abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 november 2006 @ 23:51:49 #51
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_43529077
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Leuk.

WA.
Ligt er helemaal aan, ik ben niet direct enthousiast
RC
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2006 @ 23:53:24 #52
862 Arcee
Look closer
pi_43529151
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
Ligt er helemaal aan, ik ben niet direct enthousiast
RC
Ik ben sowieso al een tijd niet meer enthousiast, dus wie weet is dit nog leuk.
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:10:26 #53
130524 Sonique
occasional streamer
pi_43529896
Ik noem het de laatste stuiptrekking van BB...

Het is eigenlijk gewoon best triest dat men de bewoners weer terug in het huis gaat stoppen om de kijkcijfers op te halen.

Het hele BB concept is naar de kloten nu..

Wat nou, geen contact met de buitenwereld...
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:11:01 #54
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43529908
Geweldige aktie van de redactie!

In het topic "waarom is BB6 mislukt", opperde ik al een Grand Finale, als dit toch zo overduidelijk de laatste BB gaat worden?

Ik vind dit beslist een Grand Finale! Alle weggestemde bewoners die geheel geïnformeerd het huis weer inkomen en nog ff de boel flink op stelten kunnen jagen en de Big Five nog kunnen confronteren met tegenstrijdig gedrag cq uitspraken en vooral ook de reacties van de media daarop!

Dat gaat een spannende en spetterende week worden!

Ik heb er weerzin in! (En ik heb dit forum toch al weken geleden ingeruild voor De Gouden Kooi ).
pi_43530521
Jaaaaaa dat is een leuk idee,,,,briljant.

Alleen zit er 1 maar aan...........Nu moet ik weer een hele week tegen die Hilde aan gaan kijken

Maar gelukkig zitten de oud bewoners buiten "het spel" zodat het misschien alleen maar leuk zal zijn tussen alle bewoners en ze elkaar niet meer vervelend aankijken of groepjes gaan vormen.

Oke Hummie....zet de flessen wijn alvast maar koel...Hilde is back
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 00:57:38 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43530933
Leuke, originele aktie!
En ik denk dat er ook nog wel een extra verrassing in zit. Alleen maar die bewoners doelloos, zonder kans op een prijs, nog een week mee laten draaien is te simpel. Ze krijgen nog een rol.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43531224
totaal afgesloten van daglicht en de buitenwereld
deze BB is harder dan ooit..........................................................

uhm

Hoewel we weer gekeken hebben was het jammerlijk een mislukking!

wat was er mis aan deze BB!

- Koppels......... (je wilt bv geen vader en dochter/zoon zien, ze kennen elkaar al en houden zich in voor elkaar!)
- Slechte casting!! (kijk naar temptation island!! we willen SEX zien! het is gewoon de waarheid, dus jonge vrouwen en kerels en un paar oudere voor de broodnodige wijsheden)
Te weinig party's en drank! ( altijd goed voor emotie,sex,ruzie etc)
- saaaaaaaaaaaie opdrachten!
- Doe iets voor een goed doel!! maatschappelijke belangen!
- De censuur op een aantal momenten! (moniek...)

Oke nog aanvullingen??

Er keken gemiddeld zo'n 300.000 mensen dus voor Talpa begrippen redelijk, misschien krijgen we over een jaar nog un laatste herkansing, aangezien JdM met un 2e kanaal komt!
Dus volgend jaar BB geinspireerd door Robinson,Temptation, Beauty & Nerd en de Gooise Vrouwen en un tikkeltje Lama's

tot volgend jaar beste BB Fans
pi_43532030
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 01:13 schreef Timberland het volgende:
totaal afgesloten van daglicht en de buitenwereld
deze BB is harder dan ooit..........................................................

uhm

Hoewel we weer gekeken hebben was het jammerlijk een mislukking!

wat was er mis aan deze BB!

- Koppels......... (je wilt bv geen vader en dochter/zoon zien, ze kennen elkaar al en houden zich in voor elkaar!)
- Slechte casting!! (kijk naar temptation island!! we willen SEX zien! het is gewoon de waarheid, dus jonge vrouwen en kerels en un paar oudere voor de broodnodige wijsheden)
Te weinig party's en drank! ( altijd goed voor emotie,sex,ruzie etc)
- saaaaaaaaaaaie opdrachten!
- Doe iets voor een goed doel!! maatschappelijke belangen!
- De censuur op een aantal momenten! (moniek...)

Oke nog aanvullingen??

Er keken gemiddeld zo'n 300.000 mensen dus voor Talpa begrippen redelijk, misschien krijgen we over een jaar nog un laatste herkansing, aangezien JdM met un 2e kanaal komt!
Dus volgend jaar BB geinspireerd door Robinson,Temptation, Beauty & Nerd en de Gooise Vrouwen en un tikkeltje Lama's

tot volgend jaar beste BB Fans
Ach jee, daar hebben we weer zo'n PvdA-azijnpisser. Het is een geweldig idee! Ben heel benieuwd. Dat worden leuke live-streams, niet alleen overdag maar ook 's nachts denk ik.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 02:23:45 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43532189
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:50 schreef Shirley het volgende:
Dit doet me denken aan Paradise Hotel! Daar moesten ook alle exbewoners terug en een paar dagen blijven om te stoken en zij moesten degene nomineren die ze eruitwilden. Laten we hopen dat het hier ook zo gaat, al heb ik in sommige hoofden geen zin meer, maar ja...


Leuk idee, Janine die wel ff aan Monique zal vertellen dat heel Nederland Monique in de categorie hoer heeft gezet en Hilde die er nog een schepje bovenop doet en vervolgens eindigen ze met een vette mat partij iomdat Janine gaat vertellen dat Etienne een hekel aan buitenlanders heeft
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 02:27:16 #60
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43532216
Het staat dus eigenlijk tevens vast dat Jeroen eruit moet en ze het idee van 2 saaie domme zusjes met twee broertjes waarvan eentje er net zo infantiel is als die twee blondjes di overblijven een beetje saai vonden./
pi_43532239
Ik bedenk me wel dat dit weekje wel in hun contract moet hebben gestaan. Anders laat je je hier toch niet voor lenen? Ik vind het geweldig hoor, maar wat moet zo'n Marcel daar nou nog? Of Milica?
pi_43532252
Heerlijk nog even een weekje van Milica genieten!
  dinsdag 14 november 2006 @ 06:45:31 #63
138809 Nunk
Seize the night
pi_43533270
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:10 schreef Sonique het volgende:
Ik noem het de laatste stuiptrekking van BB...

Het is eigenlijk gewoon best triest dat men de bewoners weer terug in het huis gaat stoppen om de kijkcijfers op te halen.

Het hele BB concept is naar de kloten nu..

Wat nou, geen contact met de buitenwereld...
Helemaal mee eens
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time
pi_43533379
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:27 schreef Loedertje het volgende:
Het staat dus eigenlijk tevens vast dat Jeroen eruit moet en ze het idee van 2 saaie domme zusjes met twee broertjes waarvan eentje er net zo infantiel is als die twee blondjes di overblijven een beetje saai vonden./
Tuurlijk zijn de broertjes en zusjes saai, gelukkig hebben we daar nog Jeroen
Goedemorgen :W
pi_43533902
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 07:24 schreef blomst het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn de broertjes en zusjes saai, gelukkig hebben we daar nog Jeroen
Jeroen zorgt niet voor spetterende TV, maar hij was wel de persoon die ik de laatst tijd in de gaten hield, om te kijken hoe hij zich als einzelgänger zou redden tegen de koppels...

Vraag van mijn kant...volgende week geen exit dus? Of is de persoon die er volgende week uitgaat de enige die we dan moeten missen?
pi_43533949
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:11 schreef Tissik het volgende:
Geweldige aktie van de redactie!

In het topic "waarom is BB6 mislukt", opperde ik al een Grand Finale, als dit toch zo overduidelijk de laatste BB gaat worden?

Ik vind dit beslist een Grand Finale! Alle weggestemde bewoners die geheel geïnformeerd het huis weer inkomen en nog ff de boel flink op stelten kunnen jagen en de Big Five nog kunnen confronteren met tegenstrijdig gedrag cq uitspraken en vooral ook de reacties van de media daarop!

Dat gaat een spannende en spetterende week worden!

Ik heb er weerzin in! (En ik heb dit forum toch al weken geleden ingeruild voor De Gouden Kooi ).
Ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet wat er zo 'geweldig' aan is. BB laat zich kennen en gooit alles overboord om een paar zieltjes te winnen met een actie die weliswaar onverwachts, maar niet op voorhand succesvol hoeft te zijn. Buiten kijkcijfers zie ik op voorhand nog geen enkel voordeel van deze actie.

Over het dikgedrukte gedeelte: allemaal prima, maar wat hebben die daar in deze fase van de strijd nog aan? Gaat hum stemgedrag voor die ene keer nog veranderen? Juist deze vier (nou, wellicht Tijn dan) zijn echt niet gevoelig voor kritieken van buitenaf. Die zusjes omdat ze te dom zijn om dat te begrijpen en Rik omdat het hem geen bal interesseert. Alleen aan Tijn zou het knagen als hij erachter komt dat NL hem uitkotst.

Mijn idee van een Grand Finale? Als Marcel er alsnog met die pot vandoor zou kunnen gaan
pi_43533967
Idee om oud bewoners terug te sturen is gejat...hebben ze keihard afgekeken bij dat "Paradise Hotel' ofzo.
Het idee werkte daar goed omdat ze mekaar echt het hotel uit gewerkt hadden...dat is bij deze BB net ff anders...dus zal ook zeker niet zo'n shock teweeg brengen.

Aan de eene kant denk ik...beetje actie is nooit weg...Maar verwacht eigenlijk geen actie...meer een soort reunie, nou daar zit ik niet zo op te wachten eigenlijk in de laatste week. Dus dan vraag ik me af....waarom??

Het hele BB concept is om zeep geholpen, zeker na deze actie....en zie dit dan ook als het eind van de hele BB serie.

Hou er een beetje een dubbel gevoel aan over...
pi_43534048
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef T-lex het volgende:
Idee om oud bewoners terug te sturen is gejat...hebben ze keihard afgekeken bij dat "Paradise Hotel' ofzo.
Het idee werkte daar goed omdat ze mekaar echt het hotel uit gewerkt hadden...dat is bij deze BB net ff anders...dus zal ook zeker niet zo'n shock teweeg brengen.

Aan de eene kant denk ik...beetje actie is nooit weg...Maar verwacht eigenlijk geen actie...meer een soort reunie, nou daar zit ik niet zo op te wachten eigenlijk in de laatste week. Dus dan vraag ik me af....waarom??

Het hele BB concept is om zeep geholpen, zeker na deze actie....en zie dit dan ook als het eind van de hele BB serie.

Hou er een beetje een dubbel gevoel aan over...
Voor het publiek is dit toch de bevestiging dat de kijker al jaren gelijk heeft en dat BB allesbehalve harder wordt per editie en totaal geen ruggengraat heeft.

Als dit de laatste is, dan wordt het zeker geen memorabel afscheid van BB in Nederland. Vorig seizoen hadden ze moeten stoppen, al is dat mijn persoonlijke mening. Maar toen heb ik me prima vermaakt, op sommige kleine ergernissen na.

Ik verwacht ook weinig interessants meer, eerlijk gezegd. De vier (buiten Jeroen) die er nu zitten hebben niks tegen elkaar, hebben elkaar niet zwart lopen maken of niks. Als Marlies, Janine, Semih en Tijn nu bij de laatste vier zaten, dan kon je op de valreep nog wat mensen confronteren met hun gedrag.
pi_43534473
Ik hoop dat er aan aantal de vloer aan gaan vegen met Mo
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:52:47 #70
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_43536356
wel een leuk idee
een beetje stoken onder elkaar weer
en idd een paar oude situaties uitpraten misschien et10/mars groep1/groep2 mies/tijn
ik ben benieuwd
.....hoewel ik ook denk dat ze het idee BB een beetje om zeep brengen zo maar het is voor de kijkers wel een stuk leuker zo want ik geloof dat iedereen al is omgeschakeld naar DGK
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_43536474
Vraag me af of de oud-bewoners iets mogen zeggen over de beelden die zijn uitgezonden. Als dat dus niet zo is en als ze ook niet de mening van nederland mogen verkondigen e.d. En als ze dan ook nog eens niet de bewoners mogen confronteren met uitspraken en hun gedragingen. Denk ik dat het weinig zin heeft dat ze het huis weer in komen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:59:04 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43536504
Dit is wat Egbert heeft gezegd op een ander forum:

hoi luitjes.
wat een stunt he?
ik wist het al een tijdje en had moeite mijn mond te moeten houden.. gelukkig is het nu voor iedereen bekent.
mijn eerste reactie was...NO WAY.. toen ik er ff wat langer over nadacht dacht ik Mars zo goed te kunnen helpen en werd ik er weer vrolijk van. nadat Mars eruit was wist ik het niet zo zeker meer maar ben nu entousiast geworden en we gaan daar veel pret maken.
restricties zijn er vrijwel niet dus wij (ex-bewoners) kunnen erg bepalend zijn voor de einduitslag en mensen nog helpen met informatie van buiten het huis... gaat lachen worden daar...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43536608
Leuk Vanaf volgende week kijk ik weer iedere dag

Ik ben benieuwd
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 11:14:42 #74
128220 Peter6000
pi_43536895
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef scanman01 het volgende:
restricties zijn er vrijwel niet dus wij (ex-bewoners) kunnen erg bepalend zijn voor de einduitslag en mensen nog helpen met informatie van buiten het huis... gaat lachen worden daar...
Ben benieuwd of het noemen van uitslagen van populariteitspolls wel of niet bij die restricties hoort.

Stel dat Monique bij de laatste 4 zit, en ze hoort dat ze erg onderaan staat, zal ze zich sneller laten uitkopen.
Op die manier hebben ze zeker invloed op de einduitslag.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 november 2006 @ 11:19:04 #75
862 Arcee
Look closer
pi_43537031
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:32 schreef Fargo het volgende:
Vraag van mijn kant...volgende week geen exit dus? Of is de persoon die er volgende week uitgaat de enige die we dan moeten missen?
Ik neem aan dat er wel gewoon een exit is en dat diegene er direct samen met de overige ex-bewoners weer ingaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')