abonnement Unibet Coolblue
pi_43535352
Sa zit al in haar puppy houding, dat doet ze altijd als het een beetje moeilijk wordt, nekkie intrekken, gezichie naar beneden en dan met de oogjes iets omhoog kijken. Of ze wordt gewoon hyperdepiep
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43535356
Begin van de middag staat op de Talpa site....Dan gaat ie nomineren...
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_43535368
We zullen het zien of degene die de pisang zal gaan zijn het net zo waardig zal gaan dragen als Jeroen....
pi_43535370
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:59 schreef gerxan het volgende:

[..]

of Tijn
als je vanuit jeroen redeneert zal hij dat niet snel doen, uiteindelijk toen tijn op de bank zat vloog marcia eruit.,
terwijl sem en jeroen er van overtuigd waren dat marcia zou blijven.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43535374
Het Jeroen-slijmen is begonnen....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_43535413
ik verheug me wel op volgende week maandag, die smoelen dan! En ik denk dat dan de oud bewoners gaan nomineren
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43535426
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef Black_king het volgende:
Begin van de middag staat op de Talpa site....Dan gaat ie nomineren...
dan pas?...waar zitten we nu met z'n allen op te wachten dan?
waar is die kutkip??
pi_43535430
quote]Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef kukeleku het volgende:

[..]

Ik bedoel qua reactie van die 4, wie hij ook nomineert geen van hen zal de komende week gezellig met Jeroen gaan doen.
[/quote]

ach wel hoor...ze weten toch wat voor spel het is
eerder dat de kijker dat graag zou willen maar denk dat de bewoners gewoon weer verder hun gangetje gaan

enige die leven in de brouwerij kan brengen is BB zelf en dat hebben ze bij deze editie veel te WEINIG gedaan.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43535452
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:12 schreef riri het volgende:
ach wel hoor...ze weten toch wat voor spel het is
eerder dat de kijker dat graag zou willen maar denk dat de bewoners gewoon weer verder hun gangetje gaan

enige die leven in de brouwerij kan brengen is BB zelf en dat hebben ze bij deze editie veel te WEINIG gedaan.
Eens. Vandaar misschien de actie volgende week om er no een spannende finale van te maken
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43535455
De sfeer zit er iig goed in
pi_43535459
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef Black_king het volgende:
Het Jeroen-slijmen is begonnen....
ja maar wanneer doe je het in dit geval goed, praten is slijmen [volgens sommige] als ze niets zeggen is het ook niet normaal want dan wordt jeroen buitengesloten.
m.i. maakt het allemaal geen ruk uit, jeroen weet allang wat hij gaat doen
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43535465
stilte voor de storm...
pi_43535491
Je hoort ze allemaal zwaar adem halen, iedereen zit in de piepert. Ik ben zo bang dat Jeroen Sa kiest, en dan verliest hij. Hij weet niet dat ze best wel popiejopie is
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 10:15:19 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43535500
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:52 schreef kukeleku het volgende:

[..]

Wie hij ook nomineert hij is sowieso het haasje...mocht hij een van de zusjes nomineren dan is het huis ook te klein
De kijker weet dat álle anderen op Jeroen hebben gestemd. Degene die er door Jeroen uitgepikt wordt, zal als hij/zij slim is, er dus geen heibel over schoppen want dat zou wel héél onsympathiek staan. En als Jeroen slim is, neemt hij niét Sabrina, want dat zou als wraak uitgelegd kunnen worden. Gewoon taktisch stemmen en 1 + 1 optellen. Welke tegenkandidaat kan Jeroen het beste hebben? Monique en haar kindjes die thuis wachten + het geklooi van haar met Tijn: hij komt op Mo uit gok ik.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43535544
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

De kijker weet dat álle anderen op Jeroen hebben gestemd. Degene die er door Jeroen uitgepikt wordt, zal als hij/zij slim is, er dus geen heibel over schoppen want dat zou wel héél onsympathiek staan. En als Jeroen slim is, neemt hij niét Sabrina, want dat zou als wraak uitgelegd kunnen worden. Gewoon taktisch stemmen en 1 + 1 optellen. Welke tegenkandidaat kan Jeroen het beste hebben? Monique en haar kindjes die thuis wachten + het geklooi van haar met Tijn: hij komt op Mo uit gok ik.
dit is het moment waaruit moet blijken dat jeroen zo slim als wij al die tijd al hopen....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43535547
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

De kijker weet dat álle anderen op Jeroen hebben gestemd. Degene die er door Jeroen uitgepikt wordt, zal als hij/zij slim is, er dus geen heibel over schoppen want dat zou wel héél onsympathiek staan. En als Jeroen slim is, neemt hij niét Sabrina, want dat zou als wraak uitgelegd kunnen worden. Gewoon taktisch stemmen en 1 + 1 optellen. Welke tegenkandidaat kan Jeroen het beste hebben? Monique en haar kindjes die thuis wachten + het geklooi van haar met Tijn: hij komt op Mo uit gok ik.
Ik hoop echt dat je gelijk krijgt.
pi_43535554
denk dat de kijkers er veel meer bij zitten te veronderstellen dan de bewoners zelf
kijker wil graag herrie tussen bewoners zodat er wat te zien is,voor de bewoners zelf is het gewoon afwachten tot ze eruit kunnen
ieder voor zich bereid zich er al op voor dat ze eruit kunnen vliegen,dat ze al zover zijn gekomen vinden ze al heel wat
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43535561
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:14 schreef schizolientje het volgende:
Je hoort ze allemaal zwaar adem halen, iedereen zit in de piepert. Ik ben zo bang dat Jeroen Sa kiest, en dan verliest hij. Hij weet niet dat ze best wel popiejopie is
ben ik ook bang voor... bb is niet gek, die slacht de kip met de gouden eieren niet..
dan gaat de rode telefoon
pi_43535606
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

De kijker weet dat álle anderen op Jeroen hebben gestemd. Degene die er door Jeroen uitgepikt wordt, zal als hij/zij slim is, er dus geen heibel over schoppen want dat zou wel héél onsympathiek staan. En als Jeroen slim is, neemt hij niét Sabrina, want dat zou als wraak uitgelegd kunnen worden. Gewoon taktisch stemmen en 1 + 1 optellen. Welke tegenkandidaat kan Jeroen het beste hebben? Monique en haar kindjes die thuis wachten + het geklooi van haar met Tijn: hij komt op Mo uit gok ik.
Als ze slim zijn ja
Ach, we zullen het straks wel zien
waar is die kutkip??
pi_43535610
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:17 schreef gerxan het volgende:

[..]

ben ik ook bang voor... bb is niet gek, die slacht de kip met de gouden eieren niet..
dan gaat de rode telefoon
of nu de rode telefoon met : jeroen je twijfelt zo, dat vinden wij zielig, dus je mag zelf van de bank af en twee nieuwe aanwijzen
pi_43535620
Tijn is een beetje aan het stoken nu bij Sa. Ik zie al voor me als Sa thuis komt Jenna: " Beste Mam van de wereld, Jeroen was toch een vriendje van je, waarom kies je hem dan uit om weg te gaan?"
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_43535625
denk dat we van BB niet veel meer hoeven te verwachten...die hebben dit hele programm liggen te slapen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43535645
dit is zooooo saaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiii!!!!! ik zeg; nu stemmen voor een winnaar en bb6 is voorbij!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43535686
hummie en haar companen hebben deze laatste editie echt verknald....mooie teloorgang van BB geworden zo
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_43535712
Jeroen zit er bij als 5de wiel aan n wagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')