abonnement Unibet Coolblue
pi_43546987
Al bekend wie Jeroen genomineerd heeft? ja ik weet dat hij het vanmorgen aan BB bekend gemaakt heeft.

Maar weet iemand waar dit opslaat.Volgens mij ziet Sa ook gewoon spoken
quote:
Sabrina laat haar zus nog eens weten dat ze echt gekwetst is door Jeroen. “Hij heeft echt die Joker niet aan mij verkocht, omdat hij mij zo aardig vind. Dat zal ik nooit vergeten.”
Was het ook Sa niet die zei dat ze zich helemaal kut ging voelen als Jeroen weg was omdat ze dan een maatje kwijt was. En nu vindt Sa hem ineens een grote lul die meid spreekt zich hier echt tegen . Verder niks op Sa aan te merken maar dit vindt ik echt te triest voor woorden
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:34:41 #102
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43547001
Wel netjes dat ze er met elkaar over gaan praten.
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:34:44 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43547004
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Day het volgende:

[..]

Vind ik niet.

Maar goed, jij zegt dat het wel uit maakt. Waarom vind ze Tijn dan geweldig, terwijl hi jwel de joker gebruikt heeft die hij nooit in zou zetten en waarbij notabene iemand waarmee zij goed op kon schieten het huis uit ging?
Ik noem dat met 2 maten meten. Sabrina vindt Tijn ineens geweldig? Een paar weken terug irriteerde ze zich dood aan hem omdat hij alitjd om Mo hing.
Tijn nomineert ze niet vanwege Monique. Lijkt me duidelijk en ook klasse.
quote:
Sorry, ik vind Sabrina echt een leuke, lieve meid, maar hier spreekt iemand die heel erg beïnvloedbaar is.
Ze zegt nu tegen Jeroen dat ze het erg vindt (en dat zal ze ook wel menen), maar waarom praatte ze gister met die relnicht mee? Waarom nam ze het niet, als vriendin, voor hem op?
Sabrina is gewoon zo'n breekbaar type. Die kan niet hard wezen. Dat vind ik ook het mooie aan haar. Dat ze die dingen niet durft, maakt haar wat mij betreft ook niet iemand die dan maar niet moet winnen ofzo. Ik ben er van overtuigd dat ze een hele lieve meid is, met een enorm laag zelfbeeld. Daarom hoop ik echt dat NL massaal op haar gaat stemmen tijdens de finale en datgene dus gebeurt wat ze zelf niet voor mogelijk houdt: WINNEN.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:34:47 #104
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43547007
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef Black_king het volgende:

[..]

Dat dacht Jeroen ook, en dat breekt hem nu op.
Hij staat met 1 been in de finale. Dus zo erg breekt hem dat niet op.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43547031
Jeroen, zeg niet steeds : kom dan voortaan naar mij toe.
Sa heeft zo genoeg van je dat ze nooit meer naar je toe zal komen als haar iets dwarszit. niet in het huis en daarbuiten mag ze niet van mo
pi_43547033
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat laatste is absoluut waar. Daarom hoop ikook echt dat ze wint. En Monique is zeer zeker van invloed op de dingen die ze doet. Ook dat is waar. Maar ze doet niet of ze meer had met Rik dan Jeroen. Ze zegt dat ze beide heel erg leuk vindt en dus moet kiezen op hele kleine dingetjes.
Ik denk niet dat Sabrina wint, ze zal er wel uitgaan als er geld geboden wordt
pi_43547035
Hummie?!?!?!?!?!??!

Zet maar op plasmascherm: "Jeroen, je mag je nominatie bekendmaken"
pi_43547062
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef kukeleku het volgende:

[..]

Op dit moment?...volgens mij irriteer je je alleen maar aan hem
zeker weten......ik kan zijn manier van lullen niet meer aanhoren...elke keer weer doen alsof hij degene is die het allemaal zo goed weet maar ondertussen niet naar Sa luisteren

als Jeroen nu een kerel was stond die op en liep naar de anderen toe
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:36:42 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43547079
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:31 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, ze drongen er op aan dat ze meer wilden bepalen. Stelde volgens mij zelf ook nog de helft voor. En daarbij komt dat ze ook nee had kunnen zegggen.
Dat zei ik toch ook. Maar het was Jeroen die zei dat ze dan maar de helft van 50.000 moest betalen. Sabrina schrok daar zelfs van volgens mij... en ik ook.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:36:52 #110
58921 Day
You can fly!
pi_43547084
Ik vind dat wel een goed idee, Sa! Haal TIjn er maar effe bij!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:37:33 #111
58921 Day
You can fly!
pi_43547114
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef riri het volgende:

[..]

zeker weten......ik kan zijn manier van lullen niet meer aanhoren...elke keer weer doen alsof hij degene is die het allemaal zo goed weet maar ondertussen niet naar Sa luisteren

als Jeroen nu een kerel was stond die op en liep naar de anderen toe
En dat gaat hij dus ook doen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43547121
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tijn nomineert ze niet vanwege Monique. Lijkt me duidelijk en ook klasse.
[..]

Sabrina is gewoon zo'n breekbaar type. Die kan niet hard wezen. Dat vind ik ook het mooie aan haar. Dat ze die dingen niet durft, maakt haar wat mij betreft ook niet iemand die dan maar niet moet winnen ofzo. Ik ben er van overtuigd dat ze een hele lieve meid is, met een enorm laag zelfbeeld. Daarom hoop ik echt dat NL massaal op haar gaat stemmen tijdens de finale en datgene dus gebeurt wat ze zelf niet voor mogelijk houdt: WINNEN.
Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordt
pi_43547125
jeroen lijkt wel een telex
herhalen herhalen herhalen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43547145
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef Day het volgende:

[..]

En dat gaat hij dus ook doen!
Ja maar hij zegt niet Sa kom we lopen nu naar Tijn
pi_43547148
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordt
dat denk ik ook!
pi_43547151
Jeroen is werk(endam)elijk niet dom.
Hij spreekt "wartaal" waar je alle kanten mee op kan. Maar hij laat niets los op wie hij heeft gestemd.
pi_43547157
loop er dan op af dan als je het weten wil.....en dram niet steeds zo tegen sabrina door
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:38:54 #118
130054 demins
We weten niks
pi_43547159
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Day het volgende:

[..]

Vind ik niet.

Maar goed, jij zegt dat het wel uit maakt. Waarom vind ze Tijn dan geweldig, terwijl hi jwel de joker gebruikt heeft die hij nooit in zou zetten en waarbij notabene iemand waarmee zij goed op kon schieten het huis uit ging?
Ik noem dat met 2 maten meten.

Sabrina vindt Tijn ineens geweldig? Een paar weken terug irriteerde ze zich dood aan hem omdat hij alitjd om Mo hing.

Sorry, ik vind Sabrina echt een leuke, lieve meid, maar hier spreekt iemand die heel erg beïnvloedbaar is.
Ze zegt nu tegen Jeroen dat ze het erg vindt (en dat zal ze ook wel menen), maar waarom praatte ze gister met die relnicht mee? Waarom nam ze het niet, als vriendin, voor hem op?
Zelfde geldt voor haar zus. Ze had Semih in haar hart, maar ik heb haar het nog nooit voor hem op horen nemen als hij bij de rest over de tong ging.
Jeroen doet het goed, dit gesprek!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:38:56 #119
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43547160
Heeft 1 van de streamers Jeroen horen zeggen dat hij het heeft gedaan om Marlies op die bank te krijgen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43547162
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef riri het volgende:
jeroen lijkt wel een telex
herhalen herhalen herhalen
volgens mij herhaal je jezelf ook vrij vaak hier
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:39:11 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43547168
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:37 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Door dat lage zelfbeeld ziet ze zichzelf niet als winnares en zal ze er uitgaan zodra er geld geboden wordt
Daar ben ik bang voor ja. Maar als BB haar als winnaar wil, zullen ze geen geld bieden denk ik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43547177
riri, je gebrek aan intelligentie en mensenkennis doet pijn aan me ogen maar ik kan er ook wel weer erg om lachen..
pi_43547187
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef riri het volgende:
loop er dan op af dan als je het weten wil.....en dram niet steeds zo tegen sabrina door
Gaat die heus ook wel doen zometeen
pi_43547201
Hup Sa.....haal de anderen er bij als hij dat niet doet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43547226
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:38 schreef n1ek het volgende:

[..]

volgens mij herhaal je jezelf ook vrij vaak hier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')