abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 november 2006 @ 07:15:31 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_43567922
Het vorige deeltje was vol: [V&A] Zak van sinterklaas...

Hier weer verder
So we just called him Fred
  zondag 19 november 2006 @ 14:10:43 #2
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_43683532
[TK] XBOX met 3 controllers

Hier staat een gastslotje op maar het gaat om een xbox met een grote hdd. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een block op hoort. De mod ging namelijk zelf meebieden en bij 100 euro ging het dicht nadat er meer mensen gingen bieden. Dit is meer vanuit eigenbelang dan principes!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_43683922
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[TK] XBOX met 3 controllers

Hier staat een gastslotje op maar het gaat om een xbox met een grote hdd. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een block op hoort. De mod ging namelijk zelf meebieden en bij 100 euro ging het dicht nadat er meer mensen gingen bieden. Dit is meer vanuit eigenbelang dan principes!
Wel een vreemde manier van modde(rre)n inderdaad.
  zondag 19 november 2006 @ 14:25:26 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43683934
quote:
Op zondag 19 november 2006 14:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[TK] XBOX met 3 controllers

Hier staat een gastslotje op maar het gaat om een xbox met een grote hdd. Ik kan mij niet voorstellen dat hier een block op hoort. De mod ging namelijk zelf meebieden en bij 100 euro ging het dicht nadat er meer mensen gingen bieden. Dit is meer vanuit eigenbelang dan principes!
Ik snap wat je bedoelt, maar het topic is terecht gesloten. De timing doet wellicht wat dubieus aan, maar had ijsmeis 'm niet gesloten, dan had ik het gedaan.

Nagekomen bericht: ik heb ijsmeis even een mailtje gestuurd met de vraag hier ook nog even te reageren. Want ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat het sluiten niet 'eigenbelang' als reden had, maar misschien is het fijn dat van ijsmeis zelf even te horen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_43686025
Boe, ik wil wel even reageren.

Op MSN gaf ik bij iemand aan dat het illegaal was, maar die beweerde van niet dus heb ik hem niet direct gesloten totdat cerror die opmerking die in het topic staat gaf.
Toen heb ik de FAQ even goed doorgelezen waarna ik die regel tegenkwam.

Als ik interesse had en die regel wist had ik hem ook op slot kunnen gooien en de user kunnen mailen, aangezien het buiten FOK! om wel mag .
Dus hoezo eigenbelang?
  zondag 19 november 2006 @ 16:08:42 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43687473
Helder
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_43885053
Waarom is mijn bericht verwijdert uit het topic van de iPod sok(ken)?
Volgens mij was die nog wel nuttig.

Ik plaatste links van Bol.com en de Apple Shop.
  zaterdag 25 november 2006 @ 19:23:45 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43885085
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijdert uit het topic van de iPod sok(ken)?
Volgens mij was die nog wel nuttig.

Ik plaatste links van Bol.com en de Apple Shop.
Verwijzingen naar winkels zijn een beetje nutteloos; iedereen weet dat je spullen ook in de winkel kunt kopen. Zo kun je in elk [GEZ] wel linkjes plaatsen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_43915219
"Error #72
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. (edit_message::msg_too_old)"

Ik wil míjn openingspost veranderen en dat mag niet, daar wordt ik niet vrolijk van...

Kan dit veranderd worden?
  zondag 26 november 2006 @ 21:37:14 #10
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_43915502
quote:
Op zondag 26 november 2006 21:18 schreef allsystemshalt het volgende:
"Error #72
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken. (edit_message::msg_too_old)"

Ik wil míjn openingspost veranderen en dat mag niet, daar wordt ik niet vrolijk van...

Kan dit veranderd worden?
Uhhh... nee

Na (ik geloof) 48 uur kan de OP niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel aan de mods vragen om veranderingen aan te brengen.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 27 november 2006 @ 20:01:29 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_43939162
Hai.

ff voor het idee....

stel dat ik in V&A vraag naar een stappenplan op papier dat ik wil kopen, mag ik er dan bij vragen of de verkoper bereid is een korte demonstratie te geven?

◢◤
  maandag 27 november 2006 @ 20:02:52 #12
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43939222
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:01 schreef Oversight het volgende:
Hai.

ff voor het idee....

stel dat ik in V&A vraag naar een stappenplan op papier dat ik wil kopen, mag ik er dan bij vragen of de verkoper bereid is een korte demonstratie te geven?

Hoi.

ff vanwege de regels....

helaas is dat niet toegestaan omdat je dan om een dienst vraagt.
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 27 november 2006 @ 23:48:13 #13
19194 Oversight
◢◤
pi_43949917
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:02 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoi.
Eej.
quote:
ff vanwege de regels....
I'm all eyes....
quote:
helaas is dat niet toegestaan omdat je dan om een dienst vraagt.
Ik ga jou leuk vinden...

Je doet een goede poging.

...En zal er uiteindelijk in slagen, maar dat begrijpen we allebei voordat ik echt ga beginnen....toch?
◢◤
pi_44103606
vraagje: waarom moet je eigenlijk per se een vraagprijs geven? Wat is de achterliggende gedachte daarbij?
  zondag 3 december 2006 @ 16:30:26 #15
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44106740
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:55 schreef LennyKravitz het volgende:
vraagje: waarom moet je eigenlijk per se een vraagprijs geven? Wat is de achterliggende gedachte daarbij?
Eindeloze discussies tegengaan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 6 december 2006 @ 18:00:58 #16
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44199617
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:41 schreef Gojira het volgende:
[TK] Qtek S200 NL (Simlock vrij) spammer gesignaleerd
Ik zie niet wat je bedoelt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44200168
Tis nu weg dus blijkbaar wel? Naam, sig etc. is een url, en hij post nergens op slaande replies. Ingenieuze manier van spammen lijkt me xD
pi_44212182
[TK] Veel (ook wat oudere) hardware

Beetje leip dat m'n topic dicht wordt gegooid omdat het zogenaamd handel zou zijn. Sinds wanneer is hardware dat 6 jaar oud is en 5 Euro voor gevraagd wordt ineens handel? Handelen is iets om rijk van te worden, dat word ik niet van die paar Euro voor een isdn-kaartje of modem. Daarnaast zie ik tig users iedere maand meer pc's te koop aanbieden en dat is geen handel zogenaamd?
  donderdag 7 december 2006 @ 00:56:54 #19
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44212446
done3

@Bart-Willem, Het gaat niet om het topic op zichzelf, maar ook om wat je allemaal hebt aangeboden de laatste maanden... 4 telefoons, 2 laserprinters en een waslijst aan videokaarten is nog maar een klein deel en dat heeft een gemiddelde Fok!ker niet op zolder liggen.
En het gaat hier niet om het verhaal van "andere users", maar om jouw verhaal Mailen mag natuurlijk altijd
So we just called him Fred
pi_44213018
2 van die 4 telefoons zijn niet van mij, en die videokaarten: daar is het gros al gruwelijk oud van. Ik denk dat er wel Fokkers zullen zijn die aanzienlijk meer hebben liggen, maar goed.
pi_44216412
Het was niet helemaal duidelijk waarom het topic van Bart-Willem gesloten was. Beetje onduidelijk zo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Chrizzly2 op 07-12-2006 11:52:59 ]
  donderdag 7 december 2006 @ 11:50:59 #22
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44218343
daar moet ik bart-willem gelijk in geven, ik heb wel meer nog thuis hier op de zolder liggen, is toch niet meteen handel? Modjes moeten eens naar het kuuroord om te relaxen
pi_44226305
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef DBBknown het volgende:
daar moet ik bart-willem gelijk in geven, ik heb wel meer nog thuis hier op de zolder liggen, is toch niet meteen handel? Modjes moeten eens naar het kuuroord om te relaxen
Ziehier. En zo spannend zijn modempjes, isdn-kaarten etc ook weer niet. Zo'n DAT-tape weer wel, maar is nogal overbodig voor me (dvd-rw is goed zat ).
  donderdag 7 december 2006 @ 16:21:23 #24
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44226389
Ik ben bij Bart-WIllem thuis geweest om iets op te halen en het is echt geen handelaar. hoogstens een Hamster die meer koopt dan zijn appartement lief is
  donderdag 7 december 2006 @ 16:25:19 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44226537
Het is vrij simpel: V&A is bedoeld voor de partikulier die wel eens iets over heeft. Om de commercie / handel te weren, sluiten we topics wanneer het aangebodene wel erg veul wordt. Daar hebben we met B-W eerder enige communicatie over gehad. Aanbieden op deze manier - zo regelmatig en in zulke hoeveelheden - moet je elders doen.

Ik kan me niet voorstellen dat we een uitzondering willen maken voor B-W omdat jij bij hem thuis bent geweest en vindt dat hij wel zou moeten mogen aanbieden.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44227215
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:25 schreef ElisaB het volgende:
Het is vrij simpel: V&A is bedoeld voor de partikulier die wel eens iets over heeft. Om de commercie / handel te weren, sluiten we topics wanneer het aangebodene wel erg veul wordt. Daar hebben we met B-W eerder enige communicatie over gehad. Aanbieden op deze manier - zo regelmatig en in zulke hoeveelheden - moet je elders doen.

Ik kan me niet voorstellen dat we een uitzondering willen maken voor B-W omdat jij bij hem thuis bent geweest en vindt dat hij wel zou moeten mogen aanbieden.
Het is je niet opgevallen dat ongeveer de helft in dat laatste topic al in eerdere topics geplaatst is?
  donderdag 7 december 2006 @ 16:43:26 #27
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44227256
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:42 schreef Bart-Willem het volgende:
Het is je niet opgevallen dat ongeveer de helft in dat laatste topic al in eerdere topics geplaatst is?
Nee, waarom zou het
quote:
Op woensdag 6 december 2006 22:44 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik heb hier weer eens goed opruiming gehouden en heb weer veels te veel liggen kwam ik achter. Vandaar dit topic!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44233168
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nee, waarom zou het
[..]
Daarmee doelde ik op de nieuwe spullen die toegevoegd zijn ten opzichte van de vorige topics.
pi_44301248
Zoals heiden6 al aangeeft, er is geen linkje van, het kan niet geverifieerd worden wat hij zegt, bovendien zal het hem aan z'n reet roesten zoals hij zelf aangeeft. Al met al geen informatie die mij helpt en wat ik hierboven zei.
  zondag 10 december 2006 @ 14:18:31 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44301772
opgelost
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44301976
Thx, alleen staan er nog posts van heiden6. Kun je al zijn posts verwijderen, ook die posts waarin hij enkel naar die winkel refereert? Hij heeft per slot van rekening geen interesse in het model. Thx!
  zondag 10 december 2006 @ 14:28:23 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44302173
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:23 schreef vanhal het volgende:
Thx, alleen staan er nog posts van heiden6. Kun je al zijn posts verwijderen, ook die posts waarin hij enkel naar die winkel refereert? Hij heeft per slot van rekening geen interesse in het model. Thx!
Het staat jou vrij zijn bewering te weerleggen. Ik ga de post niet verwijderen puur en alleen omdat jij dan de mogelijkheid hebt je telefoon te duur te verkopen. Wmb is het topic nu keurig en wordt aan ieder recht gedaan.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44302282
Hij geeft aan dat hij niet geinteresseerd is in het toestel bovendien roept hij met andere woorden dat mijn product veels te duur is, op basis van informatie die jij en ik niet kunnen checken. Ik heb hem net op de PM gehad en hij gaf aan dat het geen panasonic is wat ze verkopen. Dat merkverschil kan veel uitmaken, maar ook hier kun je dat niet checken. Dus al met al roept hij informatie die niet correct hoeft te zijn maar waardoor hij wel degene die wel geinteresseerd zijn weg. Daarmee doet hij mijn topic geen goed. Dus in mijn ogen is het topic nog niet helemaal correct. Daarom, zou je die posts van hem kunnen verwijderen?
pi_44302672
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:20 schreef vanhal het volgende:
Zou een moderator deze post kunnen weghalen? Het helpt me niks.
[TK] Panasonic KX-TCD705NL DECT digitaal telefoon
Wat een argument.
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar als het waar is (ik heb om een linkje gevraagd) , mag het wel gezegd worden
Het is ook waar, maar het staat niet online. Is dat jouw perceptie van waarheid, of het wel ergens op een site te vinden is? Primafoon heeft niet eens een website.
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:05 schreef vanhal het volgende:
Volgens de FAQ mag het niet.
Dat is jouw interpretatie, meer niet.
quote:
Hij is niet geinteresseerd en roept 'veeeels te duur'.
Dat riep ik niet. Ik heb alleen gezegd dat het mij wat hoog lijkt gezien de prijs van een nieuw toestel.
quote:
Hij jaagt mijn potentiele kopers weg.
Dat concludeer je zelf. Ik kan het me wel voorstellen dat jij liever hebt dat mensen die prijs niet weten, zodat je er 30 euro voor kunt vangen in plaats van bijvoorbeeld 20.
quote:
Bovendien is het model wat hij bedoelt geen panasonic.
Het is wel een Panasonic.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=878846

Hier kun je de handleiding downloaden van de 'Phoenix 300', aan de foto zie je al dat het hetzelfde toestel is onder de merknaam van KPN. Hetzelfde met bijvoorbeeld de Siemens producten die je onder de naam Chicago terug zult vinden.
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:31 schreef vanhal het volgende:
Hij geeft aan dat hij niet geinteresseerd is in het toestel bovendien roept hij met andere woorden dat mijn product veels te duur is, op basis van informatie die jij en ik niet kunnen checken.
Ik roep niets, ik plaatste een opmerking, m.i. geheel legitiem en zonder eigenbelang.
quote:
Ik heb hem net op de PM gehad en hij gaf aan dat het geen panasonic is wat ze verkopen.
Je verdraait de waarheid, zie hierboven. De exacte tekst:

"Het heet trouwens de Phoenix, van Panasonicmakelij. Exact hetzelfde ding."
quote:
Dat merkverschil kan veel uitmaken, maar ook hier kun je dat niet checken. Dus al met al roept hij informatie die niet correct hoeft te zijn maar waardoor hij wel degene die wel geinteresseerd zijn weg.
Het is wel degelijk te checken, ga maar eens naar de winkel.
quote:
Daarmee doet hij mijn topic geen goed.
Compleet kulargument.

Komt erop neer dat je zelf niet wist dat het toestel in de winkel maar 39,90 kost, dat het je mateloos irriteert dat ik dat stomtoevallig wel weet en dat ik dat post, overigens op een heel normale nette manier. Vervolgens ga je mij per PM verzoeken om de boel te verwijderen, ga je hier om hetzelfde vragen, verdraai je de waarheid en kom je almaar aan met het argument dat het jouw verkoop zal schaden.

Nogal wiedes.

Ook ga je lopen roepen dat het mij aan mijn reet zal roesten of het klopt, terwijl ik juist opmerkte dat het mij aan mijn reet zal roesten waar iemand die telefoon koopt, en of iemand 30 euro wel of niet te duur vindt gezien de nieuwprijs. Wederom verdraai je de boel.

En helemaal mooi om aan te komen met het argument dat het niet online te vinden is, terwijl ik het heb over een winkel die in het geheel niet online opereert.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 10 december 2006 @ 15:02:31 #35
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44303171
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef heiden6 het volgende:
Het is ook waar, maar het staat niet online. Is dat jouw perceptie van waarheid, of het wel ergens op een site te vinden is? Primafoon heeft niet eens een website.

[KNIP]

En helemaal mooi om aan te komen met het argument dat het niet online te vinden is, terwijl ik het heb over een winkel die in het geheel niet online opereert.
Je moet niet zo hoog van de toren op mn kop gaan zitten piesen fruitdruifje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44303196
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een argument.
Ja, een heel goed argument, zoals je ook in de FAQ kunt lezen zijn 'veeels te duur' opmerkingen niet gewenst.
quote:
Het is ook waar, maar het staat niet online. Is dat jouw perceptie van waarheid, of het wel ergens op een site te vinden is? Primafoon heeft niet eens een website.
Het betekent dat iedereen vanalles kan gaan roepen over een product wat iemand aanbiedt zonder dat je dat kunt verifieren. Ik weet niet of het wel klopt wat jij roept. Ik weet niet in hoeverre jij weet wat mijn toestel is en wat het toestel is wat primafoon verkoopt. Misschien (en die kans is er) blijkt het achteraf TOCH om een ander toestel te gaan. En wat heb je dan? Mijn product is onverkoopbaar en jij hebt verkeerde informatie gegeven. Die kans is aanwezig, simpelweg omdat niemand kan checken wat jij roept waar is, ondertussen jaag je wel de geinteresseerden op dit moment weg.
quote:
Dat is jouw interpretatie, meer niet.
Het staat simpelweg in de FAQ. Elise geeft aan dat jouw informatie niet te controleren is, en dus niet toegestaan. Dus het is niet alleen mijn interpretatie, ook de mods's d'r interpretatie.
quote:
Dat riep ik niet. Ik heb alleen gezegd dat het mij wat hoog lijkt gezien de prijs van een nieuw toestel.
Met andere woorden roep jij 'veeeels te duur', een term/kreet die ik uit de FAQ heb overgenomen. Jij roept met andere woorden dat wat ik aanbied veels te duur is. Jij riep het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
quote:
Dat concludeer je zelf. Ik kan het me wel voorstellen dat jij liever hebt dat mensen die prijs niet weten, zodat je er 30 euro voor kunt vangen in plaats van bijvoorbeeld 20.
Er vanuitgaande dat wat jij roept waar is. Ik kan dat niet controleren. En zo kan iedereen wel iets roepen in een V&A topic, en dat moet je denk ik niet willen, vandaar dat het ook in de FAQ staat.
quote:
Het is wel een Panasonic.
In de PM zei je van niet. Het gaat om een Phoenix. Ik heb er nog nooit van gehoord. Een dacia is eigenlijk ook een renault, maar toch kopen mensen liever een renault dan een dacia.
quote:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=878846

Hier kun je de handleiding downloaden van de 'Phoenix 300', aan de foto zie je al dat het hetzelfde toestel is onder de merknaam van KPN. Hetzelfde met bijvoorbeeld de Siemens producten die je onder de naam Chicago terug zult vinden.
Ik zie nu al verschillen in de specs. Oa bv dat mijn toestel geen voicemailmelder heeft. Al met al kan ik niet zien dat het hier om precies hetzelfde toestel gaat. Misschien is het wel een goedkoper type. Merk ken ik verder ook niet, dus zegt me ook niks.
quote:
Ik roep niets, ik plaatste een opmerking, m.i. geheel legitiem en zonder eigenbelang.
In mijn ogen niet legitiem zoals ik aangeef. Je bent niet geinteresseerd, je roept dat mijn product te duur is op basis van info die ik niet kan controleren. Niemand niet. Het toestel wat je aangeeft is niet hetzelfde merk en specs komen ook niet 100% overeen. Weet je wel niet hoeveel modellen Philips te koop heeft in de klasse van 40 tot 200 euro???
quote:
Je verdraait de waarheid, zie hierboven. De exacte tekst:

"Het heet trouwens de Phoenix, van Panasonicmakelij. Exact hetzelfde ding."
[..]

Het is wel degelijk te checken, ga maar eens naar de winkel.
[..]

Compleet kulargument.

Komt erop neer dat je zelf niet wist dat het toestel in de winkel maar 39,90 kost, dat het je mateloos irriteert dat ik dat stomtoevallig wel weet en dat ik dat post, overigens op een heel normale nette manier. Vervolgens ga je mij per PM verzoeken om de boel te verwijderen, ga je hier om hetzelfde vragen, verdraai je de waarheid en kom je almaar aan met het argument dat het jouw verkoop zal schaden.

Nogal wiedes.

Ook ga je lopen roepen dat het mij aan mijn reet zal roesten of het klopt, terwijl ik juist opmerkte dat het mij aan mijn reet zal roesten waar iemand die telefoon koopt, en of iemand 30 euro wel of niet te duur vindt gezien de nieuwprijs. Wederom verdraai je de boel.

En helemaal mooi om aan te komen met het argument dat het niet online te vinden is, terwijl ik het heb over een winkel die in het geheel niet online opereert.
Voor de rest vraag ik elisab vriendelijk de posts van heiden6 te verwijderen uit mijn topic. Zoals aangegeven is het een ander merk toestel, komen de specs niet 100% overeen wat kan betekenen dat het om een ander (goedkoper?) toestel gaat, bovendien is heiden6 niet geinteresseerd in het toestel.
pi_44303218
Sjees man, heiden6, voor iemand die het aan z'n reet kan roesten maak je je er wel heel erg druk om. Het is mooi weer buiten, ga daar wat mee doen, maar laat mij verder met rust, wil je?
pi_44303303
Om mijn argumentatie kracht bij te zetten, van philips kun je een draadloze telefoon met 2(!) handsets kopen voor 49 euro bij de mediamarkt. Maar dat ding heeft veel minder specs dan dat ding van mij. En dus goedkoper. Mijn toestel heeft destijds rond de 80 euro gekost. Voor 1 handset, omdat er meer specs opzitten en het ding kwalitatief erg goed is. Goed geluidskwaliteit etc.

Moet iedereen nu een alternatief in mijn topic plaatsen ongeacht de prijs van dat alternatief? Lijkt me toch niet hoop ik want dan kan ik wel inpakken.
pi_44303429
Thx, ElisaB.
pi_44303549
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je moet niet zo hoog van de toren op mn kop gaan zitten piesen fruitdruifje
Ik moet niets, trutje. Het is al de zoveelste keer dat ik je zoiets zie doen als dit, niet echt bevorderlijk voor het subforum volgens mij.
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:03 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ja, een heel goed argument, zoals je ook in de FAQ kunt lezen zijn 'veeels te duur' opmerkingen niet gewenst.
Vooral erg relevant omdat niemand dat gezegd heeft.
quote:
Het betekent dat iedereen vanalles kan gaan roepen over een product wat iemand aanbiedt zonder dat je dat kunt verifieren. Ik weet niet of het wel klopt wat jij roept. Ik weet niet in hoeverre jij weet wat mijn toestel is en wat het toestel is wat primafoon verkoopt. Misschien (en die kans is er) blijkt het achteraf TOCH om een ander toestel te gaan. En wat heb je dan? Mijn product is onverkoopbaar en jij hebt verkeerde informatie gegeven. Die kans is aanwezig, simpelweg omdat niemand kan checken wat jij roept waar is, ondertussen jaag je wel de geinteresseerden op dit moment weg.
Het kan wel gecheckt worden, ik weet alleen niet of mensen die moeite willen nemen. Goede kans dat mensen me niet geloven, trouwens, maar het is niet aan jouw of aan ElisaB om mij voor leugenaar uit te maken omdat wat ik zeg niet op de site terug te vinden is. Ik heb dat ding nota bene zelf op de kassa aangeslagen voor die prijs.
quote:
Het staat simpelweg in de FAQ. Elise geeft aan dat jouw informatie niet te controleren is, en dus niet
Zal mij boeien wat zij ervan vindt, ik vind haar sowieso een prutsmodje. Bovendien is het wel degelijk te controleren.
quote:
Met andere woorden roep jij 'veeeels te duur', een term/kreet die ik uit de FAQ heb overgenomen.
En die ik niet gebruikt heb.
quote:
Jij roept met andere woorden dat wat ik aanbied veels te duur is. Jij riep het niet letterlijk, maar het komt er wel op neer.
Ik ben blij dat je het met me eens bent dat de prijs wat hoog is, maar dat lijkt me toch echt iets tussen koper en verkoper.
quote:
Er vanuitgaande dat wat jij roept waar is. Ik kan dat niet controleren. En zo kan iedereen wel iets roepen in een V&A topic, en dat moet je denk ik niet willen, vandaar dat het ook in de FAQ staat.
Dat kan wel, zoals al gezegd.
quote:
In de PM zei je van niet. Het gaat om een Phoenix. Ik heb er nog nooit van gehoord. Een dacia is eigenlijk ook een renault, maar toch kopen mensen liever een renault dan een dacia.
Dat is wel een heel ander verhaal, in dit geval gaat het puur om een ander merkstickertje, iets wat geen enkele winkelmedewerker zal ontkennen.

Wat ik in de PM zei is trouwens al gepost, dus het is wel heel erg sneu omdat zelfs dan nog te gaan verdraaien.
quote:
Ik zie nu al verschillen in de specs. Oa bv dat mijn toestel geen voicemailmelder heeft. Al met al kan ik niet zien dat het hier om precies hetzelfde toestel gaat. Misschien is het wel een goedkoper type. Merk ken ik verder ook niet, dus zegt me ook niks.
Dat heb ik je al uitgelegd.
quote:
In mijn ogen niet legitiem zoals ik aangeef. Je bent niet geinteresseerd, je roept dat mijn product te duur is op basis van info die ik niet kan controleren. Niemand niet. Het toestel wat je aangeeft is niet hetzelfde merk en specs komen ook niet 100% overeen. Weet je wel niet hoeveel modellen Philips te koop heeft in de klasse van 40 tot 200 euro???
Natuurlijk weet ik dat, en je kunt er ook nog eens een andere merknaam op plakken en vervolgens roepen dat het een heel ander model is. Of ik interesse heb doet er toch niet zoveel toe, ik ben een neutale passant die toevallig wat nuttige info heeft.
quote:
Voor de rest vraag ik elisab vriendelijk de posts van heiden6 te verwijderen uit mijn topic. Zoals aangegeven is het een ander merk toestel,
Zoals al aangegeven is het exact hetzelfde toestel.
quote:
komen de specs niet 100% overeen wat kan betekenen dat het om een ander (goedkoper?) toestel gaat
Goedkoper omdat er een voicemailmelder op zit zeker, en bij jou niet?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44303592
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef vanhal het volgende:
Om mijn argumentatie kracht bij te zetten, van philips kun je een draadloze telefoon met 2(!) handsets kopen voor 49 euro bij de mediamarkt. Maar dat ding heeft veel minder specs dan dat ding van mij. En dus goedkoper. Mijn toestel heeft destijds rond de 80 euro gekost. Voor 1 handset, omdat er meer specs opzitten en het ding kwalitatief erg goed is. Goed geluidskwaliteit etc.

Moet iedereen nu een alternatief in mijn topic plaatsen ongeacht de prijs van dat alternatief? Lijkt me toch niet hoop ik want dan kan ik wel inpakken.
Belachelijk voorbeeld.

Stel dat jij een Philipstoestel van drie jaar oud aanbiedt voor 30 euro, wat in de winkel ligt voor 40 euro.

Mag ik dat dan niet posten omdat jij me niet gelooft, en omdat het nadelig is voor jouw verkoop?

Onzin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44303615
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:13 schreef heiden6 het volgende:
Je posts zijn weg, ik ga verder ook geen tijd en energie aan je besteden. Tering man, wat een lange post, ga die energie stoppen in een discussie die het waard is man.
  zondag 10 december 2006 @ 15:40:26 #43
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44304352
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:13 schreef heiden6 het volgende:
Ik moet niets, trutje. Het is al de zoveelste keer dat ik je zoiets zie doen als dit, niet echt bevorderlijk voor het subforum volgens mij.
Ik zou een klacht indienen als ik jou was

Ter info: je maakte het persoonlijk en neerbuigend, en daar hou ik niet van. Ben er nu dus ook klaar mee
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 10 december 2006 @ 15:46:08 #45
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44304523
En zo is het
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44305120
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:40 schreef ElisaB het volgende:

Ter info: je maakte het persoonlijk en neerbuigend, en daar hou ik niet van. Ben er nu dus ook klaar mee
Je bedoelt mijn reactie op deze post:
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je moet niet zo hoog van de toren op mn kop gaan zitten piesen fruitdruifje
Droge muts.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_44305702
Als het kan.. [TK] PSP LocoRoco Pack (Wit) + 1 Gig Mem + Extra game etc. Even de tekst uit mn update in de OP zetten en misschien titel aanpassen?
  zondag 10 december 2006 @ 16:29:56 #48
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44305798
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:26 schreef Gojira het volgende:
Als het kan.. [TK] PSP LocoRoco Pack (Wit) + 1 Gig Mem + Extra game etc. Even de tekst uit mn update in de OP zetten en misschien titel aanpassen?
Wat moet de titel worden?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 10 december 2006 @ 16:32:22 #49
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44305866
Kan je niet beter een nieuwe openen eigenlijk?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44305929
Nieuwe vond ik wat overdreven.. Titel PSP Wit + 1 GB + 1 Game
  zondag 10 december 2006 @ 16:38:13 #52
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44306035
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:34 schreef Gojira het volgende:
Nieuwe vond ik wat overdreven.. Titel PSP Wit + 1 GB + 1 Game
Ook prima. Ik heb je topic een beetje opgeschoond.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44306158
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ook prima. Ik heb je topic een beetje opgeschoond.
  zondag 10 december 2006 @ 16:55:06 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44306549
Hoi ElisaB, ff een vraagje: waarom heb je in het Happy Tree Friends topic in V&A posts aangepast? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 10 december 2006 @ 17:13:02 #55
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44307161
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Hoi ElisaB, ff een vraagje: waarom heb je in het Happy Tree Friends topic in V&A posts aangepast? .
Omdat de rest een reactie was op een stuk dat ik heb verwijderd

(zie de eerste post)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44307928
Hoi Elisa,

Ik had deze geplaatst [TK] Compaq D510 SFF Desktop
Maar je hebt hem gesloten. De officeversie die erop staat is een trial, het is niet illegaal om dit zo te verkopen (de meeste grote merken doen dit vaak ook). Als iemand een licentie koopt kan hij deze versie gewoon activeren. Indien het echt een probleem is haal ik de software er wel vanaf. Mag hij weer open?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zondag 10 december 2006 @ 20:07:37 #57
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44311249
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:38 schreef dahei het volgende:
Hoi Elisa,

Ik had deze geplaatst [TK] Compaq D510 SFF Desktop
Maar je hebt hem gesloten. De officeversie die erop staat is een trial, het is niet illegaal om dit zo te verkopen (de meeste grote merken doen dit vaak ook). Als iemand een licentie koopt kan hij deze versie gewoon activeren. Indien het echt een probleem is haal ik de software er wel vanaf. Mag hij weer open?
Yeps
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44313344
quote:
Op zondag 10 december 2006 16:55 schreef Viking84 het volgende:
Hoi ElisaB, ff een vraagje: waarom heb je in het Happy Tree Friends topic in V&A posts aangepast? .
Omdat het niet jouw topic is maar de mijne.
pi_44313947
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 10 december 2006 @ 23:03:21 #60
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_44315383
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] P2000 brandweerpieper

Is dit legaal?
Jazeker,

In de Nederlandse wet, en het Europese verdrag van Rome in artikel 8 staat dat met vrij is om alles wat zich in de ether bevind vrij te ontvangen.

In de Nederlandse wet hebben ze daaraan toegevoegd dat de ontvangen informatie niet doorgegeven mag worden, en dat er geen speciale handelingen verricht mogen worden om de informatie te ontvangen.

De aangeboden pager kan je gewoon bij elke goede communicatiespeciaalzaak kopen (www.radio-abe.nl www.pagershop.nl www.p2000shop.nl www.technopager.nl www.dolstra.nl www.vandijkenelektronica.nl en zo kan ik nog wel even doorgaan), batterij erin en de meldingen komen op het schermpje. Ik kan dat geen speciale handeling noemen.

Daarbij komende dat het voor P2000 gebruikte FLEX protocol van Motorola gewoon vrij te gebruiken is, mits er niet aan het protocol wordt gesleuteld of afgeweken. De broncode is gewoon te koop. Er is geen sprake van codering, dus ook niet van een codering kraken.

[ Bericht 9% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 10-12-2006 23:08:34 ]
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 14 december 2006 @ 13:28:29 #61
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44423412
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 14 december 2006 @ 14:34:52 #62
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44425530
done....

Ownee, ik hoefde niks te doen
So we just called him Fred
pi_44435297
[TK] Battlefield 2 voor PC Slotje, jullie hebben flink opgeruimd zo te zien
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:54:13 #64
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44435400
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Battlefield 2 voor PC Slotje, jullie hebben flink opgeruimd zo te zien
Even wachten tot alles is volledig afgehalndeld of dat Snever het aanvraagt .
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 14 december 2006 @ 20:32:17 #65
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_44436776
[TK] HP all-in-one printer met bijna volle cartridges

Nutteloze kick? Goeiendag zeg, ik heb met de TS afgesproken dat hij iets laat weten.

Kan hij het topic niet gewoon ff vergeten zijn of over het hoofd gezien hebben?
  donderdag 14 december 2006 @ 20:40:27 #66
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44437062
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:32 schreef TommyGun het volgende:
[TK] HP all-in-one printer met bijna volle cartridges

Nutteloze kick? Goeiendag zeg, ik heb met de TS afgesproken dat hij iets laat weten.

Kan hij het topic niet gewoon ff vergeten zijn of over het hoofd gezien hebben?
Ik denk dat buzzer het anders bedoeld heeft. TS laat echt niks meer van zich weten en dat weet jij ook wel .
Inmiddels is de printer heus wel verkocht. Hij kreeg er 55 voor en jij zegt maximaal 50 te willen betalen. Ga er gewoon vanuit dat ie verkocht is. Er zijn een hoop verkopers die gewoon niet meer terugkomen op hun topic .
Friends don't let friends remain beardless...
  donderdag 14 december 2006 @ 20:41:17 #67
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_44437098
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik denk dat buzzer het anders bedoeld heeft. TS laat echt niks meer van zich weten en dat weet jij ook wel .
Inmiddels is de printer heus wel verkocht. Hij kreeg er 55 voor en jij zegt maximaal 50 te willen betalen. Ga er gewoon vanuit dat ie verkocht is. Er zijn een hoop verkopers die gewoon niet meer terugkomen op hun topic .
Heb hem toen nog gesproken en was niet zeker of die koop door ging. Maar whatever...
pi_44437135
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Heb hem toen nog gesproken en was niet zeker of die koop door ging. Maar whatever...
Daar zijn de ervaringen nog voor
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 14 december 2006 @ 20:51:47 #69
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44437506
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:41 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Heb hem toen nog gesproken en was niet zeker of die koop door ging. Maar whatever...
ik ben het met je eens dat het niet netjs is van TS om het zo te laten. Een reaktie was wel netjes geweest, maar ik verwacht niet dat de TS nog antwoord geeft na een maand. Dus vandaar mijn reaktie. Ik had het even anders moeten formuleren merk ik nu. Het is ook even wennen voor me
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 14 december 2006 @ 21:14:56 #70
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_44438280
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:51 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat het niet netjs is van TS om het zo te laten. Een reaktie was wel netjes geweest, maar ik verwacht niet dat de TS nog antwoord geeft na een maand. Dus vandaar mijn reaktie. Ik had het even anders moeten formuleren merk ik nu. Het is ook even wennen voor me
Okay geen probleem. Sorry dat ik ook wat bot was
pi_44439356
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef Dizer het volgende:

[..]

Even wachten tot alles is volledig afgehalndeld of dat Snever het aanvraagt .
Bij deze de aanvraag
  donderdag 14 december 2006 @ 21:50:08 #72
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44439508
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:14 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Okay geen probleem. Sorry dat ik ook wat bot was
geen probleem hoor

en Snever: done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:30:29 #74
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44467418
quote:
done, en lees de sluitpost even als je wil
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44484464
[TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuck

Kan dicht , heb al een nieuw topic geopend met eigen foto.

Bedankt
  zaterdag 16 december 2006 @ 17:23:26 #77
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44485709
Done en done .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_44496735
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:18 schreef FredvZ het volgende:


Verder zal het bieden over de winkelwaarde direct leiden tot het sluiten van het topic. Om handel te voorkomen en om jou als user te beschermen tegen je eigen koopdrift.
Waar staat dat in de Policy?

Er staat alleen iets over toegangskaarten.
  zondag 17 december 2006 @ 00:50:47 #79
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44497151
Dit staat niet in die zin in de policy. Het drijven van handel doen we sowieso niet.
Het tweede punt is eigenlijk een voortbeduursel op het eerste punt. Omdat mensen dat ding persé nu moeten hebben (vraag me niet waarom, want over 3 maanden is-ie nog net zo leuk en kan je hem gewoon kopen) nogal geneigd zijn om snel meer te bieden dan die ander. Om een kettingreactie te voorkomen (dwz. massaal aangeboden Wii's ver boven de verkoopprijs) sluit het topic als het bedrag boven de winkelwaarde uitkomt.
So we just called him Fred
  zondag 17 december 2006 @ 02:23:46 #80
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44498733
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:25 schreef schvvmert het volgende:
Waar staat dat in de Policy?

Er staat alleen iets over toegangskaarten.
Het is nog makkelijker: gekocht met het doel door te verkopen >> handel >> slotje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44498826
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het is nog makkelijker: gekocht met het doel door te verkopen >> handel >> slotje
Gewonnen met prijsvraag. ==> ..........
  zondag 17 december 2006 @ 02:48:02 #82
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44499026
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:31 schreef schvvmert het volgende:
Gewonnen met prijsvraag. ==> ..........
Je hebt gelijk...

Gewonnen met het doel door te verkopen >> handel >> slotje

Bekt toch een stuk minder lekker
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44499221
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...

Gewonnen met het doel door te verkopen >> handel >> slotje

Bekt toch een stuk minder lekker
Creatieve oplossing.
pi_44509644
[TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuk

En verkocht .. Slotje.

Danku
  zondag 17 december 2006 @ 17:17:58 #85
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44512046
quote:
Op zondag 17 december 2006 15:55 schreef JoMo0 het volgende:
[TK] Nintendo Wii Play + Remote + Nunchuk

En verkocht .. Slotje.

Danku
done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44512082
quote:
Op zondag 17 december 2006 02:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hebt gelijk...

Gewonnen met het doel door te verkopen >> handel >> slotje

Bekt toch een stuk minder lekker
Dat kan jij helemaal niet bepalen vanachter de pc. Dat betekend dat je moet aantonen dat je iets hebt gekocht (dus niet hebt gewonnen of hebt gekregen) en daarbij de bijzondere ongeschreven regel dat je iets niet boven de verkoopprijs mag verkopen.
Ik koop een TV voor 1000 euro en bied deze vervolgens voor 800 euro aan. Dan komt er iemand die een link van een webwinkel heeft waar dezelfde tv voor 750 wordt aangeboden. (zo'n link zou dan tegen de [policy van V&A zijn) maar vervolgens zou het topic dan op slot gaan, omdat ik iets aanbied boven de winkelprijs.
  zondag 17 december 2006 @ 17:21:58 #87
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44512152
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:19 schreef Dirkh het volgende:
Dat kan jij helemaal niet bepalen vanachter de pc. Dat betekend dat je moet aantonen dat je iets hebt gekocht (dus niet hebt gewonnen of hebt gekregen) en daarbij de bijzondere ongeschreven regel dat je iets niet boven de verkoopprijs mag verkopen.
Ik koop een TV voor 1000 euro en bied deze vervolgens voor 800 euro aan. Dan komt er iemand die een link van een webwinkel heeft waar dezelfde tv voor 750 wordt aangeboden. (zo'n link zou dan tegen de [policy van V&A zijn) maar vervolgens zou het topic dan op slot gaan, omdat ik iets aanbied boven de winkelprijs.
Nergens staat dat er niet boven de winkelprijs mag worden aangeboden. En het is terecht dat dat nergens staat, want het is niet een van de regels op V&A.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44512201
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nergens staat dat er niet boven de winkelprijs mag worden aangeboden. En het is terecht dat dat nergens staat, want het is niet een van de regels op V&A.
Eh.. wel hoor.
quote:
Op zondag 17 december 2006 00:18 schreef FredvZ het volgende:
Verder zal het bieden over de winkelwaarde direct leiden tot het sluiten van het topic. Om handel te voorkomen en om jou als user te beschermen tegen je eigen koopdrift.
  zondag 17 december 2006 @ 17:27:13 #89
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44512308
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:23 schreef Dirkh het volgende:
Eh.. wel hoor.
Eh... nee hoor

Dat is een post van Fredvz, maar dat zijn niet de FAQ

Voor het hier helemaal uit de hand loopt... ik zoek even (geef me gerust een beetje tijd, want dat wordt heul veel FB-topic doorspitten) het feedbacktopic op waarin dit helemaal uitgelegd staat...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44512370
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Eh... nee hoor

Dat is een post van Fredvz, maar dat zijn niet de FAQ
Modje van V&A die dit stellig in een V&A topic meldt.
quote:
Voor het hier helemaal uit de hand loopt... ik zoek even (geef me gerust een beetje tijd, want dat wordt heul veel FB-topic doorspitten) het feedbacktopic op waarin dit helemaal uitgelegd staat...
Neem alle tijd. In de FAQ staat het iig niet. Behalve voor kaartjes, wat overigens een heel ander verhaal is.
  zondag 17 december 2006 @ 17:32:23 #91
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44512473
quote:
Op zondag 17 december 2006 17:29 schreef Dirkh het volgende:
Modje van V&A die dit stellig in een V&A topic meldt.
Yeps, I know. Maar toch is het niet waar (mening van een ander modje, even stellig gepost). Help we hebben een meningsverschil
quote:
Neem alle tijd. In de FAQ staat het iig niet. Behalve voor kaartjes, wat overigens een heel ander verhaal is.
Klopt

Ik ben al aan het zoeken, maar heb 'm nog niet...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 18:02:30 #92
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44513378
Gevonden: V&A feedback topic

Inclusief een crosspost uit V&A-FC
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44513696
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Gevonden: V&A feedback topic

Inclusief een crosspost uit V&A-FC
quote:
En dan bijvoorbeeld de Xdoos. De gewone huidige winkelprijs is een wassen neus, want die dingen zijn gewoon niet te krijgen. Maar een ding is zeker: ze komen er wel gewoon weer aan en gaan dan gewoon 299 kosten. Users die ze nu voor meer aanbieden, doen in mijn ogen wél aan handel. User maakt gebruik van de bof die hij had om er een te bemachtigen in combinatie met de tijdelijke schaarste in de hoop hier een slaatje uit te slaan. Daar is op zich niets mis mee (als ik het kon deed ik het ook), alleen in V&A niet toegestaan.
Okay, dit staat inderdaad in een FB post.
Ik ben het absoluut niet met je eens, want dat had de verkoper in deze nooit kunnen weten en het maakt ook geen deel uit van de policy. Het is dus een regel die je zelf hebt gesteld.

De betreffende user maakt geen misbruik van de situatie en drijft ook geen handel. Hij biedt het aan voor 200 euro, onder de verkoopprijs dus. Dat users hoger bieden is niet in handen van de aanbieder.
Wat zou hij moeten doen? De hoogtste bieder vragen of hij wat lager wil bieden?
Hij drijft geen handel, dat had hij gedaan als hij 300 euro vroeg.
Dan heb je de werking van vraag en aanbod. De koper geeft meer dan de vraagprijs. Kan je daarom de verkoper aanspreken op het voeren van handel?
  zondag 17 december 2006 @ 18:26:54 #94
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44514042
quote:
Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dit staat inderdaad in een FB post.
Ik ben het absoluut niet met je eens, want dat had de verkoper in deze nooit kunnen weten en het maakt ook geen deel uit van de policy. Het is dus een regel die je zelf hebt gesteld.
Ik heb niets zelf gesteld hoor De policy zegt dat handel niet is toegestaan. Of eigenlijk: handel op FOK! is prima, maar dan moet je betaald adverteren.
quote:
De betreffende user maakt geen misbruik van de situatie en drijft ook geen handel. Hij biedt het aan voor 200 euro, onder de verkoopprijs dus. Dat users hoger bieden is niet in handen van de aanbieder.
Wat zou hij moeten doen? De hoogtste bieder vragen of hij wat lager wil bieden?
Hij drijft geen handel, dat had hij gedaan als hij 300 euro vroeg.
Dan heb je de werking van vraag en aanbod. De koper geeft meer dan de vraagprijs. Kan je daarom de verkoper aanspreken op het voeren van handel?
Wil je wat ik heb gezegd aub even los zien van wat Fredvz hierboven over dit betreffende topic heeft gezegd?

Zo je ook in het topic achter de schermen kunt lezen, heb ik het antwoord ook niet. De bedoeling van de policy is helder: handel mag, maar dan met een betaald ad. Wat precies 'handel' is, is een vaag begrip. Net als een doodsverwensing een vaag begrip is. Ik doe mijn best de policy zo goed als mogelijk te handhaven, maar weet donders goed dat ik er met regeltjes alleen niet ben. Ik ben altijd blijven volhouden dat winst maken op zich niet verboden is in V&A. Evenals dat ik ben blijven volhouden dat aanbieden boven de winkelprijs niet in principe verboden is.

Iedereen weet dat we hier (ten aanzien van de regels) in de problemen komen wanneer er nieuwe consoles uitkomen. En wie het weet, die mag het zeggen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 20:26:04 #95
19194 Oversight
◢◤
pi_44517820
Lieve Lisa, kunnen we het eens over "diensten" hebben?

Realiseer je je wel dat je op deze manier: op gruwelijke wijze (mede)verantwoordelijk bent, bijdraagt tot de vereenzaming van miljoenen eenzame zielige bejaarden, of dat asociale consumtiemaatschapijgedrag op z'n minst helpt in stand te houden?

Waarom mag er niet om diensten worden gevraagd?

En maak er een heule goede reden van.

Want ik vind dat ik het toch wil, omdat verschillende redenen,maar daar kom ik nog op in de FB-reeks.
◢◤
pi_44519081
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:26 schreef Oversight het volgende:
Lieve Lisa, kunnen we het eens over "diensten" hebben?
Die is heul geen V&A Mod meer.
  zondag 17 december 2006 @ 22:19:17 #97
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44522286
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:57 schreef schvvmert het volgende:
Die is heul geen V&A Mod meer.
Jewel heur
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44522393
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:19 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jewel heur
Buzzer vervangt ElisaB op V&A Dan begrijp ik 't niet meer?
  zondag 17 december 2006 @ 22:22:44 #99
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44522417
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:26 schreef Oversight het volgende:
Lieve Lisa, kunnen we het eens over "diensten" hebben?

Realiseer je je wel dat je op deze manier: op gruwelijke wijze (mede)verantwoordelijk bent, bijdraagt tot de vereenzaming van miljoenen eenzame zielige bejaarden, of dat asociale consumtiemaatschapijgedrag op z'n minst helpt in stand te houden?

Waarom mag er niet om diensten worden gevraagd?

En maak er een heule goede reden van.

Want ik vind dat ik het toch wil, omdat verschillende redenen,maar daar kom ik nog op in de FB-reeks.
Lieve OS

Ik weet het en het is bruut....

De beste reden: Danny wil het niet hebben. Als je iemand zoekt om iets voor je te doen, dan moet je naar een uitzendbureau / winkel gaan en iemand huren. Als je iemand zoekt om voor je te werken, moet je een oproep doen bij de vacaturebank. Of zoiets. Nou ja, dat dus

Het is vandaag nationale-test-de-kennis-van-de-V&Amods-mbt-de-V&Afaq-dag

Deze is simpel: Danny wil het onder geen voorwaarde hebben. Niet betaald en niet vrijwillig. Niet aanbieden, niet vragen

How is that voor een verdomd goede reden
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 22:24:06 #100
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44522466
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:22 schreef schvvmert het volgende:
Buzzer vervangt ElisaB op V&A Dan begrijp ik 't niet meer?
Ow, je hebt gelijk

Ik wist dat het eraan zat te komen, ik had me alleen nog niet gerealisserd dat het al zover was

* weer in hoekje kruipt...
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 22:24:37 #101
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44522481
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:22 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Buzzer vervangt ElisaB op V&A Dan begrijp ik 't niet meer?
ja dat wel, maar we hebben gelukkig nog een overbruggingsperiode, wasarin ik de expertise van ElisaB nog keihard nodig heb
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 17 december 2006 @ 22:24:59 #102
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44522494
Ik sta ook al niet meer in de index



Lekker ding ben ik toch
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 22:25:24 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44522502
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef buzzer het volgende:
ja dat wel, maar we hebben gelukkig nog een overbruggingsperiode, wasarin ik de expertise van ElisaB nog keihard nodig heb
Owwww, zie je wel

Opgelost; slotje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44522950
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

ja dat wel, maar we hebben gelukkig nog een overbruggingsperiode, wasarin ik de expertise van ElisaB nog keihard nodig heb
Dat kan nog wel ff duren dan.
  zondag 17 december 2006 @ 23:03:28 #105
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44523816
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Dat kan nog wel ff duren dan.
valt wel mee hoor, maar dit is gewoon heel anders dan GC.
ik leer snel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44524051
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef ElisaB het volgende:
Lekker ding ben ik toch
Come to daddy!
  zondag 17 december 2006 @ 23:14:07 #107
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44524213
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:09 schreef Dirkh het volgende:
Come to daddy!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 17 december 2006 @ 23:32:16 #108
20849 Fred
Beroepschagrijn
  maandag 18 december 2006 @ 07:29:46 #109
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_44528665
Deze kan dicht

Danku.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 18 december 2006 @ 07:40:33 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44528719
Done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 18 december 2006 @ 11:00:20 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_44531251
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:22 schreef ElisaB het volgende:

How is that voor een verdomd goede reden
Als dat alles is, geen probleem.

Ik hoef mijn dienstenverzoek-topics dus alleen maar half zo goed te verbergen al tot nog toe gebeurde?

Hij heeft dat toch niet door..., zit hele dagen te sjorren voor KPD...

Mocht je hem tegenkomen kun je hem melden dat ik het wil, en dus ook gewoon doe.

Wat denkt ie, dat Fok! van hem is?

Guess again dude..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen voorwaarden meer kunt stellen aan de "producten" die je te koop zet, kan V&A wel dicht...

Heeft een oplossing in gedachten, waarbij iedereen weet dat het om diensten gaat, zonder dat het er staat....

En wat er niet staat, staat er niet!
◢◤
  maandag 18 december 2006 @ 11:06:02 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44531357
Heb je die weddenschap gewonnen? Dus je blijft op deze manier posten?
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 18 december 2006 @ 11:56:32 #113
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44532629
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:00 schreef Oversight het volgende:
Heeft een oplossing in gedachten, waarbij iedereen weet dat het om diensten gaat, zonder dat het er staat....

En wat er niet staat, staat er niet!
Ik had zo'n oplossing ook bedacht (dacht ik), maar hij wilde er niets van weten (geloof ik) dus hou ik het er maar op dat het niet mag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 18 december 2006 @ 19:33:28 #114
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_44547738
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 18 december 2006 @ 19:37:27 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44547889
quote:
Okidoke .
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 18 december 2006 @ 22:48:01 #117
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44555382
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 18 december 2006 @ 22:48:39 #118
19194 Oversight
◢◤
pi_44555412
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:06 schreef Dizer het volgende:
Heb je die weddenschap gewonnen? Dus je blijft op deze manier posten?
Had je die crew maar bij elkaar moeten trekken....

Gemiste kans
◢◤
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:23:34 #119
140262 Rixie
28 juli 2006 was onze dag!
pi_44568842
[TK] cd singles heel veel!

Deze kan dicht de singles die er nog zijn worden vanavond opgehaald
Als lelijk zijn pijn deed, zou jij de hele dag huilen!
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:28:39 #120
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44568950
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:23 schreef Rixie het volgende:
[TK] cd singles heel veel!

Deze kan dicht de singles die er nog zijn worden vanavond opgehaald
done :0
vergeet de sluitpost, op deze manier kan het ook
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44575110
[TK] Veel boeken, voor elk wat wils! (Kerstcadeaus!)

Mag hier het woord 'Sint' uit, voor ik het topic nog eens kick?

dank!

[ Bericht 3% gewijzigd door linda856763 op 19-12-2006 18:15:07 ]
Eva
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:07:36 #122
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44575286
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:01 schreef linda856763 het volgende:
[TK] Veel boeken, voor elk wat wils! (Kerstcadeaus!)

Mag hier het woord 'Sint' uit, voor ik het topic nog een kick?

dank!
done
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44604221
[GEZ] Wii sportspack

Het wordt niks. Mag dicht
  woensdag 20 december 2006 @ 18:09:45 #124
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44604629
done
So we just called him Fred
pi_44606205
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:09 schreef FredvZ het volgende:
done
Aparte Slogan
pi_44606701
[GEZ]Kooi voor rat
Die kan op slot, onderling gemailed met mel723
† The 3 Kings †
  woensdag 20 december 2006 @ 20:50:52 #127
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44608820
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef TheSorrow het volgende:
[GEZ]Kooi voor rat
Die kan op slot, onderling gemailed met mel723
gedaan
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 20 december 2006 @ 23:15:32 #128
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44614069
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:27 schreef Snever het volgende:
Aparte Slogan
Verzin eens een betere dan
So we just called him Fred
  donderdag 21 december 2006 @ 00:30:47 #130
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44616308
ok
So we just called him Fred
pi_44617063
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Verzin eens een betere dan
Fixed.
pi_44624041
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Verzin eens een betere dan
Slotje
  donderdag 21 december 2006 @ 12:28:45 #133
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44624401
Das toch niet origineel?
So we just called him Fred
pi_44628852
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:28 schreef FredvZ het volgende:
Das toch niet origineel?
maar wel vertrouwd

Als je onzin wil spreken moet je in ONZ zijn
  donderdag 21 december 2006 @ 17:42:23 #135
42486 redted
Pinball-Wizard
pi_44633552
[TK] APC Masterswitch

kan dicht, is verkocht
pi_44634380
[TR] DoAx 2

Deze mag ook dicht
  donderdag 21 december 2006 @ 19:04:39 #137
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_44635506
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 21 december 2006 @ 19:31:41 #138
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44636282
done, done & done
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44683018
[TK] Logitech Z-560 (4.1-set)

Ik vind dat die gast niet mijn topic moet verneuken met onzin
pi_44690211
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:29:53 #143
22273 Dizer
Save the beard!
pi_44695361
Done, done, done en done .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_44711074
kan een modje het volgende topic dicht gooien: [GEZ] Nintendo 64+spellen
ik ga een nieuw topic openen omdat ik enkel games nodig heb en wat accesoires.
pi_44718903
Beetje laat...maar waar blijf mn fok voor fok tagje ??
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 24 december 2006 @ 22:51:57 #146
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44720604
@frenzy2003: done

@Chinless: Inmiddels ook gedaan door de FA's
So we just called him Fred
  maandag 25 december 2006 @ 22:54:05 #148
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44740424
tags zitten erbij
So we just called him Fred
pi_44740479
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:54 schreef FredvZ het volgende:
tags zitten erbij
thanks
  woensdag 27 december 2006 @ 01:00:56 #150
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_44759387
tvp
  woensdag 27 december 2006 @ 01:32:40 #151
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_44760060
Is het tegenwoordig een sport in V&A om topics te vern**ken en aangeboden producten af te kraken?

Mijn eerste topic heb ik op slot laten gooien omdat het compleet verprutst was, en in het nieuw geopende topic begint het weer van voor af aan... [TK] Gamesetje van Steelpad (muis, mat en skates)



Soms denk ik bij me eigen, waarom reageren mensen niet alleen als ze echt interesse hebben, dus onzinbiedingen mogen voor mij part ook wegblijven.

Ook wordt vaak vergeten dat iets opsturen geld kost, namelijk 6,20 euro, dat de verkoper langs supermarkten moet fietsen om een passende doos te vinden, en moeite moet doen om alles veilig en netjes in te pakken om vervolgens een half uur in de rij te gaan staan in het postkantoor...

Wat een hoop gierigaards die voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten.

Overigens moet ik ook vertellen dat ik goede ervaringen heb in V&A, om dit bericht ook een positieve lading te geven.

Ik verkoop zowat al mijn overbodig geworden spullen (veelal gadgets en electronica) via Fok!
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 27 december 2006 @ 12:15:10 #153
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44765408
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Slotje? [TK/TR] DVD van Coyote Ugly
done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 27 december 2006 @ 12:19:02 #154
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44765475
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is het tegenwoordig een sport in V&A om topics te vern**ken en aangeboden producten af te kraken?

Mijn eerste topic heb ik op slot laten gooien omdat het compleet verprutst was, en in het nieuw geopende topic begint het weer van voor af aan... [TK] Gamesetje van Steelpad (muis, mat en skates)



Soms denk ik bij me eigen, waarom reageren mensen niet alleen als ze echt interesse hebben, dus onzinbiedingen mogen voor mij part ook wegblijven.

Ook wordt vaak vergeten dat iets opsturen geld kost, namelijk 6,20 euro, dat de verkoper langs supermarkten moet fietsen om een passende doos te vinden, en moeite moet doen om alles veilig en netjes in te pakken om vervolgens een half uur in de rij te gaan staan in het postkantoor...

Wat een hoop gierigaards die voor een dubbeltje op de eerst rang willen zitten.

Overigens moet ik ook vertellen dat ik goede ervaringen heb in V&A, om dit bericht ook een positieve lading te geven.

Ik verkoop zowat al mijn overbodig geworden spullen (veelal gadgets en electronica) via Fok!
hier ben ik het volledig mee eens. Als ik dergelijke zaken tegenkom edit ik het weg.
Overigens is het ook handig als dergelijke dingen in een TopicReport gemeld worden. Ik lees dagelijkes heel veel topics, en we zien ook niet alles. Dus wordt een topic vernaggeld, klik dan even op de TR knop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 27 december 2006 @ 20:10:33 #155
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_44773205
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  woensdag 27 december 2006 @ 20:12:14 #156
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44773281
done
So we just called him Fred
pi_44789675
Hoi, kan een mod misschien bij mijn electronica topic kunnen vermelden dat de volgende producten verkocht zijn, want ik kan mijn post niet meer wijzigen

- N64
- Bluetooth headset
- Opladers
- Sportspack
- Dockingstation


En er dan misschien ook nog een leuke titel van maken , aangezien wat nu in de topic titel staat er niet meer is

Electronica topic: [TK]electronica opruiming, iPod acc, N64 voor ieder wat wils

Bluetooth headset topic: [TK]Motorola H500 Bluetooth Headset (ook voor andere merken)

Dockingstation topic: [TK] iPod docking station voor 3+4Gen iPod!
  donderdag 28 december 2006 @ 22:01:04 #158
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44807946
Done, voor zover ik het kon volgen.
So we just called him Fred
pi_44817586
[TK] Nokia BH-200 Bluetooth headset mag dicht, is verkocht (aan mij)
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:52:23 #160
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44820676
Done
So we just called him Fred
pi_44821863
Mag 'kerstcadeaus' weg uit de topictitel?
[TK] Veel boeken, voor elk wat wils! (Kerstcadeaus!)
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:21:53 #162
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44823180
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:36 schreef linda856763 het volgende:
Mag 'kerstcadeaus' weg uit de topictitel?
[TK] Veel boeken, voor elk wat wils!
done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:02:06 #163
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_44828556
Ik zou het erg op prijs stellen als iemand de reactie / post van "opa" wil verwijderen uit onderstaand topic...
[TK] 120 DVD's, diverse genres
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:28:59 #164
104367 Thrackan
new and improved
pi_44831416
Topic [TK/TR] PSP, spellen, accesoires mag dicht, spulletjes zijn verkocht
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:12:37 #166
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44844683
Done, done & done
So we just called him Fred
  zaterdag 30 december 2006 @ 03:37:41 #167
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_44848791
Mijn topic dicht?
Waarom?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 30 december 2006 @ 08:39:12 #168
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44849846
Hmmm... iets te overactief geweest vannacht Hij is weer open.
So we just called him Fred
  Forum Admin zaterdag 30 december 2006 @ 13:07:15 #169
58651 crew  murp
murp
pi_44853788
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:04 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Ik heb nog niets gehoord over die Formule 1 kaartjes. Maar ik heb gisteren wel een 'offer I can't refuse' gehad van iemand. Mijn excuses voor de Fokkers die geinteresseerd waren..

Topic mag op slot.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:44:45 #170
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44854957
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:07 schreef murp het volgende:

[..]
tnx
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Forum Admin zaterdag 30 december 2006 @ 14:18:55 #171
58651 crew  murp
murp
pi_44856004
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:44 schreef buzzer het volgende:

[..]

tnx
graag gedaan
pi_44878302
Vind dit topic behoorlijk uit de hand lopen, kan een mod er even naar kijken?
Vind het gewoon lullig voor de TS.
[TK] Ivoorwitte trouwjurk
  zondag 31 december 2006 @ 01:31:44 #173
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44879102
done
So we just called him Fred
pi_44882457
Kan een modje deze op slot gooien. Het verhaal gaat straks alle kanten op behalve waar het werkelijk omdraait. Alvast bedankt. [TK] Asus A8N SLI Deluxe
  zondag 31 december 2006 @ 10:24:18 #175
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44883032
quote:
Op zondag 31 december 2006 08:28 schreef bbbb het volgende:
Kan een modje deze op slot gooien. Het verhaal gaat straks alle kanten op behalve waar het werkelijk omdraait. Alvast bedankt. [TK] Asus A8N SLI Deluxe
kijk nog maar eens in je topic
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44883242
Bedankt, hopen dat het nu wel goed gaat.
pi_44893020
Mag deze op slot?
[GEZ] stalen melkbus

Wordt em niet meer dit jaar denk ik.
  zondag 31 december 2006 @ 16:35:08 #178
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44894617
quote:
Op zondag 31 december 2006 15:46 schreef vannelle het volgende:
Mag deze op slot?
[GEZ] stalen melkbus

Wordt em niet meer dit jaar denk ik.
Done
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 1 januari 2007 @ 12:12:56 #179
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_44911016
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 1 januari 2007 @ 12:37:12 #180
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44911391
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:12 schreef Ireth het volgende:
[GRATIS] Kaartjes Dierentuin Amersfoort
Hij mag dicht!
ik ha hem al gezien
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 1 januari 2007 @ 12:38:14 #181
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_44911413
-al nieuw topic aangemaakt-

[ Bericht 88% gewijzigd door Ireth op 01-01-2007 12:50:48 (verzoek om openstelling verwijderd) ]
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_44924655
[TK] opruiming! Nintendo DS, Sony PSP, games, WIFI Route

Hier is mijn topic gesloten vanwege een 'omgeboude' PSP (wat niet zo is, er staat alleen andere firmware op ) Ik heb het iets aanpast. Hopelijk is het zo beter..
Now Im Nothing
  maandag 1 januari 2007 @ 22:30:30 #183
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_44927374
Uit de FAQ:
quote:
Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef Adelante het volgende:
  • Verkoop van omgebouwde/aangepaste gameconsoles (PS2, NGC, Xbox, PSP) is verboden
  • Het downgraden naar een lagere firmwareversie valt onder "aanpassen".
    (Het downgraden gebeurd alleen maar om net zoals bij het ombouwen gekopieerde meuk te kunnen gebruiken)
    Je mag je PSP verkopen, maar dan alleen met de originele firmware.
    So we just called him Fred
    pi_44930612
    quote:
    Op maandag 1 januari 2007 22:30 schreef FredvZ het volgende:
    Uit de FAQ:
    [..]

    Het downgraden naar een lagere firmwareversie valt onder "aanpassen".
    (Het downgraden gebeurd alleen maar om net zoals bij het ombouwen gekopieerde meuk te kunnen gebruiken)
    Je mag je PSP verkopen, maar dan alleen met de originele firmware.
    Dat is totale onzin. Het spelen van backups is maar 1 van de heeel erg vele functies van aangepaste firmware
    Maargoed, wat jij wilt. De psp heeft nogsteeds de originele firmware 1.5 en die speelt alles perfect af !
    Zo, niks illegaals aan toch? mag hij nu weer open?
    Now Im Nothing
      dinsdag 2 januari 2007 @ 00:19:59 #185
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_44931494
    Downgraden van een PSP staat gelijk aan het ombouwen van een PS2 met een chip. Zij het dan dat je niet iets hardware matig aanpast, maar de software aanpast. Aangezien je door het downgraden de mogelijkheid hebt om gekopieerde games en films af te spelen.
    Dit kan zelfs opgevat worden als het kraken van een kopieerbeveiliging, wat volgens de Nederlands wet wel degelijk strafbaar is.
    Bovendien staat in de EULA van de PSP dat je je PSP alleen mag upgraden naar een hogere versie en niet mag downgraden.

    Je topic gaat nú dus niet open. Pas als je PSP óf uit het topic haalt óf terugzet naar de firmwareversie die erop stond toen je hem kocht gaat je topic weer open.
    So we just called him Fred
      dinsdag 2 januari 2007 @ 01:07:13 #186
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_44932598
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef FredvZ het volgende:
    Downgraden van een PSP staat gelijk aan het ombouwen van een PS2 met een chip. Zij het dan dat je niet iets hardware matig aanpast, maar de software aanpast. Aangezien je door het downgraden de mogelijkheid hebt om gekopieerde games en films af te spelen.
    Dit kan zelfs opgevat worden als het kraken van een kopieerbeveiliging, wat volgens de Nederlands wet wel degelijk strafbaar is.
    Bovendien staat in de EULA van de PSP dat je je PSP alleen mag upgraden naar een hogere versie en niet mag downgraden.

    Je topic gaat nú dus niet open. Pas als je PSP óf uit het topic haalt óf terugzet naar de firmwareversie die erop stond toen je hem kocht gaat je topic weer open.
    dezer tekst sla ik even op op mijn harde schijf
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_44937815
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 00:19 schreef FredvZ het volgende:
    Je topic gaat nú dus niet open. Pas als je PSP óf uit het topic haalt óf terugzet naar de firmwareversie die erop stond toen je hem kocht gaat je topic weer open.
    Hij is al terug naar de originele 1.5 zoals ik al meldde
    Now Im Nothing
    pi_44938865
    [V&A] Discussiepunt: schaarse artikelen en prijsbeperkingen

    Even om dingen helder te krijgen:
    Heeft dit nu ook tot gevolg dat schaarse artikelen als concertkaartjes boven de kostprijs verkocht worden?
      Forum Admin dinsdag 2 januari 2007 @ 13:30:43 #189
    58651 crew  murp
    murp
    pi_44938977
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 12:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Er staat een typfout in deze TT:

    [GEZ] Blauwe Wortels

    Er moet staan, Blauwe Wottols, kan dat even veranderd worden?
      dinsdag 2 januari 2007 @ 17:04:34 #190
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_44945467
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef Siegfried het volgende:
    [V&A] Discussiepunt: schaarse artikelen en prijsbeperkingen

    Even om dingen helder te krijgen:
    Heeft dit nu ook tot gevolg dat schaarse artikelen als concertkaartjes boven de kostprijs verkocht worden?
    Nee, de policy blijft zoals het er nu naar uit ziet ongewijzigd.
    So we just called him Fred
    pi_44955454
    [TK] JVC 100hz breedbeeld met meubel

    Waarrrrr is de vraagprijs?

    Was ElisaB nog in ons midden, dan was dit natuurlijk nooit gebeurd he?

    [ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2007 22:12:01 ]
      dinsdag 2 januari 2007 @ 23:48:46 #192
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_44959646
    De vraagprijs stond er netjes bij, maar was niet zichbaar voor users.
    So we just called him Fred
      woensdag 3 januari 2007 @ 00:04:22 #193
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_44960168
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
    Was ElisaB nog in ons midden, dan was dit natuurlijk nooit gebeurd he?
    Nee

    Maar ik ben nog niet dood heur
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
      woensdag 3 januari 2007 @ 12:08:41 #194
    103343 Rutger1983
    de enige echte!
      woensdag 3 januari 2007 @ 12:27:46 #195
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_44968566
    Done
    So we just called him Fred
      woensdag 3 januari 2007 @ 19:18:56 #197
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_44981661
    Done
    So we just called him Fred
      woensdag 3 januari 2007 @ 21:31:51 #198
    129759 poohy
    gelegenheidsfokster
    pi_44986841
    [GEZ] Rijstkoker

    Mag dicht, denk niet dat het iets wordt
    pi_44987673
    De TT van [TK] 2x Printserver, 1x D-Link Wireless 11G Router en meer. klopt niet helemaal. 11G moet 11B zijn en 1x voor D-Link kan dan ook gelijk wel weg.
      woensdag 3 januari 2007 @ 23:03:16 #200
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_44990706
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 21:31 schreef poohy het volgende:
    [GEZ] Rijstkoker

    Mag dicht, denk niet dat het iets wordt
    Done .
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef schvvmert het volgende:

    De TT van [TK] 2x Printserver & 11B Router en meer. klopt niet helemaal. 11G moet 11B zijn en 1x voor D-Link kan dan ook gelijk wel weg.
    En done .
    Friends don't let friends remain beardless...
      woensdag 3 januari 2007 @ 23:03:25 #201
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_44990711
    En ja, ik leef nog .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_44995442
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
    En ja, ik leef nog .
    Mooi [TK] Horloges kan wel op slot geloof ik.
      donderdag 4 januari 2007 @ 01:45:36 #203
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_44995463
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 01:44 schreef schvvmert het volgende:

    [..]

    Mooi [TK] Horloges kan wel op slot geloof ik.
    Vooruit, om jou een plezier te doen .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45005521
    [TK] Logitech Z-560 (4.1-set) kan op slot, Okeuj heeft hem net betaald en opgehaald
      donderdag 4 januari 2007 @ 15:06:58 #205
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45006071
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef Saekerhett het volgende:
    [TK] Logitech Z-560 (4.1-set) kan op slot, Okeuj heeft hem net betaald en opgehaald
    done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45016879
    Gooi deze maar dicht [TK] Grote uitverkoop (vaak updates!)

    Een groot topic blijven verversen blijkt toch niet helemaal te werken.
    Ik zal wel een aantal kleinere topics openen zonder al te veel te spammen
      donderdag 4 januari 2007 @ 21:28:52 #207
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45019039
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:25 schreef Werewolf het volgende:
    Gooi deze maar dicht [TK] Grote uitverkoop (vaak updates!)

    Een groot topic blijven verversen blijkt toch niet helemaal te werken.
    Ik zal wel een aantal kleinere topics openen zonder al te veel te spammen
    Gedaan, en prima
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45030580
    [TK] Yamaha Virago 750

    Kan dicht, motor is verkocht.
      vrijdag 5 januari 2007 @ 10:34:11 #209
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45031924
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 09:04 schreef Koningin het volgende:
    [TK] Yamaha Virago 750

    Kan dicht, motor is verkocht.
    Vroem .
    Friends don't let friends remain beardless...
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 5 januari 2007 @ 11:14:42 #210
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_45032862
    [TK] Dagretour NS in te zetten door heel Nederland graag sluiten. heb t kaartje zelf moeten gebruiken.
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

    Dale Carnegie
      vrijdag 5 januari 2007 @ 11:17:07 #211
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45032923
    Done .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45041569
    Deze kan dicht, ik maak even een nieuwe aan.
    [TK] Seat Ibiza 1.4 / 1997 / 98000KM / APK 10-2007
    http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
      vrijdag 5 januari 2007 @ 15:41:22 #213
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45041933
    OK .
    Friends don't let friends remain beardless...
      vrijdag 5 januari 2007 @ 19:54:07 #215
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45051193
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef schvvmert het volgende:

    [TK] Pentium 4 PC, 3,4 Ghz, 1024 MB, 160 Gig, 7600GT. is verkocht en kan op slot.

    Ik was er wel een beetje verkikkerd op
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45052040
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef buzzer het volgende:

    [..]


    Ik was er wel een beetje verkikkerd op
    Ik heb nog een mooiere kast staan. Mail me maar daarover.
    pi_45059048
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 20:16 schreef schvvmert het volgende:

    [..]

    Ik heb nog een mooiere kast staan. Mail me maar daarover.
    Heb je ook een leukere AGP kaartje liggen?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 23:27:55 #218
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45059084
    Zeg, open een topic of zo . .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45059339
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:27 schreef Dizer het volgende:
    Zeg, open een topic of zo . .
    De 2e leuke AGP-kaartje krijg jij
      vrijdag 5 januari 2007 @ 23:35:37 #220
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45059380
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45060257
    quote:
    Op vrijdag 5 januari 2007 23:26 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Heb je ook een leukere AGP kaartje liggen?
    Allemaal op.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:22:07 #222
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_45061258
    huh? Dit was toch Feedback?
    So we just called him Fred
      zaterdag 6 januari 2007 @ 00:34:55 #223
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45061654
    Dat dacht ik ook
    Leedies en Sjentelmen, kunnen we weer gewoon ontopic hier
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45068072
    Kan een moderator deze post weghalen?
    [TK] Philips Streamium sl300i wireless internet adapter

    De user is niet geinteresseerd en geeft aan dat ik teveel vraag (terwijl ik gemiddeld gezien niet meer vraag dan op bv marktplaats).
    Thx.
      zaterdag 6 januari 2007 @ 11:34:01 #225
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45068562
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 11:03 schreef vanhal het volgende:
    Kan een moderator deze post weghalen?
    [TK] Philips Streamium sl300i wireless internet adapter

    De user is niet geinteresseerd en geeft aan dat ik teveel vraag (terwijl ik gemiddeld gezien niet meer vraag dan op bv marktplaats).
    Thx.
    done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      zaterdag 6 januari 2007 @ 12:55:40 #226
    22457 Patch
    FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
    pi_45070235
    * Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
    pi_45070389
    Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
      zaterdag 6 januari 2007 @ 13:22:04 #228
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45070958
    Done en done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      zaterdag 6 januari 2007 @ 14:53:52 #229
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_45073852
    Slotje voor [TK] Minibike

    Is verkocht
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
      zaterdag 6 januari 2007 @ 16:53:03 #230
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45078141
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 14:53 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
    Slotje voor [TK] Minibike

    Is verkocht
    done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      zaterdag 6 januari 2007 @ 17:11:00 #231
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_45078768
    quote:
    Op zaterdag 6 januari 2007 16:53 schreef buzzer het volgende:

    [..]

    done
    Thxx
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
      zondag 7 januari 2007 @ 02:09:05 #232
    149074 Sala-adin
    Knuffelmoslim
    pi_45098880
    Kan een van de mods mijn topic opschonen en die eikel een ban geven ofzo?

    [TK] Emtec 2GB usb stick
      zondag 7 januari 2007 @ 09:51:03 #233
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_45102112
    Done
    So we just called him Fred
      zondag 7 januari 2007 @ 19:25:01 #234
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_45117714
    Mag hier een slotje op: de cube is verkocht!

    [TK] GameCube + Memorycard + Controller
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      zondag 7 januari 2007 @ 19:38:09 #235
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45118240
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Mag hier een slotje op: de cube is verkocht!

    [TK] GameCube + Memorycard + Controller
    done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      zondag 7 januari 2007 @ 19:39:40 #237
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45118307
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef Werewolf het volgende:
    [TK] Nieuwe groene ongedragen Esprit riem

    Mag dicht, verkocht
    en done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45136434
    [TK] Nokia 8800 zgan [TK Nokia8800 zgan]

    mag dicht. De telefoon is verkocht
      maandag 8 januari 2007 @ 11:01:39 #239
    20849 Fred
    Beroepschagrijn
    pi_45136986
    Done
    So we just called him Fred
      maandag 8 januari 2007 @ 13:30:48 #240
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_45140625
    [TK] Qtek S100!

    Illegale tomtom wordt hier samen met deze telefoon aangeboden
      maandag 8 januari 2007 @ 14:08:18 #241
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45141749
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 13:30 schreef Gunner het volgende:
    [TK] Qtek S100!

    Illegale tomtom wordt hier samen met deze telefoon aangeboden
    tnx
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      maandag 8 januari 2007 @ 14:43:27 #242
    12958 BOKA
    Kung Pow!
    pi_45142922
    Tijd over Buzzer?
    Die slotjes komen wel heel snel.
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
      maandag 8 januari 2007 @ 15:05:55 #243
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45143653
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 14:43 schreef BOKA het volgende:
    Tijd over Buzzer?
    Die slotjes komen wel heel snel.
    Tijd over niet, snel wel
    ik was toevallig even een rondje langs de velden aan het maken
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45147909
    Kan een modje HPM 70 ff vervangen voor MMC 70 in de TT hier: [GEZ] Sony Ericsson headset hpm-70
    pi_45148543
    Ow nee laat maar zitten dat is hem ook niet
      maandag 8 januari 2007 @ 18:45:03 #246
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45151296
    zo te zien heeft iemand het juiste typenummer in je topic gezet
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      maandag 8 januari 2007 @ 20:22:35 #247
    90429 Arnold_fan
    I'll be back
    pi_45155307
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
    Nou heb al een bod van 100 op marktplaats dus zal hier dan niet meer verder kijken.
    Slotje dus.
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
      maandag 8 januari 2007 @ 20:34:38 #248
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45155851
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Arnold_fan het volgende:

    [..]

    Slotje dus.
    jah... het is neit echt handel voor hier lijkt me
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45164137
    hoi,
    deze mag dicht, is verkocht
    [TK] complete PC

    deze ook:
    [TK] 120 western weekbladen (WINCHESTER 44)

    deze ook:
    [TK] van alles en nog wat

    deze ook:
    [TK] MP3-SPELER Samsung Nieuw

    deze ook:
    [TK] 34 DVD'S

    en deze ook:
    [TK] DVD pakketje

    ALLES VERKOCHT

    deze mag ook dicht (hier maak ik volgende week een nieuw recent topic voor aan):
    [TK] veel DVD's (ongeveer 90 stuks)

    bedankt!!!!
      maandag 8 januari 2007 @ 23:22:40 #250
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45164294
    All done .
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45164355
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 23:22 schreef Dizer het volgende:
    All done .
    je bent er eentje vergeten
      maandag 8 januari 2007 @ 23:25:51 #252
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45164428
    En done .
    Friends don't let friends remain beardless...
      dinsdag 9 januari 2007 @ 08:16:55 #253
    95733 meneerdeman
    Why do Birds suddenly appear?
    pi_45169265
    FredvZ ik heb je een mailtje gestuurd over mijn topic, wil je daar even op reageren?
    pi_45171255
    [TK] The Stand

    Kan dicht.
      dinsdag 9 januari 2007 @ 10:55:47 #256
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45171580
    Allebei gedaan
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45193679
    [TK] Mountain bike

    dat topic kreeg een slotje
    terwijl dat dus wel serieus bedoeld was. ik dacht ik maak topic alvast en dan maak ik morgen foto's enzo. dus of ie weer open mag
      dinsdag 9 januari 2007 @ 22:05:02 #259
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45194144
    quote:
    done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      dinsdag 9 januari 2007 @ 22:05:52 #260
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45194181
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef Backhander het volgende:
    [TK] Mountain bike

    dat topic kreeg een slotje
    terwijl dat dus wel serieus bedoeld was. ik dacht ik maak topic alvast en dan maak ik morgen foto's enzo. dus of ie weer open mag
    dat heeft geen enkele zin omdat jouw topic aan geen enkele V&A voorwaarde voldoet. Zodra je alle gegevens enzo compleet hebt probeer je het maar opnieuw
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45194404
    wil even gewoon normaal doen hier ?
    zo gaan we hier niet met elkaar om

    [ Bericht 45% gewijzigd door buzzer op 09-01-2007 22:21:50 ]
      woensdag 10 januari 2007 @ 17:10:47 #263
    160741 DBBknown
    Bodybuilding, a life style
    pi_45217508
    na 10 minuten al offtopic gezeik daarom mijn vraag, zou het ff opgeschoond morgen worden, bvd:

    [TK] Sony Ericsson W850i Gesealed in doos!
      woensdag 10 januari 2007 @ 19:02:13 #264
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45221208
    DOne en Done
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45228407
    deze mag dicht: [TK] Medion Laptop Intel p4 2,53Ghz

    Bedankt!
      woensdag 10 januari 2007 @ 22:15:57 #266
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45229654
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 21:47 schreef MC het volgende:
    deze mag dicht: [TK] Medion Laptop Intel p4 2,53Ghz

    Bedankt!
    gedaan
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      woensdag 10 januari 2007 @ 22:57:29 #268
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45231569
    Done .
    Friends don't let friends remain beardless...
      donderdag 11 januari 2007 @ 13:39:46 #269
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_45246614
    [TK] 21" EIZO schermen (CRT)

    liggen jullie nog steeds te maffen?
    pi_45247125
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Het_Biertje het volgende:
    [TK] 21" EIZO schermen (CRT)

    liggen jullie nog steeds te maffen?
    Vroeger ging dat wel anders
    Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
      donderdag 11 januari 2007 @ 14:42:31 #271
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_45248938
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef Arnold_fan het volgende:

    [..]

    Vroeger ging dat wel anders
    Toen slotjes nog tof waren en de sex vies was.
      donderdag 11 januari 2007 @ 14:53:05 #272
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45249410
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 13:39 schreef Het_Biertje het volgende:
    [TK] 21" EIZO schermen (CRT)

    liggen jullie nog steeds te maffen?
    ik heb heul wat topics gelezen vanochtend, en deze is er tussendoor gefietst
    maar inmiddels opgeslotlost
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45251267
    [TK] 2x Printserver & 11B Router en meer. Kan op slot, meeste is verkocht.
      donderdag 11 januari 2007 @ 16:38:18 #274
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45253745
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef schvvmert het volgende:

    [TK] 2x Printserver & 11B Router en meer. Kan op slot, meeste is verkocht.
    doen, en je nieuwe topic heb ik alvast even opgeschoond
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
      donderdag 11 januari 2007 @ 16:57:57 #275
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_45254585
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 14:53 schreef buzzer het volgende:

    [..]

    ik heb heul wat topics gelezen vanochtend, en deze is er tussendoor gefietst
    maar inmiddels opgeslotlost
    leugens!
      donderdag 11 januari 2007 @ 17:00:23 #276
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45254676
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 16:57 schreef Het_Biertje het volgende:

    [..]

    leugens!
    nee hoor ik pleeg af en toe ook nog te werken tussendoor
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45265322
    aangezien mijn gedrag bij nader inzien vrij topicverklotend is gaarne mijn laatste 2 post op 2 zielige usertjes verwijderen in het volgende topic: [TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
    mijn antwoord op SoSolid dat we dus geen deal hebben graag wel laten staan.
    pi_45265779
    Kan een modje even naar mijn topic kijken in v&a, bedankt
      donderdag 11 januari 2007 @ 22:18:36 #279
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_45266611
    [TK] diverse spullen. Huis opruiming :)

    kan iemand hier wat aan doen svp

    de users zijn er wel zat van volgens mij
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      donderdag 11 januari 2007 @ 22:50:37 #280
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_45267811
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Qwea het volgende:
    [TK] diverse spullen. Huis opruiming :)

    kan iemand hier wat aan doen svp

    de users zijn er wel zat van volgens mij
    jij kan anders ook wel een vuurtje stoken he
    pi_45268122
    Al een tijd geleden maar geen probleem toen. [TK] Mountainbike BATAVUS 21-versnellingen.
      donderdag 11 januari 2007 @ 23:06:04 #282
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45268432
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef frenzy2003 het volgende:
    aangezien mijn gedrag bij nader inzien vrij topicverklotend is gaarne mijn laatste 2 post op 2 zielige usertjes verwijderen in het volgende topic: [TK] Gamecube, 17 games, 4 controllers, 3 memcards
    mijn antwoord op SoSolid dat we dus geen deal hebben graag wel laten staan.
    Voortaan eerst denken dan doen .
    Friends don't let friends remain beardless...
      donderdag 11 januari 2007 @ 23:07:34 #283
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45268492
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 21:57 schreef ymme het volgende:
    Kan een modje even naar mijn topic kijken in v&a, bedankt
    Is inmiddels op slot. Zie mijn laatste post daarover.
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Qwea het volgende:
    [TK] diverse spullen. Huis opruiming :)

    kan iemand hier wat aan doen svp

    de users zijn er wel zat van volgens mij
    Ja, en dat is gedaan. En voor jou een waarschuwing. Je bent geen moderator en daarom hoef je dus ook niet zo te gaan gedragen. Volgende keer als je niks met het topic te maken hebt, blijf er ook buiten.
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_45281121
    Buzzer, ik zie dat je al mijn berichtjes hier [TK] diverse spullen. Huis opruiming :) hebt ge-edit maar wat heb je eigenlijk precies ge-edit?
      vrijdag 12 januari 2007 @ 13:35:00 #285
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45282870
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 12:45 schreef heaven7 het volgende:
    Buzzer, ik zie dat je al mijn berichtjes hier [TK] diverse spullen. Huis opruiming :) hebt ge-edit maar wat heb je eigenlijk precies ge-edit?
    ik had een Pm en in alle vroegte ben ik daar op ingegaan, en heb jouw post weg-geëdit.
    Aan het einde van dat topic kwam ik er achter hoe het werkelijk zat, en heb ik ze weer terug gezet
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45295193
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 13:35 schreef buzzer het volgende:

    [..]

    ik had een Pm en in alle vroegte ben ik daar op ingegaan, en heb jouw post weg-geëdit.
    Aan het einde van dat topic kwam ik er achter hoe het werkelijk zat, en heb ik ze weer terug gezet
    Oké
    pi_45299290
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef Dizer het volgende:

    [..]

    Voortaan eerst denken dan doen .
    zal ik doen,nog bedankt ook voor je opsomming in het topic zelf .
      vrijdag 12 januari 2007 @ 22:23:20 #289
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45299496
    quote:
    Done .
    Friends don't let friends remain beardless...
      vrijdag 12 januari 2007 @ 22:24:28 #290
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45299537
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 22:17 schreef frenzy2003 het volgende:

    [..]

    zal ik doen,nog bedankt ook voor je opsomming in het topic zelf .
    Dat was Buzzer. Maar ik kan de verwarring wel begrijpen... Dizzzzzer Buzzzzer .
    Friends don't let friends remain beardless...
      vrijdag 12 januari 2007 @ 22:25:38 #291
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_45299572
    Dizer, zijn de spellen al op plek van bestemming, en zo ja hoe bevallen deze ??
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_45299576
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 22:24 schreef Dizer het volgende:

    [..]

    Dat was Buzzer. Maar ik kan de verwarring wel begrijpen... Dizzzzzer Buzzzzer .
    ach ja,ik zit weer niet op te letten. iig bedankt .
      vrijdag 12 januari 2007 @ 22:28:21 #293
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45299659
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Dizer, zijn de spellen al op plek van bestemming, en zo ja hoe bevallen deze ??
    Ze krijgen ze pas morgen . Mara ik denk dat ze er wel blij mee zijn... dat geloof ik vast en zeker . Het zijn ook zeer dankbare schatjes .
    Friends don't let friends remain beardless...
      vrijdag 12 januari 2007 @ 22:29:49 #294
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_45299704
    Agossie!!
    En zo snel dat ze zijn verstuurd.. Tjah, jij snel geld overmaken ik snel versturen!
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
      vrijdag 12 januari 2007 @ 23:28:22 #295
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45301825
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 22:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
    Agossie!!
    En zo snel dat ze zijn verstuurd.. Tjah, jij snel geld overmaken ik snel versturen!
    je. Je bent echt top .
    Friends don't let friends remain beardless...
      vrijdag 12 januari 2007 @ 23:36:48 #296
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_45302115
    Friends don't let friends remain beardless...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')