abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 november 2006 @ 11:04:54 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43632504
het enigste nummer wat ik ken van The Killers is Mr Brightside
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43632803
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef Houniet het volgende:
het enigste nummer wat ik ken van The Killers is Mr Brightside
Somebody told me ken je ook vast wel.
pi_43633322
Had ie trouwens nogsteeds dat vatsige snorretje?
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:09:44 #80
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_43634292
weee ik wil ook 7 maart... kheb nog geen geld alleen
hopen dat t niet binnen een dag uitverkocht is
maar dat zal wel meevallen denk ik
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_43634408
Ik heb echt geen idee hoe hard het zal gaan. In ieder geval blij dat ik kaartjes heb. Wat denken jullie?
pi_43634633
misschien denken veel mensen: 'o ik heb ze gister al gezien, hoef niet nog een keer' .
Tap tap tap
pi_43634762
Mijn reactie na gister was juist;
'Tering wat vet ik ga nog een keer'
pi_43634806



pi_43634905
tof t shirt . in maart ga ik echt wel een shirt halen. heb er spijt van dat ik bij de kaiser chiefs vorige week geen extra geld had meegenomen .
Tap tap tap
pi_43634926
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef CherryLips het volgende:
tof t shirt . in maart ga ik echt wel een shirt halen. heb er spijt van dat ik bij de kaiser chiefs vorige week geen extra geld had meegenomen .
Je kijkt over de setlist heen
pi_43634974
ik zag hem wel vond alleen het shirt leuker . setlists vind ik leuker als ze handgeschreven zijn maar dat doet niemand geloof ik. m'n broer heeft er eentje van mike patton gekregen die handgeschreven was maar de andere die hij heeft zijn allemaal uitgetypt . ik heb er wel eentje (getypt ) van robbie williams weten te bemachtigen ooit . heb ik echt voor moeten vechten.
Tap tap tap
pi_43635016
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef CherryLips het volgende:
ik zag hem wel vond alleen het shirt leuker . setlists vind ik leuker als ze handgeschreven zijn maar dat doet niemand geloof ik. m'n broer heeft er eentje van mike patton gekregen die handgeschreven was maar de andere die hij heeft zijn allemaal uitgetypt . ik heb er wel eentje (getypt ) van robbie williams weten te bemachtigen ooit . heb ik echt voor moeten vechten.
ik moest er heel hoog voor springen

Later waren er ook 2 jongens elkaar half in elkaar aan het slaan om een drumstokje
pi_43635095
Hoe kom je aan die setlist dan? Gewoon vragen ofzo?

Ik zat er wel aan te denken, maar ach, zo boeiend is het ook weer niet . Wel een leuk hebbedingetje.
Ik heb een tas
pi_43635137
drumstokjes en plectrums zijn altijd wel leuk Vooral als het logo van de band op het plectrum staat .
Tap tap tap
pi_43635164
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Hoe kom je aan die setlist dan? Gewoon vragen ofzo?

Ik zat er wel aan te denken, maar ach, zo boeiend is het ook weer niet . Wel een leuk hebbedingetje.
Ik heb een tas
gewoon blijven staan en wachten tot de roadies ze van het podium af halen en achteloos het publiek in smijten

Die tas is ook leuk ja!
pi_43635165
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Hoe kom je aan die setlist dan? Gewoon vragen ofzo?

Ik zat er wel aan te denken, maar ach, zo boeiend is het ook weer niet . Wel een leuk hebbedingetje.
Ik heb een tas
gewoon half het podium opklauteren . Als de set weer wordt afgebroken kun je het ook aan die mensen vragen soms, maar als je die van de zanger wilt hebben moet je vechten.
Tap tap tap
pi_43635183
tas? *tassen tic*
Tap tap tap
pi_43635187
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef CherryLips het volgende:
drumstokjes en plectrums zijn altijd wel leuk Vooral als het logo van de band op het plectrum staat .
Ik heb een plectrum van Editors
pi_43635336
Maar wat vond je van het concert eigenlijk?
pi_43635445
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:43 schreef JeroenV het volgende:
Maar wat vond je van het concert eigenlijk?
Leuk enzo
Stond helemaal rechts vooraan, één iemand voor me. Alleen een beetje jammer dat ik zó erg pijn kreeg aan m'n oren van die bass die door de boxen dreunde! Ik voelde zelfs de haartjes op m'n armen meetrillen
Tijdens My List heb ik het hele nummer met m'n vingers in m'n oren gestaan, omdat het toen echt té erg werd. Kreeg er gewoon pijn van aan m'n oren. Maar verder klonk het erg goed, en heb ik lekker mee staan springen
pi_43635607
ik zit er ook aan te denken om een keertje herriestoppers in te slaan. bij kaiser chiefs begonnen op een gegeven moment m'n trommelvliezen te trillen ofzo, heel naar gevoel.
Tap tap tap
pi_43635664
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef CherryLips het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een keertje herriestoppers in te slaan. bij kaiser chiefs begonnen op een gegeven moment m'n trommelvliezen te trillen ofzo, heel naar gevoel.
Ja, mijn trommelvliezen klapperden tijdens My List alle kanten op gisteren
pi_43638501
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef lienelien het volgende:
[afbeelding]


Je bent wel erg succesvol met het bemachtigen van die leuke aandenkens!

Ik word altijd genegeerd als ik om een setlist vraag, maar het zal me ooit nog lukken haha
pi_43638859
Gisteravond ook geweest en het wat was het geweldig!!! Perfect opbouwend. (op het begin heel erg springen, paar rustigere nummers en later weer helemaal LOOS!!) In maart zeker weer!

Geluid vond ik trouwens niet geweldig, vooral tegen het einde aan was er een overbass niet normaal zeg...

Paar filmpjes volgen nog...

En daarna leidseplein was ook lachuh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')