abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 november 2006 @ 23:07:47 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43624408
In de afgelopen uitzending zei Marcia tegen Bridget dat Floris en zij op een "Roze Wolk" zaten, en dat alles heel knus en fijn was.

Nu hebben we met z'n allen zelf kunnen zien dat Floris de laatste afleveringen allesbehalve vrolijk was over Marcia die toen nog in het huis zat, en op V-O-L was hij ook al niet al te blij dat E10 zijn vriendin had gevingerd.

Nu vroeg ik me af of Marcia glashard aan het liegen is, of dat ze samen met Floris die 15.000 aan wiet hebben opgerookt en dat ze daarom op een roze wolk zweven.
Confidence through competence
pi_43626747
Ik vraag me af hoe de man van Monique gaat reageren als ze thuis komt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:48:23 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_43630384
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
In de afgelopen uitzending zei Marcia tegen Bridget dat Floris en zij op een "Roze Wolk" zaten, en dat alles heel knus en fijn was.

Nu hebben we met z'n allen zelf kunnen zien dat Floris de laatste afleveringen allesbehalve vrolijk was over Marcia die toen nog in het huis zat, en op V-O-L was hij ook al niet al te blij dat E10 zijn vriendin had gevingerd.

Nu vroeg ik me af of Marcia glashard aan het liegen is, of dat ze samen met Floris die 15.000 aan wiet hebben opgerookt en dat ze daarom op een roze wolk zweven.
de kop die Egbert trok sprak ook wel boekdelen vond ik. DAt het daar niet helemaal gesmeerd loopt leek me duidelijk. maar wát er precies niet klopt, geen idee...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 17 november 2006 @ 09:57:58 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43630621
Ik vond Marcia stralen toen ze dat zei.
En als er heibel zou zijn, dan zou ze dat inderdaad niet aan de grote klok hebben gehangen, maar dan ga je ook niet overdrijven door over een "roze wolk" te beginnen. Dus ik denk dat ze het prima naar hun zin hebben; Floris zal ook wel opgeknapt zijn omdat er weer iemand om hem heen is die voor hem kan zorgen en geld heeft. En Marcia lust er wel pap van, dus die heeft waarschijnlijk een flinke inhaalslag gemaakt.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')