abonnement Unibet Coolblue
pi_43529467
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van maandag 13 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:06:47 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43546012
Jeroen wil even praten met Sabbel:

j: nou leg het maar eens uit
s: het was voor mij wel heel moeilijk om je te nomineren hoe moet ik dat uitleggen. Ik heb met een paar dingetjes wel moeite. Net als die joker in het spel, dat vond ik lief en toen hoorde ik later dat het je goed uitkwam. Ze ervaarde dat als kut
j: wie maakte voor jou uit waarom ik dat zou hebben gedaan. Wie heeft dat gezegd dat ik het niet voor jou deed?
s: tijn en mo
s En dat je tijn op de bank zette.
s: en ook semih, ik dacht dat wij een betere band hadden maar dan kies je ook voor sem. Ik zocht toch af en toe mijn stem bij jou en ik kreeg het niet .
j: je weet niet hoe het voelt om op de bank te zitten. Sem en ik wel, dus dat liet ons dichter naar elkaar toe groeien. Dat wil niet zeggen dat dat uit zijn verband worden getrokken dat ik voor Semih kies ofzo. Jij komt ook niet naar me toe met vervelend dat je genomineerd bent.
s: misschien zijn we wel niet goed met elkaar omgegaan. Tijn en Rick heb ik nog nooit gezien dat ze mensen kwetsen. En ook dat ze niet mensen tactisch nomineren.
j: Maar dat heeft toch niet met onze band te maken?
s: ja maar ik ga toch mensen vergelijken? We zijn nog maar met zijn 5en. Monique zou ik niet nomineren. Tijn ook niet want die gaat goed met mo om. En rick is altijd goed voor mij geweest. We zijn niet altijd heel close natuurlijk want ik was in het begin met e10
j: ik was er ook altijd als je getroost moest worden. Ik ben 1 van de weinigen die begrijpt dat je niet altijd serieus bent ivm thuissituatie. Kom dan naar mij toe en vertel wat er aan de hand is.
s: ik was gewoon kwaad dat ik me in mensen vergis.
j: op het moment dat jij dingen van mensen aanneemt ook al is het je zus. Wil dat niet zeggen dat ze je niet opstoken.

even resumé: Sabbel noemt de joker verkopen door jeroen aan haar en het valse motief dat mo en tijn het aangepraat hebben als hoofdpuntje voor de nominatie
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:11:37 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43546195
j: ik voel me echt niet gekwetst, het viel me gewoon tegen, ik had verwacht dat wij een sterkere band zouden hebben ondanks dat we elkaar minder hebben gezien, en dat ik je geholpen met de joker.
s: waarom heb je dat tegen tijn gezegd dan?
j: tuurlijk kwam het mij goed uit, maar in eerste instantie deed ik dat om jouw te helpen. Ik baal ervan dat andere mensen het tegen jou gaan zeggen en jij kortzichtig bent dat je niet op mij af durft te stappen. Dan had er niets aan de hand geweest.

s: ik ben niet kortzichtig
j: dat ben je wel, je gaat er eigenlijk al vanuit dat ik het uit eigen belang gedaan. Ik weet niet of je mijn reacties en emoties niet hebt gezien. En tuurlijk komt het mij indirect goed uit ...
s: Ik zeg ook alleen maar we zijn nog met zijn 5en en mo nomineer ik niet
j: als jij Rick hoger hebt staan dan mij dan valt dat me tegen ja
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43546278
Sabrina komt verhaal geven over de nominatie van Jeroen.

Jeroen geeft hard repliek.

Sabrina: "Tijn betekent veel voor Monique, en hij legt ook een arm om mijn schouder."

"Jeroen: Heb ik dat nooit gedaan, dan? "

Ik heb je die fucking joker gegeven. Ja, dat hoorde ik naderhand. Waarom kom je dan niet naar me toe.?

Jeroen: Dat vind ik kortzichtig van je. Ook anderen kunnen jou opstoken.

Sabrina : Af en toe was je gewoon, ja, die dingetjes. En Tijn en Rik hadden dat niet.
Voor mij is dat ook gewoon moeilijk

Jeroen: Ik voel me echt niet gekwetst, echt niet, ik dacht dat wij een sterkere band hadden.

Wat heb jij tegen Tijn gezegd over die joker?

Jeroen: Ja natuurlijk kwam het goed uit. En dan zegt hij het, en dan neem je dat aan?

Sabrina: Maar dat is toch zo, dat zeg je toch?

Jeroen : Neee, dat vind ik kortzichtig van je. Doordat ik jou ermee kon helpen. Indirect, daarna, komt het goed uit.

Jeroen : Als jij Rik hoger hebt staan dan ik, dan respecteer ik dat, maar ik denk dat ik een sterkere band had verondersteld.....

Sabrina : Jij ziet niet hoe fijn Rik en ik het hebben, als jij er niet bij bent.

Jeroen, ik had het gewoon niet verwacht, Saar. Had jij mij gisteren tactisch gestemd, dan had ik het ook goed gevonden.

Sabrina: Hoe kan ik dat dan ?

Jeroen : Ja, weet ik veel...
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:17:29 #5
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43546387
S: dat je Tijn zo hard op de bank klapt, dat vind ik dan ook erg hard, dan denk ik wij hebben ook zo'n goede band.
J: ik hou niet zo van iedereen maar te vriend willen houden. Misschien is het dan niet jouw manier, maar ik ben me bewust dat ik in een spel zit en soms moet je wel eens dingen doen.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:51:58 #6
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43555940
De bewoners staan op het punt om te horen dat Mo genomineerd is.
De bom kan elk moment inslaan, het plasmascherm staat al aan.








[ Bericht 15% gewijzigd door versabommie op 14-11-2006 21:02:34 ]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43556653
alle bewoners naar de lounge
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43556681
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:18:54 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43556961
21:13

In de lounge hangen slingers: BB feliciteert 3 finalisten



3 mensen zitten sowieso in de finale

BB: neem een drankje
Er staan allemaal glazen, drank en de speelt muziek, suggestieve muziek!

Eerste liedje dat gedraait werd: als je wint heb je vrienden. Tweede liedje vriendschap is een illusie.
Het besef dringt door dat ze de laatste nominatieronde hebben gehad.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43557203
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:25:01 #11
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43557215
De muziek stopt, de bewoners gaan aan tafel zitten eten en drinken. Het is redelijk stil.
Plasma in beeld….
Bewoners bedanken elkaar voor de fijne tijd, ook Mo doet dit maar daar komt ze strax wel van terug

Sa: We hoeven nooit meer te nomineren
Ti: Gelukkig niet, ben het zat
Jeroen houdt het plasmascherm in de gaten, hij weet wat er komen gaat.
De fontein gaat uit ( lekker stil!)
De sfeer is mi behoorlijk te snijden
Ti: ik ben zenuwachtig als de pokke
Ti: kijkend naar de plasma: ik denk dat ik daar ook even op wacht
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43557273
ga zo zitten dat iedereen de plasma goed kan zien

Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43557350


tijn is door
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:32:29 #14
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43557588
Sa: hoe bedoel je ze laten ons in de zenuwen zitten
Ri: laten we zo gaan zitten dat iedereen de plasma goed kan zien
Camera´s worden scherp gezet op bewoners close ups
Here it come´s

Trommelgeroffel!

Iedereen schrikt

Weer trommelgeroffel
BB onthuld foto’s van de finalisten

Tijn wordt gefeliciteerd met de finaleplek
Zijn foto is zichtbaar aan de muur
BB neemt lekker de tijd !

Bewoners gaan van de zenuwen maar wat chitchatten over de lijst van de foto van Tijn

Trommelgeroffel…

Rik wordt gefeliciteerd
Foto wordt onthuld
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43557605


rik is door
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43557899


sa is door
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:41:48 #17
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43558052
Besef dringt door tot de zusjes dat ze w.s. niet beiden in de finale zitten.
Sabrina tegen Mo: denk dat het OK is, oftewel Sa verwacht dat ze genomineerd is.

Sab: 1 ding als ik er niet in zit ( finale) sta ik in ieder geval niet voorschut met die vreselijke foto’s
Trommelgeroffel!

Dikke stilte
Jeroen feliciteerd Sabrina de rest is geloof ik hersendood

Sabrina huilen, geeft mo een knuffel
Mo totaal not amused
Jeroen legt uit dat hij Sabrina de finaleplaats gunde. De gebroeders lijken jeroen te sterk dus Mo op de bank. Gevoelsmatig hebben ze met jeroen het minst maar dat is minder belangrijk.
Hij wilde kiezen tussen sa en mo en koos bewust voor mo. Mo: je ziet mij niet als sterke tegenstander en rik en tijn wel, dus suc6 maandag
Mo is heerlijk stil en zacht aan het praten …ook de eerste keer sinds ze erin zit.

Je: ja ik kan er een ander verhaal van maken dan het is maar het is niet anders. Ik gun het jullie allemaal maargoed ik zit er ook op en dan kijk je hoe je de beste kans maakt.

Mo zit er gewoon na 5 minuten nog bij ipv jankend in de prinsessenkamer te jengelen …knap hoor!
Grafstemming/

Rik: er liggen spullen in de dbk haal ze op en lees voor.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:44:59 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43558205
Rik: er ligt een envelop in de dbk haal ze op en lees voor.


[brief bb]
Lieve bewoners: sabrina, tijn en rik zijn iig verzekerd dat ze in de grote finale staan. Het lot van jeroen en mo ligt in handen van de kijker.

BB begrijpt dat jeroen en mo een spannende week tegemoet gaan
Voor mo kan het een troost zijn dat haar zusje iig in de finale staat.

Jeroen heeft ook laten zien dat iemand in zijn eentje het huis in gaat ook in staat is tegenslag te verwerken
Omdat er nu al 3 finalisten bekend zijn vind bb het tijd voor wat vrolijkheid. Ze krijgen een oorkonde.
Nu jullie allemaal zover zijn gekomen hoopt BB dat jullie met begrip enzovoorts de week door gaan.

Maak er een mooie avond van. BB

viel spass:

[/brief bb]
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43558366




rik :ik kom daar regelrecht van de gay pride,heb de sperma nog in mijn haar hangen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 21:51:04 #20
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43558492
Sa: maar jij hebt tenminste dan ook een keer op de bank gezeten, dat kan ik niet zeggen.
Mo: jullie zitten er niet op en jeroen weet al een tijdje dat hij erop zit, dus ik ben eventjes stil weetje
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43558799


lekker jankennnnn
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:00:19 #22
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43558964
Jeroen en mo knuffelen nog ff. Je: misschien knikker je me er wel uit. Mo: nee joh, ben je gek!
Lekkere emo muziek …janken zullen ze JANKEN!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:05:28 #23
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43559260
Jeroen staat lekker luchtig te dansen en te bleren “nog twee drie weken” en de rest zit in een dip! Jeroen is soooooooooooo mijn held!
Jeroen: ik had wel gedacht dat het wel de laatste keer kon zien. Het is gewoon een gevoel geweest.
“samen zijn” van klodder Alberti schalt er nu doorheen!

Janken janken en nog eens janken!


* nokt er weer mee!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:06:13 #24
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_43559304


HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')