abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:35:29 #201
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63586287
quote:
Op maandag 28 mei 2007 01:19 schreef vererita het volgende:
Sommige menen schijnen het verschil tussen echt gemeen en zelfs crimineel niet te kunnen onderscheiden van leuk gemeen, maar afin een bijdrage uit mjn leven....

Iedereen krijgt in zijn/haar leven wel eens te maken met een kut-buurman/vrouw helaas. Een aantal jaartjes geleden alweer was het mijn beurt. Een echte Tokkie , een asociale boer die denkt dat de wereld er alleen voor hem is.

Wat was het geval, Tokkie had een hond aangeschaft. Maar de verplichtingen die nu eenmaal met de aanschaf van een hond samenhangen kwamen hem niet zo goed uit. Dus deze Tokkie liet zijn hond NOOIT uit behalve in zijn eigen achtertuin voor tien minuten per dag. Aangezien het hier om een groot monstrueus formaat hond ging en een kleine achtertuin was dit tuintje al snel een grote stronthoop. De walm stont/pis die hier van af kwam dreef door heel wat achtertuinen en zo ook door de mijne.

Als Tokkie van huis weg was liet hij de hond in een soort bijkeuken de hele dag alleen.

Daar er met Tokkies niet valt te praten en deze situatie mij geheel niet zinde ben ik in de tien minuten dat dat arme beest even naar buiten mocht goede vrienden met het hondje geworden door het voeren van leverworst met daarin verstopt twee laxeer tabletten.

Dat werd echt lachen. Ik keek iedere dag er al naar uit als Tokkie thuis kwam en een zooi aantrof in huis. En vloeken en schelden en hup de hond naar buiten zodat ie kon schoonmaken. En dat was dan ook weer mijn moment van de leverworst. En zowaar in de tuin was grasgroei alweer mogelijk Dit is maanden zo doorgegaan. Ik moet zeggen ik had niet verwacht Tokkie het zo lang vol zou houden. Maar opeens op een dag was de hond weg
Het is wel duidelijk wie de grootste Tokkie is

- Een hond maandenlang laxeermiddelen voeren
- Een hond het risico laten lopen tikken te krijgen van Tokkiebaas "omdat 'ie weer in huis gescheten heeft"
- Een hond die vervolgens naar het asiel gaat omdat Tokkiebaas hem niet hoef of heeft laten inslapen omdat het beest incontinent was.

Ik ruik stierenstront.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 22 december 2008 @ 16:37:13 #202
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_64248922
doe es lief ja
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_64249405
SLECHTE KICK
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_64249713
In de kantine op het werk spruitjes in de magnetron stoppen en op 5 zetten.
Wel doen nadat je pauze is afgelopen, want de volgende ploeg komt zo weer in de kantine.
Life is Music
pi_64250218
Zomervakantie 2008, beetje stoeien met vriendlief op het bed. Vechten e.d., hij komt naar voren met zijn hoofd en ik wil net wegdraaien. Resultaat: elleboog tegen zijn slaap. Meneer stort meteen helemaal in, vet slap en helemaal zwaar, kwam geen kik meer uit.

Dus ik zo: Joh, je moet dat nog even doen.. sta nou eens op.
Ik: Ey...
Ik: STEEF! STEEF! (paniek!!!)

Paar seconden daarna: Hehehe, had ik je toch mooi even te pakken.

Nou serieus, kreeg een hartverzwakking. En ik was boos joh, we hebben het er nu af en toe nog over...

pi_64250759
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
Zomervakantie 2008, beetje stoeien met vriendlief op het bed. Vechten e.d., hij komt naar voren met zijn hoofd en ik wil net wegdraaien. Resultaat: elleboog tegen zijn slaap. Meneer stort meteen helemaal in, vet slap en helemaal zwaar, kwam geen kik meer uit.

Dus ik zo: Joh, je moet dat nog even doen.. sta nou eens op.
Ik: Ey...
Ik: STEEF! STEEF! (paniek!!!)

Paar seconden daarna: Hehehe, had ik je toch mooi even te pakken.

Nou serieus, kreeg een hartverzwakking. En ik was boos joh, we hebben het er nu af en toe nog over...

Zoiets (maar dan in mindere mate) deed mijn man ooit bij mij. Eén dag voordat we op een vrij actieve vakantie gingen, sprong ik heel lomp op zijn rug. Deed ie net alsof hij door zijn rug was gegaan. Bleef minuten lang kermend van de zogenaamde pijn op de grond kronkelen, schreeuwend dat ik de vakantie had verpest. Zelfs nadat ie me vertelde dat het een grap was, heb ik nog een kwartier lopen janken.
  maandag 22 december 2008 @ 17:58:09 #207
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64251581
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:37 schreef Klonk het volgende:
doe es lief ja
Doe EENS lief.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64251975
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:30 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Zoiets (maar dan in mindere mate) deed mijn man ooit bij mij. Eén dag voordat we op een vrij actieve vakantie gingen, sprong ik heel lomp op zijn rug. Deed ie net alsof hij door zijn rug was gegaan. Bleef minuten lang kermend van de zogenaamde pijn op de grond kronkelen, schreeuwend dat ik de vakantie had verpest. Zelfs nadat ie me vertelde dat het een grap was, heb ik nog een kwartier lopen janken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_64342429
Met het gratis belprogramma Bondd.nl mensen met elkaar doorverbinden.

Dan later die 2 tegenkomen en het gesprek opvangen..

Persoon 1: He waarom belde jij mij ?
Persoon 2: Ik belde jou helemaal niet!!
enz enz
pi_64590733
Maat van me was stront lazarus in slaap gevallen op zijn bank. We hebben toen een schaar gepakt en heel voorzichtig de toppen van zijn sokken afgeknipt zodat zijn tenen eruit staken. Daarna al zijn nagels netjes rood gelakt. Vervolgens allemaal lekker naar huis gegaan....

In de kroeg is het leuk om bij mensen die het geintje nog niet kennen het volgende te flikken:

Haal op een onopvallende manier je wijsvinger door je zweterige bilnaad. Vervolgens pak je je biertje en houdt je je wijsvinger aan de rand van het glas. Zeg tegen de persoon in kwestie dat je vind dat het bier stinkt en vraag of hij dat ook vindt. Laat hem hierna eens ff lekker aan je biertje (wijsvinger) snuffelen.
pi_64641627
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maat van me was stront lazarus in slaap gevallen op zijn bank. We hebben toen een schaar gepakt en heel voorzichtig de toppen van zijn sokken afgeknipt zodat zijn tenen eruit staken. Daarna al zijn nagels netjes rood gelakt. Vervolgens allemaal lekker naar huis gegaan....

In de kroeg is het leuk om bij mensen die het geintje nog niet kennen het volgende te flikken:

Haal op een onopvallende manier je wijsvinger door je zweterige bilnaad. Vervolgens pak je je biertje en houdt je je wijsvinger aan de rand van het glas. Zeg tegen de persoon in kwestie dat je vind dat het bier stinkt en vraag of hij dat ook vindt. Laat hem hierna eens ff lekker aan je biertje (wijsvinger) snuffelen.
  zondag 4 januari 2009 @ 12:46:42 #212
159841 Dzy
It is I
pi_64641858
Damn dat is wel ultiem smerig.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:15:18 #213
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64733015
Nu iemands auto wassen is ook lullig
  vrijdag 9 januari 2009 @ 18:02:36 #214
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_64859881
Ik was twee jaar geleden mee als introbegeleider van mijn opleiding. Een van die kerels uit mijn introklas was vastbesloten te laten zien dat hij met de groten kon meedrinken. Gevolg: Stond 'ie 's nachts in de discokelder de boel onder te kotsen (wel zelf opgeruimd trouwens!). Hierop besloot de rest van de klas dat hij de volgende ochtend maar een lesje moest leren.

Hebben ze dus alle matrassen van alle slaapzalen in de slaapzaal gedouwd waarin hij om 12.00 uur 's middags nog zijn roes lag uit te slapen. Resultaat:



Je had hem moeten horen toen hij uiteindelijk bij kennis kwam (nog steeds dronken)
  zondag 11 januari 2009 @ 01:59:09 #215
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_64905869
Gisteren een hele leuke gehoord. Helaas niet zelf bij geweest.

Een vriendin van mij zit bij de politie. Nu moest een collega van haar voor het eerst aanwezig zijn bij een autopsie. Ze hadden dus een plan bedacht om diegene flink te laten schrikken: iemand zou ik zo'n la gaan liggen, compleet met laken erover. Zodra de la dan open zou gaan zou hij rechtop gaan zitten. Schrikken natuurlijk.
Diegene die in de la zou gaan liggen had veel voorpret en alles was geregeld......maar nu komt het: er lag iemand in de la ernaast (ook levend natuurlijk).
Die gast ging dus in de la....la dicht. De gast in de la naast hem pakt heel subtiel zijn hand vast.

Ze hadden nog nooit iemand zo hard horen schreeuwen
  zondag 11 januari 2009 @ 02:03:37 #216
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64905922
Ze hebben gedeelde lijkkasten in ZA? Romantisch zeg!
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 02:10:30 #217
236264 crew  capricia
pi_64906022
Toen ik nog een klein meisje was ging ik mee met mijn ouders op vakantie en meestal naar een camping.
Daar hebben we 's ochtends vroeg alle toiletdeuren van de sanitairhokjes op slot gedraaid. Op een toiletdeur na per gebouw.
Rond 10.00 uur stonden er toch rijen...we durfden niet meer naar buiten...
Definitely not CIA
  Moderator dinsdag 13 januari 2009 @ 10:46:39 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_64981776
Ik heb een keer mijn tante opgebeld, omdat ik wist dat mijn ouders daar net waren weg gegaan en ik zelf ook niet thuis was, want ik was euh...weet ik al niet meer waar, is paar jaar terug. Dus ik belde, en verdraaide mijn stem, waarna ik deed alsof ik van de Politie Haaglanden was.

T: goedeavond, met xxxxxx
Ik: Goedeavond, u spreekt met Ben Peeters, politie Haaglanden.
T: uhm...goedeavond?
Ik: Ik ben op zoek naar mevrouw of meneer <achternaam>, volgens onze informatie zouden zij zich op dit moment bij u bevinden.
T: Nee, die zijn net weg gegaan...
Ik: Dat is heel vervelend
T: waar gaat het over?
Ik: Wij zijn op zoek naar hun zoon (dat ben ik dus ) maar kunnen die niet vinden. Wij hopen nu via zijn ouders meer informatie te kunnen achterhalen over waar hij is.
T: Is er wat gebeurd? Is hij oke?
Ik: Dat weten we niet, het is belangrijk dat hem zo snel mogelijk spreken, heeft u wellicht een mobiel nummer van zijn ouders, want op zijn eigen mobiele nummer kunnen we hem niet bereiken, of kunt u meneer of mevrouw <achternaam> bereiken?
T: Ik uh...ik ga het proberen, neemt u weer contact op (op dit moment was ze echt behoorlijk in paniek).
Ik: *lach niet meer kunnen onderdrukken* Ja, mevrouw, ik neem wederom contact met u op.
T: ik vind het helemaal niet grappig meneer!!
Ik: *slap van het lachen* Tante <naam>, ik ben 't!!
Zij *helemaal in de war* Wat...huh...ben...ben jij 't?
Ik: Ja!
Zij: *Boos* smerig rotjong!!! ik schrok me kapot!!
Ik: Ja, sorry, het ging inderdaad een beetje ver.

Als je het zo terug leest dan is 't heel erg gemeen, en het ging mij ook niet zo zeer om het verhaal wat ik hield, want ik moest op dat moment gewoon wat verzinnen. Ik had uberhaupt verwacht dat zij me direct door zou hebben, maar ze ging er echt helemaal in mee, en dat was wat ik zo mooi vond.

Goed en wel beschouwd is het natuurlijk een klotestreek, want zij dacht dat er god weet wat met me gebeurd was, dus achteraf bezien was het helemaal niet zo tof
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 25 januari 2009 @ 08:01:53 #219
197123 Onslaught
The One and Only [|v|]-Unit
pi_65377484
Vroegah toen ik klein was, heb ik ooit eens een les kempo gehad. We moesten toen heel veel buikspier oefeningen doen enzo. Een dag later verging ik natuurlijk van de spierpijn. Toen kwam mijn broer naar mij toe en die vroeg hoe het gegaan was. Ik zei dat ik dus die vele buikspier oefiningen had gedaan en dat mijn "blokjes" nu zo hard als staal waren. Mijn broer wilde dat wel testen zei 'ie. Dus ik zei dat ik me even voor moest bereiden. Toen ben ik naar de studeerkamer van m'n vader gegaan en kwam ik 2 minuten later weer terug. Ik zeg " Michel, je mag me zo hard in m'n buik rossen als je wilt, ik voel nix "

Michel had nix door en geeft een klap waarvan ik minstens een ingeklapte long van had kunnen krijgen, ware het niet dat ik 2 delen van de Encyclopedia Britannica in mijn broeksband had gestopt, onder mijn trui :-D

Toen hij uitgehuild was, moest ik wel even rennen en had die kempo les ook weinig zin meer, maar ik had wel gelachen.
Onslaught, No One Is SAFE!
  zondag 25 januari 2009 @ 21:54:40 #220
225102 optimusfunk
PRIMUS SUCKS.
pi_65400410
bij m'n leraar muziek moest ik dingen inleveren via haar e-mail, ik dus zo'n gmail account aangemaakt met de achternaam van iemand van school + zijn geboortedatum (j_devries1990@ ofzo) waar ik echt de schijt aan had. toen had ik allemaal ranzige plaatjes naar mijn leraar muziek toe gestuurd via die e-mail.
  maandag 26 januari 2009 @ 16:51:59 #221
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_65424900
Voor het stoplicht staan en dan als het licht net van oranje naar rood gaat weg rijden zodat de rest nog een keer moet wachten......
pi_65424970
Even bijlezen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 26 januari 2009 @ 17:00:31 #223
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65425248
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:12:25 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  Moderator maandag 26 januari 2009 @ 19:53:37 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_65431160
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:10 schreef Soury het volgende:
Een tijd geleden toen ik nog thuis woonde werd er aan de deur gebeld, het was (kan me het niet meer zo goed herinneren waarvan) een speciale aktie van het plaatselijke krantje ofzo . We kregen een plastic eend voor evt. in de vijver (levensecht). Een vijver hadden we niet dus ik had die eend midden in de tuin geplant. Todat me moeder thuiskwam. Ik zeg tegen haar. Aaaahh mam kijk nou er zit een verdwaalde eend in de tuin. Mijn moeder gelijk van aaach wat zielig die is echt de weg kwijt.
Ik stelde voor om de eend op te pakken en naar de gracht te brengen. Goed plan volgens mijn moeder.
Ik heb de eend voorzichtig benaderd : ) en opgepakt, en toen met een rotsmak tegen een gemetselde muur aangesmeten..
Ik vergeet never nooit meer de gezichtsuitdrukking van mijn moeder. (schok en horror)
FF later was ik een rotmeid

OMFG

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_65495617
tvp
iDEM..
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')