abonnement Unibet Coolblue
pi_43673565
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zaterdag 18 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_43691421
Rik haalt een enveloppe uit het washok....

Lieve bewoners, dit wordt jullie laatste exit-diner. Eén van hen zal de finale niet halen...

Als eerste moeten vertrekken is niet fijn, maar op de drempel van de finale is het ook heel moeilijk. Jullie bestaan hier in het huis loopt ten einde.

Het huis van BB heeft vele kamers.... BB wijst er de bewoners op dat hetgeen zij voor waar aannnemen, misschien niet altijd de waarheid is.

In jullie kleine gemeenschap lijkt het misschien, dat jullie alles weten.

De dingen waren soms anders dan zij altijd gedacht hebben.

Over al deze dingen moet BB zwijgen. Maar straks kunnen alle bewoners kijken naar wat er in al die kamers gebeurd is.

Weten jullie echt wel alles van elkaar ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43691807
Er komen wat Dagboekkamergeheimen boven water....

Monique heeft een videoboodschap voor haar kind ingesproken

Rik had de geheime opdracht al eerder gehad, maar door de schurft kon hij toen niet worden uitgevoerd.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43691888
Tijn : als ik kijk naar hoe ik zelf ben geweest, ben ik niet enthousiast genoeg.

BB vond het wel goed dat Tijn tegen zaken aanschopt...

BB heeft tegen Tijn verteld dat Floris op Marcia wachtte, en dat alles goed was tussen hen...

BB heeft tegen Sabrina verteld, dat er een heel stel vrienden klaar stond voor Etienne.

Rik heeft van BB de tijd gehoord, ivm de verjaardag van Etienne.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43691924
Rik moest een keer rond 4 uur naar de DBK hij moest daarvoor een smoesje verzinnen....

Tijn heeft wel in de DBK gezeten, dat hij het echt niet fijn vond....

Hij heeft en heel dubbel gevoel over BB...

[ Bericht 44% gewijzigd door Nostalgist op 19-11-2006 18:40:53 ]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')