abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_43686228
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen is echt eenzaam nu hoor, hij zit zijn tijd uit....
de enigste die blij zal zijn dat die ouw bewoners terugkomen zal Jeroen zijn . Het zal wachten worden totdat ze hem ook gaan beschuldigen van het feit dat hij daarvoor gezorgd heeft
pi_43686233
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:30 schreef marky het volgende:

[..]

Ja maar omdat toe te geven zou denk ik die andere alleen maar een goedgevoel geven door te ontkennen snappen ze hem nog nie.
Juist!!!
  zondag 19 november 2006 @ 15:35:40 #78
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43686235
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:51 schreef Nostalgist het volgende:
Hij heeft idd niet langer dan 3 maanden verkering gehad. Beetje opmerkelijk. Volgens mij knappen de meiden ook af op zijn gebrek aan initiatief en een eigen mening...
Wat is dat nu voor een onzin. Dat weet je gewoon niet, is maar een aanname van hoe iemand is in BB. Misschien gewoon steeds niet de ware gevonden. Hij zat laatst toch te vertellen over zijn laatste vriendin, dat de ouders daarvan ondanks dat het uit was nog steeds contact met hem hielde. Als hij echt zo vervelend was geweest zou dat toch niet zo zijn geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 19-11-2006 16:59:45 ]
pi_43686343
Jeroen zit veel alleen maar of hij zich eenzaam voelt. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij als de moeite die hij doet om mee te doen niet bevestigd wordt hij het kan laten voor wat het is. Graag of niet. Hij kan ook zonder..... in het huis iig, buitenhuis lijkt het me moeilijk leven.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43686380
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:35 schreef marky het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een onzin. Dat weet je gewoon niet is maar een aanname van hoe iemand is en BB. Misschien gewoon steeds niet de ware gevonden. Hij zat laatst toch te vertellen over zijn laatste vriendin dat de ouders daarvan ondanks dat het uit was nog steeds contact met hem hielde. Als hij echt zo vervelend was geweest zou dat toch niet zo zijn geweest.
De woorden "volgens mij" duiden inderdaad op een aanname.
Huillie.

Als ik een meisje was, zou ik misschien vallen op zijn uiterlijk, maar na een week zou ik toch wel een goed gesprek wilen hebben. Als dat wekenlang uitblijft, zou ik ook mijn conclusies trekken.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43686425
Ik zal vanavond een lichte maaltijd bereiden met het oog op Tijns liefdesverklaring voor Mo.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43686449
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:35 schreef marky het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een onzin. Dat weet je gewoon niet is maar een aanname van hoe iemand is en BB. Misschien gewoon steeds niet de ware gevonden. Hij zat laatst toch te vertellen over zijn laatste vriendin dat de ouders daarvan ondanks dat het uit was nog steeds contact met hem hielde. Als hij echt zo vervelend was geweest zou dat toch niet zo zijn geweest.
3 Maanden verkering als je 23 bent? Wat is daar mis mee?
pi_43686498
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:38 schreef Ecila111 het volgende:
Jeroen zit veel alleen maar of hij zich eenzaam voelt. Ik heb altijd de indruk gehad dat hij als de moeite die hij doet om mee te doen niet bevestigd wordt hij het kan laten voor wat het is. Graag of niet. Hij kan ook zonder..... in het huis iig, buitenhuis lijkt het me moeilijk leven.
Op een zeker moment kun je je inderdaad ook optrekken aan het feit, dat het slechts tijdelijk is. Toch zou bij mij het gebrek aan conversatie me gaan tegenstaan.

Zo'n spel redt je niet in je eentje. Menno kan er van meevertellen, denk ik.

Maar ja, de periode is nog maar erg kort. Morgen heeft hij weer genoeg aanspraak met alle oudbewoners....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43686557
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Op een zeker moment kun je je inderdaad ook optrekken aan het feit, dat het slechts tijdelijk is. Toch zou bij mij het gebrek aan conversatie me gaan tegenstaan.

Zo'n spel redt je niet in je eentje. Menno kan er van meevertellen, denk ik.

Maar ja, de periode is nog maar erg kort. Morgen heeft hij weer genoeg aanspraak met alle oudbewoners....
Nuja Jeroen heeft het wel verder geschopt dan Menno. En iemand met veel geld in zijn kluis het huis uitzetten lijkt me ook niet in Hummie haar strategie passen
pi_43686581
Tijn geeft BB weer de schuld van het feit dat hij zich verveelt....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43686632
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nuja Jeroen heeft het wel verder geschopt dan Menno. En iemand met veel geld in zijn kluis het huis uitzetten lijkt me ook niet in Hummie haar strategie passen
Het lijkt erop dat Hummie echt het nederlandse volk de laatste stem geeft.

Ook de finale zal ze net als vorig jaar niet manipuleren, denk ik.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43686638
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Op een zeker moment kun je je inderdaad ook optrekken aan het feit, dat het slechts tijdelijk is. Toch zou bij mij het gebrek aan conversatie me gaan tegenstaan.

Zo'n spel redt je niet in je eentje. Menno kan er van meevertellen, denk ik.

Maar ja, de periode is nog maar erg kort. Morgen heeft hij weer genoeg aanspraak met alle oudbewoners....
Maar het verschil is wel dat de bewoners uit BB5 socialer waren; ik heb Menno niet vaak zó zien zitten als Jeroen.
  zondag 19 november 2006 @ 15:47:39 #88
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43686646
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:45 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn geeft BB weer de schuld van het feit dat hij zich verveelt....
Dat lijkt me hét grootste struikelblok om zélf mee te doen; die verveling.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43686654
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:47 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Hummie echt het nederlandse volk de laatste stem geeft.

Ook de finale zal ze net als vorig jaar niet manipuleren, denk ik.
denk het ook niet en vermoed dat jeroen nog steeds populairder is dan Mo
pi_43686702
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:47 schreef NS het volgende:

[..]

Maar het verschil is wel dat de bewoners uit BB5 socialer waren; ik heb Menno niet vaak zó zien zitten als Jeroen.
Huh Menno was echt veel meer de klos hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43686734
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:47 schreef NS het volgende:

[..]

Maar het verschil is wel dat de bewoners uit BB5 socialer waren; ik heb Menno niet vaak zó zien zitten als Jeroen.
Klopt.

Vindt het gewoon asociaal nu. Ook Rik praat nu niet meer tegen Jeroen, terwijl hij dat een week geleden nog wel deed.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43686742
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:43 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Op een zeker moment kun je je inderdaad ook optrekken aan het feit, dat het slechts tijdelijk is. Toch zou bij mij het gebrek aan conversatie me gaan tegenstaan.

Zo'n spel redt je niet in je eentje. Menno kan er van meevertellen, denk ik.

Maar ja, de periode is nog maar erg kort. Morgen heeft hij weer genoeg aanspraak met alle oudbewoners....
ik kan me niet zoveel meer herinnerern van Menno. Wat ik me van hem kan herinneren, is dat hij de kijker niet mee had..... is dat bij Jeroen niet anders?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43686791
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

ik kan me niet zoveel meer herinnerern van Menno. Wat ik me van hem kan herinneren, is dat hij de kijker niet mee had..... is dat bij Jeroen niet anders?
Jeroen heeft de kijker wel mee want zit er nog steeds in. Menno was er allang uit in dit stadium
pi_43686811
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:49 schreef pullup het volgende:

[..]

Huh Menno was echt veel meer de klos hoor
De klos zijn, is iets heel anders dan totaal genegeerd worden.
  zondag 19 november 2006 @ 15:52:45 #95
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43686833
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:51 schreef NS het volgende:

[..]

De klos zijn, is iets heel anders dan totaal genegeerd worden.
Het idee erachter is hetzelfde.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43686937
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:52 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het idee erachter is hetzelfde.
Leg uit.
pi_43686947
Ok ik zal eens volgen of iemand contact gaat zoeken met Jeroen of dat dat andersom gaat zijn.
Ik gok dat ze hem zodirect eerder aanspreken dan andersom.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43686996
wel een zielig beeld jeroen op de voorgrond en die 2 sufkutten helemaal achterdoor
pi_43687035
quote:
Op zondag 19 november 2006 15:54 schreef pullup het volgende:
Ok ik zal eens volgen of iemand contact gaat zoeken met Jeroen of dat dat andersom gaat zijn.
Ik gok dat ze hem zodirect eerder aanspreken dan andersom.
Morgen toch echt ff bij Pearle binnengaan voor een brilletje, en naar Beter Horen voor je weet wel.......
pi_43687038
Jeroen probeert zich imho krampachtig een houding te geven door te fluiten...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')