abonnement Unibet Coolblue
pi_43659750
Dit is eigenlijk een mix van Wat zou Semih volgens jullie moeten doen volgende week? en Alle bewoners terug het huis in.

Hier de oproep aan alle ex-bewoners, wat jij vind wat ze moeten doen/zeggen als ze weer een weekje terug zijn.

Marcel... Wees zo stil en onzichtbaar zoals je je verblijf er was
Hilde... blijf uit de buurt van Jeroen, dat gaat hem stemmen kosten, laat Milica het echte werk doen
Milica... houd je moeder uit de buurt van Jeroen en ga kompleet los met hem (wel boven de dekens)
E10... geef Rik een blowjob, want andersom is onmogelijk, want hij kan hem in die week toch niet van je vinden.
Janine... Ga jij maar lekker katten op Monique, maar dan keihard he? Kan je best
Egbert... Geef een lezing over VOL en wat je hier meeleest hoe de streamers over het huis denken
Marcia... Ga aan de zuip en laat je helemaal gaan, vooral met wat je allemaal op internet hebt gezien
Marlies... Trek je scheur een beetje meer open dan toen je in het huis zat en geef je mening
Micheline... Douchen heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel douchen
Semih... Maak Tijn eens ECHT heel boos. Zeg hem wat je van de buitenwereld hebt gehoord en neem muntjes mee om in dat centenbakkie te mikken.
pi_43660600
quote m effe snel op V-O-L
pi_43660745
Toen ik gister uitging in zwolle. Kwam ik E10 tegen, hij was trouwens samen met nog een jongen.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_43664602
Wat heeft Jeroen toch over Hilde en co gezegd? Ik kan het op de BB site niet vinden . Censuur?
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:35:50 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43669039
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef itsme het volgende:
Wat heeft Jeroen toch over Hilde en co gezegd? Ik kan het op de BB site niet vinden . Censuur?
Helemaal niets bijzonders. Hij vond dat Miceline een mooier lijf had dan Milica en hij heeft ooit een keer over Hilde gezegd als dat je schoonmoeder is... maar dat had hij ook al eens tegen Hilde zelf gezegd.
  zondag 19 november 2006 @ 00:11:29 #6
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43673890
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 19:36 schreef itsme het volgende:
Wat heeft Jeroen toch over Hilde en co gezegd? Ik kan het op de BB site niet vinden . Censuur?
Hilde zei dat ze zo van het spel hield. daar had Jeroen het met Semih over en Jeroen zei toen wat weet Hilde nou? die had nog geen fuck meegemaakt

en over Milica zei ie dat ie haar minder strak vond dan Micheline
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_43674304
quote:
Op [target=http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?p=389062#389062]zondag 19 november 2006 @ 00:31[/target] schreef FDtjuhhh het volgende:

Hey Egbert? Ik las dat jij fan van Rik bent. Jij laat je volgens mij best wel door hem pijpen als Rik daarmee kan winnen.
Las ik net op VOL. Zou die nu een ban krijgen?
Is af en toe wel lachen daar.
  zondag 19 november 2006 @ 03:04:10 #8
58921 Day
You can fly!
pi_43676956
En waarom kon dit niet in de 2 genoemde topics in je OP?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43676991
quote:
Op zondag 19 november 2006 03:04 schreef Day het volgende:
En waarom kon dit niet in de 2 genoemde topics in je OP?
Hij wil het centraal houden en die 2 topics mergen met deze
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43677178
quote:
Op zondag 19 november 2006 03:04 schreef Day het volgende:
En waarom kon dit niet in de 2 genoemde topics in je OP?
Dan gooi je deze toch op slot

Ik weet wel dat je mij ook haat, omdat ik bommie een toffe gozer vind.

En ik haal je foto ook van mijn nachtkastje
  zondag 19 november 2006 @ 11:57:59 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_43680100
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Toen ik gister uitging in zwolle. Kwam ik E10 tegen, hij was trouwens samen met nog een jongen.
Oeh, dat is wel shocking.

En ik denk dat de tips van Lekker Simpel ter harte kunnen worden genomen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')