abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2006 @ 09:07:21 #1
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43569024
en verder maar weer
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_43569040
lamaseggu
pi_43569097
de haan en batterijen wisselen
hard hoor bb om kwart over negen
pi_43569128
Ik heb een beetje bijgelezen en ben blij dat ik een beetje op tijd naarbed ging, ik trek die vrouw (Mo)niet meer.
En ik snap ook niet zo goed waarom Jeroen Sa de prijs zo gunt; vanwege de problemen die ze heeft enz. zegt hij. Maar als je naar haar bestedings en uitgaans patroon luistert helpt die evt. prijs ook niet. Die kan meteen door naar de schuldhulpverlening.
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43569134
en nu een uurtje oefenen voor het dansje morgen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43569190
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:14 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb een beetje bijgelezen en ben blij dat ik een beetje op tijd naarbed ging, ik trek die vrouw (Mo)niet meer.
En ik snap ook niet zo goed waarom Jeroen Sa de prijs zo gunt; vanwege de problemen die ze heeft enz. zegt hij. Maar als je naar haar bestedings en uitgaans patroon luistert helpt die evt. prijs ook niet. Die kan meteen door naar de schuldhulpverlening.
als dat zo is, zou dat wel een hoop financiele zorgen wegnemen. Het lijkt mij een goede plek voor gewonnen geld, misschien zelfs wel beter dan een wereldreis.
pi_43569218
Het was een heftige avond. Vooral voor Monique zal het even wennen zijn. Voor het eerst staat zij genomineerd.
Zij is dan ook de enige die deze ochtend teken van leven heeft gegeven. Eerder kwam zij uit bed voor een pijnstiller. Deze spanning kan natuurlijk voor een fikse hoofdpijn zorgen.

Aldus Talpa, maar de hoofdpijn zal wel van de drank komen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43569272
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef Verida het volgende:

[..]

als dat zo is, zou dat wel een hoop financiele zorgen wegnemen. Het lijkt mij een goede plek voor gewonnen geld, misschien zelfs wel beter dan een wereldreis.
Dat geloof ik ook wel, en het lijkt me heerlijk als je dat kwijt ben, maar dan is het over een jaar weer zo als ze zelf niet veranderd, en gezien de gesprekken geef ik haar weinig kans
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43569513
Monique ziet er niet zo vrolijk uit..........
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_43569564
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Monique ziet er niet zo vrolijk uit..........
een depressie
pi_43569594
tja mo, het is meedogenloos
pi_43569612
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Monique ziet er niet zo vrolijk uit..........
Winterdipje...
pi_43569740
NominatieDIP
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43569751
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Monique ziet er niet zo vrolijk uit..........
Weet je wat het ook is. Als zij er niet meer is is de kans groot dat Tijn Sabrina telkens opzoekt om te knuffelen enzo en dat kan ze absoluut niet hebben. Je hebt vorige week kunnen zien hoe jaloers ze reageerde toen hij opperde om die opdracht samen met haar zusje te doen.
pi_43569763
En................ ze trekt iedereen er weer in mee dat zij zich zooooooooooooo beroerd voelt, what's new. Dat zal ze echt missen als ze weer thuis is, al die aandacht
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43570038
Voor Jeroen vind ik het echt heeel gaaf dat de oud bewoners komen, ik was daar geen fan van maar ik heb hem toen wel zien dollen en zingen en dat is helemaal weg bij die jongen. Krijgt hij toch nog een leuke week
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43570071
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef schizolientje het volgende:
Voor Jeroen vind ik het echt heeel gaaf dat de oud bewoners komen, ik was daar geen fan van maar ik heb hem toen wel zien dollen en zingen en dat is helemaal weg bij die jongen. Krijgt hij toch nog een leuke week
ik weet niet of ik me moet verheugen op weer een week janine
pi_43570141
Mo is door Tijn onder kussens begraven op de bank...."anders heb je het koud"
pi_43570170
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Verida het volgende:

[..]

ik weet niet of ik me moet verheugen op weer een week janine
Er zijn er wel meer die ik niet terug zou wille zien maar dat geldt ook voor de huidige bewoners en ik verheug me wel stiekem op de hilariteit die het gaat veroorzaken. menig bewoner heeft appeltjes te schillen met medebewoners, ze hebben nu alle info
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43570211
en dan.. die prinsessenkamer

Ze zien er anders niet uit als prinsessen.. eerder als debielen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_43570289
Zat net bij de buren (je weet wel, daar waar eggie een bikkel is en marcia een lekker wijf) te lurken...ff kijken wat die zoal te melden hebben over vannacht....kzie dat de huisvrouwtjes daar de douchesessie van Tijn niet gemist hebben. Ze hebben zelfs een cap...dus voor de liefhebbers hier....zoekt en gij zult vinden.
pi_43571047
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef T-lex het volgende:
Zat net bij de buren (je weet wel, daar waar eggie een bikkel is en marcia een lekker wijf) te lurken...ff kijken wat die zoal te melden hebben over vannacht....kzie dat de huisvrouwtjes daar de douchesessie van Tijn niet gemist hebben. Ze hebben zelfs een cap...dus voor de liefhebbers hier....zoekt en gij zult vinden.
wat is de link van de buren?
pi_43571121
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:46 schreef gerxan het volgende:

[..]

wat is de link van de buren?
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=51
Goedemorgen :W
pi_43571188
ach, persoonlijk mag mo er voor mij uit..
maar de manier hoe t gelopen is
open nomineren, bij de nominatie van mo zeggen dat ze liegt...
Jeroen in dbk stemmen..
Rik die Jeroen 8 keer nomineert, Tijn die Jeroen 3 dagen doodzwijgt..
en dan tot conclusie komen (al dan niet met behulp van bb) dat hij meer kans maakt door mo te stemmen om n ronde verder te komen..
lijkt me op zn zachts gezegd n beetje vreemd
pi_43571213
quote:
Dank je
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')