun je in je zak steken.

Ik geloof namelijk dat hij buiten het huis namelijk precies zo is.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:16:01 #118
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693227
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:

[..]

precies stel dat de broertjes en zusjes in de finale zitten en er zou nog iemand uitmoeten. moeten ze ook over lijken gaan om hun eigen zus(je) of broer(tje) te nomineren enzo. Dat wordt je ook niet in dank afgenomen. Dan staan ze ook lijnrecht tegen over elkaar zeurkutten.

En Mo kap eens met je mensengevoelens
Het gaat toch ook om gevoelens...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693244
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:10 schreef Kinga het volgende:
Ik val weer net in, wat zijn ze nu weer allemaal Jeroen aan aant vallen?
ja brief van bb valt verkeerd.. stond weer vol met cripto...
bb probeert de bewoners in te lichten over volgende week...
dat de oud-bewoners trugkomen.. sa zat dicht bij t antwoord...
Tijn begon........ denkt dat de dagboek gesprekken openbaar worden ofzo
pi_43693248
Tijn: spel dat gevolgen heeft voor als je weer thuis bent
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693253
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn: Ik hoop dat jij in het echte leven niet zo bent; dat je naar je vrienden wel luistert, en een eigen mening hebt....

Zo Jeroen; die kun je in je zak steken.

Ik geloof namelijk dat hij buiten het huis namelijk precies zo is.
Dat was wel een scherpe opmerking van Tijn
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 19:16:52 #122
130755 Kinga
versier hier
pi_43693257
die tijn loopt altijd zo irritant weg
pi_43693268
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef tonja het volgende:
Eigenlijk voelt iedereen zich afgewezen door Jeroen. De ironie
Mee eens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:17:15 #124
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693270
Ze kijken alleen maar naar Jeroen.
pi_43693284
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Bartoli het volgende:

[..]

precies stel dat de broertjes en zusjes in de finale zitten en er zou nog iemand uitmoeten. moeten ze ook over lijken gaan om hun eigen zus(je) of broer(tje) te nomineren enzo. Dat wordt je ook niet in dank afgenomen. Dan staan ze ook lijnrecht tegen over elkaar zeurkutten.

En Mo kap eens met je mensengevoelens
Daar staat ze ook niet bij stil als ze met Tijn ligt te kutten en haar familie meekijkt
waar is die kutkip??
pi_43693295
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het gaat toch ook om gevoelens...
Ja Mo speelt ook met mensengevoelens. Mo intereseert de gevoelens van Sa, Tijn, Rik en al die andere ook geen moer. Ze denkt alleen aan haar eigen ik, ik, ik. Dus


en daarbij speelde ze met de gevoelens van Rob, de kinderen en de rest van familie door te flikflooien met Tijn
pi_43693298
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn: Ik hoop dat jij in het echte leven niet zo bent; dat je naar je vrienden wel luistert, en een eigen mening hebt....

Zo Jeroen; die kun je in je zak steken.

Ik geloof namelijk dat hij buiten het huis namelijk precies zo is.
Ik niet, gelukkig is hij realistisch
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:18:01 #128
130755 Kinga
versier hier
pi_43693301
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef gerxan het volgende:

[..]

ja brief van bb valt verkeerd.. stond weer vol met cripto...
bb probeert de bewoners in te lichten over volgende week...
dat de oud-bewoners trugkomen.. sa zat dicht bij t antwoord...
Tijn begon........ denkt dat de dagboek gesprekken openbaar worden ofzo
Thanks
pi_43693303
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:16 schreef Kinga het volgende:
die tijn loopt altijd zo irritant weg
Dat vind ik sterk van Jeroen hij zal nooit weglopen
pi_43693305
Monique met haar "mensenemoties"
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zondag 19 november 2006 @ 19:18:36 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_43693316
Makkelijk met zijn vieren tegen 1!
Dus Jeroen is gevoelloos... kom op zeg ze hebben zelf allemaal altijd Jeroen gestemd.

Jeroen nomineert tactisch en hun niet (volgens Tijn)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_43693321
Ohhhhhhhhhh, mn bloeddruk
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:18:48 #133
130755 Kinga
versier hier
pi_43693325
Ja Tijn, loop maar weg....keep walking...
pi_43693328
Sabrina heeft nog geen woord gezegd tijdens deze discussie
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693340
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Dat vind ik sterk van Jeroen hij zal nooit weglopen
Klopt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:19:27 #136
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693345
Jeroen blijft maar benadrukken dat dit is zoals hij in het 'spel' staat. Ik snap echt niet dat je 3 maanden 24/7 met mensen samen kunt leven en geen enkele band met iemand gaat voelen. Hoe oppervlakkig ben je dan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693350
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Makkelijk met zijn vieren tegen 1!
Dus Jeroen is gevoelloos... kom op zeg ze hebben zelf allemaal altijd Jeroen gestemd.

Jeroen nomineert tactisch en hun niet (volgens Tijn)
Dat laatste gaat er bij mij ook weer niet in
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693361
Ga dan op een groepsreis ipv je zo gedragen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693371
Sabrina had al gezegd dat ze maar eens over iets anders moesten praten. ze kan er niet meer tegen
pi_43693374
Wat mij het meest irriteert is dat de broertjes en de zusjes alles, maar dan ook alles voor Jeroen invullen. Het weer woord van Jeroen begrijpen ze wel, maar accepteren, ho maar!!! En dat is wat Jeroen wel beide kan. Begrijpen en accepteren.
  zondag 19 november 2006 @ 19:20:05 #141
130755 Kinga
versier hier
pi_43693375
Ik vind dit echt een zielige vertoning, nu durven ze wel he, als Jeroen alleen is. Dat had ik vorige week toen Semih er nog was willen zien. Jeroen houdt zich wel goed, lekker relaxt.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:20:05 #142
18653 crew  D.
pi_43693376
Tijn met z'n praatjes

Paar weken geleden zei hij met het spel bezig te zijn en zou hij ook nog naakt rondlopen als ie bij de laatste 6 zat. Nu hoor je 'm daar niet meer over
pi_43693388
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen blijft maar benadrukken dat dit is zoals hij in het 'spel' staat. Ik snap echt niet dat je 3 maanden 24/7 met mensen samen kunt leven en geen enkele band met iemand gaat voelen. Hoe oppervlakkig ben je dan?
Of realistisch
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693396
Rik je lult
waar is die kutkip??
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:20:54 #145
18653 crew  D.
pi_43693405
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dit echt een zielige vertoning, nu durven ze wel he, als Jeroen alleen is. Dat had ik vorige week toen Semih er nog was willen zien. Jeroen houdt zich wel goed, lekker relaxt.
Ik hoop dat alle bewoners die morgen terugkomen achter Jeroen gaan staan
pi_43693414
Als Tijn, Rik of Mo wint.............................echt waar: gadver !!!!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:21:19 #147
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693415
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
Jeroen blijft maar benadrukken dat dit is zoals hij in het 'spel' staat. Ik snap echt niet dat je 3 maanden 24/7 met mensen samen kunt leven en geen enkele band met iemand gaat voelen. Hoe oppervlakkig ben je dan?
Waarom???? Hij mag dat toch doen zoals hij dat wil.
pi_43693427
En nu gezellig eten???????????????? Wat een niet aan te zien groepje ellende, bah bah
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43693428
batterijen wisselen, helpt niet bb.. gooi de telefoon er maar in
  zondag 19 november 2006 @ 19:21:43 #150
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_43693429
Het is maar goed dat roene zich niet zo laat raken, het is vechten tegen de bierkaai.
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  zondag 19 november 2006 @ 19:21:47 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693432
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Of realistisch
Daar geloof ik niet helemaal in. Drie maanden 24/7 er moet dan toch wel íemand zijn met wie je iets meer hebt dan alleen oppervlakkig contact

Believe me, het is niet om jeroen de grond in te stampen... Ik vraag het mezelf oprecht af.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693434
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:20 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik hoop dat alle bewoners die morgen terugkomen achter Jeroen gaan staan
Ik ook
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693436
Sa neemt het wel voor Jeroen op
pi_43693467
En nu gezellig samen dineren
pi_43693468
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef Sug4r het volgende:
Sa neemt het wel voor Jeroen op
  zondag 19 november 2006 @ 19:23:02 #156
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693473
Dit is vast niet de opzet van de brief geweest van BB. Volgens mij wilde ze ook wel laten zien dat die zgn band van de 4 niet veel voorsteld.
pi_43693489
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet helemaal in. Drie maanden 24/7 er moet dan toch wel íemand zijn met wie je iets meer hebt dan alleen oppervlakkig contact

Believe me, het is niet om jeroen de grond in te stampen... Ik vraag het mezelf oprecht af.
laten we afwachten komende week wie zich achter jeroen schaart. dan zie je pas hoeveel vrienden die wellicht heeft
pi_43693491
Als ik nu Jeroen was zou ik bedanken voor het exit diner
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693494
tijd voor hysterie en weer net doen of er niets gebeurd is
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43693500
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef marky het volgende:
Dit is vast niet de opzet van de brief geweest van BB. Volgens mij wilde ze ook wel laten zien dat die zgn band van de 4 niet veel voorsteld.
In ieder geval was het een mooi begin van de avond
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693508
mooie bank................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43693518
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef marky het volgende:
Dit is vast niet de opzet van de brief geweest van BB. Volgens mij wilde ze ook wel laten zien dat die zgn band van de 4 niet veel voorsteld.
Alleen hebben ze dat nog niet door, morgen wel.
  zondag 19 november 2006 @ 19:24:18 #163
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43693521
Ik hoop nu echt dat Jeroen wint. Hij is de engie niet-hypocriet.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:24:30 #164
18653 crew  D.
pi_43693526
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef Sug4r het volgende:
Sa neemt het wel voor Jeroen op
Daarom mag Sa ook winnen
  zondag 19 november 2006 @ 19:24:44 #165
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693533
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet helemaal in. Drie maanden 24/7 er moet dan toch wel íemand zijn met wie je iets meer hebt dan alleen oppervlakkig contact

Believe me, het is niet om jeroen de grond in te stampen... Ik vraag het mezelf oprecht af.
Het is maar hoe je erin gaat. Hij heeft zich aan niemand echt verbonden. Hij is daar heel anders ingegaan. Jeroen zit er voor Jeroen en voor Jeroen alleen.
pi_43693543
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

laten we afwachten komende week wie zich achter jeroen schaart. dan zie je pas hoeveel vrienden die wellicht heeft
Ik ben benieuwd of ze wel allemaal zullen komen
  zondag 19 november 2006 @ 19:24:57 #167
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693546
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

laten we afwachten komende week wie zich achter jeroen schaart. dan zie je pas hoeveel vrienden die wellicht heeft
Zou het dan niet vreemd zijn als hij ineens weer de beste vrienden is met E10 en Marcel? Hij heeft zojuist nog gezegd dat hij slechts een oppervlakkig iets met ze heeft.

Ik snap het gewoon niet. (ook de reden waarom ik niet geschikt zou zijn voor BB, ik bekijk de zaken ook emotioneel)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693548
klasse van Sa
pi_43693549
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik nu Jeroen was zou ik bedanken voor het exit diner
hij zal de enige zijn die dadelijk lekker eet de rest zal geen hap door hun keel krijgen
pi_43693550
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik nu Jeroen was zou ik bedanken voor het exit diner
Mijn idee ook ja.
pi_43693557
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef schizolientje het volgende:
tijd voor hysterie en weer net doen of er niets gebeurd is
wacht maar af ,dit gesprek krijgt nog een staarrrrrtje
waar is die kutkip??
pi_43693565
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik nu Jeroen was zou ik bedanken voor het exit diner
Dat vind ik nou zo sterk van Jeroen; ondanks alle aanval op hem gewoon aanschuiven
  zondag 19 november 2006 @ 19:25:37 #173
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693572
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef kleinzusje het volgende:
Als ik nu Jeroen was zou ik bedanken voor het exit diner
Juist niet. Hij toont zoveel meer ruggegraat dan die andere.
pi_43693582
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ze wel allemaal zullen komen
Semih en Micheline mss niet, Milica pas donderdag de rest volgens mij
  zondag 19 november 2006 @ 19:26:04 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693588
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef tonja het volgende:
Ik hoop nu echt dat Jeroen wint. Hij is de engie niet-hypocriet.
Dat ben ik niet met je eens, sorry.... Hij heeft wel degelijk Marcel, E10, Hilde en Milica het gevoel gegeven dat hij één van hen was en een band met hen voelde. Dat hij nu aangeeft dat dit alles slechts oppervlakkig was geeft voor mij aan dat hij behoorlijk hypocriet is geweest.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693592
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zou het dan niet vreemd zijn als hij ineens weer de beste vrienden is met E10 en Marcel? Hij heeft zojuist nog gezegd dat hij slechts een oppervlakkig iets met ze heeft.

Ik snap het gewoon niet. (ook de reden waarom ik niet geschikt zou zijn voor BB, ik bekijk de zaken ook emotioneel)
rik heeft hem die woorden in de mond gelegd flugel. Dat snappen Marcel en de rest ook wel.
pi_43693599
Jeroenblijft de calculator, vond hem zwak. Wel moeilijk natuurlijk tegen 4, maar ik zag ook nu weinig emoties. Ik zou het zelf wel te kwaad krijgen tegen 4. Het komt echt wel over als dat het hem niets doet. Toch jammer
Hangplek voor vrije gedachten
pi_43693603
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef kukeleku het volgende:

[..]

wacht maar af ,dit gesprek krijgt nog een staarrrrrtje
hummie is nu in conclaaf dus wie de bal kaatst
pi_43693612
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zou het dan niet vreemd zijn als hij ineens weer de beste vrienden is met E10 en Marcel? Hij heeft zojuist nog gezegd dat hij slechts een oppervlakkig iets met ze heeft.

Ik snap het gewoon niet. (ook de reden waarom ik niet geschikt zou zijn voor BB, ik bekijk de zaken ook emotioneel)
nee waarom zou hij tegen deze 3 vertellen wat hij met de anderen had? Ze hebben hem steeds genomineerd. Hij heeft het schijt aan Tijn Rik en vooral Mo dus..
  zondag 19 november 2006 @ 19:26:49 #180
130755 Kinga
versier hier
pi_43693615
"Want straks kunnen alle Bewoners kijken achter de gesloten deuren van de vele kamers van het huis van Big Brother. "
Uit de brief van BB.

Geweldig dat worden dus confronterende filmpjes volgende week
pi_43693628
Mo zit er al klaar voor om in de theatrale modus te schieten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:23 #182
130755 Kinga
versier hier
pi_43693632
Sabrina moet alweer janken
pi_43693634
Ik denk dat er ook veel frustratie meespeelt bij de vier....

Zes keer hebben ze die autist genomineerd, en nog zit hij in "hun" huis....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:31 #184
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693638
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zou het dan niet vreemd zijn als hij ineens weer de beste vrienden is met E10 en Marcel? Hij heeft zojuist nog gezegd dat hij slechts een oppervlakkig iets met ze heeft.

Ik snap het gewoon niet. (ook de reden waarom ik niet geschikt zou zijn voor BB, ik bekijk de zaken ook emotioneel)
Dat heeft hij van E10 niet gezegd.

Hij heeft alleen gezegd dat dat van het begin niet te diep is gegaan omdat hij nooit zo lang als met deze 4 toen nog 6 bijelkaar is geweest.
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:33 #185
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43693640
Ik denk dat ik maar eens op Jeroen ga stemmen. Niet zo zeer vanwege Jeroen, maar het is wel leuk om de broertjes en de zusjes te irriteren als Jeroen in de finale zit.
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:34 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693642
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef Sug4r het volgende:

[..]

nee waarom zou hij tegen deze 3 vertellen wat hij met de anderen had? Ze hebben hem steeds genomineerd. Hij heeft het schijt aan Tijn Rik en vooral Mo dus..
Hij heeft al eerder aangegeven (in gesprek met Semih) dat de band met z'n eerdere 'vrienden' slechts oppervlakkig was.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693647
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:25 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Semih en Micheline mss niet, Milica pas donderdag de rest volgens mij
Waarom Sem&Mich niet misschien?
  zondag 19 november 2006 @ 19:27:53 #188
130755 Kinga
versier hier
pi_43693650
Mo ook al aant janken
  zondag 19 november 2006 @ 19:28:40 #189
130755 Kinga
versier hier
pi_43693675
ze mogen dingen uit het huis houden
  zondag 19 november 2006 @ 19:29:16 #190
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693697
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik denk dat ik maar eens op Jeroen ga stemmen. Niet zo zeer vanwege Jeroen, maar het is wel leuk om de broertjes en de zusjes te irriteren als Jeroen in de finale zit.
Nog beter als hij zou winnen. Dan hebben we na jaren van huichelen gewoon een BB winnaar die het gedaan heeft voor het spel. Dit opent perpectieve voor een nieuwe serie. Meer zoals ER. Veel harder en echt om het spel.
  zondag 19 november 2006 @ 19:29:31 #191
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43693705
Van mij mag nu de telefoon gaan: "Beste bewoner, niets is wat het lijkt. Daarom zitten jullie morgen allemáál op de bank."

Kijken of de gebroeders en gezusters zich dan nog zo ver verheven voelen boven Jeroen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:29:39 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693707
Ik vermoed dat Tijn weer allemaal stomme dingen in z'n doos vindt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43693717
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef berney het volgende:

[..]

Waarom Sem&Mich niet misschien?
op VOL ergens gelezen dat semih het ergens niet eens mee zou zijn ofzo
pi_43693721
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hij heeft al eerder aangegeven (in gesprek met Semih) dat de band met z'n eerdere 'vrienden' slechts oppervlakkig was.
Omdat ze er ook korter inzaten misschien. Zoals Marcel,Hilde&Milica waren er in het begin uit. Logisch dat je dan nog niet een diepe band opgebouwd hebt.
  zondag 19 november 2006 @ 19:30:23 #195
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43693738
Jeroen pakt als laatste uit. Wedden?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 19 november 2006 @ 19:30:25 #196
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43693739
Rik krijgt de asbak
  zondag 19 november 2006 @ 19:30:33 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693741
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef marky het volgende:

[..]

Nog beter als hij zou winnen. Dan hebben we na jaren van huichelen gewoon een BB winnaar die het gedaan heeft voor het spel. Dit opent perpectieve voor een nieuwe serie. Meer zoals ER. Veel harder en echt om het spel.
Dat zou het voor de streamers zéker interessanter maken, maar in de huidige samenstelling is het een spelletje waar ik zélf ook misselijk van zou worden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 19:30:35 #198
130755 Kinga
versier hier
pi_43693742
Sabrina: dekbedovertrek, spiegel en nog iets
Rik: asbak, sudoku spelkaart, schaakspel
pi_43693750
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:

[..]

op VOL ergens gelezen dat semih het ergens niet eens mee zou zijn ofzo
Ah, ik kan me er iets bij voorstellen
pi_43693758
de doos van jeroen......... is leeg
  zondag 19 november 2006 @ 19:31:11 #201
130755 Kinga
versier hier
pi_43693764
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vermoed dat Tijn weer allemaal stomme dingen in z'n doos vindt
zucht
pi_43693782
Jeroen lacht als een boer met kiespijn.....Niemand zal bij hem enthousiast zijn....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693793
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef gerxan het volgende:
de doos van jeroen......... is leeg
Rik z'n krultang.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 19:32:10 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43693800
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Kinga het volgende:

[..]

zucht
Ik denk het overigens écht. Hummie schept er wel plezier in Tijn te zieken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:32:11 #205
18653 crew  D.
pi_43693801
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef berney het volgende:

[..]

rik heeft hem die woorden in de mond gelegd flugel. Dat snappen Marcel en de rest ook wel.
precies
pi_43693816
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef Bartoli het volgende:

[..]

op VOL ergens gelezen dat semih het ergens niet eens mee zou zijn ofzo
zit hij nu ook al op VOL
waar is die kutkip??
  zondag 19 november 2006 @ 19:32:37 #207
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43693817
De broers weten niet dat al een van hen met jeroen op de bank had gezeten er ook uit waren gevlogen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:33:05 #208
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43693826
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, sorry.... Hij heeft wel degelijk Marcel, E10, Hilde en Milica het gevoel gegeven dat hij één van hen was en een band met hen voelde. Dat hij nu aangeeft dat dit alles slechts oppervlakkig was geeft voor mij aan dat hij behoorlijk hypocriet is geweest.
Welnee Flugel. Echte vriendschappen, ga je aan in het echte leven. Dan hebben mensen de vrijheid om invulling te geven aan hun eigen leven, en zie je wie men werkelijk is. In een spelsituatie, kom je nooit verder dan de oppervlakte, gewoon omdat niemand zijn ware gezicht zal kunnen laten zien. Dat geldt óók voor de gebroeders en gezusters. Die oppervlakkige banden, zouden in het echte leven overigens best diepgang kunnen krijgen (Kijk maar naar Roel en Dido), maar dat is toekomstmuziek.

Jeroen is gewoon reëel. Beide benen op de grond, waar ze horen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:33:18 #209
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43693834
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:29 schreef marky het volgende:

[..]

Nog beter als hij zou winnen. Dan hebben we na jaren van huichelen gewoon een BB winnaar die het gedaan heeft voor het spel. Dit opent perpectieve voor een nieuwe serie. Meer zoals ER. Veel harder en echt om het spel.
Inderdaad, ik wil de kop van de broertjes en zusjes dan wel eens zien. Top TV!!
pi_43693843
Mo is stil bij Jeroen...
pi_43693853
Jeroen heeft de cocktail "allemansvriend" gekregen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693877
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:30 schreef berney het volgende:

[..]

Omdat ze er ook korter inzaten misschien. Zoals Marcel,Hilde&Milica waren er in het begin uit. Logisch dat je dan nog niet een diepe band opgebouwd hebt.
Jullie houden gewoon vol.

Hij zegt duidelijk dat niemand daar hem een kont boeit, dat hij waarschijnlijk geen enkele band heeft opgebouwd en dat hij daarvoor daar niet zat.
Ergo; de gevoelens van degene die weg zijn telden niet en zouden ook niet tellen als ze er nu nog zaten.

Zeer waarschijnlijk had iedereen die 3 maanden met hem in een ruimte had gezeten er al genoeg van gehad en zou hem hetzelfde verwijt maken dat er geen contact met hem te maken is.

Dus juist omdat die andere bewoners zo snel weg waren hebben ze nog iets van die gevoelens voor Jeroen en als ze nu hebben geluisterd zou ik hopen dat dat niet meer zo was
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43693889
Ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde gekregen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693892
Mij streaam viel uit..... kwam Jeroen er bekaaid van af?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:35:42 #215
18653 crew  D.
pi_43693905
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:32 schreef marky het volgende:
De broers weten niet dat al een van hen met jeroen op de bank had gezeten er ook uit waren gevlogen.
hopelijk weten ze dat na morgen wel
  zondag 19 november 2006 @ 19:36:21 #216
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43693918
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef Ecila111 het volgende:
Mij streaam viel uit..... kwam Jeroen er bekaaid van af?
Echt wel. Waardebonnen voor het slipje van Hilde en de dildo van Sjaan.
pi_43693964
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:36 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Echt wel. Waardebonnen voor het slipje van Hilde en de dildo van Sjaan.
correctie : slip.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693968
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Welnee Flugel. Echte vriendschappen, ga je aan in het echte leven. Dan hebben mensen de vrijheid om invulling te geven aan hun eigen leven, en zie je wie men werkelijk is. In een spelsituatie, kom je nooit verder dan de oppervlakte, gewoon omdat niemand zijn ware gezicht zal kunnen laten zien. Dat geldt óók voor de gebroeders en gezusters. Die oppervlakkige banden, zouden in het echte leven overigens best diepgang kunnen krijgen (Kijk maar naar Roel en Dido), maar dat is toekomstmuziek.

Jeroen is gewoon reëel. Beide benen op de grond, waar ze horen.
mee eens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43693976
BB had weer een geweldige timing.....
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43693981
Tijn heeft het muizenpakje gekregen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43693987
Rik komt er morgen wel achter hoe oppervlakkig zijn relatie met E10 wel niet is. Hij denkt diep, maar E10 zei dat het niets voorstelde.
pi_43693995
Ok, Jeroen nu al door de mand gevallen... ik denk dat het voor Monique te laat is, maar toch prettig dat het eindelijk is gebeurt.

Meer zeg ik niet, aangezien ik dan flugel-plagiaat pleeg.

De cadeautjes van Jeroen zeggen trouwens genoeg over z'n sprankelende karakter. Een glas, een mok, een fondue-prikker.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_43694010
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

mee eens
Ik ook, bovendien wil ik nogmaals aanhalen dat degene met wie Jeroen een oppervlakkige band had er direct uitgevlogen waren dankzij dat Tijn groepje.
pi_43694012
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef Tissik het volgende:

[..]

Welnee Flugel. Echte vriendschappen, ga je aan in het echte leven. Dan hebben mensen de vrijheid om invulling te geven aan hun eigen leven, en zie je wie men werkelijk is. In een spelsituatie, kom je nooit verder dan de oppervlakte, gewoon omdat niemand zijn ware gezicht zal kunnen laten zien. Dat geldt óók voor de gebroeders en gezusters. Die oppervlakkige banden, zouden in het echte leven overigens best diepgang kunnen krijgen (Kijk maar naar Roel en Dido), maar dat is toekomstmuziek.

Jeroen is gewoon reëel. Beide benen op de grond, waar ze horen.
Eens!!!
pi_43694019
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Ok, Jeroen nu al door de mand gevallen... ik denk dat het voor Monique te laat is, maar toch prettig dat het eindelijk is gebeurt.

Meer zeg ik niet, aangezien ik dan flugel-plagiaat pleeg.

De cadeautjes van Jeroen zeggen trouwens genoeg over z'n sprankelende karakter. Een glas, een mok, een fondue-prikker.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 19:40:55 #226
130755 Kinga
versier hier
pi_43694027
sushi
pi_43694033
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:32 schreef kukeleku het volgende:

[..]

zit hij nu ook al op VOL
Nee micheline wel met egbert en marcia. Weet niet waar dat gerucht vandaan kwam want egbert zweeg in alle toonaarden toen hem die vraag gesteld werd (zwijgplicht)
pi_43694036
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef Kinga het volgende:
sushi
Vind ik echt bij Jeroen passen.....
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43694056
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef Kinga het volgende:
sushi
Mo's lievelings eten, waarom niet Jeroen's favoriete gerecht?
waar is die kutkip??
pi_43694065
Jeroen "fijne avond trouwens"

droog
pi_43694067
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Ok, Jeroen nu al door de mand gevallen... ik denk dat het voor Monique te laat is, maar toch prettig dat het eindelijk is gebeurt.

Meer zeg ik niet, aangezien ik dan flugel-plagiaat pleeg.

De cadeautjes van Jeroen zeggen trouwens genoeg over z'n sprankelende karakter. Een glas, een mok, een fondue-prikker.
Kom op CWtje, beetje flauw van die vier tegen een he. En ze hem woorden in de mond leggen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:43:07 #232
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694072
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef CartWOman het volgende:
Ok, Jeroen nu al door de mand gevallen... ik denk dat het voor Monique te laat is, maar toch prettig dat het eindelijk is gebeurt.

Meer zeg ik niet, aangezien ik dan flugel-plagiaat pleeg.

De cadeautjes van Jeroen zeggen trouwens genoeg over z'n sprankelende karakter. Een glas, een mok, een fondue-prikker.
Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43694076
Op een geweldige avond komt er benepen uit.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43694088
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen "fijne avond trouwens"

droog
Toppie,


hij pakt ze gewoon in.
  zondag 19 november 2006 @ 19:44:07 #235
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694098
miso soep
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43694100
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Misschien is dat juist de reden: er zijn meer BB ers geweest, dus je weet waar je aan mee doet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43694103
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef berney het volgende:

[..]

Toppie,


hij pakt ze gewoon in.
Daar ziet het wel naar uit.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43694120
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Welnee, je ziet het verkeerd Flugeltje. Degene die de Willem uitgespeeld heeft dit jaar is Saar, om op Jeroen te stemmen terwijl ze met Rik helemaal niets heeft.
  zondag 19 november 2006 @ 19:45:24 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694130
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:44 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Misschien is dat juist de reden: er zijn meer BB ers geweest, dus je weet waar je aan mee doet
Ik denk dat de reden veel simpeler is. De anderen worden nóg stommer gevonden dan Jeroen is. Feit is dat er gewoon niet één echte winnaar inzit dit jaar.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43694144
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Het is meer de antipathie naar de andere vier toe, denk ik.

Jeroen is hier vanaf het begin beschimpt, maar omdat de vier zo een krachtig front vormen, wordt hij de underdog...

Veel mensen verafschuwen dat en beginnen dan de underdog te steunen....

Vermakelijk hoor. Een bosje haar dat ja, ja zegt, verheven tot cult.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:46:16 #241
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43694160
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef kukeleku het volgende:

[..]

Mo's lievelings eten, waarom niet Jeroen's favoriete gerecht?
Ik denk dat je daar niet veel achter moet zoeken. Ik denk dat ze denken, omdat Jeroen heeft al vaker een exit diner heeft gehad met lekker eten, dat ze nu Mo's favoriete maaltijd serveren. En Mo gaat er ook morgen uit.
  zondag 19 november 2006 @ 19:46:30 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694170
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Het is meer de antipathie naar de andere vier toe, denk ik.

Jeroen is hier vanaf het begin beschimpt, maar omdat de vier zo een krachtig front vormen, wordt hij de underdog...

Veel mensen verafschuwen dat en beginnen dan de underdog te steunen....

Vermakelijk hoor. Een bosje haar dat ja, ja zegt, verheven tot cult.....
Zie mijn reactie boven die van jou

Ik denk ook dat dát de reden is.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43694183
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef berney het volgende:

[..]

Welnee, je ziet het verkeerd Flugeltje. Degene die de Willem uitgespeeld heeft dit jaar is Saar, om op Jeroen te stemmen terwijl ze met Rik helemaal niets heeft.
Een paar uur geleden had ze zoals wel vaker echt leuke gesprekken met Rik. Dus die laatste veronderstelling is geheel aan jou
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 19:46:50 #244
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43694186
Ik ben trouwens reuze benieuwd hoe "echt" die band tussen Mo en Tijn blijkt in real life.

Ik voorspel dit: Rob: "Dus jij hebt echte gevoelens voor Tijn?" Mo: "Nou, weet je... snap je". Rob: "Als het echt is, moeten we maar gaan scheiden." Mo: "Weet je, het was maar een spel lamasegguh, en natuurlijk ga ik nooit meer met hem om", Tijn is best wel een kneus weet je wel, snap je?"

Zó echt dus.

NOT
pi_43694193
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Het is meer de antipathie naar de andere vier toe, denk ik.

Jeroen is hier vanaf het begin beschimpt, maar omdat de vier zo een krachtig front vormen, wordt hij de underdog...

Veel mensen verafschuwen dat en beginnen dan de underdog te steunen....

Vermakelijk hoor. Een bosje haar dat ja, ja zegt, verheven tot cult.....
Daar ben ik het ook mee eens
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:47:03 #246
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694194
hahaha, Monique heeft een keer een heel bolletje wasabi ingeslikt. Jeroen:'Was dat lekker dan?"
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43694196
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat de reden veel simpeler is. De anderen worden nóg stommer gevonden dan Jeroen is. Feit is dat er gewoon niet één echte winnaar inzit dit jaar.
Sabrina, without a doubt.

Zonder haar zou er weinig te lachen zijn geweest met al die jenkerds in het spel....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43694200
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Roel was vorig jaar min of meer ook zo en werd ook niet door iedereen geliefd. En om voor mezelf te spreken was ik toen ook fan van Roel. En een spel blijft een spel. Je ware IK zie je pas buiten een huis dat geldt voor iedereen. Ook voor de zusjes en tijn. Ze denken nu alleen sterker te staan omdat ze met 4 zijn dus proberen ze dat uit te buiten. Maar dat is het niet gelukt
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:47:21 #249
18653 crew  D.
pi_43694205
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Ik denk dat je teveel door een roze bril kijkt
Zodra je de kwal in Tijn erkent is Jeroen zo slecht nog niet
pi_43694210
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef berney het volgende:

[..]
hij pakt ze gewoon in.
Mwoah, hij laat zich in ieder geval niet oprollen als een rolmops.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
pi_43694217
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat de reden veel simpeler is. De anderen worden nóg stommer gevonden dan Jeroen is. Feit is dat er gewoon niet één echte winnaar inzit dit jaar.
Dar heb je wel een punt in.
pi_43694221
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef Tissik het volgende:
Ik ben trouwens reuze benieuwd hoe "echt" die band tussen Mo en Tijn blijkt in real life.

Ik voorspel dit: Rob: "Dus jij hebt echte gevoelens voor Tijn?" Mo: "Nou, weet je... snap je". Rob: "Als het echt is, moeten we maar gaan scheiden." Mo: "Weet je, het was maar een spel lamasegguh, en natuurlijk ga ik nooit meer met hem om", Tijn is best wel een kneus weet je wel, snap je?"

Zó echt dus.

NOT
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zondag 19 november 2006 @ 19:48:05 #253
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43694239
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:43 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat er hier zoveel bijval is voor Jeroen. In eerdere jaren werden mensen die het spel zo tactisch speelden en daarbij op de ziel van mensen ging staan tot de grond toe afgebrand.. Hij heeft gewoon een 'Willem' uitgehaald en iedereen blijft 'm steunen
Die bijval komt er vooral - ik spreek nu voor mijzelf tenminste - door het irritante kleffe kliekjesgedrag van de broertjes en zusjes.
pi_43694246
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef berney het volgende:

[..]

Dar heb je wel een punt in.
idem

Zolang Sa ok blijft ben ik voor haar, Jeroen is mn 2e
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43694257
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef berney het volgende:

[..]

Kom op CWtje, beetje flauw van die vier tegen een he. En ze hem woorden in de mond leggen.
Zou er niet iets van waarheid in schuilen als ze het alle vier zo ervaren?
Hem woorden in de mond leggen... da's een gigantische dooddoener en kun je alles mee rechtpraten. Trouwens, hij kan zich verdedigen, heeft 'ie gedaan maar dat veranderde niks aan zijn manier van het spel spelen.

Vier tegen éen, tja, het zat er aan te komen, wmb was het hoognodig. Als ze aardige dingen zouden zeggen tijdens het diner was het een schijnheilig stel geweest.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 19 november 2006 @ 19:49:19 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694258
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik denk dat je teveel door een roze bril kijkt
Zodra je de kwal in Tijn erkent is Jeroen zo slecht nog niet
Dat ik Tijn z'n karakter snap wil nog niet zeggen dat ik hem als winnaar zie. Ik zie hem er overigens wel toe in staat dat hij zichzelf nu naar beneden haalt om z'n broertje meer kans op de eindzege te geven...

Tijn is gewoon zichzelf gebleven, een vervelend mannetje soms, maar je kunt hem niet verwijten dat hij z'n 'gal' binnen heeft gehouden teneinde het spel te winnen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 19:49:37 #257
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43694260
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Jullie houden gewoon vol.

Hij zegt duidelijk dat niemand daar hem een kont boeit, dat hij waarschijnlijk geen enkele band heeft opgebouwd en dat hij daarvoor daar niet zat.
Ergo; de gevoelens van degene die weg zijn telden niet en zouden ook niet tellen als ze er nu nog zaten.

Zeer waarschijnlijk had iedereen die 3 maanden met hem in een ruimte had gezeten er al genoeg van gehad en zou hem hetzelfde verwijt maken dat er geen contact met hem te maken is.

Dus juist omdat die andere bewoners zo snel weg waren hebben ze nog iets van die gevoelens voor Jeroen en als ze nu hebben geluisterd zou ik hopen dat dat niet meer zo was
Hij heeft ook gezegd dat hij nog wel met Hilde en Milica en E10 een keer gaat stappen.

Het is naief om te denken dat 3/4 weken BB vriendschap met diepgang is.

Het was te makkelijk vanavond hij kon zich hiertegen nooit verdedigen. Hij werd door 3 aangepakt die zo vreselijk hun eigen waarheid erop na houden dat wat je ook zegt het niet aankomt.

Jeroen had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat Tijn zijn eigen moraal erop nahoudt en dat hij rotzooit met een getrouwde vrouw. Helaas is Jeroen dan weer niet zo hard. Dan had het namelijk nog een leuke avond kunnen worden. Misschien dat Hummie hem straks nog effe naar de DBK roept en hem effe zegt dat hij daar maar op los moet gaan
pi_43694269
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef pullup het volgende:

[..]

Een paar uur geleden had ze zoals wel vaker echt leuke gesprekken met Rik. Dus die laatste veronderstelling is geheel aan jou
Omdat er nu niet veel meer zijn ja. Maar toen E10 er nog was bv keek ze niet naar Rik om.
pi_43694277
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar niet veel achter moet zoeken. Ik denk dat ze denken, omdat Jeroen heeft al vaker een exit diner heeft gehad met lekker eten, dat ze nu Mo's favoriete maaltijd serveren. En Mo gaat er ook morgen uit.
Bedoelde het cynisch, als het Jeroen's favoriete gerecht was geweest hadden Tijn en Mo weer wat te zeuren gehad vannacht.
Jeroen zal zich er echt niet druk over maken.
waar is die kutkip??
  zondag 19 november 2006 @ 19:50:23 #260
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694285
Ze eten een 'handroll' met stokjes

[edit] Oh nee, ze hebben het licht gezien[/edit]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43694293
tijn: we hadden mo vaker moeten nomineren hadden we vaker sushi
jeroen: dat is een tactische reden

go Jeroen
pi_43694354
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Zou er niet iets van waarheid in schuilen als ze het alle vier zo ervaren?
Hem woorden in de mond leggen... da's een gigantische dooddoener en kun je alles mee rechtpraten. Trouwens, hij kan zich verdedigen, heeft 'ie gedaan maar dat veranderde niks aan zijn manier van het spel spelen.

Vier tegen éen, tja, het zat er aan te komen, wmb was het hoognodig. Als ze aardige dingen zouden zeggen tijdens het diner was het een schijnheilig stel geweest.
Het is wel een dooddoener van me CW, maar helaas wel waar. En ze krijgen hun portie van de week nog wel.
  zondag 19 november 2006 @ 19:52:28 #263
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43694358
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
tijn: we hadden mo vaker moeten nomineren hadden we vaker sushi
jeroen: dat is een tactische reden

go Jeroen
Dat soort opmerkingen waardeer ik dan weer aan Jeroen.
pi_43694361
Geffer, wat eet Jeroen vies....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43694370
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:46 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]
En Mo gaat er ook morgen uit.
Het is alleen financieel aantrekkelijker voor BB om Jeroen eruit te jonassen, omdat hij de rijkste is. Daarnaast blijven ze toch allemaal, dus zijn er ook weinig andere goede redenen om het niet te doen. Mits ze bakken vol geld verdienen aan de sms'jes van Jeroen.
"Verstand komt met de jaren, net als de bierpens"
pi_43694386
Ik irriteer me altijd als er zo lyrisch wordt gedaan over sushi.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43694388
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:48 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Die bijval komt er vooral - ik spreek nu voor mijzelf tenminste - door het irritante kleffe kliekjesgedrag van de broertjes en zusjes.
precies,das zo om te kotsen dat je tenslotte toch voor Jeroen kiest.
waar is die kutkip??
pi_43694391
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef tonja het volgende:
Ze eten een 'handroll' met stokjes

[edit] Oh nee, ze hebben het licht gezien[/edit]
Jeroen nog niet, die vermoordde net vakkundig een zalm-sushi.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 19:53:59 #269
18653 crew  D.
pi_43694401
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ik Tijn z'n karakter snap wil nog niet zeggen dat ik hem als winnaar zie. Ik zie hem er overigens wel toe in staat dat hij zichzelf nu naar beneden haalt om z'n broertje meer kans op de eindzege te geven...

Tijn is gewoon zichzelf gebleven, een vervelend mannetje soms, maar je kunt hem niet verwijten dat hij z'n 'gal' binnen heeft gehouden teneinde het spel te winnen.
Ik verwijt Tijn niets hoor, maar zichzelf zijn?
Nouja, hij probeert zich vaak anders voor te doen, maar zijn echte 'ik' schemert er altijd doorheen.
  zondag 19 november 2006 @ 19:54:00 #270
130755 Kinga
versier hier
pi_43694402
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
tijn: we hadden mo vaker moeten nomineren hadden we vaker sushi
jeroen: dat is een tactische reden

go Jeroen
dat lijkt een subtiele steek onder water, maar geloof dat Jeroen dat zelf niet eens in de gaten heeft, die flapt dat gewoon eruit
pi_43694446
Het etentje lijkt vooralsnog op Mo te zijn geënd. We weten wat dat meestal betekent.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43694458
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:

[..]

Het is alleen financieel aantrekkelijker voor BB om Jeroen eruit te jonassen. Aangezien ze toch allemaal blijven, zijn er ook weinig andere goede redenen om het niet te doen. Mits ze bakken vol geld verdienen aan de sms'jes van Jeroen.
't Is te hopen dat de kluisjes een belangrijke rol gaan spelen de komende week en die klap geld van Jeroen niet echt vast staat. (Al gun ik het hem wel)
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43694461
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

dat lijkt een subtiele steek onder water, maar geloof dat Jeroen dat zelf niet eens in de gaten heeft, die flapt dat gewoon eruit
hij is er zich wel degelijk bewust van alleen de andere reageren er niet op omdat ze anders te kijk door hem gezet zijn
pi_43694480
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef Kinga het volgende:

[..]

dat lijkt een subtiele steek onder water, maar geloof dat Jeroen dat zelf niet eens in de gaten heeft, die flapt dat gewoon eruit
Jeroen is inderdaad van iedere subtiele humor gespeend....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:56:15 #275
130755 Kinga
versier hier
pi_43694485
foto's in een lijstje
pi_43694487
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Het etentje lijkt vooralsnog op Mo te zijn geënd. We weten wat dat meestal betekent.....
eruit ermee , gadver tijn boert weer
pi_43694505
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:49 schreef marky het volgende:

[..]

Hij heeft ook gezegd dat hij nog wel met Hilde en Milica en E10 een keer gaat stappen.

Het is naief om te denken dat 3/4 weken BB vriendschap met diepgang is.

Het was te makkelijk vanavond hij kon zich hiertegen nooit verdedigen. Hij werd door 3 aangepakt die zo vreselijk hun eigen waarheid erop na houden dat wat je ook zegt het niet aankomt.

Jeroen had bijvoorbeeld kunnen zeggen dat Tijn zijn eigen moraal erop nahoudt en dat hij rotzooit met een getrouwde vrouw. Helaas is Jeroen dan weer niet zo hard. Dan had het namelijk nog een leuke avond kunnen worden. Misschien dat Hummie hem straks nog effe naar de DBK roept en hem effe zegt dat hij daar maar op los moet gaan
Precies!
pi_43694520
Ze krijgen een wissellijst met tekst erop....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 19:57:40 #279
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43694524
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hij is er zich wel degelijk bewust van alleen de andere reageren er niet op omdat ze anders te kijk door hem gezet zijn
En dat is dus ook psies de reden waarom Jeroen zelf ook niet reageert op al die aanvallen. Best heel knap, als je dat dag in dag uit moet trekken van een blok van 4.
  zondag 19 november 2006 @ 19:57:53 #280
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694529
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:53 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik verwijt Tijn niets hoor, maar zichzelf zijn?
Nouja, hij probeert zich vaak anders voor te doen, maar zijn echte 'ik' schemert er altijd doorheen.
Dat is dus het grote verschil. Al zou hij willen hij kán niet tactisch spelen. Hij is gewoon een emotioneel mens. Ik kan dat goed begrijpen omdat ik ook zo in elkaar zit. Ik kan ook veel van zijn klaagzangen begrijpen (sue me )

Ik zit nu drie maanden naar deze mensen te kijken, maar alleen Jeroen kan ik nog steeds niet peilen. Dat is zijn 'spel' geweest. En dat mág ook... Alleen in de weg naar de finale toe is hij regelmatig bij mensen op de ziel gaan staan. Ik hou gewoon niet van dat soort mensen. Het zijn de mannen waar ik vriendinnen voor waarschuw in het dagelijks leven omdat ze iemand aan het lijntje houden en vervolgens keihard laten vallen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 19:58:12 #281
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694537
Jeroen was nog helemaal niet klaar met blij zijn. Tijn gaat gewoon erdoorheen de brief voor Mo voorlezen.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43694540
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:50 schreef Bartoli het volgende:
tijn: we hadden mo vaker moeten nomineren hadden we vaker sushi
jeroen: dat is een tactische reden

go Jeroen
  zondag 19 november 2006 @ 19:59:44 #283
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43694561
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:

[..]

Het is alleen financieel aantrekkelijker voor BB om Jeroen eruit te jonassen, omdat hij de rijkste is. Daarnaast blijven ze toch allemaal, dus zijn er ook weinig andere goede redenen om het niet te doen. Mits ze bakken vol geld verdienen aan de sms'jes van Jeroen.
Dat denk ik eerder.

Die 2 ton die het misschien worden gaat is allang verdient.
  zondag 19 november 2006 @ 20:00:43 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694584
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:58 schreef tonja het volgende:
Jeroen was nog helemaal niet klaar met blij zijn. Tijn gaat gewoon erdoorheen de brief voor Mo voorlezen.
Je kunt ook overal iets achter zoeken natuurlijk.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 20:01:24 #285
130755 Kinga
versier hier
pi_43694601
Rik, jongen, je haar zat wel vaker verschrikkelijk....maakt ie gast zich druk om 1 foto
  zondag 19 november 2006 @ 20:01:56 #286
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43694623
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
Het etentje lijkt vooralsnog op Mo te zijn geënd. We weten wat dat meestal betekent.....
Ja Jeroen gaat eruit
pi_43694645
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef marky het volgende:

[..]

Ja Jeroen gaat eruit
Mo gaat eruit let maar op vooral na vandaag.
  zondag 19 november 2006 @ 20:02:48 #288
130755 Kinga
versier hier
pi_43694649
laatste moment om naar de wc te gaan, ze mogen niet naar de zitkamer?

Hmmm..
pi_43694650
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef Nostalgist het volgende:
Geffer, wat eet Jeroen vies....
Ja dat wisten we toch al, ik kan er echt niet naar kijken.
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 19 november 2006 @ 20:03:06 #290
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694663
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je kunt ook overal iets achter zoeken natuurlijk.
Nou, het lijkt mij duidelijjk dat Jeroen totaal genegeerd wordt.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_43694672
Ze mogen niet meer naar de zitkamer ? Huh? technische zaken wellicht ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 20:03:52 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694702
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ze mogen niet meer naar de zitkamer ? Huh? technische zaken wellicht ?
Zouden ze de andere bewoners alvast naar binnen brengen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 november 2006 @ 20:04:00 #293
130755 Kinga
versier hier
pi_43694708
geloof dat er op dit hele forum nog wel mooiere caps staan, dan die foto's wat zij krijgen..
pi_43694712
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:02 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Ja dat wisten we toch al, ik kan er echt niet naar kijken.
Het stoorde me weer mateloos....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 20:04:08 #295
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_43694713
Ik hoop dat straks alle oude bewoners in de zitkamer zitten. Maar dat zal wel niet, want er wordt aangekondigt dat dat pas morgenavond gaat gebeuren.

Of misschien wordt de prinsessenkamer wel weer de tiroler kamer.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 19 november 2006 @ 20:04:23 #296
130755 Kinga
versier hier
pi_43694721
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zouden ze de andere bewoners alvast naar binnen brengen?
nee joh, dat is meer een live show moment...
pi_43694722
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ze mogen niet meer naar de zitkamer ? Huh? technische zaken wellicht ?
ex-bewoners die nu al komen?
big brother reveals?
prinsessenkamer die opgedoekt wordt?
iets anders dat verbouwd wordt?
Rob die komt rellen?
pi_43694772
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef marky het volgende:

[..]

Ja Jeroen gaat eruit
No way, die heeft al teveel meelij-stemmen, dat haalt Monique nu niet meer in. Nu had ze toch al geen kans op de overwinning, dus ik zit er niet mee.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 19 november 2006 @ 20:06:00 #299
130755 Kinga
versier hier
pi_43694787
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef Bartoli het volgende:

[..]

ex-bewoners die nu al komen?
big brother reveals?
prinsessenkamer die opgedoekt wordt?
iets anders dat verbouwd wordt?
Rob die komt rellen?
als ze die prinsessenkamer gaan verbouwen, dan vind ik dat echt een anti climax, dan weten ze het sowieso vóór morgenavond... hoop het niet..
pi_43694798
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:32 schreef kukeleku het volgende:

[..]

zit hij nu ook al op VOL
Nee, heeft zijn broer gewoon hier op FOK! gezegd
quote:
Op donderdag 16 november 2006 00:39 schreef buyukAbi het volgende:

[..]

Ze staan tot eind dit jaar onder contract, maar hij moest nog een keer tekenen voor komende week en dat heeft hij niet gedaan. Gaat hem idd geld kosten denk ik als hij niet gaat.
pi_43694801
Zal wel iets technisch zijn vermoed ik....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zondag 19 november 2006 @ 20:06:47 #302
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43694809
quote:
Op zondag 19 november 2006 20:04 schreef Kinga het volgende:

[..]

nee joh, dat is meer een live show moment...
Misschien, maar het kost ook wel héél erg veel tijd in zo'n liveshow. Het zou praktischer zijn om de oud-bewoners nu al in het huis te zetten en er morgenavond een compilatie van uit te zenden. Anders hou je geen tijd meer over in de liveshow.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')