abonnement Unibet Coolblue
pi_43660356
en verder
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:14:43 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_43660393
Jeroen ligt lekker onder de zonnebank.
pi_43660449
Waarom noem je het niet. En hier verder Jeroen adoreren topic?
pi_43660500
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef itsme het volgende:
Waarom noem je het niet. En hier verder Jeroen adoreren topic?
Ja, heb lang zitten dubben
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:17:33 #5
130054 demins
We weten niks
pi_43660503
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef itsme het volgende:
Waarom noem je het niet. En hier verder Jeroen adoreren topic?
Dat bekt niet lekker!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43660550
Denk ook niet dat Jeroen lekker bekt, dus zo ver gaat mn liefde niet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43660605
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef itsme het volgende:
Waarom noem je het niet. En hier verder Jeroen adoreren topic?
Goed idee
pi_43660643
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef NS het volgende:

[..]

Goed idee
Maar ja, net te laat
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_43660658
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef itsme het volgende:
Waarom noem je het niet. En hier verder Jeroen adoreren topic?
Gedachten zijn krachten dus het zal helpen.....
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43661370
Het kan er hier op FOK soms aardig hard aan toe gaan, maar dat alles liever dan wat er op VOL staat. Wat een geslijm daar. Ik heb even het een en ander gelezen en Egbert heeft vandaag gereageerd en de reacties daarop zijn zo slijmerig; opeens zijn velen het met hem eens.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:46:58 #11
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43661427
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef NS het volgende:
Het kan er hier op FOK soms aardig hard aan toe gaan, maar dat alles liever dan wat er op VOL staat. Wat een geslijm daar. Ik heb even het een en ander gelezen en Egbert heeft vandaag gereageerd en de reacties daarop zijn zo slijmerig; opeens zijn velen het met hem eens.
Het is daar in en in triest idd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:51:21 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43661547
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef NS het volgende:
Het kan er hier op FOK soms aardig hard aan toe gaan, maar dat alles liever dan wat er op VOL staat. Wat een geslijm daar. Ik heb even het een en ander gelezen en Egbert heeft vandaag gereageerd en de reacties daarop zijn zo slijmerig; opeens zijn velen het met hem eens.
Het was zelfs zo erg dat je daar een ban kreeg als je je te fel anti-Marcia uitliet.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43661571
En Egbert wil dat Rik gaat winnen....

... als hij maar niet Sabrina en Jeroen de grond in gaat trappen, daar zie ik hem wel voor aan....
pi_43661629
De sfeer is hier vele vele malen beter als op V-O-L. elk woordje dat je daar post moet je in een weegschaal wegen. Ze zijn inderdaad erg dweperig t.o.v Egbert&Marcia. Ik heb geen problemen met ze. in die periode dat Egbert er nog in zat had ik weinig medestanders die hem mochten. En nu opeens heeft ie een hele schare fans.

Marcia werd afgebrand ook voor dat Egbert op V-O-L poste op V-O-L afgebrand en nu lopen ze met haar te dwepen.

De moderatie is daar krom, berichten worden zonder pardon verwijdert of geëdit.

Geef mij deze modjes dan maar.
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:54:43 #15
130054 demins
We weten niks
pi_43661631
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef NS het volgende:
Het kan er hier op FOK soms aardig hard aan toe gaan, maar dat alles liever dan wat er op VOL staat. Wat een geslijm daar. Ik heb even het een en ander gelezen en Egbert heeft vandaag gereageerd en de reacties daarop zijn zo slijmerig; opeens zijn velen het met hem eens.
Als toevallig Hilde daar was gaan posten waren ze als één huisvrouwtje achter Hilde gaan staan!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  zaterdag 18 november 2006 @ 17:56:55 #16
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43661693
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het was zelfs zo erg dat je daar een ban kreeg als je je te fel anti-Marcia uitliet.
O ja, kritische vragen voor Egbert werden ook door de moderator verwijderd. Mijn vraag waar vader dan was omdat Marcia jarenlang haar zieke moeder heeft moeten verplegen heeft er zeggen en schrijven een minuut opgestaan voordat de censoren ingrepen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43661739
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef avonne het volgende:
En Egbert wil dat Rik gaat winnen....

... als hij maar niet Sabrina en Jeroen de grond in gaat trappen, daar zie ik hem wel voor aan....
Jij hebt het dus ook gelezen. Triest hoor.
pi_43661745
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef berney het volgende:
De sfeer is hier vele vele malen beter als op V-O-L. elk woordje dat je daar post moet je in een weegschaal wegen. Ze zijn inderdaad erg dweperig t.o.v Egbert&Marcia. Ik heb geen problemen met ze. in die periode dat Egbert er nog in zat had ik weinig medestanders die hem mochten. En nu opeens heeft ie een hele schare fans.

Marcia werd afgebrand ook voor dat Egbert op V-O-L poste op V-O-L afgebrand en nu lopen ze met haar te dwepen.

De moderatie is daar krom, berichten worden zonder pardon verwijdert of geëdit.

Geef mij deze modjes dan maar.
Euhm
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:00:25 #19
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43661822
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:52 schreef avonne het volgende:
En Egbert wil dat Rik gaat winnen....

... als hij maar niet Sabrina en Jeroen de grond in gaat trappen, daar zie ik hem wel voor aan....
Egbert is in mijn ogen een huichelaar in folio. In het huis meelullen met degenen van wie hij vermoedde dat ze de sterksten waren en diezelfde mensen zit hij op VOL zonder enige vorm van gene af te fikken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43661846
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

O ja, kritische vragen voor Egbert werden ook door de moderator verwijderd. Mijn vraag waar vader dan was omdat Marcia jarenlang haar zieke moeder heeft moeten verplegen heeft er zeggen en schrijven een minuut opgestaan voordat de censoren ingrepen.

Vrijheid van meningsuiting is daar ver te zoeken. En hier kan het gelukkig wel. Beter!!!
pi_43661901
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

O ja, kritische vragen voor Egbert werden ook door de moderator verwijderd. Mijn vraag waar vader dan was omdat Marcia jarenlang haar zieke moeder heeft moeten verplegen heeft er zeggen en schrijven een minuut opgestaan voordat de censoren ingrepen.
Gut, het is dat ik daar geen account heb, maar anders had ik gevraagd, waarom ze altijd deden alsof moeder dood was, de manier waarop ze over haar praten.

Stond er opeens een hele leuke, zo-te-zien-gezonde vrouw in de live show

Die vraag zou wel een scheldkanonade hebben opgeleverd
pi_43661982
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Gut, het is dat ik daar geen account heb, maar anders had ik gevraagd, waarom ze altijd deden alsof moeder dood was, de manier waarop ze over haar praten.

Stond er opeens een hele leuke, zo-te-zien-gezonde vrouw in de live show

Die vraag zou wel een scheldkanonade hebben opgeleverd
Beter om geen account op v-o-l aan te maken; als je die vraag daar had willen plaatsen, was ie er toch afgeknikkerd
pi_43662023
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Egbert is in mijn ogen een huichelaar in folio. In het huis meelullen met degenen van wie hij vermoedde dat ze de sterksten waren en diezelfde mensen zit hij op VOL zonder enige vorm van gene af te fikken.
Eens
pi_43662503
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Egbert is in mijn ogen een huichelaar in folio. In het huis meelullen met degenen van wie hij vermoedde dat ze de sterksten waren en diezelfde mensen zit hij op VOL zonder enige vorm van gene af te fikken.
Daarom past ie ook precies bij die lui op V-O-L.
pi_43662522
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:58 schreef PC eend het volgende:

[..]

Euhm
Wat is er eend?
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:23:53 #26
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43662531
Het stukkie van Egbert op VOL

top van jullie luitjes..
ik zwaai ook zeker jullie uit/toe.
we gaan daar een week lol maken en laat Hil en Sjaan maar de knuppel in het hoenderhok gooien...
wij hebben niets meer te verliezen en gaan erin om BB2006 af te sluiten op een goede manier..
dwz; wij gaan Rik proberen aan de overwinning te helpen maar gaan daarbij niet over lijken...
tuurlijk zal ik het met Tijn en Mo nog eens hebben over hun "relatie" en Saar eens gaan vertellen hoe geweldige meid ze eigenlijk wel niet is en best wat meer zelfvertrouwen mag hebben..
kijk, het was wat anders geweest als Mars er nog in gezeten had maar nu dat niet het geval is heeft het geen zin om mensen af te gaan branden daar...ik ga er nu vanuit dat Mo het huis moet verlaten (en dus weer terug komt) dus gaat het tussen Saar (de lievert) Jeroen (de popie Jopie buiten het huis) Tijn (de naieve verliefde gabber) en Rik (de gozer wie de meest stabiele factor was in het huis)... dan ga ik voor Rik en dat is voor mij dubbel omdat ik weet dat Tijn dan ook een beetje wint.
maar komende week zal voor mij centraal staan als een afsluiting van een periode waar ik veel pret (en soms ook niet) in heb gehad die ik af mag sluiten op een manier die wij willen... kortom veel lol trappen en gaan met die banaan.....
ik zal veel aan jullie denken komende week... vooral ook omdat ik hier veel feedback en steun heb gehad de afgelopen tijd....
het is raar dat als ik hier weer kom BB6 afgelopen zal zijn..... waar gaan wij het dan over hebben met elkaar???

we vinden elkaar.....
veel kijkpret en ik denk ook aan jullie.
X van Eg
pi_43662695
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef berney het volgende:

[..]

Wat is er eend?
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef berney het volgende:
in die periode dat Egbert er nog in zat had ik weinig medestanders die hem mochten. En nu opeens heeft ie een hele schare fans.

Marcia werd afgebrand ook voor dat Egbert op V-O-L poste op V-O-L afgebrand en nu lopen ze met haar te dwepen.
Dat hadden we hier vorig jaar met Tanja
quote:
De moderatie is daar krom, berichten worden zonder pardon verwijdert of geëdit.

Geef mij deze modjes dan maar.
Dat gebeurde dit jaar hier ook wel eens
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43662760
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:29 schreef PC eend het volgende:

[..]


[..]

Dat hadden we hier vorig jaar met Tanja
[..]

Dat gebeurde dit jaar hier ook wel eens
Die van jou misschien ja.
pi_43662763
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:29 schreef PC eend het volgende:


[..]

Dat gebeurde dit jaar hier ook wel eens
Niets van gemerkt.
  zaterdag 18 november 2006 @ 18:33:35 #30
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43662797
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef marky het volgende:
Het stukkie van Egbert op VOL

top van jullie luitjes..
ik zwaai ook zeker jullie uit/toe.
we gaan daar een week lol maken en laat Hil en Sjaan maar de knuppel in het hoenderhok gooien...
wij hebben niets meer te verliezen en gaan erin om BB2006 af te sluiten op een goede manier..
dwz; wij gaan Rik proberen aan de overwinning te helpen maar gaan daarbij niet over lijken...
tuurlijk zal ik het met Tijn en Mo nog eens hebben over hun "relatie" en Saar eens gaan vertellen hoe geweldige meid ze eigenlijk wel niet is en best wat meer zelfvertrouwen mag hebben..
kijk, het was wat anders geweest als Mars er nog in gezeten had maar nu dat niet het geval is heeft het geen zin om mensen af te gaan branden daar...ik ga er nu vanuit dat Mo het huis moet verlaten (en dus weer terug komt) dus gaat het tussen Saar (de lievert) Jeroen (de popie Jopie buiten het huis) Tijn (de naieve verliefde gabber) en Rik (de gozer wie de meest stabiele factor was in het huis)... dan ga ik voor Rik en dat is voor mij dubbel omdat ik weet dat Tijn dan ook een beetje wint.
maar komende week zal voor mij centraal staan als een afsluiting van een periode waar ik veel pret (en soms ook niet) in heb gehad die ik af mag sluiten op een manier die wij willen... kortom veel lol trappen en gaan met die banaan.....
ik zal veel aan jullie denken komende week... vooral ook omdat ik hier veel feedback en steun heb gehad de afgelopen tijd....
het is raar dat als ik hier weer kom BB6 afgelopen zal zijn..... waar gaan wij het dan over hebben met elkaar???

we vinden elkaar.....
veel kijkpret en ik denk ook aan jullie.
X van Eg
Gadverdamme wat een zelfbevlekking zeg.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43662876
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef marky het volgende:
Het stukkie van Egbert op VOL

top van jullie luitjes..
ik zwaai ook zeker jullie uit/toe.
we gaan daar een week lol maken en laat Hil en Sjaan maar de knuppel in het hoenderhok gooien...
wij hebben niets meer te verliezen en gaan erin om BB2006 af te sluiten op een goede manier..
dwz; wij gaan Rik proberen aan de overwinning te helpen maar gaan daarbij niet over lijken...
tuurlijk zal ik het met Tijn en Mo nog eens hebben over hun "relatie" en Saar eens gaan vertellen hoe geweldige meid ze eigenlijk wel niet is en best wat meer zelfvertrouwen mag hebben..
kijk, het was wat anders geweest als Mars er nog in gezeten had maar nu dat niet het geval is heeft het geen zin om mensen af te gaan branden daar...ik ga er nu vanuit dat Mo het huis moet verlaten (en dus weer terug komt) dus gaat het tussen Saar (de lievert) Jeroen (de popie Jopie buiten het huis) Tijn (de naieve verliefde gabber) en Rik (de gozer wie de meest stabiele factor was in het huis)... dan ga ik voor Rik en dat is voor mij dubbel omdat ik weet dat Tijn dan ook een beetje wint.
maar komende week zal voor mij centraal staan als een afsluiting van een periode waar ik veel pret (en soms ook niet) in heb gehad die ik af mag sluiten op een manier die wij willen... kortom veel lol trappen en gaan met die banaan.....
ik zal veel aan jullie denken komende week... vooral ook omdat ik hier veel feedback en steun heb gehad de afgelopen tijd....
het is raar dat als ik hier weer kom BB6 afgelopen zal zijn..... waar gaan wij het dan over hebben met elkaar???

we vinden elkaar.....
veel kijkpret en ik denk ook aan jullie.
X van Eg
Dat bedoel ik dus, kwijl, kwijl, kwijl.
Ik zit me nu af te vragen of ik het nog wel zo leuk vind dat de oud-bewoners (uitzonderingen daar gelaten)) terugkomen voor een week.
pi_43662914
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef berney het volgende:

[..]

Die van jou misschien ja.
Niet alleen van mij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43662953
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef NS het volgende:

[..]

Niets van gemerkt.
Als je er niet kort op zit, kan dat een kenmerk zijn van gedelete berichten

Maar genoeg hierover
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43663002
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:

[..]


Maar genoeg hierover
Oke,
pi_43663167
Met welk recht denkt Eggie tijn en mo aan te spreken op wat voor relatie dan ook, hij heeft er toch niets mee te maken. Ik denk echt niet dat zo'n gesprek door tijn en mo in dank afgenomen wordt.
pi_43663179
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Maar genoeg hierover
Nee, nog ééntje, om aan te geven hoe glijerig het is, en omdat Fok! genoemd wordt.

Na een heen en weer gepraat door user op VOL wie welke favoriet heeft (alles in het nette met vriendelijke beschaafde bewoordingen) reacties waarvan de volgende typisch is


quote:
Lieve mensen
Ik vind de toon die nu gezet is vanavond in dit forum allerminst leuk

Egbert beschrijft de dinge zoals hij ze heeft beleefd en ik denk niet dat wij kunnen oordelen hoe het is om in het huis te zitten
Ik heb er veel verdriet van hoe er over sommige mensen wordt geschreven en wat dat voor impact op deze mensen heeft als ze weer thuis zijn.
Mo is een goede vrouw ...goede moeder en niets mis mee
Saar is een lieverd en erg onzeker en met dit soort opmerkinge weet ik zeker dat ze nog verder wegzakt...Saar mocht je dit lezen je mag er zijn hoor meid....
Jeroen is ook een goed jong en heeft zich goed staande weten te houden in het huis Zn oma is erg trots op hem
Rik .... gewoon een goeie vent met een hoog eerlijkheidsgehalte Niets mis mee.
Tijn idem dito ...gewoon eerlijk van huis uit

Sta er eens bij stil dat wat je zegt wel over mensen gaat en niet over dingen dat is mijn wens
Ik vindt sinds vanavond de toon van dit forum een beetje op FOK gaan lijken en juist daarom ben ik bij dat forum weggegaan

Kom op mensen de laatste week kan het echt nog heel erg leuk en gezellig zijn hier en wat maakt het uit wie er wint ...

Ik hoop en ik wens morgen gewoon weer een SV te kunnen ingaan zonder al deze lelijke dingen

Eg en Mars ....Toppers maak er wat van

BBoon

einde quote
pi_43663251
pi_43663336
BBoon, ik vindt???
pi_43663366
... nog 50 uur ....

pi_43663379
De sfeer is daar gewoon kut Eggie je hebt echt op verkeerde paard gegokt.
pi_43663501
Ik zie nu hoe Jeroen eet.

Had ik nog niet gezien dus.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:02:11 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43663536
Ahhhh Tijn snuit effe je neus brrrrrr
pi_43663538
Wat eten ze? Volgens mij spaghetti
pi_43663561
Pasta
pi_43663698
Saar heeft ook geen tafelmanieren. . Met d'r linkerarm op schoot rusten. die hoort op tafel meid.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:16:42 #46
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43663983
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Gut, het is dat ik daar geen account heb, maar anders had ik gevraagd, waarom ze altijd deden alsof moeder dood was, de manier waarop ze over haar praten.

Stond er opeens een hele leuke, zo-te-zien-gezonde vrouw in de live show

Die vraag zou wel een scheldkanonade hebben opgeleverd
Scheldkanonade?? Je mag blij zijn als je het overleefd had..

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:24:13 #47
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43664224
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 18:48 schreef Verida het volgende:
Met welk recht denkt Eggie tijn en mo aan te spreken op wat voor relatie dan ook, hij heeft er toch niets mee te maken. Ik denk echt niet dat zo'n gesprek door tijn en mo in dank afgenomen wordt.
Egbert zal wijselijk zijn mond houden, zeker als Monique onverhoopt niet in de finale zit. Hij is verbaal echt niet tegen haar opgewassen en zeker als ook zij niets meer te verliezen heeft.

Ik zou het stiekem wel leuk vinden als hij zo dom zou zijn..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:27:12 #48
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43664325
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:07 schreef berney het volgende:
Saar heeft ook geen tafelmanieren. . Met d'r linkerarm op schoot rusten. die hoort op tafel meid.
Je mag al blij zijn dat ze geen scheten laat onder het eten..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43664339
pff net alles teruggelezen na een dagje weg. Zielige figuren zijn ze nog steeds aan het zeggen dat het geld hun geen reet interesseert . Ga toch gauw naar huis man of doe niet eens mee aan het programma
pi_43664509
De ervaring Bartoli en het in de aandacht staan telt ook mee.
pi_43664514
en Tijn rookt zijn 2de peuk...
pi_43664573
Trouwens ik was gisteren nacht op v.o.l en vond het toen best wel gezellig.
Beetje discussies tussen de Jeroen fans en de rest van de fans.

Was gisteren niet zo lief en dan vind ik het leuker.
I.i.g word er daar nog best veel gepost viel me op.

Maar dat lieve overdreven gedoe, nee. Ik ga ook niet naar Egbert topics.
pi_43664578
Ach, de tuin is open.
pi_43664662
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:33 schreef itsme het volgende:
De ervaring Bartoli en het in de aandacht staan telt ook mee.
ervaring wel maar het in de aandacht staan telt vooral voor alles en iedereen behalve Jeroen
pi_43664682
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef itsme het volgende:
Trouwens ik was gisteren nacht op v.o.l en vond het toen best wel gezellig.
Beetje discussies tussen de Jeroen fans en de rest van de fans.

Was gisteren niet zo lief en dan vind ik het leuker.
I.i.g word er daar nog best veel gepost viel me op.

Maar dat lieve overdreven gedoe, nee. Ik ga ook niet naar Egbert topics.
Ik was gisteren ook niet zo lief daar, . Geen spijt van overigens hoor. Ik lees de Egbert topics wel gewoon voor de fun. Er wordt veel gepost, maar wel door dezelfden. Ze vallen ook steeds in herhaling daar.
pi_43664701
ben ook geen Jeroen fan..hij wordt hier bijna heilig verklaard..
zie liever Mo vertrekken.. maar mijn voorgevoel zegt dat Jeroen gaat..
tis toch de laatste bb en hummie zorgt wel voor opschudding..
en de oudbewoners moeten niet zeuren, ze zijn niet voor niets weggestemd..
pi_43664815
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:40 schreef gerxan het volgende:
ben ook geen Jeroen fan..hij wordt hier bijna heilig verklaard..
zie liever Mo vertrekken.. maar mijn voorgevoel zegt dat Jeroen gaat..
tis toch de laatste bb en hummie zorgt wel voor opschudding..
en de oudbewoners moeten niet zeuren, ze zijn niet voor niets weggestemd..
Dat Jeroen hier heilig verklaard wordt zoals jij dat noemt. Komt omdat hier de slimmerikken zitten die de andere vier doorhebben.
pi_43664891
Tuin is weer dicht.
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:48:06 #59
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43664893
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef berney het volgende:

[..]

Dat Jeroen hier heilig verklaard wordt zoals jij dat noemt. Komt omdat hier de slimmerikken zitten die de andere vier doorhebben.
Of de dommerikken die niet door hebben dat Jroen een oetlul is
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_43664971
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Of de dommerikken die niet door hebben dat Jroen een oetlul is
Dat was een inkoppertje he.

Al is ie een oetlul, nog altijd beter dan die andere vier. God wat heb ik een hekel aan die mensen.
pi_43665023
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef berney het volgende:

[..]

Dat was een inkoppertje he.

Al is ie een oetlul, nog altijd beter dan die andere vier. God wat heb ik een hekel aan die mensen.
andere 3
sa is n toppie
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:52:49 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43665032
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef berney het volgende:

[..]

Dat was een inkoppertje he.

Al is ie een oetlul, nog altijd beter dan die andere vier. God wat heb ik een hekel aan die mensen.
Het wordt gewoon lastig om naar te kijken. als ik die Tijn al hoor dan gaan mijn haren recht overeind staan.
pi_43665037
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:50 schreef berney het volgende:

[..]

Dat was een inkoppertje he.

Al is ie een oetlul, nog altijd beter dan die andere vier. God wat heb ik een hekel aan die mensen.
Nu mag Sa van mij ook wel winnen maar die andere 3 no-way
pi_43665121
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef gerxan het volgende:

[..]

andere 3
sa is n toppie
Nou, ze is wel een beetje in mijn achting gedaald
  zaterdag 18 november 2006 @ 19:57:46 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43665177
Sa is ook niet meer wat ze geweest is. Ze laat zich veel te veel meeslepen door haar zus.
pi_43665200
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef marky het volgende:

[..]

Het wordt gewoon lastig om naar te kijken. als ik die Tijn al hoor dan gaan mijn haren recht overeind staan.
Als ik die Rik als zie op de streams krijg ik braakneigingen. Mo&Tijn idem. Alleen Jeroen en Saar kan ik nog verdragen.
pi_43665830
waar is die kutkip??
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:21:09 #68
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43665981
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:40 schreef gerxan het volgende:
ben ook geen Jeroen fan..hij wordt hier bijna heilig verklaard..
zie liever Mo vertrekken..
Mo moet blijven !!!!!!!
quote:
maar mijn voorgevoel zegt dat Jeroen gaat..
tis toch de laatste bb en hummie zorgt wel voor opschudding..
en de oudbewoners moeten niet zeuren, ze zijn niet voor niets weggestemd..
Als dat zou kunnen !!!!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43666061
Hadden rik en tijn in het begin nou ook al een baardje?
  zaterdag 18 november 2006 @ 20:23:31 #70
58921 Day
You can fly!
pi_43666073
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43666228
waar is die kutkip??
pi_43666250
wat zitten ze nu weer te eten?
pi_43666339
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:27 schreef Verida het volgende:
wat zitten ze nu weer te eten?
Amandelstaaf uit de oven
waar is die kutkip??
pi_43666601
en dat is hoeveel calorien per stukje?
voor de dames
pi_43666947
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 20:23 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Ik zit een banaan te eten ja.
pi_43667466
waar is die kutkip??
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:01:56 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43667668
Gaat er nog wat gebeuren vanavond eigenlijk?
pi_43667988
waar is die kutkip??
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:08:51 #79
130054 demins
We weten niks
pi_43667999
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:01 schreef marky het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond eigenlijk?
Ik krijg een vriendin op bezoek en ik denk dat het wel op neuken uitdraait!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43668307
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:01 schreef marky het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren vanavond eigenlijk?
nee, de hele redactie moet overwerken bij De Gouden Kooi vanavond.

Maar blijf posten!
Ik blijf meelezen
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:23:51 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43668590
Er staat een doos en een anvelop in het washok
pi_43668636
envelope in de dagboekkamer. de Moulin Rouge komt er aan
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43668735
open haard op het scherm

waar is die kutkip??
pi_43668861
Ze mogen hun schoentje zetten vanavond
waar is die kutkip??
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:31:07 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43668878
Ze mogen hun schoen zetten. Ze moeten 5 liedjes zingen. En de schoen compleet met wordtel en bakej water.
pi_43669022
waar is die kutkip??
pi_43669114
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:24 schreef schizolientje het volgende:
envelope in de dagboekkamer. de Moulin Rouge komt er aan
Ach ja, douw er maar weer een filmpje in.
pi_43669337
Tijn ligt zich uit te sloven onder de zonnenbank
waar is die kutkip??
pi_43669544
waar is die kutkip??
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:09:05 #90
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43670248
Pff. Ik kan de streams wel uitlaten geloof ik.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43670387
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Pff. Ik kan de streams wel uitlaten geloof ik.
pssst... (ik wil niet lullig doen, maar... party in de gouden kooi)

on topic:

.....nog 47 uur ...
pi_43670570
nu staat Tijn te zijken omdat hij hooi in zijn schoen moet doen, verstoort een gesprek, maarja, Jeroen was aan het praten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:18:28 #93
130755 Kinga
versier hier
pi_43670592
godskolere tijn.... hou toch eens je bek

die gast heeft volgens mij niet in de gaten hoe belachelijk hij eruit ziet als ie die bek zo open houdt en die ogen zo eruit puilt....
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:27:05 #94
128220 Peter6000
pi_43670926
Rik vindt het niet fijn als hij klanten tegenkomt tijdens het uitgaan.
Soms vragen ze zelfs wel eens een haaradvies.
Terwijl hij lekker aan het stappen is.

Maar soms is klanten tegenkomen is dan weer "keileuk".
pi_43670977
Mo kan er niet verveelder bij gaan zitten. Ja, het gaat niet over haar. Straks zal ze wel weer andacht vreten
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:29:02 #96
128220 Peter6000
pi_43671003
Jeroen blijft quasi-geïnteresseerd doorvragen aan Rik.

We weten nu de rookplek in de kapsalon.
pi_43671051
Ze moeten toch gaan zingen??
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:31:14 #98
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43671077
Mo ziet er weer vrolijk uit.
pi_43671083
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen blijft quasi-geïnteresseerd doorvragen aan Rik.

We weten nu de rookplek in de kapsalon.
Fijn...............
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43671112
Een heel geanimeerd gesprek zo........................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:32:19 #101
128220 Peter6000
pi_43671113
De klanten waren uit de tijd dat ze perse door iemand geknipt wilden worden (bijvoorbeeld door Rik natuurlijk) gewend uren te wachten.
Dus toen ze op afspraak gingen werken, was een kwartiertje te laat ook niet erg.

Een aantal klanten van Rik zijn zelfs met hem mee naar Amsterdam gegaan.
pi_43671114
Die smoel van Mo. En Sa zegt ook maar niets, ik zou het ook niet durven met die streng kijkende zus in de buurt. Sa kijkt ook niet op of om.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:33:19 #103
128220 Peter6000
pi_43671148
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:30 schreef schizolientje het volgende:
Ze moeten toch gaan zingen??
Ja, ze beginnen al.

Met een "Zie-ginds-je".
pi_43671187
Wat een enthousiasme...het kan niet op.........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:34:55 #105
128220 Peter6000
pi_43671212
PLAYLIST

01 Zie ginds komt de stoomboot.
02 Heerlijk avondje
03 Oh, kom maar eens kijken.
pi_43671269
Dit kan je aan de Nederlandse kijker toch niet laten zien?
Dit is te triest.................................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:38:08 #107
128220 Peter6000
pi_43671315
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef yellowfirst het volgende:
Dit kan je aan de Nederlandse kijker toch niet laten zien?
Dit is te triest.................................
Vermoedelijk wel.

De liedjes staan op band, ze moeten de lounche verlaten.
pi_43671426
Het aandachtvreten is begonnen, wat een z.............eurwijf, laat ik het netjes houden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43671447
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:40 schreef schizolientje het volgende:
Het aandachtvreten is begonnen, wat een z.............eurwijf, laat ik het netjes houden
En denk om je bloeddruk.....................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:41:32 #110
128220 Peter6000
pi_43671452
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:40 schreef schizolientje het volgende:
Het aandachtvreten is begonnen, wat een z.............eurwijf, laat ik het netjes houden
Ze denkt dat het "een stukje is van thuis".

Weet je.
pi_43671460
Laat ze lekker weg gaan alvast, het wordt met de dag erger met haar
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43671464
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:40 schreef schizolientje het volgende:
Het aandachtvreten is begonnen, wat een z.............eurwijf, laat ik het netjes houden
is het weer zover? ik ben zielig want ik ben genomineerd en moet maandag "weg"
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:44:00 #113
130755 Kinga
versier hier
pi_43671535
blaaaaaaat
pi_43671537
Ik denk wel aan mijn bloeddruk hoor, er zijn veel ergere dingen in de wereld. Maar als ik nu de zogenaamde wereldverbeteraars bezig zie ben ik wel enigzins teleurgesteld. Als er straks weer een verwennerij staat is ze weer hysterisch.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:44:28 #115
128220 Peter6000
pi_43671557
Tijn doet lief.

Monique mag zelf beslissen of ze er nog ff bij komt zitten.

"Zometeen".
pi_43671571
krijgen we volgend jaar bb7 voor verstandelijk gehandicapten..
eerst live aankomst sint om 12uur.. nu 5 sint liedjes zingen..
te triest voor woorden..5 volwassen mensen...
pi_43671575
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ze denkt dat het "een stukje is van thuis".

Weet je.
Nee, dan is het duidelijk.............
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43671596
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

is het weer zover? ik ben zielig want ik ben genomineerd en moet maandag "weg"
Dat moet nog komen, en over jeroen moet ook nog kome. Nu is het heimwee door de Sint terwijl ze allemaal voor de Sint thuis zijn
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43671642
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk wel aan mijn bloeddruk hoor, er zijn veel ergere dingen in de wereld. Maar als ik nu de zogenaamde wereldverbeteraars bezig zie ben ik wel enigzins teleurgesteld. Als er straks weer een verwennerij staat is ze weer hysterisch.
Gelukkig maar, maakte me al zorgen.....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43671739
Dit momentje zal ook wel terug te zien zijn maandag: Monique die de kaart leest van haar kinderen en gelukza lig begint te kijken.................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  † In Memoriam † zaterdag 18 november 2006 @ 22:49:57 #121
128220 Peter6000
pi_43671758
Sabrina vraagt Monique of ze er toch bij wil komen zitten.
Dat ze dit zichzelf aandoet.

Maar Monique wil vooralsnog niet.

"We gaan toch zo naar bed".
pi_43671832
Hoe noemen ze dit ook alweer? De emo-momentjes van Monique?
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:53:41 #123
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43671877
Ik wil een knuffel
Confidence through competence
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:55:26 #124
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43671916
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een knuffel
Hier heb je er twee

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:56:34 #125
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43671957
dank
Confidence through competence
pi_43671961
Aan Monique gaat een zeer goede toneelspeelster verloren...............
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43671995
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef yellowfirst het volgende:
Aan Monique gaat een zeer goede toneelspeelster verloren...............
Dat meen je niet!!!!! Ik geloof je wel als je zegt dat Mo een zeer slechte toneelspeelster is
pi_43672068
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef NS het volgende:

[..]

Dat meen je niet!!!!! Ik geloof je wel als je zegt dat aan Mo een zeer slechte toneelspeelster is
Dat kan je op 2 manieren opvatten...........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43672088
ach, n brief in de washok... geef ze n chokolade letter, en dipje van Mo slaat om
pi_43672089
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:00 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Dat kan je op 2 manieren opvatten...........
Ja, daar zit ik net ff over na te denken
pi_43672114
Mo krijgt het weer voor elkaar de avond te verzieken, in ieder geval voor haar zusje, de rest zal straks wel volgen. Die heeft echt wel heel veel last van stemmingsstoornissen, je mag het hier geloof ik niet zeggen maar het lijkt veel op manisch depressief
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43672135
Yellowfirst,

Als Mo een slechte toneelspeelster is, zoals ik zei, dan moet ze zichzelf zijn, en dat is dus niet zo, het is allemaal theater. Ik denk dat jij het goed hebt gezegd
pi_43672199
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:02 schreef NS het volgende:
Als Mo een slechte toneelspeelster is, zoals ik zei, dan moet ze zichzelf zijn, en dat is dus niet zo, het is allemaal theater. Ik denk dat jij het goed hebt gezegd
Schoot me ineens te binnen , maar merci...........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43672233
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:02 schreef NS het volgende:
Yellowfirst,

Als Mo een slechte toneelspeelster is, zoals ik zei, dan moet ze zichzelf zijn, en dat is dus niet zo, het is allemaal theater. Ik denk dat jij het goed hebt gezegd
Nou ja, ik wil alleen maar zeggen dat Mo idioot gedrag vertoont.
pi_43672279
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef NS het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil alleen maar zeggen dat Mo idioot gedrag vertoont.
Mee eens
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43672319
en Tijn rookt weer...
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:08:42 #137
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672323
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef NS het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil alleen maar zeggen dat Mo idioot gedrag vertoont.
Dat zowieso.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672348
Zo onderhand popel ik wel op de komst van de oud-bewoners.................
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:10:54 #139
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672395
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
Zo onderhand popel ik wel op de komst van de oud-bewoners.................
Misschien krijgen we ze in de schoen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672412
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:09 schreef yellowfirst het volgende:
Zo onderhand popel ik wel op de komst van de oud-bewoners.................
Ik was net blij dat ik van dat stel af was. Voor mij hoeven ze niet terug te komen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:11:39 #141
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672420
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik was net blij dat ik van dat stel af was. Voor mij hoeven ze niet terug te komen
Vind je dit zon succes dan?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672437
Ik zit me hier net te bedenken wat we hier allemaal schrijven over de bewoners. Ik krijg nu spontaan de slappe lach. We blijven posten om die malloten. Luister nu alleen even naar Sa en Mo, om te gillen (lachen dan hè)
pi_43672449
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik was net blij dat ik van dat stel af was. Voor mij hoeven ze niet terug te komen
Is kennelijk de enige oplossing om het in slaap gevallen zooitje tot leven te brengen...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43672454
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:

[..]

Vind je dit zon succes dan?
Nee kick er een uit en houd die finale volgende week...
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:13:25 #145
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672480
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Nee kick er een uit en houd die finale volgende week...
Tja dat kan ook nog inderdaad. Die bewoners gaan echt niet opeens voor opschudding zorgen en al doen ze dat wél, dan is t gewoon te laat.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672483
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef NS het volgende:
Ik zit me hier net te bedenken wat we hier allemaal schrijven over de bewoners. Ik krijg nu spontaan de slappe lach. We blijven posten om die malloten. Luister nu alleen even naar Sa en Mo, om te gillen (lachen dan hè)
ff luisteren...........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43672536
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

Tja dat kan ook nog inderdaad. Die bewoners gaan echt niet opeens voor opschudding zorgen en al doen ze dat wél, dan is t gewoon te laat.
Precies die lui zijn niet voor niets weg En als ik Egberts opmerking een paar pagina's terug las dan verwacht ik er niets leuks van.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43672540
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

ff luisteren...........
Ga ook nog even naar de huiskamer, Tijn, Rik en Jeroen, ook zo interessant!!!
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:20:18 #149
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672594
Gaat Fok nu alweer lopen kutten?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672691
De broertjes hebben het weer voor elkaar om Jeroen uit het gesprek te houden
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:28:49 #151
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672743
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:25 schreef schizolientje het volgende:
De broertjes hebben het weer voor elkaar om Jeroen uit het gesprek te houden
Die Jeroen kan drek van zijn geld voor zijn oma en supersonische naaimachine kopen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672749
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:25 schreef schizolientje het volgende:
De broertjes hebben het weer voor elkaar om Jeroen uit het gesprek te houden
En Jeroen vindt alles wel best; hij wordt slapend rijk en ik geef hem geen ongelijk.
pi_43672904
tja als t over films gaat...jeroen komt niet verder dan de fabeltjeskrant..
en hij probeert ook niet van onderwerp te veranderen...
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:37:10 #154
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672917
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:36 schreef gerxan het volgende:
tja als t over films gaat...jeroen komt niet verder dan de fabeltjeskrant..
en hij probeert ook niet van onderwerp te veranderen...
tIs wel een beetje jammer dat Jeroen zelfs hier niet over mee kan praten.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672927
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef arneaux het volgende:

[..]

Die Jeroen kan drek van zijn geld voor zijn oma en supersonische naaimachine kopen.
Lol, of een rollator met spoilers
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43672974
Steve Stiffler and the stiffmeister
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:39:19 #157
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43672976
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Lol, of een rollator met spoilers
Rollator met ABS. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43672986
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:37 schreef arneaux het volgende:

[..]

tIs wel een beetje jammer dat Jeroen zelfs hier niet over mee kan praten.
al kon hij er over meepraten, deed hij t nog niet...
tis n groepsgesprek dan hoor je jeroen niet..
hij is sterk in 1 op 1 gesprek
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:40:35 #159
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673014
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:39 schreef gerxan het volgende:

[..]

al kon hij er over meepraten, deed hij t nog niet...
tis n groepsgesprek dan hoor je jeroen niet..
hij is sterk in 1 op 1 gesprek
In 1 op 1 gesprekken trapt hij alleen maar open deuren in.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43673042
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:39 schreef gerxan het volgende:

[..]

al kon hij er over meepraten, deed hij t nog niet...
tis n groepsgesprek dan hoor je jeroen niet..
hij is sterk in 1 op 1 gesprek
en als jeroen er niet van houdt van films dan verbaasd me dit ook niks. Maar ze hebben het nu wel over goeie films idd . Tijn verteld het wel aardig
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:41:29 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43673046
Het gaat bijna iedere avond over film. Of vrouwenvleugel of GTST.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:41:55 #162
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673065
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

en als jeroen er niet van houdt van films dan verbaasd me dit ook niks. Maar ze hebben het nu wel over goeie films idd . Tijn verteld het wel aardig
Welke films worden behandeld?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:42:54 #163
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43673108
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef arneaux het volgende:

[..]

In 1 op 1 gesprekken trapt hij alleen maar open deuren in.
Dat is gewoon niet waar. Hij kan ze behoorlijk aanpakken. Dat deed hij bij Tijn toen ook.

Er zitten gewoon drie dominante in dat huis. Rik en Tijn en Mo zullen altijd de boventoon willen voeren.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:44:05 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43673137
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef Bartoli het volgende:

[..]

en als jeroen er niet van houdt van films dan verbaasd me dit ook niks. Maar ze hebben het nu wel over goeie films idd . Tijn verteld het wel aardig
Misschien meer het type lekker stappen, zuipen en dansen kan natuurlijk ook.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:44:20 #165
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673143
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:42 schreef marky het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar. Hij kan ze behoorlijk aanpakken. Dat deed hij bij Tijn toen ook.

Er zitten gewoon drie dominante in dat huis. Rik en Tijn en Mo zullen altijd de boventoon willen voeren.
Luister, ik ben een Jeroenfan pur-sang. Maar je kan toch niet ontkennen dat wat hij doet heel simpel is allemaal. Het goede aan Jeroen is dat hij erg direct is waardoor het lijkt alsof hij supergoed is in 1 op 1 gesprekken.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43673162
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef arneaux het volgende:

[..]

Welke films worden behandeld?
Niet alle films zijn leuk maar diegene waar ze het over hebben zijn:

Troy
American Pie
Kill Bill
Sin City (kutfilm)
Indiana Jones

en films met Ben Stiller, Halle Berry enzo
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:46:07 #167
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673198
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:45 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Niet alle films zijn leuk maar diegene waar ze het over hebben zijn:

Troy
American Pie
Kill Bill
Sin City (kutfilm)
Indiana Jones

en films met Ben Stiller, Halle Berry enzo
Sin City is een überfilm.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:46:59 #168
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43673222
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Luister, ik ben een Jeroenfan pur-sang. Maar je kan toch niet ontkennen dat wat hij doet heel simpel is allemaal. Het goede aan Jeroen is dat hij erg direct is waardoor het lijkt alsof hij supergoed is in 1 op 1 gesprekken.
In zijn directheid trapt hij geen open deuren in. Dan is hij juist to the point. In de onzin gesprekjes is hij wel zo dat hij er niet diepgaand op in gaat daar wil die wel in algemeenheden blijven hangen.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:48:25 #169
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673268
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef marky het volgende:

[..]

In zijn directheid trapt hij geen open deuren in. Dan is hij juist to the point. In de onzin gesprekjes is hij wel zo dat hij er niet diepgaand op in gaat daar wil die wel in algemeenheden blijven hangen.
Ach. Hij geeft t beestje vaak een naam, thats all.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:48:50 #170
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43673284
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:46 schreef marky het volgende:

[..]

In zijn directheid trapt hij geen open deuren in. Dan is hij juist to the point. In de onzin gesprekjes is hij wel zo dat hij er niet diepgaand op in gaat daar wil die wel in algemeenheden blijven hangen.
die gast hoest het ene cliché op na de andere
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:49:08 #171
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673299
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:48 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

die gast hoest het ene cliché op na de andere
We zijn t een keer eens. .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43673392
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:49 schreef arneaux het volgende:

[..]

We zijn t een keer eens. .
en dat voor een tijn fan als suikeroom
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:55:38 #173
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673482
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:

[..]

en dat voor een tijn fan als suikeroom
Maar daar geef ik 'm ook zeker geen gelijk in.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43673623
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:

[..]

Maar daar geef ik 'm ook zeker geen gelijk in.
iedereen zijn eigen bewoner waar die voor support. Tijn is nu wel aardig op dreef idd
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:04:44 #175
18653 crew  D.
pi_43673720
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:

[..]

iedereen zijn eigen bewoner waar die voor support. Tijn is nu wel aardig op dreef idd
Tijn op dreef

Hij kent Hans en Grietje niet eens
  zondag 19 november 2006 @ 00:06:43 #176
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673774
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Tijn op dreef

Hij kent Hans en Grietje niet eens
Met zn gezeur misschien?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43673786
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Tijn op dreef

Hij kent Hans en Grietje niet eens
hij is opdreef want hij is nagenoeg de enigste die daarnet aan het praten was
  zondag 19 november 2006 @ 00:13:17 #178
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673925
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:07 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hij is opdreef want hij is nagenoeg de enigste die daarnet aan het praten was
. Enige.

.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:16:52 #179
18653 crew  D.
pi_43673974
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:13 schreef arneaux het volgende:

[..]

. Enige.

.
ik hield me in
  zondag 19 november 2006 @ 00:17:20 #180
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43673982
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:16 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik hield me in
O. En daarom krijg ik drek weer de schuld van alles? Bedankt!

.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:19:40 #181
18653 crew  D.
pi_43674037
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

O. En daarom krijg ik drek weer de schuld van alles? Bedankt!

.
graag gedaan
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:23:27 #182
18653 crew  D.
pi_43674115
maareh...er waren toch nog 5 bewoners
pi_43674202
zever niet over enigste of enige zal wel met dialect te maken hebben. Zeikerds
  zondag 19 november 2006 @ 00:30:54 #184
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43674279
De zusjes zitten er 'heus' niet in voor het geld.
quote:
19:27Sabrina greep naast de jackpot

Sabrina doet verslag van haar bezoekjes aan het casino. De ene keer ging er een minuut nadat zij weg was, iemand vandoor met een auto. De andere keer sprong een man net voor haar op de stoel van een automaat waar zij wou gaan zitten. Ze dacht toen ‘Stik erin’. De man in kwestie ging er toen wel twee tellen later vandoor met 17.500 gulden. Zou ze in de Big Brother finale net zoveel pech hebben of gaat zij er dit keer met een smak geld vandoor?
Ik vind het een leuk mens, maar de zusjes zijn nepkakkers en golddiggers.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:32:09 #185
18653 crew  D.
pi_43674303
ah, Jeroen ligt in bed hoor ik net
  zondag 19 november 2006 @ 00:33:06 #186
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43674319
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zitten er 'heus' niet in voor het geld.
[..]

Ik vind het een leuk mens, maar de zusjes zijn nepkakkers en golddiggers.
Waarom zijn t nou weer kakkers? Geloof me, ik ken échte kakkers en dat zijn zij zeker niet.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 00:33:16 #187
18653 crew  D.
pi_43674322
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
De zusjes zitten er 'heus' niet in voor het geld.
[..]

Ik vind het een leuk mens, maar de zusjes zijn nepkakkers en golddiggers.


iets minder drinken voortaan
  zondag 19 november 2006 @ 00:36:01 #188
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43674387
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:33 schreef D.Rose het volgende:

[..]



iets minder drinken voortaan
Als je regelmatig naar het casino gaat dan zegt dat wel iets over je karakter, o.a. over het feit dat je graag geld wint. Dan moeten ze niet zeggen dat ze niet met het spel bezig zijn.
pi_43674406
zielig gedoe weer op v-o-l. Iemand stelt een vraag aan Egbert die volgens mij verkeerd geinterpreteerd wordt door vele en iedereen is weer op hand van Egbert
  zondag 19 november 2006 @ 00:37:02 #190
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43674414
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:33 schreef arneaux het volgende:

[..]

Waarom zijn t nou weer kakkers? Geloof me, ik ken échte kakkers en dat zijn zij zeker niet.
NEPkakkers
  zondag 19 november 2006 @ 00:37:16 #191
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43674420
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
zielig gedoe weer op v-o-l. Iemand stelt een vraag aan Egbert die volgens mij verkeerd geinterpreteerd wordt door vele en iedereen is weer op hand van Egbert
Als je vraagt aan Egbert of zijn stront stinkt word je ook gebanned.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 00:38:02 #192
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43674438
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:37 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

NEPkakkers
Beer is bad m'kay... .
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 00:38:28 #193
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43674450
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
zielig gedoe weer op v-o-l. Iemand stelt een vraag aan Egbert die volgens mij verkeerd geinterpreteerd wordt door vele en iedereen is weer op hand van Egbert
Heb je een linkje naar het topic?
  zondag 19 november 2006 @ 00:40:57 #194
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43674509
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het topic?
Als je VOL in zijn algemeenheid leest zal t je ook wel duidelijk worden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43674544
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:38 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar het topic?
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=389120#389120

die vraag aan egbert of die fan is van rik en dan iets met pijpen . Ik vond de vraag wel humor alleen iedereen valt over diegene heen. Heb maar niet gereageerd verder
  zondag 19 november 2006 @ 00:47:52 #196
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43674661
Ik wilde ff rellen maar je moet allemaal registreren enzo.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 00:54:12 #197
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43674804
quote:
mod-break:
Muerte schreef het volgende:

Tweede officiele waarschuwing wegens offtopic en negeren van moderatie, bij de volgende misser vlieg je er af.
Wij mogen ons prijzen met Day
pi_43674852
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wij mogen ons prijzen met Day
mierenneukers idd . Ik plaatsje tijdje terug een reactie met een quote van Sjaan over "je coke-hoer" toen Tijn die brief kreeg met het geld van Sjaan. Werd ik ook al bijna gebanned door met als opmerking let op je taalgebruik
  zondag 19 november 2006 @ 01:02:46 #199
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675004
Ik snap zowieso niet dat mensen serieus op VOL posten.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43675445
Ik snap niet dat mensen serieus op FOK posten
pi_43675451
quote:
Op [target=http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=389358#389358]zondag 19 november 2006 @ 01:21[/target] schreef Muerte het volgende:

[..]

Als ik vrienden zou willen maken op een forum stond jij bovenaan mijn lijstje en als je het niet met me eens bent kan je daar verder gaan. [url=http://forum.fok.nl/topic/942700/4/50#43674406
]http://forum.fok.nl/topic/942700/4/50#43674406[/quote][/url]


Ze lezen daar dus wel mee
pi_43675472
quote:
Op zondag 19 november 2006 00:36 schreef Bartoli het volgende:
zielig gedoe weer op v-o-l. Iemand stelt een vraag aan Egbert die volgens mij verkeerd geinterpreteerd wordt door vele en iedereen is weer op hand van Egbert
Vind je dat raar FDtjuhhh????
pi_43675473
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
Ik snap niet dat mensen serieus op FOK posten
Je zei serieus

Laat gaan Arli, je ziet hoeveel fukkers op vol posten
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 01:30:47 #204
128220 Peter6000
pi_43675491
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ze lezen daar dus wel mee
Ik zie geen reden om vreugde te uiten, dat die stumpertjes op VOL hier meelezen
  zondag 19 november 2006 @ 01:32:26 #205
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675524
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:27 schreef Arliator het volgende:
Ik snap niet dat mensen serieus op FOK posten
Ah. Jij bent zon zielige slijmbal die op VOL post? Die alles wat krom is recht praat en alles wat lelijk is mooi maakt? Zo iemand waar eigenlijk niemand iets aan heeft? Zo iemand zonder mening? He, blijf lekker op VOL joh, daar hebben ze je harder nodig dan hier.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43675528
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:30 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik zie geen reden om vreugde te uiten, dat die stumpertjes op VOL hier meelezen
Ach, vorig jaar hadden wij dat hier met Tanja, wat daar nu met Eggie gebeurt.
Laat ze ook een keertje blij zijn.

Wat jij FDtjuhhh Bartoli?
  zondag 19 november 2006 @ 01:34:00 #207
58921 Day
You can fly!
pi_43675540
Ok, nu gewoon kappen met die FOK/VOL-discussie. Laat iedeen gewoon in z'n waarde, mensen! Het is maar internet!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 01:35:00 #208
128220 Peter6000
pi_43675559
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:32 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ach, vorig jaar hadden wij dat hier met Tanja, wat daar nu met Eggie gebeurt.
Ach ja, ieder zijn cultuurtje.

Heeft ook wel wat komisch, dat iemand op zijn vingers getikt wordt na de opmerking dat ie hoopt dat ze Egbert meteen weer in een roeiboot flikkeren".
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 01:35:28 #209
128220 Peter6000
pi_43675565
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Day het volgende:
Ok, nu gewoon kappen met die FOK/VOL-discussie. Laat iedeen gewoon in z'n waarde, mensen! Het is maar internet!!
Oh, ik dacht dat je bij DGK zat.
  zondag 19 november 2006 @ 01:35:57 #210
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675570
Kijk jongens en meisjes van VOL, zo kan t ook. Niet alles hoeft wegge-edit worden.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43675572
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ze lezen daar dus wel mee
Jullie toch ook!!!!
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 01:36:15 #212
128220 Peter6000
pi_43675578
Ontopic

De zusjes keuvelen gezellig in de badkamer.

Over niets.
pi_43675583
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:32 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ah. Jij bent zon zielige slijmbal die op VOL post? Die alles wat krom is recht praat en alles wat lelijk is mooi maakt? Zo iemand waar eigenlijk niemand iets aan heeft? Zo iemand zonder mening? He, blijf lekker op VOL joh, daar hebben ze je harder nodig dan hier.
Je mag een slijmbal vinden, maar ik vind het FOK versus VOL discussie een beetje jammer.
Als je het niet eens bent wat er op VOL gebeurt blijf je toch gewoon op FOK?
Als je het niet eens bent met wat er op FOK gebeurt ga je toch naar VOL?
Snap het niet. Maar kan aan mij liggen. En ja, ik heb een eigen mening. Maar dat maakt jou waarschijnlijk niet uit.
Maar goed, ik zit nu te baggeren in het verkeerde topic. Als je nog gedachtes met me wilt uitwisselen ben ik in de SC.
pi_43675584
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Day het volgende:
Ok, nu gewoon kappen met die FOK/VOL-discussie. Laat iedeen gewoon in z'n waarde, mensen! Het is maar internet!!
Mijn zeer nederige excuus mevrouw Day. Ik dacht dat ik SC had aangeklikt i.p.v. COS
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 01:37:31 #215
128220 Peter6000
pi_43675596
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Jullie toch ook!!!!
Kan je ff aan ChantalC vragen wanneer er weer zo`n nieuwe kijkcijfergrafiek komt.
  zondag 19 november 2006 @ 01:39:35 #216
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43675620
Laten we verdergaan in SC.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43675647
heb vanavond genoten van de dames...
eerst jeroen naar bed, toen rik later tijn... gestoord worden ze van die zusjes..
ze springen van de hak op de tak, hebben maar n half woord nodig..
ze hebben 2 uur gepraat... doet Jeroen 3 maanden over
truste all
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 01:43:04 #218
18653 crew  D.
pi_43675669


zo
  Moderator zondag 19 november 2006 @ 01:45:47 #219
18653 crew  D.
pi_43675711
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef Day het volgende:
Ok, nu gewoon kappen met die FOK/VOL-discussie. Laat iedeen gewoon in z'n waarde, mensen! Het is maar internet!!
wat nou 'maar' internet
Hier posten geen echte mensen ofzo?
  zondag 19 november 2006 @ 02:29:07 #220
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43676429
quote:
Op zondag 19 november 2006 01:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wat nou 'maar' internet
Hier posten geen echte mensen ofzo?
nee alleen usernames
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_43676456
Ik post op beide hoor, 'n echte junk dus
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 19 november 2006 @ 05:34:05 #222
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43677907
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef NS het volgende:
Het kan er hier op FOK soms aardig hard aan toe gaan, maar dat alles liever dan wat er op VOL staat. Wat een geslijm daar. Ik heb even het een en ander gelezen en Egbert heeft vandaag gereageerd en de reacties daarop zijn zo slijmerig; opeens zijn velen het met hem eens.
Dit vinden ze bij de buren ook geen leuke posting:



To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43677980
quote:
Op zondag 19 november 2006 05:34 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dit vinden ze bij de buren ook geen leuke posting:

[afbeelding]

Je moet een beetje masogisctisch ziin.
  zondag 19 november 2006 @ 11:11:58 #224
58921 Day
You can fly!
pi_43679240
De haan kraait!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43679364
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:11 schreef Day het volgende:
De haan kraait!!!
dat zal wel weer alle aktie zijn voor de komende paar uur
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:20:48 #226
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43679397
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:46 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het is daar in en in triest idd.
Vind het meer in en in triest dat er een competitie moet zijn tussen deze fora. Ieder forum heeft zijn eigen users en blijkbaar hebben ze hier iets van een probleem met vol. Blijf daar dan weg
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 19 november 2006 @ 11:29:22 #227
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43679563
De mannen hebben een zonnenbril gekregen en de dames een ketting van sinterklaas.
pi_43679575
Ze checken wel wat voor merk het is en/of waar het vandaan komt
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43679580
Sint is geweest: sieraden voor de zusjes en een strakke zonnebril voor de heren. Snoep en een tandenborstel voor iedereen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43679582
Waarom geen boek voor de dames: Hoe val ik af.
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43679633
Wat schattig dat Sa zich helemaal stort op een outfit dat goed past bij haar nieuwe ketting.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:33:33 #232
128220 Peter6000
pi_43679634
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:30 schreef Ecila111 het volgende:
Sint is geweest: sieraden voor de zusjes en een strakke zonnebril voor de heren. Snoep en een tandenborstel voor iedereen.
Een zonnebril
pi_43679650
Jeroen moet de vreugd weer in z'n eentje doen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 11:34:33 #234
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43679656
Aha Tijn is weer niet tevrede met zijn zonnebril
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:35:19 #235
128220 Peter6000
pi_43679672
Jeroen staat met zijn nieuwe zonnebril in de keuken te werken.

Idd alleen, maar vanaf morgenavond is hij de held van zijn groepje.
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:36:06 #236
128220 Peter6000
pi_43679684
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:34 schreef marky het volgende:
Aha Tijn is weer niet tevrede met zijn zonnebril
Waarschijnlijk komt Flugel zometeen weer klagen dat alle bewoners een goed passende zonnebril hebben gekregen behalve Tijn.

Dat BB dat expres doet
pi_43679694
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:33 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Een zonnebril
Kunnen ze zich straks lekker achter verschuilen als de oude garde vrolijk binnen komt huppelen. "I like to hide behind my glasses to give you all dirty looks"

Leuk liedje van Fishbone
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 11:37:33 #238
58921 Day
You can fly!
pi_43679708
Het is echt niet normaal zoals die zusjes vreten! Net je nest uit en dan gewoon al aan de chocola.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43679725
waar is monique?
pi_43679726
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:34 schreef Ecila111 het volgende:
Jeroen moet de vreugd weer in z'n eentje doen.
Wordt onderhand een beetje een gewoonte voor hem....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  zondag 19 november 2006 @ 11:39:06 #241
58921 Day
You can fly!
pi_43679731
Ben benieuwd naar het exit-diner vanavond. Heb niemand voorbereidingen zien treffen. Ja, Tijn met z'n gedicht, maar dan alleen voor Mo.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43679749
dat valt toch wel mee, met jeroen, hij staat in de keuken en tijn en rik komen er toch gewoon bij en praten toch over hoe vet is da enz
pi_43679751
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:38 schreef Verida het volgende:
waar is monique?
Aan 't poedelen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:40:50 #244
128220 Peter6000
pi_43679761
Ik ben benieuwd wat BB met de wortels heeft gedaan, die in de schoenen zaten.
pi_43679772
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:37 schreef Day het volgende:
Het is echt niet normaal zoals die zusjes vreten! Net je nest uit en dan gewoon al aan de chocola.
Toch is er al weer 3 kilo af want Saar stond net op de weegschaal en is nu 57 kilo
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43679798
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:41 schreef pullup het volgende:

[..]

Toch is er al weer 3 kilo af want Saar stond net op de weegschaal en is nu 57 kilo
Das goed nieuws: fijn dat je het even bijhoudt.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:43:42 #247
128220 Peter6000
pi_43679813
Jeroen toont belangstelling voor Riks bril.

Maar Rik negeert het, en begint over chocoladesigaretjes.

Jeroen babbelt onverstoorbaar door.
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:45:33 #248
128220 Peter6000
pi_43679847
Sabrina heeft een behoorlijk bizare droom gehad, oa over dat ze een vrachtwagen heeft gestolen, samen met Rik.
pi_43679849
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben benieuwd wat BB met de wortels heeft gedaan, die in de schoenen zaten.
Exitdiner: hutspot + kuiltje jus.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 11:46:46 #250
128220 Peter6000
pi_43679870
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:45 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Exitdiner: hutspot + kuiltje jus.
Dan is Jeroen quasi-tevreden, en gemaakt positief.

En Tijn heeft er wat over te zeiken.

Best wel voorspelbaar.
pi_43679878
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:45 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Exitdiner: hutspot + kuiltje jus.

Zou een goeie zijn. Maar ik ben bang dat er voor Mo wel weer iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bijzonders uit de kast getrokken wordt
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 19 november 2006 @ 11:48:21 #252
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43679901
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:39 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd naar het exit-diner vanavond. Heb niemand voorbereidingen zien treffen. Ja, Tijn met z'n gedicht, maar dan alleen voor Mo.
Ach. Als ze al iets over Jeroen zeggen, is er toch geen woord van gemeend. Als ik daar zou zitten en ze zouden mij zon behandelen, dan zou ik niet eens een afscheidsspeech willen krijgen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43679915
De dromen van Sa staan staan stijf van de symbolen..... jammer dat ik ze niet kan horen door al het keukengeweld.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43679957
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:49 schreef Ecila111 het volgende:
De dromen van Sa staan staan stijf van de symbolen..... jammer dat ik ze niet kan horen door al het keukengeweld.
Probeer een andere stream, hier komen ze luid en duidelijk over
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43680081
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:51 schreef pullup het volgende:

[..]

Probeer een andere stream, hier komen ze luid en duidelijk over
Kwam ik zelf net te laat achter..... voor de volgende keer. Maar wat ik ervan opgevangen heb, dat ze de Efteling niet binnenkwam, verkeerde spulletjes in haar koffertje, in de auto zitten bij Rik die geen rijbewijs heeft, Rik in een vrachtauto die zij moet duwen..... vermoeiende dromen en interessant om uit te pluizen.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43680117
Gisteren heeft Rik al geroepen de afwas te doen...nadat de zusjes gekookt hadden. Gisteren avond had hij geen zin meer en ik zie de Diva nu weer op z'n reet zitten.
Tijn wil de brunch in mekaar zetten, dus is tie zelf maar weer begonnen met de afwas...
pi_43680124
Kan iemand het logo op het T-shirt van Tijn uitleggen? Is dat leuk ofzo..... ontgaat mij iets?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 12:06:01 #258
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43680247
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
Kan iemand het logo op het T-shirt van Tijn uitleggen? Is dat leuk ofzo..... ontgaat mij iets?
Er staat ANAL+ op ipv CANAL+
pi_43680320
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Kwam ik zelf net te laat achter..... voor de volgende keer. Maar wat ik ervan opgevangen heb, dat ze de Efteling niet binnenkwam, verkeerde spulletjes in haar koffertje, in de auto zitten bij Rik die geen rijbewijs heeft, Rik in een vrachtauto die zij moet duwen..... vermoeiende dromen en interessant om uit te pluizen.
zijn gesprekken van de afgelopen week waar ze over droomde
pi_43680325
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:06 schreef marky het volgende:

[..]

Er staat ANAL+ op ipv CANAL+
Ik had al zo'n vaag vermoeden..... was al blij dat ik dat Pornflakes-T-shirt al een tijd niet gezien heb. Ik kan me niet voostellen dat je denkt dat je grappig bent met zo'n shirt.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43680501
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:48 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ach. Als ze al iets over Jeroen zeggen, is er toch geen woord van gemeend. Als ik daar zou zitten en ze zouden mij zon behandelen, dan zou ik niet eens een afscheidsspeech willen krijgen.
En andersom meent Jeroen elk woord wat hij zegt? Ik vind het wel grappig hoe men hier Jeroen de hemel in prijst om zijn taktiek en zijn oprechtheid maar naar mijn idee zal het hem een zalige zorg zijn of hij die mensen ooit nog weer ziet, dus ook hij loopt scheinheilig in dat BB brother huis rond maar iedereen vindt hem zielig omdat hij daar in zijn
uppie ziet en broers en zussen het voor elkaar opnemen.
Goh vreemd he dat broers en zussen het bij elkaar zoeken hoor Zouden jullie het anders doen als je daar zat met je broer of zus?

Ik beoordeel de mensen op het zich zelf zijn in dat big brother huis, zowel positief als negatief. En naar mijn idee zijn er maar weinig mensen die volkomen zich zelf zijn geweest en werkelijk hebben laten zien wie ze zijn.
  zondag 19 november 2006 @ 12:17:27 #262
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43680504
quote:
Op zondag 19 november 2006 11:57 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Kwam ik zelf net te laat achter..... voor de volgende keer. Maar wat ik ervan opgevangen heb, dat ze de Efteling niet binnenkwam, verkeerde spulletjes in haar koffertje, in de auto zitten bij Rik die geen rijbewijs heeft, Rik in een vrachtauto die zij moet duwen..... vermoeiende dromen en interessant om uit te pluizen.
Zulke dromen heb ik ook altijd. Dat ik veel moet doen en moet oplossen. Betekend dat nog wat?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 12:18:47 #263
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43680539
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

En andersom meent Jeroen elk woord wat hij zegt? Ik vind het wel grappig hoe men hier Jeroen de hemel in prijst om zijn taktiek en zijn oprechtheid maar naar mijn idee zal het hem een zalige zorg zijn of hij die mensen ooit nog weer ziet, dus ook hij loopt scheinheilig in dat BB brother huis rond maar iedereen vindt hem zielig omdat hij daar in zijn
uppie ziet en broers en zussen het voor elkaar opnemen.
Goh vreemd he dat broers en zussen het bij elkaar zoeken hoor Zouden jullie het anders doen als je daar zat met je broer of zus?

Ik beoordeel de mensen op het zich zelf zijn in dat big brother huis, zowel positief als negatief. En naar mijn idee zijn er maar weinig mensen die volkomen zich zelf zijn geweest en werkelijk hebben laten zien wie ze zijn.
Het gaat om de pretenties van de rest.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43680548
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

En andersom meent Jeroen elk woord wat hij zegt? Ik vind het wel grappig hoe men hier Jeroen de hemel in prijst om zijn taktiek en zijn oprechtheid maar naar mijn idee zal het hem een zalige zorg zijn of hij die mensen ooit nog weer ziet, dus ook hij loopt scheinheilig in dat BB brother huis rond maar iedereen vindt hem zielig omdat hij daar in zijn
uppie ziet en broers en zussen het voor elkaar opnemen.
Goh vreemd he dat broers en zussen het bij elkaar zoeken hoor Zouden jullie het anders doen als je daar zat met je broer of zus?

Ik beoordeel de mensen op het zich zelf zijn in dat big brother huis, zowel positief als negatief. En naar mijn idee zijn er maar weinig mensen die volkomen zich zelf zijn geweest en werkelijk hebben laten zien wie ze zijn.
Amen
pi_43680644
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Zulke dromen heb ik ook altijd. Dat ik veel moet doen en moet oplossen. Betekend dat nog wat?
Ja, dat betekent zeker wat..... maar mijn spoedcursus dromen-analyseren kan je niet verder helpen en ik ben een meisje. Jongens hebben andere dromen: mochten ook niet op onze cursus.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 12:26:31 #266
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43680692
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:23 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Ja, dat betekent zeker wat..... maar mijn spoedcursus dromen-analyseren kan je niet verder helpen en ik ben een meisje. Jongens hebben andere dromen: mochten ook niet op onze cursus.
Wat betekend t in het geval van een vrouw?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43680763
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:26 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wat betekend t in het geval van een vrouw?
Kijk op:

http://www.dromenweb.nl/enter.html
pi_43680785
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:26 schreef arneaux het volgende:

[..]

Wat betekend t in het geval van een vrouw?
Jij zet me even voor het blok.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43681064
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

En andersom meent Jeroen elk woord wat hij zegt? Ik vind het wel grappig hoe men hier Jeroen de hemel in prijst om zijn taktiek en zijn oprechtheid maar naar mijn idee zal het hem een zalige zorg zijn of hij die mensen ooit nog weer ziet, dus ook hij loopt scheinheilig in dat BB brother huis rond maar iedereen vindt hem zielig omdat hij daar in zijn
uppie ziet en broers en zussen het voor elkaar opnemen.
Goh vreemd he dat broers en zussen het bij elkaar zoeken hoor Zouden jullie het anders doen als je daar zat met je broer of zus?

Ik beoordeel de mensen op het zich zelf zijn in dat big brother huis, zowel positief als negatief. En naar mijn idee zijn er maar weinig mensen die volkomen zich zelf zijn geweest en werkelijk hebben laten zien wie ze zijn.
Volgens mij wordt hier niets van alles wat Jeroen doet of zegt de hemel ingeprezen maar krijgt hij sympathie door het gedrag van anderen. Personen worden hier bijna niet " veroordeeld" maar het gedrag van die personen. En misschien als ze zichzelf hadden laten zien had daar ook nog begrip voor kunnen zijn
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43681191
moet Jeroen zichzelf meer openstellen.. hij zondert zich af
ik zie m als n kluizenaar..maar wie ben ik
pi_43681224
quote:
Alles waar je over droomt, heeft met jezelf te maken maar als de 1 over een hond droomt die van honden houdt, is dat heel anders dan iemand die over een hond droomt die panisch is van honden. Dus het is heel persoonlijk. Maar als Sa bij Rik in de auto stapt terwijl ze weet dat hij geen rijbewijs heeft..... en vervolgens de hele kar ook nog moet gaan duwen..... betekent dat niet veel goeds. Ze geeft een stuk regie uit handen aan iemand die zelf de vaardigheden ook niet helemaal onder de knie heeft en vervolgens ipv dat ze uitstapt en haar eigen weg neemt, gaat ze de hele zooi nog staan duwen ook. Heel herkenbaar.....
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_43681382
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Volgens mij wordt hier niets van alles wat Jeroen doet of zegt de hemel ingeprezen maar krijgt hij sympathie door het gedrag van anderen. Personen worden hier bijna niet " veroordeeld" maar het gedrag van die personen. En misschien als ze zichzelf hadden laten zien had daar ook nog begrip voor kunnen zijn
Mensen worden hier al veroordeeld omdat ze alleen maar een centebakkie hebben. Dat hier niets tegen gedaan is al die tijd vindt ik ver beneden pijl. Erger mij er dood aan er zijn zelfs topictitels mee geopend..
Het sympatie krijgen alleen al door het gedrag van anderen is gewoon onzin. Dat betekend dus dat hij medelijden krijgt van jullie door het gedrag van anderen. Sympatie is een mooi woord er voor.

En juist doordat anderen zich helemaal laten zien krijgen jullie medelijden met Jeroen. Jeroen laat helemaal niets van
zich zien en dat vindt ik pas zielig als je dat kunt volhouden als je 95 dagen opgesloten zit in een huis. Hoe zou hij
dan zijn in de echte wereld? Speelt hij dan ook alle dagen toneel? Is hij dan wel te vertrouwen? Als ik hem zou kennen zou ik hem voor geen meter vertrouwen. Hij lacht wel en doet aardig maar meent er geen zak van. Sneu als je
zo door het leven moet gaan. Triest figuur.

Goh nou heb je toch gelijk gekregen ik heb medelijden met Jeroen...
pi_43681452
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef gerxan het volgende:
moet Jeroen zichzelf meer openstellen.. hij zondert zich af
ik zie m als n kluizenaar..maar wie ben ik
ik weet het niet: als underdog scoort hij goed maar hij moet toch ook af en toe z'n neus laten zien. Ik hoop voor hem dat hij tijdens het afscheidsdiner de juiste woorden vindt en zich van een goede kant kan laten zien.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  zondag 19 november 2006 @ 12:59:36 #274
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43681502
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Mensen worden hier al veroordeeld omdat ze alleen maar een centebakkie hebben. Dat hier niets tegen gedaan is al die tijd vindt ik ver beneden pijl. Erger mij er dood aan er zijn zelfs topictitels mee geopend..
Het sympatie krijgen alleen al door het gedrag van anderen is gewoon onzin. Dat betekend dus dat hij medelijden krijgt van jullie door het gedrag van anderen. Sympatie is een mooi woord er voor.

En juist doordat anderen zich helemaal laten zien krijgen jullie medelijden met Jeroen. Jeroen laat helemaal niets van
zich zien en dat vindt ik pas zielig als je dat kunt volhouden als je 95 dagen opgesloten zit in een huis. Hoe zou hij
dan zijn in de echte wereld? Speelt hij dan ook alle dagen toneel? Is hij dan wel te vertrouwen? Als ik hem zou kennen zou ik hem voor geen meter vertrouwen. Hij lacht wel en doet aardig maar meent er geen zak van. Sneu als je
zo door het leven moet gaan. Triest figuur.

Goh nou heb je toch gelijk gekregen ik heb medelijden met Jeroen...
Nogmaals. Wat het erom gaat is dat Jeroen geen pretenties heeft. Hij doet niet alsof hij voor de lol in de huis zit, hij spreekt gewoon uit dat hij daar voor het geld zit. Hij doet ook niet alsof die mensen daar zitten zijn beste vrienden zijn en hij loopt al helemaal niet te hengelen in een huwelijk.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43681659
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef gerxan het volgende:
moet Jeroen zichzelf meer openstellen.. hij zondert zich af
ik zie m als n kluizenaar..maar wie ben ik
Openstellen tegenover de rest als je uitgekotst wordt door de andere? ik kan me er wel wat bij voorstellen. Aan de andere kant is het ook een teken van zwakte dat hij zich afzondert tenzij hij er zich prettig bij voelt nu. Ik denk ook dat Jeroen zoiets heeft (wat tijn ook al zei gisteren over hem) "het maakt me niks uit of ik ze na het huis ooit nog terugzie". De voor Jeroen belangrijkste mensen zijn al enige tijd het huis uit.
pi_43681698
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:59 schreef arneaux het volgende:

[..]

Nogmaals. Wat het erom gaat is dat Jeroen geen pretenties heeft. Hij doet niet alsof hij voor de lol in de huis zit, hij spreekt gewoon uit dat hij daar voor het geld zit. Hij doet ook niet alsof die mensen daar zitten zijn beste vrienden zijn en hij loopt al helemaal niet te hengelen in een huwelijk.
In dit geval ben ik het niet met je eens.
Jeroen doet gewoon helemaal niet mee met wat dan ook.
Als het nu een bewuste strategie is dan is het zeer leep alleen ik vrees dat er niet meer in die jongen zit dan hij laat zien.
Als niets interessants doen blijkbaar de juiste manier is om BB te winnen dan deugen de regels niet helemaal
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 13:08:51 #277
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43681799
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]

In dit geval ben ik het niet met je eens.
Jeroen doet gewoon helemaal niet mee met wat dan ook.
Als het nu een bewuste strategie is dan is het zeer leep alleen ik vrees dat er niet meer in die jongen zit dan hij laat zien.
Als niets interessants doen blijkbaar de juiste manier is om BB te winnen dan deugen de regels niet helemaal
Dus als je niet meegaand, springerig en hypocriet bent, verdien je het niet om BB te winnen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43681855
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]

In dit geval ben ik het niet met je eens.
Jeroen doet gewoon helemaal niet mee met wat dan ook.
Als het nu een bewuste strategie is dan is het zeer leep alleen ik vrees dat er niet meer in die jongen zit dan hij laat zien.
Als niets interessants doen blijkbaar de juiste manier is om BB te winnen dan deugen de regels niet helemaal
zo denk ik er ook over.. tis geen domme jongen.. heeft hbo gedaan dacht ik..
die jongen heeft veel meer in zijn mars.. maar praten is niet zijn hobby
pi_43681892
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:08 schreef arneaux het volgende:

[..]

Dus als je niet meegaand, springerig en hypocriet bent, verdien je het niet om BB te winnen?
Als je zo weinig van jezelf laat zien dat niet duidelijk is waar je blij mee bent of waar je een hekel aan hebt, wat je grootste drijveren zijn of wat je nooit zou doen. Kortom of je uberhaupt wel leeft, niet nee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 13:17:33 #280
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43682028
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Als je zo weinig van jezelf laat zien dat niet duidelijk is waar je blij mee bent of waar je een hekel aan hebt, wat je grootste drijveren zijn of wat je nooit zou doen. Kortom of je uberhaupt wel leeft, niet nee
Daar heb je gelijk in.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 13:21:17 #281
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682124
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:17 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

En andersom meent Jeroen elk woord wat hij zegt? Ik vind het wel grappig hoe men hier Jeroen de hemel in prijst om zijn taktiek en zijn oprechtheid maar naar mijn idee zal het hem een zalige zorg zijn of hij die mensen ooit nog weer ziet, dus ook hij loopt scheinheilig in dat BB brother huis rond maar iedereen vindt hem zielig omdat hij daar in zijn
uppie ziet en broers en zussen het voor elkaar opnemen.
Goh vreemd he dat broers en zussen het bij elkaar zoeken hoor Zouden jullie het anders doen als je daar zat met je broer of zus?
Waarom is Jeroen schijnheilig en de andere niet?
Toen de finalisten bekent werden gemaakt had Moniek het erover hoe mooi de 4 als mens waren. Een dag later zien we hoe mooi ze zijn. Jeroen heeft normale omgangsvormen aangehouden. Negeert niemand en gaat gewoon door. Hoe anders is het met de broetjes en zusjes. Die het niet kunnen laten om Jeroen zwart te maken.... en waarom? Wat heeft hij hen aangedaan wat zij hem niet hebben aangedaan.
quote:
Ik beoordeel de mensen op het zich zelf zijn in dat big brother huis, zowel positief als negatief. En naar mijn idee zijn er maar weinig mensen die volkomen zich zelf zijn geweest en werkelijk hebben laten zien wie ze zijn.
Dat is een discussie die we ieder jaar hebben. Niemand zal ooit het achterste van zijn tong laten zien. Je probeert daat zo goed en kwaad als het gaat te overleven. Vriendschappen daat gesloten zijn dan ook altijd schijnvriendschappen.
pi_43682134
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.
Maaar ja ik geef weer toe dat ik Rik, Monique en Tijn ook niets meer gun

Conclusie Saartje moet winnen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43682137
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef gerxan het volgende:
moet Jeroen zichzelf meer openstellen.. hij zondert zich af
ik zie m als n kluizenaar..maar wie ben ik
En dat is Jeroen misschien wel, niets mis mee. En misschien ziet hij het ook helemaal anders dan wij hier op het forum en zit hij er ook niet eens mee. Ik vind het gewoon niet om aan te zien hoe men daar met elkaar om denken te kunnen gaan
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43682160
t beste is als doofstomme t huis in gaan... succes verzekerd
pi_43682166
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef gerxan het volgende:
t beste is als doofstomme t huis in gaan... succes verzekerd
  zondag 19 november 2006 @ 13:23:15 #286
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43682167
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef schizolientje het volgende:

[..]

En dat is Jeroen misschien wel, niets mis mee. En misschien ziet hij het ook helemaal anders dan wij hier op het forum en zit hij er ook niet eens mee. Ik vind het gewoon niet om aan te zien hoe men daar met elkaar om denken te kunnen gaan
Ja maar je moet ook niet vergeten dat Jeroen gewoon een volwassen man is die best voor zichzelf kan opkomen. Tuurlijk het gedrag van de andere bewoners is belachelijk, maar Jeroen kan daar ook iets van zéggen ipv het allemaal maar gelaten aan te zien.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43682206
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:21 schreef schizolientje het volgende:

[..]

En dat is Jeroen misschien wel, niets mis mee. En misschien ziet hij het ook helemaal anders dan wij hier op het forum en zit hij er ook niet eens mee. Ik vind het gewoon niet om aan te zien hoe men daar met elkaar om denken te kunnen gaan
ja Jeroen leeft in zijn eigen wereldje
pi_43682238
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook niet vergeten dat Jeroen gewoon een volwassen man is die best voor zichzelf kan opkomen. Tuurlijk het gedrag van de andere bewoners is belachelijk, maar Jeroen kan daar ook iets van zéggen ipv het allemaal maar gelaten aan te zien.
Ik geef je in deze wel gelijk. Maar zou het in het geval van jeroen ook niet zo zijn dat hij de hoop omdat te doen opgegeven heeft? Volgens mij heeft hij dat wel geprobeerd in het begin door discussies aan te gaan tot scheldens toe bijna. Maar aangezien dat bij die plank voor hun kop hebbende zusjes en broertjes niet helpt zal hij de hoop wel opgegeven hebben.
pi_43682251
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook niet vergeten dat Jeroen gewoon een volwassen man is die best voor zichzelf kan opkomen. Tuurlijk het gedrag van de andere bewoners is belachelijk, maar Jeroen kan daar ook iets van zéggen ipv het allemaal maar gelaten aan te zien.
Oke, zou ik zelf misschien ook wel doen, maar als hij er verder niet mee zit?
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43682300
Jeroen denkt: spreken is zilver..
  zondag 19 november 2006 @ 13:32:09 #291
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43682383
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Oke, zou ik zelf misschien ook wel doen, maar als hij er verder niet mee zit?
Dan is t prima.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 13:33:13 #292
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682417
quote:
Op zondag 19 november 2006 12:55 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Mensen worden hier al veroordeeld omdat ze alleen maar een centebakkie hebben. Dat hier niets tegen gedaan is al die tijd vindt ik ver beneden pijl. Erger mij er dood aan er zijn zelfs topictitels mee geopend..
Het sympatie krijgen alleen al door het gedrag van anderen is gewoon onzin. Dat betekend dus dat hij medelijden krijgt van jullie door het gedrag van anderen. Sympatie is een mooi woord er voor.
Kom kom daar is het Fok voor. Niemand is hier heilig, het is hier wat harder dan elders. Ik heb zelf Tijn nooit veroordeeld over zijn centebakkie die hij al dan niet heeft. Ik vind Tijn wel een zeurkous. Een man met een hoog moraal die hij zelf niet naleeft gezien zijn gedrag tov Moniek.
quote:
En juist doordat anderen zich helemaal laten zien krijgen jullie medelijden met Jeroen. Jeroen laat helemaal niets van
zich zien en dat vindt ik pas zielig als je dat kunt volhouden als je 95 dagen opgesloten zit in een huis. Hoe zou hij
dan zijn in de echte wereld? Speelt hij dan ook alle dagen toneel? Is hij dan wel te vertrouwen? Als ik hem zou kennen zou ik hem voor geen meter vertrouwen. Hij lacht wel en doet aardig maar meent er geen zak van. Sneu als je
zo door het leven moet gaan. Triest figuur.

Goh nou heb je toch gelijk gekregen ik heb medelijden met Jeroen...
Alleen het feit dat je zegt dat je hem in het werkelijke leven ook niet vertrouwd en hem dus ook niet vertrouwd in het spel zou haast een erkenning zijn dat hij is zoals hij is.

Jeroen heeft gewoon een simpel leven. Maandag t/m Vrijdag werken. Twee avonden in de week trainen voor het voetbal. Zaterdag voetballen en in de avond stappen. Zondag uitslapen. Hij is 23 nog een leven voor zich. Hij is gewoon niet de persoon in het huis met een wild leven. Volgens mij zijn er meer van die knullen zoals Jeroen dan als een Tijn en een Rik. Gek misschien maar ik heb liever een Jeroen in mijn vriendenkring dan Tijn en Rik.

Hoe echt is iemand als hij zich 5 keer om moet kleden voordat hij zich voor de camera durft te laten zien, Hoe echt is iemand die met zijn zwembroek onder de douch staat en een ander veroordeelt die dat niet doet. Hoe echt is iemand als je het niet kan hebben dat hij je vriendinnetje nomineert maar hem wel nomioneert.

Hoe echt is iemand die zich zo verwijfd bitcherig gedraagd dat je nooit achter zijn werkelijke (R)ik komt.

Hoe echt is iemand die 35 jarige leeftijd praat als een kleuter. Die zich gedraagt als een loopse puber en zich maanden niets aantrekt van haar thuissituatie en nu ze drijgt te vertrekken ineens zich daar zorgen over maakt.

Kortom Jeroen is gewoon saai misschien maar wel gewoon. In een huis vol gekken is een gewoon iemand een verademing.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 19-11-2006 13:39:53 ]
pi_43682503
@Marky: Amen

Ik mis alleen iets over Sabrina in die post
  zondag 19 november 2006 @ 13:37:49 #294
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682544
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]

In dit geval ben ik het niet met je eens.
Jeroen doet gewoon helemaal niet mee met wat dan ook.
Als het nu een bewuste strategie is dan is het zeer leep alleen ik vrees dat er niet meer in die jongen zit dan hij laat zien.
Als niets interessants doen blijkbaar de juiste manier is om BB te winnen dan deugen de regels niet helemaal
Als er niets in het huis is wat je echt kan boeien dan wordt het lastig. als je zelf alleen maar van voetbal houdt en je zit in een groep waar ze heel erg van film en vrouwenseries houden tja dan wordt het lastig. Mijn schoonfamilie is ook helemaal voetbal, ik heb er niets mee. Als ik erbij zit dan tja ben ik ook wat stiller. Gelukkig gaat het niet altijd over voetbal.
pi_43682581
open maar n topic: wat weten we na 3 maanden van Jeroen

hij voetbalt..
heeft n lieve oma..
uhm... hellup!
  zondag 19 november 2006 @ 13:43:30 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682722
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:39 schreef gerxan het volgende:
open maar n topic: wat weten we na 3 maanden van Jeroen

hij voetbalt..
heeft n lieve oma..
uhm... hellup!
Ga eens de gemiddelde 23 jarige na. Die een goed leven heeft zonder problemen?

Jeroen heeft misschien ook wel de ruimte in zijn ongcompliceerdheid om het spel te kunnen spelen. Er zit hem gewoon weinig dwars. Wat zal hij zich druk maken. Wat is drie maanden aanpassen op een mensenleven. Hij is gewoon ook aan het overleven daar en doet dat op zijn manier.
  zondag 19 november 2006 @ 13:44:40 #297
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43682761
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:43 schreef marky het volgende:

[..]

Ga eens de gemiddelde 23 jarige na. Die een goed leven heeft zonder problemen?

Jeroen heeft misschien ook wel de ruimte in zijn ongcompliceerdheid om het spel te kunnen spelen. Er zit hem gewoon weinig dwars. Wat zal hij zich druk maken. Wat is drie maanden aanpassen op een mensenleven. Hij is gewoon ook aan het overleven daar en doet dat op zijn manier.
Ik ben 22 en heb genoeg over mezelf te vertellen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 19 november 2006 @ 13:45:45 #298
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682800
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:23 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook niet vergeten dat Jeroen gewoon een volwassen man is die best voor zichzelf kan opkomen. Tuurlijk het gedrag van de andere bewoners is belachelijk, maar Jeroen kan daar ook iets van zéggen ipv het allemaal maar gelaten aan te zien.
Volgens mij heeft hij in het begin best in het rondlopen schoppen en is discussie niet uit de weg gegaan maar nu zit hij opgescheept met een groep die hem eigenlijk niet wil. Wat doe je dan. Je bent al eenling.

Volgende week moeten we maar weer zien dan zal hij iets meer steun krijgen.
pi_43682884
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef marky het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij in het begin best in het rondlopen schoppen en is discussie niet uit de weg gegaan maar nu zit hij opgescheept met een groep die hem eigenlijk niet wil. Wat doe je dan. Je bent al eenling.

Volgende week moeten we maar weer zien dan zal hij iets meer steun krijgen.
Kom kom

Hij zat er al een behoorlijk aantal weken in toen hij tot verbazing van velen hier ineens bleek te kunnen praten meer dan euuh ja best wel ...ja
De eerste drie weken zat hij aan Marcel vastgeplakt maar zelfs die vulkaan van eruditie had meer te vertellen dan Jeroen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 19 november 2006 @ 13:49:12 #300
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43682919
quote:
Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ik ben 22 en heb genoeg over mezelf te vertellen.
Wil nog niet zeggen dat wij het interessant zullen vinden.

Voor mij zijn de levensverhalen BB wel geweest hoor. Ik had gehoopt dat we meer naar een BB zouden gaan dit jaar waar het spel wat meer centraal zou staan. Dat het harde meer naar voren zou komen. Het harde zit hem nu meer in het feit dat dat nu een persoon betreft die duidelijk buiten een groep ligt en dat probeert te overleven.

pi_43682950
Jeroen ging ook als koppeltje bb in, die heeft op t laatste moment afgezegd..
de reden weten we niet en hij mag en wil er niets over zeggen..
misschien zagen we dan n heel ander Jeroen.. jammer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')