abonnement Unibet Coolblue
pi_43549026
Wie is de pisang?
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:54 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43549095
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan zie ik dat gewoon anders. Als ik Jeroen was geweest had ik er absoluut niet meer voor willen hebben dan 100 euro.
Dat wilde ze volgens mij ook niet omdat het lullig was voor Marcia.

Maargoed neemt niet weg dat Saar het niet zo maar aan moeten aannemen van Tijn dat hij het alleen maar deed voor zichzelf want dat was absoluut niet zo.
pi_43549108
Heeft Jeroen het nu over die ene die de scooter heeft gewonnen?
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:33:25 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43549140
Wel mooi hij zet Saar niet op de bank... houdt ze toch dat kutgevoel.
pi_43549145
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Jeroen het nu over die ene die de scooter heeft gewonnen?
zijn zusje

btw de COS loopt weer lekker nu
pi_43549165
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:33 schreef marky het volgende:
Wel mooi hij zet Saar niet op de bank... houdt ze toch dat kutgevoel.
Wordt ze een grote meid van.
pi_43549171
Die Jeroen is echt dommmmmmmmmmmmmmm. Gaat ie zeggen dat ie sigaretten heeft.....
pi_43549186
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

De ex-plisie: "U reed door rood zeg maar. Dat is dat rode lampje die dan gaat branden. En dan mag u niet doorrijden zeg maar. Dus ik moet nu een briefje invullen, zeg maar. Dan moet ik uw naam hebben zeg maar... Ik hoop wel dat u dat goed vindt, zeg maar, maar anders mag u ook de helft van de bekeuring in mijn centenbakkie mikken, zeg maar..."
ik wou dat ik geld kreeg voor iedere keer dat jij tijn centenbakkie noemt.......
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:36:35 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43549231
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Jeroen is echt dommmmmmmmmmmmmmm. Gaat ie zeggen dat ie sigaretten heeft.....
Dat was van Semih die had ze voor Rik apart gehouden.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:37:34 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43549260
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef Fargo het volgende:
Tuurlijk gebeurt dit, maar ik geloof niet dat het om de inhoud van iemand zijn kluis zal gaan straks. Want dan loopt Jeroen met 1/3e van de prijzenpot de deur uit ofzo :p
Toch zal het een rol moeten gaan spelen, anders sloeg het kluizenverhaal nergens op. En dat Jeroen toevallig met zoveel kan weglopen, is gewoon zijn geluk. Daarom zou het een voordeel kunnen zijn dat je geld krijgt van de bewoner die exit gaat. Maar Jeroen denkt vast dat hij ook kans heeft op de eindzege, dus misschien doet hij het helemaal niet en kan Sabrina weg gaan met 25.000 ofzo. Alles is nog mogelijk.
Koos kreeg in BB2 ook 50.000 gulden en dat was ook een kwart van de hoofdprijs volgens mij.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43549273
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef 2live het volgende:

[..]

ik wou dat ik geld kreeg voor iedere keer dat jij tijn centenbakkie noemt.......
Sorry, ik wist niet dat jij ook een centenbakkie hebt. Zie het vooral niet als een persoonlijke insult...
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:38:56 #12
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43549297
Jeroen moet gewoon het spel openbreken en of mo of rik nomineren...dat geeft de meeste spanning en dan kan heel het land Riks ware aard zien. Want Rik doet wel vaak oprecht maar bekoktstooft ook meer dan genoeg in het huis met broer Tijn ....Zelfde gaat op voor Moon natuurlijk!

Pakt Jeroen Rik dan zullen Mo, Rik, en Tijn zwaar antijeroen zijn ....dat zou mooi zijn want ik gun ze alledrie no way de pot!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:39:21 #13
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43549307
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
Jeroen moet gewoon het spel openbreken en of mo of rik nomineren...dat geeft de meeste spanning en dan kan heel het land Riks ware aard zien. Want Rik doet wel vaak oprecht maar bekoktstooft ook meer dan genoeg in het huis met broer Tijn ....Zelfde gaat op voor Moon natuurlijk!

Pakt Jeroen Rik dan zullen Mo, Rik, en Tijn zwaar antijeroen zijn ....dat zou mooi zijn want ik gun ze alledrie no way de pot!
antijeroen als in ...nog meer antijeroen natuurlijk!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43549330
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:36 schreef marky het volgende:

[..]

Dat was van Semih die had ze voor Rik apart gehouden.
LUI-STE-REN

Semih is vanaf maandag weg. Dus was nu "geheimpje" van Jeroen.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:41:35 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43549381
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Toch zal het een rol moeten gaan spelen, anders sloeg het kluizenverhaal nergens op. En dat Jeroen toevallig met zoveel kan weglopen, is gewoon zijn geluk. Daarom zou het een voordeel kunnen zijn dat je geld krijgt van de bewoner die exit gaat. Maar Jeroen denkt vast dat hij ook kans heeft op de eindzege, dus misschien doet hij het helemaal niet en kan Sabrina weg gaan met 25.000 ofzo. Alles is nog mogelijk.
Koos kreeg in BB2 ook 50.000 gulden en dat was ook een kwart van de hoofdprijs volgens mij.
mooie verdeelsleutel..die twee zijn de enige in het huis geweest die enigzins eerlijk en oprecht zijn geweest. Jeroen heeft nooit onder stoelen of banken gestoken tegenover de rest dat hij een spel speelt, Sabbel is te naief en laat zich beinvloeden door de evil Mo. De rest van de bewoners heeft op enig punt hypocrisie, stoken en achterklap tentoon gesteld!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43549385
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat jij ook een centenbakkie hebt. Zie het vooral niet als een persoonlijke insult...
de hele dag dezelfde grap is saai!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43549478
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:41 schreef 2live het volgende:

[..]

de hele dag dezelfde grap is saai!
Scjussi mwja, is de eerste keer dat ik die maak.


Maar uhhh, bek open en hier komt een 2-euromunt, kijken of je die ook vangen kan.....
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:46:29 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43549538
Wat is Rik nu weer ont-zet-tend actief bezig

Ik heb hem al zo vaak zien koken
Confidence through competence
pi_43549571
]dinsdag 14 november 2006 14:03[/url] schreef LekkerSimpel het volgende:[/b]

[..]

Waarom denk je dat de ex-bewoners weer terugkomen? Is laatste weekopdracht. Geld van de kluisjes mikken in z'n centenbakkie.
[/quote]

ff je geheugen opfrissen
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43549579
Die Roene zit me een partij te mieten met die Advocaat/Tokkelroom troep....is tie bang dat tie dronker gaat worden ofzo....wat een garnaal...
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:48:44 #21
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43549600
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:47 schreef 2live het volgende:
]dinsdag 14 november 2006 14:03[/url] schreef LekkerSimpel het volgende:[/b]

[..]

Waarom denk je dat de ex-bewoners weer terugkomen? Is laatste weekopdracht. Geld van de kluisjes mikken in z'n centenbakkie.
ff je geheugen opfrissen
[/quote]

Gaat de Cos tegenwoordig over welke user welke grap ooit heeft gebruikt en andere loze kritiek op elkaar???
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43549664
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

ff je geheugen opfrissen
Gaat de Cos tegenwoordig over welke user welke grap ooit heeft gebruikt en andere loze kritiek op elkaar???
[/quote]

Nah, dan zou het gaan over een zaadlozing, die geresulteerd heeft in een zwangerschap.
Maar daar is al apart topic over
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:54:46 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43549794
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Gaat de Cos tegenwoordig over welke user welke grap ooit heeft gebruikt en andere loze kritiek op elkaar???
Nah, dan zou het gaan over een zaadlozing, die geresulteerd heeft in een zwangerschap.
Maar daar is al apart topic over
[/quote]

Ik maak geen geheim van mijn potentie
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43549844
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:38 schreef versabommie het volgende:
Jeroen moet gewoon het spel openbreken en of mo of rik nomineren...dat geeft de meeste spanning en dan kan heel het land Riks ware aard zien. Want Rik doet wel vaak oprecht maar bekoktstooft ook meer dan genoeg in het huis met broer Tijn ....Zelfde gaat op voor Moon natuurlijk!

Pakt Jeroen Rik dan zullen Mo, Rik, en Tijn zwaar antijeroen zijn ....dat zou mooi zijn want ik gun ze alledrie no way de pot!
Rik doet inderdaad vaak alsof hij oprecht is maar hij schuwt het manipuleren om te winnen niet. Hij heeft het ook nog niet moeilijk gehad door de spanning van wel of niet genomineerd te zijn. Jeroen daarintegen heeft al 5 keer op de bank gezeten en is naar mijn mening daar redelijk goed mee omgegaan. Hij heeft ook al een paar keer de helft van een ex-bewoner zijn/haar kluisje gehad en dat is niet door slijmen gebeurd.
pi_43549873
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Gaat de Cos tegenwoordig over welke user welke grap ooit heeft gebruikt en andere loze kritiek op elkaar???
Nah, dan zou het gaan over een zaadlozing, die geresulteerd heeft in een zwangerschap.
Maar daar is al apart topic over
[/quote]

zie je wel ik wist wel dat ik je meestal wel grappig vind.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')