abonnement Unibet Coolblue
pi_43597211
Dit lijkt me toch wel erg leuk nieuws

www.didovankuijk.nl

En wie had dat allemaal verwacht? Ikke wel in ieder geval
pi_43597323
Geweldig!
Als ze nou van het geld dat Roel na zijn studie gaat verdienen nu nog eens een cursus Nederlands schrijven gaat nemen is het helemaal mooi:
quote:
Lieve allemaal

Ja dat was weer even een tijdje geleden , intussen is er erg veel gebeurt!
Geen erge dingen ..nee in tegendeel heel veel goeds!
Het gebeurde namelijk allemaal zo…
Zoals jullie misschien wiste is roel klaar met zijn studie.. en had hij dan ook zijn diploma uitreiking.
En dus geschiede het dat natuurlijk ik en mijn familie en roel zijn familie en vrienden daar naar toe gingen.
Ik was en ben echt zo trots op hem..Dat mijn stoere kraker toch eigenlijk een slimme professor blijkt te zijn!
Een dag om nooit te vergeten denk je nu.. maar dat werd het zeker niet.. Na afloop van dit alles gingen wij het vieren in een restaurantje , Ik was eigenlijk alleen maar met roel bezig , keurig in pak zat hij daar om ringt door trotse ouders en familie ,
Ik keek naar hem en bedacht mij hoe goed ik het getroffen had, ik zat daar een beetje te dag dromen over mijn liefde , toen roel een toespraak ging houden .. Hij ging staan en iedereen werd stil aan tafel…eerst bedankte hij zijn familie voor het steunen en financieren voor zijn opleiding en zei allemaal lieve dingen tegen ze…Ik was ontroerd door hem , maar Roel was nog niet klaar hij riep ij naar voren.. Dido zei hij, wil je ook even komen..Niets vermoedend stapte ik naar voren , lichtelijk op gelaten , want ja, dacht ik , zoveel heb ik toch niet mee geholpen aan je studie… naïef meisje , bleek achteraf..
Roel begon te praten, lieve dido zei hij ik wil tegen je zeggen dat ik eerst een hopeloze kraker was , en in het bigbrother huis ben ik je tegen gekomen omdat ik toen al dacht dat jij de ware voor mij was, Ik ben nu verandert in een jongen met een goede baan en en goede toekomst.dat is ook de rede dat toen jij naar marco borsato zou gaan. Ik langs je ouders ben geweest..Nog steeds begreep ik er echt niks van , en keek naar mijn ouders en familie..die allemaal zaten te knikken…Huh dacht ik waarom weet ik dat dan niet..mijn hart begon echt in mijn keel te kloppen..Ik dacht is er wat aan de hand?
Waarom ben je daar geweest? Vroeg ik.. Nou vervolgde roel ik heb daar het zelfde verhaal gehouden als wat ik nu tegen jou hou…en ga je het zelfde vragen als wat ik bij hun deed.. Mijn hart stond stil de grond draaide. Was het waar… Was het waar..
Ging deze jongen waar ik zo gek op ben nu echt doen wat ik denk…dat kan toch niet? Maar ja hoor roel toverde een doosje uit zijn zak, zakte in het restaurantje op zijn knieën. En zei hard en duidelijk. Lieve dido, wil je met mij trouwen!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn tranen liepen over mijn wangen en terwijl ik nog net zachtjes maar vol overtuiging ja kon zeggen , storten ik mij in zijn armen!
Ik heb hem de rest van de avond niet meer losgelaten..niks meer gegeten en in een totale roes verkeerd.
Dus ja..lieve allemaal nu ben ik verloofd!!! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dido gevraagd ben door de mooiste knapste intelligentste meest empathische ,man ter wereld ben gevraagd..Wat een eer..echt waar ik ben momenteel de meest gelukkiste mens op de wereld! Xxx dido
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 november 2006 @ 02:13:18 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_43597336
Hehe leuk voor ze
Gefeliciteerd alvast
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_43597417
Mijn God, die tekst
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 16 november 2006 @ 02:30:37 #5
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_43597437
haha, ik geef het 2.5 jaar.
pi_43597438
Lees ik dat nou goed ? Dildo..?
Nee, er staat toch echt Dido.

Hè! wat jammer nou
Snorren, soms baarden
pi_43597451
Lekker boeiend

Ik doe boodschappen bij albert heijn, komt daar ook een topic over?

Oja talpa is
pi_43597453
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lekker boeiend

Ik doe boodschappen bij albert heijn, komt daar ook een topic over?

Oja talpa is
Vrienden worden?
Snorren, soms baarden
pi_43597460
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:33 schreef nicksn het volgende:

[..]

Vrienden worden?
oke maar niet te dichtbij komen he
Je mag alles van me weten behalve .... me pincode
  Trouwste user 2022 donderdag 16 november 2006 @ 02:36:28 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_43597464
'Mijn tranen liepen over mijn wangen en terwijl ik nog net zachtjes maar vol overtuiging ja kon zeggen , storten ik mij in zijn armen!
Ik heb hem de rest van de avond niet meer losgelaten..niks meer gegeten en in een totale roes verkeerd.
Dus ja..lieve allemaal nu ben ik verloofd!!! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dido gevraagd ben door de mooiste knapste intelligentste meest empathische ,man ter wereld ben gevraagd..Wat een eer..echt waar ik ben momenteel de meest gelukkiste mens op de wereld! Xxx dido.'

Zoek de tien fauten, als je ze vint mag je gratis kijken naar hun trauwfotoos in de Privé

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43597479
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:00 schreef farceman het volgende:
Dit lijkt me toch wel erg leuk nieuws

www.didovankuijk.nl

En wie had dat allemaal verwacht? Ikke wel in ieder geval
Lachen
Waar BB al niet goed voor kan zijn, is volgens mij niet het eerste huwelijk door BB?
Of zijn Ruud en die Richard (?) niet getrouwd?
en dan bedoel ik niet met elkaar
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 november 2006 @ 02:40:23 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_43597484
Ruud heeft verkering met Annet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43597485
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
Geweldig!
Als ze nou van het geld dat Roel na zijn studie gaat verdienen nu nog eens een cursus Nederlands schrijven gaat nemen is het helemaal mooi:
[..]
Wil ze niet met je MSNen ofzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43597501
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wil ze niet met je MSNen ofzo
Dit is geen reltopic hoor.
pi_43597502
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:36 schreef tong80 het volgende:
'Mijn tranen liepen over mijn wangen en terwijl ik nog net zachtjes maar vol overtuiging ja kon zeggen , storten ik mij in zijn armen!
Ik heb hem de rest van de avond niet meer losgelaten..niks meer gegeten en in een totale roes verkeerd.
Dus ja..lieve allemaal nu ben ik verloofd!!! Kan het nog steeds niet geloven dat ik dido gevraagd ben door de mooiste knapste intelligentste meest empathische ,man ter wereld ben gevraagd..Wat een eer..echt waar ik ben momenteel de meest gelukkiste mens op de wereld! Xxx dido.'

Zoek de tien fauten, als je ze vint mag je gratis kijken naar hun trauwfotoos in de Privé

Flikker toch op man Dikke vandalen fetisjist
Roel zijn taalgebruik is ook niet je van het, maar het is wel een doctorandus die hersenonderzoek doet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43597508
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:43 schreef Coos het volgende:

[..]

Dit is geen reltopic hoor.
Cooos
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43597510
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

Cooos
Wat nâh??
  Trouwste user 2022 donderdag 16 november 2006 @ 02:46:53 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_43597516
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Flikker toch op man Dikke vandalen fetisjist
Roel zijn taalgebruik is ook niet je van het, maar het is wel een doctorandus die hersenonderzoek doet
Ok sorry

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43597525
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Wat nâh??
Offtopic
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 16 november 2006 @ 02:50:26 #20
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43597534
Wat leuk zeg!! Ben ik per ongeluk een weekje niet op Dootje's site geweest, gebeurt er dit !!!

Die Roel mag zijn handjes dichtknijpen met zo'n scheetje !!!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 16 november 2006 @ 02:51:24 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_43597542
OMG!

Arme Roel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43597545
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:

[..]

Offtopic
Joh flikker toch eens op met je mod wannabee neigingen.
Maar OT, Wel héél burgerlijk dat trouwen! Het gaat niet lang duren voordat Roeland een ander door de kamer duwt.
pi_43597552
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat leuk zeg!! Ben ik per ongeluk een weekje niet op Dootje's site geweest, gebeurt er dit !!!
Dootjes site???
Weet ze hoe een pc opstart dan??

edit:

O nee, dat doet Roeland voor haar.
pi_43597561
quote:
Op donderdag 16 november 2006 02:51 schreef APK het volgende:
OMG!

Arme Roel.
Ben je het zeker een keer met Gert oneens
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43597581
Lijkt me wel grappig voor later dat je van je eerste ontmoeting tot je eerste kus en je eerste ruzie alles op band hebt staan....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')