abonnement Unibet Coolblue
pi_43521564
ja, ik weet dat dat gekke smileyding niet werkt in een TT maar het gaat om het idee
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 13 november 2006 @ 21:05:57 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43521592
sticky gemaakt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 13 november 2006 @ 21:06:17 #3
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43521608
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43521621
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jongen alsjeblieft! Stop nou gewoon met dat gezuig. Ik denk niet dat er iemand is die dit nog leuk vindt..Genoeg is genoeg.
Net zat je nog verlekkerd op mijn reactie te wachten, jij spoort ook niet helemaal
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 21:08:18 #5
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43521718
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
jongens, de uitzending is bezig


moet je hem wel sluiten tijdens de reclame
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43521727
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef teamlead het volgende:
tvp
Doe je werk
Ik weet dat je geilt op naamtopics, maar hij kan toch wel dicht dacht ik zo

TL kom terug
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43521846
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:06 schreef PC eend het volgende:

[..]

Net zat je nog verlekkerd op mijn reactie te wachten, jij spoort ook niet helemaal
Ik zat verlekkerd op een serieuze reactie te wachten, maar de hoop was tevergeefs.

Die post van mij ook trouwens, maar ik kon het niet laten...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 13 november 2006 @ 21:15:30 #8
242 Pinball
Electric Monk
pi_43522098
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef teamlead het volgende:

in dit FB topic en de sc's bijvoorbeeld
Ik denk dat we allebei wel weten dat er in die FB niets te vinden valt over jouw 'beslissing' om te blijven.
Kom maar met dat linkje anders.

Dat ik de SC niet nagelezen heb kan ik inderdaad alleen mezelf verwijten. Geen wonder dat je er de afgelopen 3 dagen 0 keer op in ging als iemand het vroeg, je had het immers al in de SC gemeld!

Dit soort acties zijn nou precies de reden waarom je wèl had moeten stoppen. Je hebt het gewoon net niet helaas.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_43522400
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
Wat me opvalt is dat jullie hier allemaal lopen te kloten in de fb van BB terwijl de live uitzending bezig is
daarvoor hebben ze de reclame uitgevonden
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_43523201
Beste Mods back to business
Waren/zijn jullie het niet eens met mijn voorstellen/vragen aangaande het Hoe post ik mee in BB? toppic?
Ik vind het topic enrnstig onoverzichtelijk worden als je nu wat wilt weten moet je n uur zoeken en kun je weer beter http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten er bij pakken.
Mijn voorstel was om alle tips/links/uitleg te groeperen en het overige te deleten.
Gaarne jullie mening
B.v.d
Gegroet jullie aller,
Inodder
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
  maandag 13 november 2006 @ 21:41:50 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43523297
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
Beste Mods back to business
Waren/zijn jullie het niet eens met mijn voorstellen/vragen aangaande het Hoe post ik mee in BB? toppic?
Ik vind het topic enrnstig onoverzichtelijk worden als je nu wat wilt weten moet je n uur zoeken en kun je weer beter http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten er bij pakken.
Mijn voorstel was om alle tips/links/uitleg te groeperen en het overige te deleten.
Gaarne jullie mening
B.v.d
Gegroet jullie aller,
Inodder
goed plan, ik kom er alleen zelf vanavond niet meer aan toe. Ik ga het morgen regelen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43523823
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

goed plan, ik kom er alleen zelf vanavond niet meer aan toe. Ik ga het morgen regelen.
Ben je nou nog steeds niet uit die IKEA bouwbeschrijvingen?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 13 november 2006 @ 21:54:58 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43523891
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Ben je nou nog steeds niet uit die IKEA bouwbeschrijvingen?
Ben bezig met 1001 dingen momenteel. De IKEA kasten zijn klaar
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43524047
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ben bezig met 1001 dingen momenteel. De IKEA kasten zijn klaar
Je gelooft het niet: http://www.1001dingen.nl/
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:01:14 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_43531963
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef Pinball het volgende:

Dit soort acties zijn nou precies de reden waarom je wèl had moeten stoppen. Je hebt het gewoon net niet helaas.
Joh, let it go.
Er zijn nog een stuk of 10 mensen die BB volgen -de rest zit te zeiken of te zuigen- en TL is al genoeg door het stof gegaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:03:52 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_43531990
Waar kan ik trouwens stemmen dat die Tele2 fake gaat winnen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:17:24 #17
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_43532127
Vanavond heb ik FB 7 gelezen en ook de SC heb ik kunnen doorworstelen
Ik kan echt uit de grond van mijn hart zeggen dat ik het gezeik meer dan zat ben
Zo kotsmisselijk word ik van het gezuig en gezeur van die klote pc eend, hij zuigt om het zuigen, is het waarschijnlijk al 100x met mensen eens maar nee, blijven zuigen en zeuren dat is voor dit ettertje de enige lol die hij in zijn leven heeft.
Iedereen die zo'n hufter in zijn omgeving zou hebben zou hem allang op zijn bek hebben geslagen, wat een ongelovelijke klootzak is het
Ik zal niet zeggen dat een groot deel van de sfeer door die hufter wordt verziekt want van dat soort teksten komt ie nog een patijtje klaar ook, daar kickt ie op.
Ik ben in mijn leven veel mensen tegen gekomen maar hij is er 1 waardoor je zou vergeten waar je rem in de auto zit.
Ik weet nu ook wel dat hij dit soort teksten als een overwinning ziet en loopt te dansen door zijn flatje maar ik ben klaar met die klootzak.
Ik snap dit soort mensen gelukkig niet, zulke negatieve tering-hufters die een stijve krijgen van het anoniem zieken en treiteren.
Voor de mensen waar ik wel veel plezier mee heb gehad.. spreek jullie nog wel is ergens maar met die tering eend (die nu de nsb-knop indrukt) ben ik helemaal klaar.
Je hebt je zin pc eend, je hebt weer iemand van een forum gewerkt, wees lekker trost op je zelf!
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  dinsdag 14 november 2006 @ 02:24:23 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_43532193
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:

Ik kan echt uit de grond van mijn hard zeggen dat ik het gezeik meer dan zat ben
Naast het dramatische niveau van het programma is dat de andere reden dat ik hier nauwelijks meer post.
De humor is totaal verdwenen. Sommige mensen denken dat zeiken, zagen en trollen humor is...
Helaas.

Ken je grenzen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43532198
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Vanavond heb ik FB 7 gelezen en ook de SC heb ik kunnen doorworstelen
Ik kan echt uit de grond van mijn hart zeggen dat ik het gezeik meer dan zat ben
Zo kotsmisselijk word ik van het gezuig en gezeur van die klote pc eend, hij zuigt om het zuigen, is het waarschijnlijk al 100x met mensen eens maar nee, blijven zuigen en zeuren dat is voor dit ettertje de enige lol die hij in zijn leven heeft.
Iedereen die zo'n hufter in zijn omgeving zou hebben zou hem allang op zijn bek hebben geslagen, wat een ongelovelijke klootzak is het
Ik zal niet zeggen dat een groot deel van de sfeer door die hufter wordt verziekt want van dat soort teksten komt ie nog een patijtje klaar ook, daar kickt ie op.
Ik ben in mijn leven veel mensen tegen gekomen maar hij is er 1 waardoor je zou vergeten waar je rem in de auto zit.
Ik weet nu ook wel dat hij dit soort teksten als een overwinning ziet en loopt te dansen door zijn flatje maar ik ben klaar met die klootzak.
Ik snap dit soort mensen gelukkig niet, zulke negatieve tering-hufters die een stijve krijgen van het anoniem zieken en treiteren.
Voor de mensen waar ik wel veel plezier mee heb gehad.. spreek jullie nog wel is ergens maar met die tering eend (die nu de nsb-knop indrukt) ben ik helemaal klaar.
Je hebt je zin pc eend, je hebt weer iemand van een forum gewerkt, wees lekker trost op je zelf!
Kom op Kribbet. Wat je schrijft is 100 procent waar. En zo denken velen ook over hem, vooral mensen die niet elke keer reageren. Je antipathie is volstrekt begrijpelijk, maar hij is het echt niet waard. Gewoon negeren. Je laat je toch niet wegjagen door zo'n triest figuur? Daar lacht hij om. Blijven!!!
pi_43532712
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

Naast het dramatische niveau van het programma is dat de andere reden dat ik hier nauwelijks meer post.
De humor is totaal verdwenen. Sommige mensen denken dat zeiken, zagen en trollen humor is...
Helaas.

Ken je grenzen.
Hear hear

*sluipt weer weg uit BB
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_43532785
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
Vanavond heb ik FB 7 gelezen en ook de SC heb ik kunnen doorworstelen
Ik kan echt uit de grond van mijn hart zeggen dat ik het gezeik meer dan zat ben
Zo kotsmisselijk word ik van het gezuig en gezeur van die klote pc eend, hij zuigt om het zuigen, is het waarschijnlijk al 100x met mensen eens maar nee, blijven zuigen en zeuren dat is voor dit ettertje de enige lol die hij in zijn leven heeft.
Iedereen die zo'n hufter in zijn omgeving zou hebben zou hem allang op zijn bek hebben geslagen, wat een ongelovelijke klootzak is het
Ik zal niet zeggen dat een groot deel van de sfeer door die hufter wordt verziekt want van dat soort teksten komt ie nog een patijtje klaar ook, daar kickt ie op.
Ik ben in mijn leven veel mensen tegen gekomen maar hij is er 1 waardoor je zou vergeten waar je rem in de auto zit.
Ik weet nu ook wel dat hij dit soort teksten als een overwinning ziet en loopt te dansen door zijn flatje maar ik ben klaar met die klootzak.
Ik snap dit soort mensen gelukkig niet, zulke negatieve tering-hufters die een stijve krijgen van het anoniem zieken en treiteren.
Voor de mensen waar ik wel veel plezier mee heb gehad.. spreek jullie nog wel is ergens maar met die tering eend (die nu de nsb-knop indrukt) ben ik helemaal klaar.
Je hebt je zin pc eend, je hebt weer iemand van een forum gewerkt, wees lekker trost op je zelf!
Gezellig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43532806
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

Naast het dramatische niveau van het programma is dat de andere reden dat ik hier nauwelijks meer post.
De humor is totaal verdwenen. Sommige mensen denken dat zeiken, zagen en trollen humor is...
Helaas.

Ken je grenzen.
Ik heb het feedbackhoereren geleerd van jou en Gert
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43532868
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:25 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Kom op Kribbet. Wat je schrijft is 100 procent waar. En zo denken velen ook over hem, vooral mensen die niet elke keer reageren. Je antipathie is volstrekt begrijpelijk, maar hij is het echt niet waard. Gewoon negeren. Je laat je toch niet wegjagen door zo'n triest figuur? Daar lacht hij om. Blijven!!!
Als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat
Als jij stelt dat ik zuig om het zuigen an zich zou ik wel eens een voorbeeld willen horen
Vandaag wou ik even weten of TL nou weg was of niet, want dat werd leek wel angstvallig stilgehouden in tegenstelling tot zijn vertrek en dat verbaaste niet alleen mij gezien alle verwarring die erover was.

Ik weet nou nog steeds niet waarom het was, maar ga er niet over blijven zeiken in tegenstelling tot wat me steeds aangepraat wordt

Alleen als mensen (die mij nooit hebben gelegen) mij opeens nog even een veeg uit de pan willen geven wil ik nog wel eens reageren.

Ik vind jou trouwens ook triest
Dan heb ik nog liever TL
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 14 november 2006 @ 08:16:20 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43533720
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:24 schreef APK het volgende:

[..]

Naast het dramatische niveau van het programma is dat de andere reden dat ik hier nauwelijks meer post.
De humor is totaal verdwenen. Sommige mensen denken dat zeiken, zagen en trollen humor is...
Helaas.

Ken je grenzen.
Misschien is dat wel onderdeel van het probleem...dat mensen zoals jij niet langer hier posten
De vraag is dan alleen wat de oorzaak en wat het gevolg is. Ik persoonlijk ben geneigd te denken dat voornamelijk de saaiheid van het programma voor de problemen zorgt. En natuurlijk besef ik dat meer dan dat alleen anders is dit jaar.
Maar zo dramatisch als het dit jaar echter allemaal gebracht word is het ook weer niet.

Okay een Duckie verschuilt zich achter verbale slimmigheidjes om geen kleur te hoeven bekennen...en ja zodra er iemand al dan niet terecht kritiek levert duikt er gelijk een hele horde (overigens steeds wisselend publiek) op af maar hee what else is new? Dit deed hij en anderen ook al tijdens BB3 en waarschijnlijk nog wel eerder ook maar toen was user Jappie nog niet geboren.

Voor mij heeft de grens van het "plagen" altijd gelegen bij de ontvanger; ik zoek de grens op en zodra ik zie dat iemand het niet meer trekt of dat ik te ver ben gegaan dan zal ik ook al het mogelijke doen om die persoon te laten merken dat het van mijn zijde slechts een "witsch" was.

Anders is het wanneer ik zelf het idee heb dat iemand een ander probeert bewust de vernieling in te schrijven......zelfs al zou ik het dan gedeeltelijk met hem eens zijn dan zal ik in de praktijk toch mijn verbale vuurpijlen op hem/haar gaan richten. Zo ook gisteren met Duckstad; hij en overigens ook anderen zoals Demins en Pinball gingen voor mij over een bepaalde grens heen. Als je zo'n grote mond wil opzetten zoals Pinball deed dan heb je je gewoon fatsoenlijk in te lezen...en ja daar hoort dan in dit geval ook je door gesloten topics en de SC topics worstelen bij. Doe je dat niet dan ben je als een blinde scherpschutter met welliswaar voldoende ammo maar een zwaar vertroebeld beeld.

Waarom spreek ik dan juist gisteren PC eend aan ? ..Wel ons aller eendje had zich wel ingelezen en was allang op de hoogte van hoe de wederopstanding van TL tot stand was gekomen. Wanneer je dan nog op zo'n manier blijft zuigen dan moet je wat mij betreft zelf maar eens met de billen bloot om te zeggen wat je op je lever hebt. Ik had er meer van verwacht; maar helaas bleef het bij wat oud zeer zonder tot de kern te komen. Een 'beetje flauw noem ik dat dan.

En verder...ach het FOK! publiek en zeker ook het FOK!bb publiek is van oudsher behoorlijk lastig en mondig tegelijk. Ik denk dat de huidige crew in zijn totaliteit en TL in het bijzonder daar niet helemaal tegen zijn opgewassen en dat heeft dan weer te maken met die 2 termen die ik laatst maar eens de virtuele ether inslingerde: "postinterpretatie gecombineerd met incasseringsvermogen".

Heeft de huidige crew daarmee gefaald ?
Nee hoor...iig wat mij betreft geenzins.....zij hebben het op hun manier naar eer en geweten gedaan en als dat betekent dat je dan als user een stapje terug moet doen voor wat betreft het uitdagen dan moet je dat gewoon doen. Het mag daardoor dan allemaal wat gemoedelijker zijn dan voorheen maar indien je je daar aan aanpast dan kan ook dat enorm gezellig zijn.

Kee...lang verhaal en waarom schrijf ik dit nu eik

Ik vind het doodzonde dat users als APK maar ook als Kribbet de handoek zomaar in de ring zouden gooien.....ook vind ik dat vriend Duckie nu een te grote portie mores in zijn schoenen krijgt geschoven...je kunt hier zo een rijtje van 20 namen van users neerzetten die mijn inziens op verschillende momenten van deze BB voor net zo veel problemen en onvrede hebben gezorgd.OOK mensen uit de COS overigens!!

Voor nu...iedereen een prettige en vredelievende dag toegewenst.
  dinsdag 14 november 2006 @ 08:53:11 #25
242 Pinball
Electric Monk
pi_43534128
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef Jappie het volgende:

Als je zo'n grote mond wil opzetten zoals Pinball deed dan heb je je gewoon fatsoenlijk in te lezen...en ja daar hoort dan in dit geval ook je door gesloten topics en de SC topics worstelen bij. Doe je dat niet dan ben je als een blinde scherpschutter met welliswaar voldoende ammo maar een zwaar vertroebeld beeld.
Als je serieus meent dat ik de SC door moet spitten om te lezen dat TL heeft 'besloten' om een 180° te doen heb ik je blijkbaar altijd wat te hoog ingeschat.
Er is verschillende keren, door verschillende mensen op een heel normale manier aan TL gevraagd waarom hij nog blauw was. Als hij daar niet wederom in geheel eigen stijl een halszaak van had gemaakt maar gewoon een antwoord, of zelfs maar een linkje naar dat antwoord had gegeven was er niets aan de hand geweest.

En waarschijnlijk moet je zelf een zwalkende dutchbatter zijn om een bewust laag kaliber verkeerd in te schatten als komend van een blinde scherpschutter.
Het boeit mij namelijk geen ruk of TL wel of niet mod is of blijft. Ik heb veel grotere klootzakken dan TL het hier tot mod en FA zien schoppen, dat overleeft Fok! allemaal best. Waar het mij om gaat is dat ie gewoon even uitleg geeft als daar om gevraagd wordt, in plaats van het steeds op de spits te drijven en dan flugel en Day wéér de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:17:44 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43534452
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 02:03 schreef APK het volgende:
Waar kan ik trouwens stemmen dat die Tele2 fake gaat winnen?
Dat topic komt er nog aan. Ik wilde dat eigenlijk al eerder doen, maar ben er door diverse oorzaken nog niet aan toegekomen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:27:00 #27
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43534611
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:53 schreef Pinball het volgende:

[..]

Als je serieus meent dat ik de SC door moet spitten om te lezen dat TL heeft 'besloten' om een 180° te doen heb ik je blijkbaar altijd wat te hoog ingeschat.
Daar ben ik ook bang voor
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:17 #28
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43534850
Met welke reden is [BB SC#12] Zwaaitopic gesloten?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 10:31:46 #29
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43535898
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef versabommie het volgende:
Met welke reden is [BB SC#12] Zwaaitopic gesloten?
Omdat er nog een SC liep en deze dus dubbel was

Vandaar dus alsnog een slotje... (en het was een kutkick na zoveel tijd)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:03:33 #30
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43536598
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Omdat er nog een SC liep en deze dus dubbel was

Vandaar dus alsnog een slotje... (en het was een kutkick na zoveel tijd)
jamaar, jamaar ....jamaar!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 11:24:11 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43537145
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef Jappie het volgende:[..]
Als je zo'n grote mond wil opzetten zoals Pinball deed dan heb je je gewoon fatsoenlijk in te lezen...en ja daar hoort dan in dit geval ook je door gesloten topics en de SC topics worstelen bij. [..]
Ha Jappie, ik ben het met vrijwel alles wat je in je vorige post schreef eens. Behalve met het bovenstaande, dus dat pik ik er even tussenuit.
Ik vind het onzin om te verwachten dat mensen die hele SC-zooi gaan zitten doorlezen om "bij te blijven". Ik denk dat er weinigen buiten de vaste SC-kliek zijn die dat doen. Ik doe het in ieder geval ook niet, en ook ik was verrast toen ik TL ineens weer posts zag editten. Nou maakt het me niets uit dat-ie toch doorgaat als mod, en dat constante gehak op hem was ik zoals bekend al veel langer beu.
Maar het moet ook niet de omgekeerde wereld worden: dit had TL gewoon even in FB moeten melden, klaar. Dat jij Pinbaals' recht van spreken betwist omdat hij de dagelijkse lolbroekerij van jou en je vriendjes niet bijhoudt, is echt flauwekul.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:51:36 #32
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43537779
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ha Jappie, ik ben het met vrijwel alles wat je in je vorige post schreef eens. Behalve met het bovenstaande, dus dat pik ik er even tussenuit.
Ik vind het onzin om te verwachten dat mensen die hele SC-zooi gaan zitten doorlezen om "bij te blijven". Ik denk dat er weinigen buiten de vaste SC-kliek zijn die dat doen. Ik doe het in ieder geval ook niet, en ook ik was verrast toen ik TL ineens weer posts zag editten. Nou maakt het me niets uit dat-ie toch doorgaat als mod, en dat constante gehak op hem was ik zoals bekend al veel langer beu.
Maar het moet ook niet de omgekeerde wereld worden: dit had TL gewoon even in FB moeten melden, klaar. Dat jij Pinbaals' recht van spreken betwist omdat hij de dagelijkse lolbroekerij van jou en je vriendjes niet bijhoudt, is echt flauwekul.
Ik moest lachen!

Jappie zal toch niet serieus zijn geweest over dat SC lezen?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:29:01 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43538669
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik moest lachen!

Jappie zal toch niet serieus zijn geweest over dat SC lezen?
Nee en Ja.....ik vond die ca 300 woorden met inhoud wel genoeg eik...dat er dan nu gemuggezift word over waar het stond en of het wel of niet duidelijk was daar veeg ik mijn babyblanke bipsje mee af.

Het was een gepasseerd station...iedereen of iig diegene die het meeste "binding" met het onderwerp hadden waren op de hoogte....om dan twee dagen na dato te vragen naar de bekende weg en er nog verbaasd over zijn dat TL er wel mee klaar is is kolderiek
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 12:36:04 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43538850
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Jappie het volgende:
dat er dan nu gemuggezift word over waar het stond
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:36:36 #35
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43538863
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nee en Ja.....ik vond die ca 300 woorden met inhoud wel genoeg eik...dat er dan nu gemuggezift word over waar het stond en of het wel of niet duidelijk was daar veeg ik mijn babyblanke bipsje mee af.

Het was een gepasseerd station...iedereen of iig diegene die het meeste "binding" met het onderwerp hadden waren op de hoogte....om dan twee dagen na dato te vragen naar de bekende weg en er nog verbaasd over zijn dat TL er wel mee klaar is is kolderiek
Ach, dat is jouw criterium, TL is er klaar mee
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:36:36 #36
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43538864
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nee en Ja.....ik vond die ca 300 woorden met inhoud wel genoeg eik...dat er dan nu gemuggezift word over waar het stond en of het wel of niet duidelijk was daar veeg ik mijn babyblanke bipsje mee af.

Het was een gepasseerd station...iedereen of iig diegene die het meeste "binding" met het onderwerp hadden waren op de hoogte....om dan twee dagen na dato te vragen naar de bekende weg en er nog verbaasd over zijn dat TL er wel mee klaar is is kolderiek
Ik vind gewoon dat iedereen lekker zijn muil moet houden over wel of niet mod zijn van TL. Die beslissingen worden genomen door Fok! en niet door de users.

Ik zal het nog 1 keer zeggen: Fok! is geen democratie, en de crew heeft ons niets uit te leggen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:37:02 #37
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43538880
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef Gert het volgende:

[..]

HET STOND OOK IN DE FB ZELF PAARDENLUL!!!!!!!!!!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:37:39 #38
130054 demins
We weten niks
pi_43538898
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef Gert het volgende:

[..]

<knip>

Maar het moet ook niet de omgekeerde wereld worden: dit had TL gewoon even in FB moeten melden, klaar. Dat jij Pinbaals' recht van spreken betwist omdat hij de dagelijkse lolbroekerij van jou en je vriendjes niet bijhoudt, is echt flauwekul.
En dan had het hem gesierd om iedereen die zijn afscheidstopic bezocht heeft om daar vriendelijke woorden te spreken en harten onder de riem te steken (vriend én vijand!) een vorm van verklaring voor zijn ommezwaai te geven! Klaar!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 12:39:25 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43538936
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef Jappie het volgende:

[..]

HET STOND OOK IN DE FB ZELF PAARDENLUL!!!!!!!!!!
Nee hoor. Pas nadat er naar gevraagd werd hoe het nou eigenlijk zat.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:40:30 #40
130054 demins
We weten niks
pi_43538962
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat iedereen lekker zijn muil moet houden over wel of niet mod zijn van TL. Die beslissingen worden genomen door Fok! en niet door de users.

Ik zal het nog 1 keer zeggen: Fok! is geen democratie, en de crew heeft ons niets uit te leggen!
Tussen democratie en dictatuur zit nog wel een heel groot, voor jou blijkbaar schemerachtig, gebied!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:42:21 #41
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43539021
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee hoor. Pas nadat er naar gevraagd werd hoe het nou eigenlijk zat.
Laat mij dat bericht eens zien ow lieve Gertje... ...dan kunnen we kijken of we het over hetzelfde berichtje hebben.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:44:33 #42
242 Pinball
Electric Monk
pi_43539070
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef Jappie het volgende:

HET STOND OOK IN DE FB ZELF PAARDENLUL!!!!!!!!!!
Doe daar dan ook even een linkje naar ow lieve Jappie, dan kan ik indien nodig mijn ongelijk bekennen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:50:12 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43539199
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:44 schreef Pinball het volgende:

[..]

Doe daar dan ook even een linkje naar ow lieve Jappie, dan kan ik indien nodig mijn ongelijk bekennen.
[FB 7] Its sudoku time
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 12:50:17 #44
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43539202
Dus inmiddels is er een discussie over een discussie en waarom die discussie een discussie werd
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 12:55:06 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43539339
quote:
Hand overspeeld, grootsmoel! Bedrieger!
Jij weet dondersgoed wat er vlak boven staat.
Deze "verklaring", nog niet eens van TL zelf, komt dus pas nádat ik er specifiek naar gevraagd had hoe het nu eigenlijk zit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:59:08 #46
130054 demins
We weten niks
pi_43539445
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Jappie het volgende:

[..]

<knip>

Het was een gepasseerd station...iedereen of iig diegene die het meeste "binding" met het onderwerp hadden waren op de hoogte....om dan twee dagen na dato te vragen naar de bekende weg en er nog verbaasd over zijn dat TL er wel mee klaar is is kolderiek
Er waren natuurlijk gerechtvaardigde vermoedens (op basis van het hervatte editten), maar behoort het niet tot de elementaire fatsoensregels als TL of het voltallige moderaat daar in de FB een korte mededeling over had gedaan, natuurlijk vóórdat TL zijn taken hervatte!

Nou dreig ik ook nog een fatsoensrakker te worden! Het normen- en waardendebat laat niemand ongemoeid!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:00:24 #47
130054 demins
We weten niks
pi_43539470
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef Manu82 het volgende:
Dus inmiddels is er een discussie over een discussie en waarom die discussie een discussie werd
Ga studeren!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:00:40 #48
242 Pinball
Electric Monk
pi_43539475
quote:
Ah, dus als het zo uitkomt moet ik een post van flugel met en ineens serieus nemen als antwoord op een vraag aan TL.

Bekijk het lekker Jappie.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:02:35 #49
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43539540
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, dus als het zo uitkomt moet ik een post van flugel met [afbeelding] en ineens serieus nemen als antwoord op een vraag aan TL.

Bekijk het lekker Jappie.
Dat kan Jappie niet meer, die heeft zoveel TLC tussen zn oortjes dat-ie niet meer helder kan denken
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 13:03:01 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43539554
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:

[..]

Ga studeren!
Al gedaan vandaag (anders had ik ook wel een lap tekst geprobeerd te schrijven), zo eerst boeken kopen en m'n maandbudget halveren
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:04:59 #51
130054 demins
We weten niks
pi_43539613
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Al gedaan vandaag (anders had ik ook wel een lap tekst geprobeerd te schrijven), zo eerst boeken kopen en m'n maandbudget halveren
Dismissed!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 13:05:46 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43539633
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
Bekijk het lekker Jappie.
Joh, geen weldenkend mens neemt die slowchattende ouwehoer en zijn "FOK! ist keine Demokratie!!"-gillende bruine broeder nog serieus nu.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:07:23 #53
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43539691
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, dus als het zo uitkomt moet ik een post van flugel met [afbeelding] en ineens serieus nemen als antwoord op een vraag aan TL.

Bekijk het lekker Jappie.
Ik vraag niets bijzonders.........gewoon samen met Ernst Bobby en de rest plaatsnemen in het strafbankje en duizendmaal""wij zijn de kneusjes van het Fok bb Forum" reciteren.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:19:28 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43540142
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Hand overspeeld, grootsmoel! Bedrieger!
Jij weet dondersgoed wat er vlak boven staat.
Deze "verklaring", nog niet eens van TL zelf, komt dus pas nádat ik er specifiek naar gevraagd had hoe het nu eigenlijk zit.
Joh!

Ik wou dat ik altijd zo snel antwoord kreeg op al mijn vragen...m.i. heb je daar nog een voorkeursbehandeling gekregen ook.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:24:23 #55
242 Pinball
Electric Monk
pi_43540271
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:07 schreef Jappie het volgende:

Ik vraag niets bijzonders........
Nee, je vraagt alleen maar dat ik geloof dat:
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:42 schreef flugeltje het volgende:
TL mag niet weg van Day en mij
en
quote:
Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
Je voorstelling van zaken klopt niet. Ik ben niet teruggefloten door mijn mede-mods of anderen.
<..>
allebei waar zijn.

Leuk geprobeerd, Joseph.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:24:45 #56
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43540294
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:02 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dat kan Jappie niet meer, die heeft zoveel TLC tussen zn oortjes dat-ie niet meer helder kan denken
Dat jij je nog in het fb durft te vertonen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:26:02 #57
130054 demins
We weten niks
pi_43540327
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

Joh!

Ik wou dat ik altijd zo snel antwoord kreeg op al mijn vragen...m.i. heb je daar nog een voorkeursbehandeling gekregen ook.
Ik kan wel een andere reden bedenken voor dat 'snelle' antwoord!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 13:26:39 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43540347
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

Joh!

Ik wou dat ik altijd zo snel antwoord kreeg op al mijn vragen...m.i. heb je daar nog een voorkeursbehandeling gekregen ook.
Zwak, erg zwak.
Ik had jou toch wel wat grootmoediger ingeschat, in het toegeven van je ongelijk.

Iedereen overschreeuwt zichzelf weleens. En ja, leuk is het niet om te moeten toegeven dat je fout zat, als je -zoals jij- anderen voor van alles en nog wat hebt uitgemaakt en ze hebt geprobeerd de mond te snoeren. Maar gelukkig is een oplossing: nederig en oprecht je excuses aanbieden. Dan is het wat mij betreft zand erover. (al kan ik me voorstellen dat je er bij Pinbaal zo makkelijk niet mee wegkomt, maar dat vechten jullie samen maar uit verder).
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:28:58 #59
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43540413
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Joh, geen weldenkend mens neemt die slowchattende ouwehoer en zijn "FOK! ist keine Demokratie!!"-gillende bruine broeder nog serieus nu.
Hey lamlul! Ik sta aan jou kant!

Jappie
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 13:32:08 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43540506
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hey lamlul! Ik sta aan jou kant!

Jappie
Sorry, dan had ik dat verkeerd ingeschat! Mijn excuus!

zie Jappie, zo moeilijk is dat niet.


p.s. Bommie: je sluit je post af met een mijns inziens uitstekende analyse van de persoon Jappie.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:37:01 #61
130054 demins
We weten niks
pi_43540678
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Gert het volgende:

[..]


p.s. Bommie: je sluit je post af met een mijns inziens uitstekende analyse van de persoon Jappie.
En het kwam er ook in één keer uit!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:39:08 #62
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43540750
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef Pinball het volgende:

[..]

Nee, je vraagt alleen maar dat ik geloof dat:
[..]

en
[..]

allebei waar zijn.

Leuk geprobeerd, Joseph.
Eh nope..

Jongens...ik snap dat jullie allemaal een beetje door de war zijn ...en het liefst zouden jullie waarschijnlijk nog zien ook dat ik jullie vragen allemaal apart ga beantwoorden.

Helaas helaas ook ik kom tijd te kort. Weet je wat!? Ga lekker bij elkaar op de koffie...overleg welke kant je deze discussie op wilt hebben...bepaal "democratisch" wie het woord mag voeren en kom dan nog een keer terug.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:44:32 #63
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43540922
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat jij je nog in het fb durft te vertonen
die vat ik ff niet, [lullianomodus] is het weer allemaal mijn schuld ? [/lullianomodus]
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:45:53 #64
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43540969
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Eh nope..

Jongens...ik snap dat jullie allemaal een beetje door de war zijn ...en het liefst zouden jullie waarschijnlijk nog zien ook dat ik jullie vragen allemaal apart ga beantwoorden.

Helaas helaas ook ik kom tijd te kort. Weet je wat!? Ga lekker bij elkaar op de koffie...overleg welke kant je deze discussie op wilt hebben...bepaal "democratisch" wie het woord mag voeren en kom dan nog een keer terug.
Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stop post ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 13:46:29 #65
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43540987
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:

[..]

Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stop post ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
Kunnen jullie allemaal niet stoppen
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:46:55 #66
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43541004
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Sorry, dan had ik dat verkeerd ingeschat! Mijn excuus!

zie Jappie, zo moeilijk is dat niet.


p.s. Bommie: je sluit je post af met een mijns inziens uitstekende analyse van de persoon Jappie.
Er zijn in mijn bescheiden optiek dan ook niet zo heel veel woorden nodig om het heerschap Jappie doeltreffend van een karakterschets te voorzien!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:47:57 #67
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43541042
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:

[..]

Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stop post ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
zou het?

Zonder Jappie is het voor de mods ook weer leuk op het bb-forum!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:49:44 #68
242 Pinball
Electric Monk
pi_43541098
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:

Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stop post ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
Om dat zeker te weten moet je de komende dagen de SC goed in de gaten houden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 14 november 2006 @ 13:52:24 #69
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43541181
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef Pinball het volgende:

[..]

Om dat zeker te weten moet je de komende dagen de SC goed in de gaten houden.
IK zou het een zegen vinden voor de SC als die slechte kloon van ban(k)man stopt! , het niveau zal een stuk stijgen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:02:03 #70
130054 demins
We weten niks
pi_43541540
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

IK zou het een zegen vinden voor de SC als die slechte kloon van ban(k)man stopt! , het niveau zal een stuk stijgen
Probeer je nu de aandacht van TL af te leiden?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:04:52 #71
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43541639
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef demins het volgende:

[..]

Probeer je nu de aandacht van TL af te leiden?
Neuh TL is mans genoeg om jullie verbaal te verpulveren! Maar ben blij dat er nu ook eens een keer naar buiten komt wat een spekgladde kameleon die Jappie is! Wat hij doet is zo intens gemeen he!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:06:48 #72
130054 demins
We weten niks
pi_43541715
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Neuh TL is mans genoeg om jullie verbaal te verpulveren! Maar ben blij dat er nu ook eens een keer naar buiten komt wat een spekgladde kameleon die Jappie is! Wat hij doet is zo intens gemeen he!
Versaclowntje!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:08:49 #73
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43541803
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef demins het volgende:

[..]

Versaclowntje!
sssssssssssst probeer de aandacht af te leiden van TL

Jappie kom terug!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:15:05 #74
130054 demins
We weten niks
pi_43542044
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

sssssssssssst probeer de aandacht af te leiden van TL

Jappie kom terug!
Dicht! En TL stelde weer een vraag die een mededeling bleek te zijn!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:16:56 #75
242 Pinball
Electric Monk
pi_43542101
Kan iemand TL kom terug even aanpassen in ´Jappie kom terug´

Thanks!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:16:57 #76
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43542103
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:15 schreef demins het volgende:

[..]

Dicht! En TL stelde weer een vraag die een mededeling bleek te zijn!
Als TL hier toch rond zwerft kan hij dan geen einde maken aan deze belachelijke slowchat
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 14:18:27 #77
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43542170
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:16 schreef Pinball het volgende:
Kan iemand TL kom terug even aanpassen in ´Jappie kom terug´

Thanks!
Volgens mij heb ik dat topic geopend en niet jij of streamverslag
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 15 november 2006 @ 00:34:28 #78
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43564886
Hoi lieve moddiemods, waarom is het kwalitatief hoogstaande topic Steek hier je tong uit naar DAY dicht?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 15 november 2006 @ 02:04:58 #79
58921 Day
You can fly!
pi_43566691
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
Hoi lieve moddiemods, waarom is het kwalitatief hoogstaande topic Steek hier je tong uit naar DAY dicht?
Wat denk je zelf?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43566983
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:04 schreef Day het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Dan doe ik het wel hier
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 november 2006 @ 09:55:35 #81
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43569863
quote:
Op woensdag 15 november 2006 02:34 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dan doe ik het wel hier
ERFGENAAM, ERFGENAAM!

voor alle mods dan :
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 10:27:17 #82
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43570563
Even een vraagje voor de mods (moet hier toch?) : Lezen de mods de kwalitatief hoogstaande postings in de SC ook terug?
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 15 november 2006 @ 11:05:51 #83
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43571505
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:27 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje voor de mods (moet hier toch?) : Lezen de mods de kwalitatief hoogstaande postings in de SC ook terug?
ik iig zelden. why?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 12:37:29 #84
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43573727
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik iig zelden. why?
Vroeg het me gewoon af, betekend dus eigenlijk dat we daar loslopend wild zijn
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 15 november 2006 @ 12:52:10 #85
242 Pinball
Electric Monk
pi_43574058
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:37 schreef Manu82 het volgende:

Vroeg het me gewoon af, betekend dus eigenlijk dat we daar loslopend wild zijn
Laat dit overigens geen vrijbrief zijn.
Van users wordt wèl gewoon verwacht dat ze de SC teruglezen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 15 november 2006 @ 13:38:33 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43575216
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:27 schreef Manu82 het volgende:
Even een vraagje voor de mods (moet hier toch?) : Lezen de mods de kwalitatief hoogstaande postings in de SC ook terug?
Ik over het algemeen wel.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43580392
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik iig zelden. why?
Na weer zo een comeback van jou, hoefde ik maar in de SC het woord rel oid te typen en je dook opeens een paar keer op uit het niets, maar dat was zeker toeval
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43588790
hmmm [FB 8] TLC in de FB *O* nog niets veranderd zie ik
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
pi_43589474
PC Eend kom terug!!!

Ik vind dat ik als newbie wordt achtergesteld door de modjes. Zelden is een topic zó snel gesloten!
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 15 november 2006 @ 21:20:57 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43589623
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
PC Eend kom terug!!!

Ik vind dat ik als newbie wordt achtergesteld door de modjes. Zelden is een topic zó snel gesloten!
zelden is een topic geopend net voor ik op F5 duw
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43589641
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
PC Eend kom terug!!!

Ik vind dat ik als newbie wordt achtergesteld door de modjes. Zelden is een topic zó snel gesloten!
Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:22:16 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43589671
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
Tha bitch is back...
  woensdag 15 november 2006 @ 21:23:23 #93
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43589711
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:

[..]

Tha bitch is back...
Ow...fuck...dit was de SC niet...
pi_43589737
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
... zucht.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  woensdag 15 november 2006 @ 21:24:26 #95
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43589753
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
zie je.. dat uitzwaaitopic en kom terugtopic waren overbodig
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43589804
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
PC Eend, af! Dat is mijn stukkie brood.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 15 november 2006 @ 21:25:58 #97
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_43589812
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef teamlead het volgende:

[..]

zie je.. dat uitzwaaitopic en kom terugtopic waren overbodig
Sorry, ik heb mijn best gedaan...

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_43589851
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Sorry, ik heb mijn best gedaan...

Niet genoeg Buuv...lang niet.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_43589892
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef teamlead het volgende:

[..]

zie je.. dat uitzwaaitopic en kom terugtopic waren overbodig
Want bommie is wel echt weg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 november 2006 @ 22:07:42 #100
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43591854
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hier hier
We mogen alleen maar bommie uitzwaaien, ookal zei flugel dat dat topic natuurlijk geen lang leven beschoren was issie na dagen nog steeds open
Het was inderdaad de bedoeling dat ik 'm een dagje later op slot zou doen (gisteren dus) ben ik helemaal vergeten. Bedankt dat je me er even aan herinnert
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43592444
quote:
Op woensdag 15 november 2006 22:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het was inderdaad de bedoeling dat ik 'm een dagje later op slot zou doen (gisteren dus) ben ik helemaal vergeten. Bedankt dat je me er even aan herinnert
Ik was al weer bang dat het onderdeel van een complot was
Love you beeb
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43621078
Flugel, vraag eens achter de schermen of ze de rode pijlttjes weer terug zetten?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 16 november 2006 @ 21:17:56 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43621234
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef svann het volgende:
Flugel, vraag eens achter de schermen of ze de rode pijlttjes weer terug zetten?
Dat is ooit door users verzonnen, ik ken de code zelf ook niet helaas..
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43621690
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Dat is ooit door users verzonnen, ik ken de code zelf ook niet helaas..
Nee, dat is gewoon een van de PI's, die altijd op de Fokserver stonden.
Vandaag hebben ze op dat adres een ander plaatje gezet. Dit:
De code om het gepost te krijgen doet het nog steeds.

Vraag eens of ze die pijltjes-PI daar weer terug zetten?

Bij de streamverslagen zijn ze nu dus ook verdwenen.  
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_43623387
fok is sloom... kan mijn sc dicht ...wat te laaaaaaaaat
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:12:31 #106
130054 demins
We weten niks
pi_43637669
SC 143 moet 149 zijn! Graag!


De nieuwe 143, dat is!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43642695
Hier ook geen SC-ers?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_43643496
wanneer komt luciano weer vrij eigenlijk?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2006 @ 21:29:23 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43643533
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 20:50 schreef Talitha het volgende:
Hier ook geen SC-ers?
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:28 schreef puntoortje het volgende:
wanneer komt luciano weer vrij eigenlijk?
Ja, laat dat joch eens los
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43649822
Even feedback voor users onderling, APK had mazzel dat ik me ff verveelde
Ik dacht ff dat hij Gert bedoelde, maar het was al weer een tijdje terug daarom wist jij het niet meer denk ik
GJ dus
Welkom oud-bewoners op Fok!
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43649833
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 05:31 schreef PC eend het volgende:
Even feedback voor users onderling, APK had mazzel dat ik me ff verveelde
Ik dacht ff dat hij Gert bedoelde, maar het was al weer een tijdje terug daarom wist jij het niet meer denk ik
GJ dus
Welkom oud-bewoners op Fok!
Toch blij dat mensen zo'n zoektocht ondernemen zonder gevaar
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_43659851
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Toch blij dat mensen zo'n zoektocht ondernemen zonder gevaar
Zonder gevaar
Besef je je wel dat dit de FB is?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43698780
[BB SC 154] enzo kan die dicht?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43707911
luus zijn weekban is allang voorbij waar blijft hij ????????????????????????????
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 07:16:29 #115
242 Pinball
Electric Monk
pi_43708094
quote:
Op maandag 20 november 2006 05:54 schreef Gladys het volgende:
luus zijn weekban is allang voorbij waar blijft hij ????????????????????????????
Vraag het hem zelf: http://messages.fok.nl/compose.php?to=691

Mis je zijn paginalange onleesbare epistels?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_43713388
quote:
Op maandag 20 november 2006 07:16 schreef Pinball het volgende:

[..]

Vraag het hem zelf: http://messages.fok.nl/compose.php?to=691

Mis je zijn paginalange onleesbare epistels?
had het hem zelf al gevraagd en nee
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 13:22:17 #117
242 Pinball
Electric Monk
pi_43714929
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:23 schreef Gladys het volgende:

had het hem zelf al gevraagd en nee
En, wat zei hij dan dat je het hier opnieuw moest vragen?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_43715050
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef Pinball het volgende:

[..]

En, wat zei hij dan dat je het hier opnieuw moest vragen?
ik handel niet uit opdracht,dan ken je mij nog niet Vroeg me alleen af waarom bans langer duren als dat men aangeeft Als jij die ban had,had ik het ook hier gevraagd hoor
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 13:28:20 #119
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43715097
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Gladys het volgende:

[..]

ik handel niet uit opdracht,dan ken je mij nog niet Vroeg me alleen af waarom bans langer duren als dat men aangeeft Als jij die ban had,had ik het ook hier gevraagd hoor
een ban wordt niet automatisch verwijderd. Mailje naar forum@fok.nl is genoeg om die ban te laten verwijderen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43715132
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

een ban wordt niet automatisch verwijderd. Mailje naar forum@fok.nl is genoeg om die ban te laten verwijderen
daar heb ik ook al van gehoord,dat dat niet altijd werkt maar goed,ik weet genoeg
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 13:32:33 #121
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43715223
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:29 schreef Gladys het volgende:

[..]

daar heb ik ook al van gehoord,dat dat niet altijd werkt maar goed,ik weet genoeg
er kan wel eens wat misgaan natuurlijk, maar normaal gesproken is dat genoeg. Helpt natuurlijk wel als die mail een beetje normaal geformuleerd is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 20 november 2006 @ 13:34:56 #122
6941 APK
Factual, I think.
pi_43715290
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:32 schreef teamlead het volgende:

Helpt natuurlijk wel als die mail een beetje normaal geformuleerd is
Ze zijn waarschijnlijk nog steeds bezig om de mail te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43715448
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef APK het volgende:

[..]

Ze zijn waarschijnlijk nog steeds bezig om de mail te lezen.
had het niet over een mail van luciano
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 13:43:15 #124
6941 APK
Factual, I think.
pi_43715519
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Gladys het volgende:

had het niet over een mail van luciano
Ik wel.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43715546
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ik wel.
hij zei dat ie er geen ging sturen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 13:44:47 #126
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43715576
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Gladys het volgende:

[..]

hij zei dat ie er geen ging sturen
tsja.. dan niet he
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 20 november 2006 @ 13:44:58 #127
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43715582
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:43 schreef APK het volgende:

[..]

Ik wel.
ik ook
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 20 november 2006 @ 13:48:12 #128
6941 APK
Factual, I think.
pi_43715695
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Gladys het volgende:

hij zei dat ie er geen ging sturen
Denk je dat ik Char ben ofzo?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43715784
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:48 schreef APK het volgende:

[..]

Denk je dat ik Char ben ofzo?
gooi er eens wat letters in dan
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 20 november 2006 @ 14:16:08 #130
242 Pinball
Electric Monk
pi_43716476
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef teamlead het volgende:

ik ook
Dus hij heeft er wèl 1 gestuurd?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 20 november 2006 @ 14:19:24 #131
242 Pinball
Electric Monk
pi_43716566
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Gladys het volgende:

ik handel niet uit opdracht,dan ken je mij nog niet Vroeg me alleen af waarom bans langer duren als dat men aangeeft
Dat insinueerde ik ook helemaal niet, dan had er een extra komma in mijn vraag moeten staan.
Vergelijk:
quote:
En, wat zei hij dan dat je het hier opnieuw moest vragen?
met:
quote:
En, wat zei hij dan, dat je het hier opnieuw moest vragen?
Zie je?
quote:
Als jij die ban had,had ik het ook hier gevraagd hoor
Dat is dan wel weer lief.
Maar ik word altijd onterecht geband.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 20 november 2006 @ 14:20:33 #132
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43716598
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:16 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dus hij heeft er wèl 1 gestuurd?
geen idee.. niet naar mij igg
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 20 november 2006 @ 14:22:12 #133
242 Pinball
Electric Monk
pi_43716651
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:20 schreef teamlead het volgende:

geen idee.. niet naar mij igg
Oh, had gekund toch.
Misschien maakt hij er echt werk van en is hij nog aan het typen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 20 november 2006 @ 14:23:41 #134
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43716706
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh, had gekund toch.
Misschien maakt hij er echt werk van en is hij nog aan het typen.
spaar ons
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43726091
kan BB SC 255 veranderd worden in 155
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43753654
Volgens mij is de index pagina van BB traag door een probleem met de blogbanner ofzo
Krijg de banner niet volledig te zien en pagina laadt traag, terwijl andere subfora het wel gewoon doen....
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:08:43 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43755303
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is de index pagina van BB traag door een probleem met de blogbanner ofzo
Krijg de banner niet volledig te zien en pagina laadt traag, terwijl andere subfora het wel gewoon doen....
Juist...sterker nog...het ontstaat slechts wanneer je dit subforum probeert te openen.

De indexpage is redelijk okay...
De subforumpage sucks
Topics via my activs kunnen daarentegen weer moeiteloos geopend worden

Strange

[ Bericht 2% gewijzigd door Jappie op 21-11-2006 18:30:12 ]
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:29:33 #138
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43755907
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is de index pagina van BB traag door een probleem met de blogbanner ofzo
Krijg de banner niet volledig te zien en pagina laadt traag, terwijl andere subfora het wel gewoon doen....
Het is niet de banner duckie...het is de blog zelf ....

http://bigbrother.fok.nl/blog/

Duurt uren voordat de mainpage van die blog geladen is...

@ the crew......kunnen jullie daar melding van maken als het niet al eerder gebeurd is....wij hoeven toch niet te lijen onder die blogmeuk die we toch al nooit wilden!
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:24:23 #139
2651 svann
night-hawk
pi_43757938
Kan die blogbanner even uit?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 21 november 2006 @ 19:35:12 #140
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43758458
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 19:24 schreef svann het volgende:
Kan die blogbanner even uit?
Er word naarstig gezocht naar een oplossing heb ik inmiddels begrepen....men verwacht a.s. maandag de oplossing te hebben.
pi_43775787
Kan er hier een topic geopend worden voor fok voor fok? Veel big brother fokkers komen namelijk alleen maar in dit forum en zijn misschien niet op de hoogte van de fok actie. Hopelijk storten ze massaal.
pi_43776328
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:15 schreef berney het volgende:
Kan er hier een topic geopend worden voor fok voor fok? Veel big brother fokkers komen namelijk alleen maar in dit forum en zijn misschien niet op de hoogte van de fok actie. Hopelijk storten ze massaal.
Big Brother 6 staat toch boven aan ? ( FOK! voor FoK )
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  woensdag 22 november 2006 @ 11:43:34 #143
242 Pinball
Electric Monk
pi_43776503
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:

Big Brother 6 staat toch boven aan ? ( FOK! voor FoK )
Schele berney in de bocht.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 11:46:22 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43776587
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef Pinball het volgende:

[..]

Schele berney in de bocht.
Schattig hè.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43776605
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef Pinball het volgende:

[..]

Schele berney in de bocht.
als ik het zelfs zie,dan moet berney wel errug scheel zijn
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43776787
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:

[..]

Big Brother 6 staat toch boven aan ? ( FOK! voor FoK )
Had ik nog niet gezien.
pi_43776840
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:43 schreef Pinball het volgende:

[..]

Schele berney in de bocht.
moet je nu direct weer zo persoonlijk worden?
pi_43776868
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Gladys het volgende:

[..]

als ik het zelfs zie,dan moet berney wel errug scheel zijn
ik had het topic nog niet gezien dus. lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.
pi_43776885
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Schattig hè.
en waarom heb jij nog niet gestort dan?
pi_43776978
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef berney het volgende:

[..]

ik had het topic nog niet gezien dus. lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.
en het topic staat nog wel vast bovenaan daar begin je toch met kijken als je de cos zoekt ?
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43777064
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:00 schreef Gladys het volgende:

[..]

en het topic staat nog wel vast bovenaan daar begin je toch met kijken als je de cos zoekt ?
Bovenaan staan de sticky's.


Het viel me nl op dat niet veel bb fokkers meedoen.
pi_43777215
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef berney het volgende:

[..]

Bovenaan staan de sticky's.


Het viel me nl op dat niet veel bb fokkers meedoen.
misschien omdat ze het niet lezen ?
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  woensdag 22 november 2006 @ 12:17:33 #153
6941 APK
Factual, I think.
pi_43777443
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef berney het volgende:

lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.
Het is heel moeilijk om niet mee te doen aan 'berney bashen'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43777549
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef Gladys het volgende:

[..]

misschien omdat ze het niet lezen ?
Of misschien omdat het niet genoeg opvalt.
pi_43777586
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef APK het volgende:

[..]

Het is heel moeilijk om niet mee te doen aan 'berney bashen'.
Je houd je aardig in.


Ik lees nu eenmaal niet alles vanwege tijdgebrek.
pi_43777975
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef berney het volgende:

[..]

Je houd je aardig in.


Ik lees nu eenmaal niet alles vanwege tijdgebrek.
slap excuus hoor,de cos kan je wel vinden en "uit tijdgebrek" ben je te lui om te kijken waar dat andere topic staat ?staat nb. bovenaan terwijl het niet eens een bb-onderwerp is
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:36:11 #157
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43778025
Hou eens op met SC hier
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43778035
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Manu82 het volgende:
Hou eens op met SC hier
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 12:46:04 #159
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43778340
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Gladys het volgende:

[..]

Kappen nu
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43778489
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Kappen nu
Ik was al gekapt.

Heb wel een punt dat weinig bb fokkers iets gestort hebben. Ze zijn denk ik alleen maar goed genoeg in mensen bashen, dat kost verder niets.

Ze kunnen beter hun energie stoppen in het goede doel.


weer uit fb weg is
pi_43778987
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef berney het volgende:

[..]

Ik was al gekapt.

Heb wel een punt dat weinig bb fokkers iets gestort hebben. Ze zijn denk ik alleen maar goed genoeg in mensen bashen, dat kost verder niets.

Ze kunnen beter hun energie stoppen in het goede doel.



weer uit fb weg is
met zo'n uitspraak zal je nog meer stortende mensen krijgen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  woensdag 22 november 2006 @ 13:26:32 #162
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43779624
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef berney het volgende:

[..]

Of misschien omdat het niet genoeg opvalt.
Het was mij wel opgevallen hoor... ...sterker nog...het stoorde me zelfs dat er "weer" een extra sticky bij gepleurd was zonder daarover eerst met mij in overleg te treden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jappie op 22-11-2006 16:32:31 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 13:37:27 #163
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43779990
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:26 schreef Jappie het volgende:

[..]

Het was mij wel opgevallen hoor... ...sterker nog...het stoorde mezelf dat er "weer" een extra sticky bij gepleurd was zonder daarover eerst met mij in overleg te treden.
Wannabee-mod
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator woensdag 22 november 2006 @ 14:34:23 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43781719
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef berney het volgende:
Heb wel een punt dat weinig bb fokkers iets gestort hebben. Ze zijn denk ik alleen maar goed genoeg in mensen bashen, dat kost verder niets.
Ik wilde nog wat gaan storten, maar door de opmerking hierboven, ben ik aan de goede bedoelingen gaan twijfelen van de mensen die met de inzameling bezig zijn.
Ik heb dus besloten om toch maar niets te geven.
Dus dankzij berney krijgen de zielige kindertjes minder geld.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 14:36:05 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43781772
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik wilde nog wat gaan storten, maar door de opmerking hierboven, ben ik aan de goede bedoelingen gaan twijfelen van de mensen die met de inzameling bezig zijn.
Ik heb dus besloten om toch maar niets te geven.
Dus dankzij berney krijgen de zielige kindertjes minder geld.
doe eens lief tegen berney, lamzak
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43784186
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:37 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Wannabee-mod
moet jij zeggen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
pi_43784682
Kan er een # voor 532 in het COS-topic worden geplaatst ? Dank u
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 18:19:33 #168
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43790216
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:43 schreef Gladys het volgende:

[..]

moet jij zeggen
zal lang duren
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_43826858
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:36 schreef Manu82 het volgende:

[..]

doe eens lief tegen berney, lamzak
Lamaar gaan joh.

Wel lief van je dat je het voor me opneemt

Gert zijn opmerking zegt mij genoeg over zijn persoon.

De moeite niet waard dus om verder op in te gaan.
  donderdag 23 november 2006 @ 19:17:49 #170
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43828710
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef berney het volgende:

[..]

Lamaar gaan joh.

Wel lief van je dat je het voor me opneemt

Gert zijn opmerking zegt mij genoeg over zijn persoon.

De moeite niet waard dus om verder op in te gaan.
Ah...eindelijk weer een postje in feedback
  donderdag 23 november 2006 @ 23:18:23 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_43837423
Blijkbaar is Etienne naar huis. De mods posten volgens mij vrolijk mee in de COS maar nemen absoluut niet de moeite om af en toe even een paar highlights te plaatsen in het streamverslagentopic.

Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.

Wat een aanfluiting.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 23:27:29 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43837731
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:15 schreef berney het volgende:
Wel lief van je dat je het voor me opneemt
Ja, jij kunt wel een steun in je rug gebruiken.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43838474
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Blijkbaar is Etienne naar huis. De mods posten volgens mij vrolijk mee in de COS maar nemen absoluut niet de moeite om af en toe even een paar highlights te plaatsen in het streamverslagentopic.

Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.

Wat een aanfluiting.
Sommige figuren kennen hun grenzen niet en weten niet wanneer ze moeten stoppen met zuigen

Dat ze geeneens meer in FB te vinden zijn.... dat is pas erg
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 24 november 2006 @ 07:23:23 #174
242 Pinball
Electric Monk
pi_43842093
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef PC eend het volgende:

Dat ze geeneens meer in FB te vinden zijn.... dat is pas erg
Ik geef ze geen ongelijk, er is ook geen ruk meer aan sinds LS en luus zijn weggestemd.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 24 november 2006 @ 08:43:19 #175
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43842620
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:18 schreef APK het volgende:
Blijkbaar is Etienne naar huis. De mods posten volgens mij vrolijk mee in de COS maar nemen absoluut niet de moeite om af en toe even een paar highlights te plaatsen in het streamverslagentopic.

Waarom heeft BB nog een heel subforum, een topic in SHO zou genoeg zijn geweest.
Alsof ook maar iemand tijd en zin heeft om die hele COS na te gaan lezen nu het weer een beetje leuk is.

Wat een aanfluiting.
euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:12:52 #176
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43842968
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 08:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?
Dit komt mij, op de een of andere manier, zo bekend voor . . .
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:50:35 #177
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43843525
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:12 schreef PH52 het volgende:

[..]

Dit komt mij, op de een of andere manier, zo bekend voor . . .

Maar als het teruglezen van de COS te lastig is, zal dat voor de FB topics ook wel een probleem zijn
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:34:37 #178
6941 APK
Factual, I think.
pi_43846059
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 08:43 schreef teamlead het volgende:

euh.. sinds wanneer kunnen users niet zelf in de SV's posten dan?
Wat is dat nou voor dom argument?
Als ik iets tegenkom dat ik belangrijk vind voor de ontwikkeling van het programma dan plaats ik dat in de streamverslagen of ik open er een topic over, met quote van een van de users.

Zie bv: Het geheim van de dagboekkamer?

Ik vind het ook bij jouw taak als mod behoren om net even dat extra stapje te zetten voor de users om te zorgen dat iedereen up to date blijft.

Zeker als er een onverwachte exit is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43846104
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor dom argument?
Als ik iets tegenkom dat ik belangrijk vind voor de ontwikkeling van het programma dan plaats ik dat in de streamverslagen of ik open er een topic over, met quote van een van de users.

Zie bv: Het geheim van de dagboekkamer?

Ik vind het ook bij jouw taak als mod behoren om net even dat extra stapje te zetten voor de users om te zorgen dat iedereen up to date blijft.

Zeker als er een onverwachte exit is.
sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:39:54 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_43846197
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Gladys het volgende:

sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigen
Dan moeten ze geen mod worden als ze wel urenlang de tijd hebben om in COS te posten of het na te lezen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:01:27 #181
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43846729
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:34 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor dom argument?
Als ik iets tegenkom dat ik belangrijk vind voor de ontwikkeling van het programma dan plaats ik dat in de streamverslagen of ik open er een topic over, met quote van een van de users.

Zie bv: [url=http://forum.fok.nl/topic/944017
]http://forum.fok.nl/topic/944017[/quote][/url]
ik zeg toch ook niet dat jij als enige dat zou moeten doen
quote:
Ik vind het ook bij jouw taak als mod behoren om net even dat extra stapje te zetten voor de users om te zorgen dat iedereen up to date blijft.

Zeker als er een onverwachte exit is.
Da's natuurlijk kul . De onverwachte exit gebeurde op een moment dat ik op mijn werk zat en dus niet kon streamen en daarbij is er nog een topic geopend over zijn exit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:11:00 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43846958
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Gladys het volgende:

[..]

sommige mods hebben het te druk in andere subfora op fok dan hun eigen
Wil je dat misschien specificeren?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:36:17 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43847676
O en APK, voor wat betreft de streamverslagen.

Aan de ene kant heb je gelijk en hadden ook wij als mods de SV's wat meer aandacht kunnen geven. Maar zoals TL hierboven al aanhaalt ligt het niet alleen bij ons. Ik heb een paar keer wat samenvattingen geplaatst, maar daar ging geen enthousiasmerende werking van uit. Reden voor mij om de SV's af te schrijven. Ik heb er gisteren dus niet eens bij stilgestaan iets in de SV's te zetten m.b.t. het vertrek van Etiënne. het is geen topic wat nog op m'n netvlies staat.

Het is je goed recht ons er op aan te spreken en zoals gezegd heb je tot op zekere hoogte ook gewoon gelijk.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:36:27 #184
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43847684
Hoi Hoi Hoi RELLEN
_ De mens is de maat van alle dingen _
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:38:47 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43847765
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef PH52 het volgende:
Hoi Hoi Hoi RELLEN
Volgens mij gebeurd er momenteel meer dan genoeg in het huis. Een 'verdring-de-saaiheid' rel in FB lijkt me dus ook schromelijk overdreven.

Geniet dus nog even van COS, SC en de bewoners. Het forum zal dit jaar namelijk niet al te lang na het einde van BB alweer in de archieven verdwijnen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:39:41 #186
242 Pinball
Electric Monk
pi_43847795
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef PH52 het volgende:
Hoi Hoi Hoi RELLEN
*wakker schrikt*
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 12:41:49 #187
135486 Manu82
How you doin'?
pi_43847842
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:39 schreef Pinball het volgende:

[..]

*wakker schrikt*
Lievie
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:41:59 #188
242 Pinball
Electric Monk
pi_43847848
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:38 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij gebeurd er momenteel meer dan genoeg in het huis. Een 'verdring-de-saaiheid' rel in FB lijkt me dus ook schromelijk overdreven.
Ik volg dat hele BB toch al lang niet meer mens.
Moet ik zeker 700 COS/SC topics door gaan spitten om een beetje bij te lezen.

FB is tenminste lekker overzichtelijk!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_43847894
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wil je dat misschien specificeren?
wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:49:50 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43848023
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:43 schreef Gladys het volgende:

[..]

wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?
Ik bedoelde met specifceren of je aan wilde geven wat je dan precies bedoeld. Heb je het bijvoorbeeld over mij of over Day of over TL? Ik weet ook niet waarop je die uitspraak heb gebaseerd. Het was een losse opmerking waarvan ik graag wilde weten wat je er mee bedoelde. Hoef je niet voor in de verdediging te schieten en voor te plaatsen, was slechts een vraag.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:57:34 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_43848200
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef teamlead het volgende:

Da's natuurlijk kul . De onverwachte exit gebeurde op een moment dat ik op mijn werk zat en dus niet kon streamen en daarbij is er nog een topic geopend over zijn exit
Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat: net even bijgelezen.

Waarom denk je dat ik mijn eerdere reactie geplaatst heb?
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.

Okay, problem solved.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43848217
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik bedoelde met specifceren of je aan wilde geven wat je dan precies bedoeld. Heb je het bijvoorbeeld over mij of over Day of over TL? Ik weet ook niet waarop je die uitspraak heb gebaseerd. Het was een losse opmerking waarvan ik graag wilde weten wat je er mee bedoelde. Hoef je niet voor in de verdediging te schieten en voor te plaatsen, was slechts een vraag.
het was geen losse opmerking,was een reactie op wat apk tegen tl zei en had misschien beter ipv "sommige mods" hij kunnen zeggen
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:05:40 #193
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43848386
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat: net even bijgelezen.

Waarom denk je dat ik mijn eerdere reactie geplaatst heb?
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.

Okay, problem solved.
Volgens mij lopen er op het moment meerdere topics

Maar ergens heb je het goed opgevangen. Het gaat toch eigenlijk helemaal nergens meer over? Het is dat de oud-bewoners er ineens bijkwamen anders was de laatste week de boel nog verder doodgebloed om vervolgens dinsdag of woensdag begraven te worden. Het verwijzen naar andere topics om bepaalde discussies te voeren is niet gelukt. Je weet dat we daar meer dan genoeg energie in gestopt hebben gaandeweg het programma. Om nog een leuke laatste tijd te hebben heb ik voor mezelf besloten me hier niet meer over op te winden. Had liever wat rust in de tent.

Ik denk niet dat er volgend jaar nog een BB komt. Hummie heeft ons niet kunnen binden, reden genoeg om mensen af te laten haken en hun interesse voor dit forum enkel nog op andere vlakken te laten liggen. Ik ben eerlijk gezegd blij dat we er bijna doorheen zijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:09:19 #194
130054 demins
We weten niks
pi_43848482
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat: net even bijgelezen.

Waarom denk je dat ik mijn eerdere reactie geplaatst heb?
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.

Okay, problem solved.
Zitten er nog steeds mensen vast in de COS?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:12:02 #195
130054 demins
We weten niks
pi_43848556
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Volgens mij lopen er op het moment meerdere topics

Maar ergens heb je het goed opgevangen. Het gaat toch eigenlijk helemaal nergens meer over? Het is dat de oud-bewoners er ineens bijkwamen anders was de laatste week de boel nog verder doodgebloed om vervolgens dinsdag of woensdag begraven te worden. Het verwijzen naar andere topics om bepaalde discussies te voeren is niet gelukt. Je weet dat we daar meer dan genoeg energie in gestopt hebben gaandeweg het programma. Om nog een leuke laatste tijd te hebben heb ik voor mezelf besloten me hier niet meer over op te winden. Had liever wat rust in de tent.

Ik denk niet dat er volgend jaar nog een BB komt. Hummie heeft ons niet kunnen binden, reden genoeg om mensen af te laten haken en hun interesse voor dit forum enkel nog op andere vlakken te laten liggen. Ik ben eerlijk gezegd blij dat we er bijna doorheen zijn...
Maar hangt de Gouden Kooi nu niet als een molensteen om je nek?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:24:47 #196
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43848939
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:58 schreef Gladys het volgende:

[..]

het was geen losse opmerking,was een reactie op wat apk tegen tl zei en had misschien beter ipv "sommige mods" hij kunnen zeggen
wat zij zegt!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:28:14 #197
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43849051
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:57 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een geniaal topic met prachtige diepgaande discussies, waarin jij overigens ook nog even komt melden dat: net even bijgelezen.

Waarom denk je dat ik mijn eerdere reactie geplaatst heb?
Maar flugel geeft al aan dat dit hele subforum helemaal nergens meer over gaat en dat iedereen maar lekker in de COS moet blijven.

Okay, problem solved.
inderdaad het topic waar jij probeert het niveau van de discussie op te krikken met een
quote:
Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef APK het volgende:

[..]

Bedankt voor het plaatsen van de highlights in het streamverslagen-topic.
Die enorm kleine banner die verwijst naar de blog al eens gezien? Daar staat een prima verslag en daar heb ik dus idd bijgelezen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:30:02 #198
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43849104
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:43 schreef Gladys het volgende:

[..]

wat snap je er niet aan dan ? ik zeg gewoon wat ik concludeer uit de actieve topics lijst van iemand... waarom wel hier modereren hier als je er toch nix aan vindt ?
je mag m'n naam wel noemen hoor

en ja, de afgelopen week/anderhalve week vond ik een aantal onderwerpen net iets belangrijker of interessanter dan BB
(nog los van het feit dat ik op m'n werk niet de hele dag streams kan gaan kijken en ik buiten mijn werk een soort van leven heb )
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:30:36 #199
130054 demins
We weten niks
pi_43849117
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef teamlead het volgende:

[..]

inderdaad het topic waar jij probeert het niveau van de discussie op te krikken met een
[..]

Die enorm kleine banner die verwijst naar de blog al eens gezien? Daar staat een prima verslag en daar heb ik dus idd bijgelezen
Moet dat nou? Die toon?
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:32:03 #200
130054 demins
We weten niks
pi_43849164
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

je mag m'n naam wel noemen hoor

en ja, de afgelopen week/anderhalve week vond ik een aantal onderwerpen net iets belangrijker of interessanter dan BB
(nog los van het feit dat ik op m'n werk niet de hele dag streams kan gaan kijken en ik buiten mijn werk een soort van leven heb )
Dat je nog tijd over houdt om te modden! Eens mens zijn verstand staat er bij stil!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:32:05 #201
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43849165
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:30 schreef teamlead het volgende:

[..]

je mag m'n naam wel noemen hoor
Ik zeg liever "hij wiens naam we beter niet kunnen noemen"
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:43:41 #202
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43849513
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:12 schreef demins het volgende:

[..]

Maar hangt de Gouden Kooi nu niet als een molensteen om je nek?
Nee, want daar ben ik al mee gestopt.

Ik ga mezelf alleen nog op de PR toeleggen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:51:40 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_43849708
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:


Volgens mij lopen er op het moment meerdere topics
De AT van een BB subforum is nog nooit zo kort gewest.
quote:
Ik denk niet dat er volgend jaar nog een BB komt.
Dat weet ik wel zeker. Hummie heeft dat tegen Eteinne gezegd.
Reden: De kijkcijfers vallen tegen.

Stond volgens mij in de streamverslagen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 23:17:30 #204
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43867189
MERGVERZOEK

Verlaten de broertjes de finale voor ¤20.000,-
en
Gaat Jeroen met de inhoud van zijn kluis naar huis?

Keuzes, keuzes, keuzes, nu naar huis met geld of wachten tot je verliest en nix hebt (o.i.d.)
  † In Memoriam † vrijdag 24 november 2006 @ 23:18:30 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43867221
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:51 schreef APK het volgende:

[..]

De AT van een BB subforum is nog nooit zo kort gewest.
[..]
Zelfs het slechtst lopende subforum ooit op fok had een langere topiclist
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:22:52 #206
6941 APK
Factual, I think.
pi_43867349
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Loedertje het volgende:

Zelfs het slechtst lopende subforum ooit op fok had een langere topiclist
Welk subforum was dat

Volgens mij zijn de pageviews wel okay hiero.
Is er nog nieuws?
Ik heb net pas de streams aangezet en ze zitten allemaal in de kamer.....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:26:49 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43867481
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:17 schreef Loedertje het volgende:
MERGVERZOEK

Keuzes, keuzes. Kluis legen en vertrekken of.......
en
http://forum.fok.nl/topic/945879

Keuzes, keuzes, keuzes, nu naar huis met geld of wachten tot je verliest en nix hebt (o.i.d.)
Done
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:35:51 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_43867761
Hoi flugel. Beste modje van me!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:40:34 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43867907
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:35 schreef APK het volgende:
Hoi flugel. Beste modje van me! [afbeelding]
* schichtig om zich heen kijkt en op rug voelt of er geen briefje op geplakt zit

euh... hoi APK
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:52:33 #210
6941 APK
Factual, I think.
pi_43868287
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:40 schreef flugeltje het volgende:

* schichtig om zich heen kijkt en op rug voelt of er geen briefje op geplakt zit
Feedback my dear, feedback.

Nu het nog kan.

BB is wmb een geniale mislukking.
Zowel qua programma als subforum. Wat hebben een aantal mensen gevochten om de COS, SC en andere topics op de rails te krijgen en achteraf was het allemaal paniek om niks omdat het subforum op sterven na dood is.

Maar ik waardeer de inzet en goede bedoelingen van de mods.

Maar TL had af en toe een update in de streamverslagen moeten plaatsen!

En jij en Day ook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:57:38 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43868480
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef APK het volgende:

[..]

Feedback my dear, feedback.

Nu het nog kan.

BB is wmb een geniale mislukking.
Zowel qua programma als subforum. Wat hebben een aantal mensen gevochten om de COS, SC en andere topics op de rails te krijgen en achteraf was het allemaal paniek om niks omdat het subforum op sterven na dood is.

Maar ik waardeer de inzet en goede bedoelingen van de mods.

Maar TL had af en toe een update in de streamverslagen moeten plaatsen!

En jij en Day ook.
Wat er precies gebeurd is, is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Of het nou lag aan het slechte programma of het feit dat de relbereidheid hier zo groot is waardoor de gematigder users hun heil elders gezocht hebben. Ik weet het niet.

Ben het absoluut met je eens dat BB dit jaar is een mislukking is. Aan de energie die er in het begin in gestopt is ligt het zeker niet. We hebben er inmiddels allemaal wel tabak van geloof ik.

En ja, ik had vaker SV's mogen plaatsen, ben er ooit vol goede moed aan begonnen, maar het is eigenlijk net als met zoveel dingen. Als je ziet dat je als enige aan het werk bent terwijl al je vrienden in de kroeg hangen is de keus na een tijdje snel gemaakt.

Volgend jaar geen BB, misschien de jaren erna ook niet. En als er dan over een jaar of 4 met BB7 gestart wordt zijn we er gewoon allemaal weer bij en wordt het wellicht wel weer leuk.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:16:30 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_43869072
Flugel, jouw schuld is het absuluut niet.
Voorzover ik het kan zien heb je alles gedaan om het goed te laten lopen.

En de rellers in FB waren dit jaar saai.
En voor de verandering ga ik nu niet namen noemen zoals ManU, PCeend, PH52 en anderen die op uiterst humorloze wijze een poging hebben gedaan om 'leuke rellen' te schoppen in FB.

Vorig jaar was het leuk, zij dachten het ook te kunnen.

Tot zover mijn eindejaarsboodschap.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:21:41 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43869255
En ach, ik zeik nu wel, maar als er een BB7 komt sta ik weer vooraan om een modfunctie te schooien

Ik hou immers van jullie allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:24:35 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_43869347
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:21 schreef flugeltje het volgende:
En ach, ik zeik nu wel, maar als er een BB7 komt sta ik weer vooraan om een modfunctie te schooien
Als er nog een BB komt ga ik ook soliciteren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 00:46:13 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43869984
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef APK het volgende:


BB is wmb een geniale mislukking.
Zowel qua programma als subforum. Wat hebben een aantal mensen gevochten om de COS, SC en andere topics op de rails te krijgen en achteraf was het allemaal paniek om niks omdat het subforum op sterven na dood is.
Geweldig toch? Slechts een handjevol topics waarin iedereen zich kan verzamelen zodat de index/topclist van BB6 tot een minimum kan worden beperkt
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 14:12:56 #216
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43877954
Kan iemand het voer voor psychologen topic naar boven schoppen?
  zaterdag 25 november 2006 @ 14:48:40 #217
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43878600
astu
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43878990
Kan iemand voor mij dat topic caps en streams omhoog schoppen? van mike1964 is die. kan m echt niet vinden via de search.
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 15:07:03 #219
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:46:46 #220
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43881411
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 15:05 schreef berney het volgende:
Kan iemand voor mij dat topic caps en streams omhoog schoppen? van mike1964 is die. kan m echt niet vinden via de search.
deze?
Q&A - Streams en Caps BB6 (2)
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43882040
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef APK het volgende:

En de rellers in FB waren dit jaar saai.
En voor de verandering ga ik nu niet namen noemen zoals ManU, PCeend, PH52 en anderen die op uiterst humorloze wijze een poging hebben gedaan om 'leuke rellen' te schoppen in FB.

Vorig jaar was het leuk, zij dachten het ook te kunnen.

Tot zover mijn eindejaarsboodschap.
Hoewel ik verscheidene malen flink heb kunnen lachen, vond ik ook dat op het laatst de humor uit FB gehaald werd, maar met mijn simpele gedachten had ik een beetje het idee dat het kwam omdat sommige discussies werden verboden en op het laatst mocht je echt bijna helemaal niks meer zeggen; slowchat werd verboden, zei je toch nog wat werd het soms gewoon gedelete.

Maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat het natuurlijk kwam omdat ons aller APK hier gewoon veel te weinig poste
Want die kon altijd zo leuk rellen door mensen met teveel zwaaiposts proberen weg te jagen of iedereen met veel spelfouten gelijk het 'vmbo kamp' in te trappen

Ik bied bij deze mijn verontschuldigingen aan, aan alle mods, die mij soms wel wat lastig vonden

Heil APK
Hopelijk komt er ooit weer een BB zodat hij ons naar het licht kan lijden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:20:52 #222
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43882230
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:13 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hoewel ik verscheidene malen flink heb kunnen lachen, vond ik ook dat op het laatst de humor uit FB gehaald werd, maar met mijn simpele gedachten had ik een beetje het idee dat het kwam omdat sommige discussies werden verboden en op het laatst mocht je echt bijna helemaal niks meer zeggen; slowchat werd verboden, zei je toch nog wat werd het soms gewoon gedelete.

Maar ik heb er nooit bij stil gestaan dat het natuurlijk kwam omdat ons aller APK hier gewoon veel te weinig poste
Want die kon altijd zo leuk rellen door mensen met teveel zwaaiposts proberen weg te jagen of iedereen met veel spelfouten gelijk het 'vmbo kamp' in te trappen

Ik bied bij deze mijn verontschuldigingen aan, aan alle mods, die mij soms wel wat lastig vonden

Heil APK
Hopelijk komt er ooit weer een BB zodat hij ons naar het licht kan lijden
Die kale uitgerangeerde kneus relt nog geen deuk in een pakkie boter

Ik vind dat je het toch knap gedaan hebt heur, samen met Manu de newbie!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43882468
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 17:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

Die kale uitgerangeerde kneus relt nog geen deuk in een pakkie boter

Ik vind dat je het toch knap gedaan hebt heur, samen met Manu de newbie!
Hoe weet jij dat nou
De leukste dingen zijn gedelete
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43882941
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 16:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

deze?
Q&A - Streams en Caps BB6 (2)
Dank je TL, kon m echt niet vinden. wist de precieze naam ook niet van de topic.
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 20:22:18 #225
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43886883
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op, we proberen hier een keer een fatsoenlijke discussie te houden, offtopic gedeelte en gezeur over spel- taal- en schrijffouten verwijderd.
Dank je Flugeltje.

Neem je het m.b.t. dat crewlid wel mee naar FC ?
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:50:12 #226
242 Pinball
Electric Monk
pi_43887985
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef flugeltje het volgende:
Nou kom op, we proberen hier een keer een fatsoenlijke discussie te houden, offtopic gedeelte en gezeur over spel- taal- en schrijffouten verwijderd.
Wacht voortaan even tot ik het ook gelezen heb.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 25 november 2006 @ 20:57:16 #227
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43888295
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef Pinball het volgende:

[..]

Wacht voortaan even tot ik het ook gelezen heb. [afbeelding]
Niets bijzonders....

......iets in de trant van "je kop lijkt op een ontplofte bever en schrijven kon je ook al niet" ......
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:42:02 #228
242 Pinball
Electric Monk
pi_43889713
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:57 schreef Jappie het volgende:

Niets bijzonders....

......iets in de trant van "je kop lijkt op een ontplofte bever en schrijven kon je ook al niet" ......
Ah, thanks, aan jou heb ik tenminste wat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:45:31 #229
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43889806
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:42 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ah, thanks, aan jou heb ik tenminste wat.
Nu alleen nog erachter zien te komen wie het was....
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 21:56:48 #230
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_43890095
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:

[..]

Nu alleen nog erachter zien te komen wie het was....
D-Rose (geen idee verder wie het is alleen zag een tagje bij zijn naam staan)
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:01:52 #231
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43890217
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 21:56 schreef Loedertje het volgende:

[..]

D-Rose (geen idee verder wie het is alleen zag een tagje bij zijn naam staan)
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:35:57 #232
242 Pinball
Electric Monk
pi_43891089
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:01 schreef Jappie het volgende:

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:37:39 #233
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43891120
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Lekker dan...weer die stomme smiley in mijn stats...
pi_43894727
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef APK het volgende:
Flugel, jouw schuld is het absuluut niet.
Voorzover ik het kan zien heb je alles gedaan om het goed te laten lopen.
Absoluut, de moderatie was prima.

Mijn mening: al een paar weken erger ik me aan de enorme negatieve post-sfeer, voornamelijk in de COS. Er lijkt een wedstrijdje gaande te zijn wie het meest negatief en zwartgallig over kan komen.
Dan kan men hier nog zo afgeven op VOL, maar daar weten de users nog wél de leuke momenten te herkennen en enthousiast te reageren. Er gebeuren namelijk genoeg leuke, lieve en grappige zaken in het huis. Daar wordt hier categorisch aan voorbij gegaan, erg jammer.
Laat mij dan maar een op VOL postende theemuts zijn. Schijt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_43894868
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef CartWOman het volgende:

[..]


Laat mij dan maar een op VOL postende theemuts zijn. Schijt.
lieverd. het is zaterdagavond en dan ben ik niet zo helder meer
maar je gaat ons toch niet verlaten hè

ik mis je sowieso nogal in deze BB reeks

iedergeval een dikke kus van mij
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_43895056


Niet weg van Fok! beeb, ik vind alleen BB geen zak meer aan hier.

Trusten!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 26 november 2006 @ 04:59:54 #237
84524 Morwen
I got life
pi_43897471
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:38 schreef CartWOman het volgende:


Niet weg van Fok! beeb, ik vind alleen BB geen zak meer aan hier.

Trusten!
Helemaal mee eensch, kom graag op Fok
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_43897505
quote:
Op zondag 26 november 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:

[..]

Helemaal mee eensch, kom graag op Fok
En vind dus ook BB hier geen zak meer aan?
Maar wat doe je hier dan?
Ik zou bijna naar VOL willen gaan om te zeggen dat ik er daar geen zak aan vind
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 26 november 2006 @ 09:57:03 #239
242 Pinball
Electric Monk
pi_43898058
quote:
Op zondag 26 november 2006 05:22 schreef PC eend het volgende:
Maar wat doe je hier dan?
Ramptoeristen.
Aan de rand van de digitale snelweg kijken hoe het bloederige lichaam van het BB6-forum naschokt terwijl het uit het krakkemikkige wrak van Fok! wordt gesleept. Misschien nog wat stenen gooien naar de hulpverleners, dat schijnt er tegenwoordig ook bij te horen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 november 2006 @ 10:17:33 #240
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43898223
quote:
Op zondag 26 november 2006 09:57 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ramptoeristen.
Aan de rand van de digitale snelweg kijken hoe het bloederige lichaam van het BB6-forum naschokt terwijl het uit het krakkemikkige wrak van Fok! wordt gesleept. Misschien nog wat stenen gooien naar de hulpverleners, dat schijnt er tegenwoordig ook bij te horen.
Ondertussen zwijmelend bij het gekweel van Egbert an Marcia, Floris en aanhang, zich wentelend in zelfbeklag en uitblinkend in kortzichtigheid.

_ De mens is de maat van alle dingen _
  zondag 26 november 2006 @ 10:36:57 #241
242 Pinball
Electric Monk
pi_43898397
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:17 schreef PH52 het volgende:

Ondertussen zwijmelend bij het gekweel van Egbert an Marcia, Floris en aanhang, zich wentelend in zelfbeklag en uitblinkend in kortzichtigheid.
Die namen zeggen mij niets.
Ik kom hier alleen voor de rellen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 november 2006 @ 13:08:56 #242
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_43901696
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:38 schreef CartWOman het volgende:


Niet weg van Fok! beeb, ik vind alleen BB geen zak meer aan hier.

Trusten!
want er zijn al tijden geen fakes meer gemaakt en hèb je er een dan kan je hem niet kwijt! het topic kan ik niet vinden.
Jammer voor de lezers, klagers en rellers in de FB, maar ik gooi hem hier neer.
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
  zondag 26 november 2006 @ 14:10:42 #243
242 Pinball
Electric Monk
pi_43903731
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 november 2006 @ 14:25:38 #244
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_43904273
quote:
Idd, in 1 van deze kan je alleen in de 2e nog iets kwijt. Mijn fake is weliswaar slecht, maan NIET ambachtelijk slecht
Toch bedankt voor het meezoeken
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_43909907
Even op de zaken vooruit lopen. Is al bekend wanneer dit subforum dicht gaat?
Een éénlingweg voert door mijn land
  zondag 26 november 2006 @ 18:18:31 #246
130755 Kinga
versier hier
pi_43910911
Hallooooo, die cos 556 kan een slotje op hoor... danku
pi_43919995
Die banner doet weer lastig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 27 november 2006 @ 02:59:03 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_43920031
quote:
Op maandag 27 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Die banner doet weer lastig
Heb ik ook last van.
Nog twee dagen....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43920062
quote:
Op maandag 27 november 2006 02:59 schreef APK het volgende:

[..]

Heb ik ook last van.
Nog twee dagen....


2 centimeter

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_43920075
quote:
Op maandag 27 november 2006 02:59 schreef APK het volgende:

[..]

Heb ik ook last van.
Nog twee dagen....
En dan, gaat het al dicht?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43920349
quote:
Op maandag 27 november 2006 03:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

En dan, gaat het al dicht?
Dat was dus ook mijn vraag. Of hebben de modjes het zinkende schip al verlaten?
Een éénlingweg voert door mijn land
  maandag 27 november 2006 @ 09:03:27 #252
242 Pinball
Electric Monk
pi_43921179
quote:
Op maandag 27 november 2006 02:59 schreef APK het volgende:

Heb ik ook last van.
Dat is dan je eigen schuld.
Ik heb duidelijk uitgelegd wat je daar aan kan doen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 27 november 2006 @ 09:04:29 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_43921186
quote:
Op maandag 27 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
Die banner doet weer lastig
Wordt aan gewerkt
  maandag 27 november 2006 @ 09:05:59 #254
242 Pinball
Electric Monk
pi_43921203
quote:
Op maandag 27 november 2006 06:30 schreef Talitha het volgende:

Dat was dus ook mijn vraag. Of hebben de modjes het zinkende schip al verlaten?
Dat weten ze toch niet.
Dat is afhankelijk van de nukken van de FA van dienst.
Ik denk dit jaar gewoon tijdens de finale, dat zou wel een leuke verrassing zijn.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 27 november 2006 @ 09:11:34 #255
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43921292
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:05 schreef Pinball het volgende:

[..]

Dat weten ze toch niet.
Dat is afhankelijk van de nukken van de FA van dienst.
Ik denk dit jaar gewoon tijdens de finale, dat zou wel een leuke verrassing zijn.
Vraag ff of Dagonerd voor een uurtje wil invallen, zo geregeld. En dan een week later weer openen en een maand laten doodbloeden, onder modschap van die Kansloze Kale Kneus.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  maandag 27 november 2006 @ 11:23:49 #256
58921 Day
You can fly!
pi_43923897
quote:
Op maandag 27 november 2006 06:30 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn vraag. Of hebben de modjes het zinkende schip al verlaten?
Tijdelijk, wegens griep!
Maar ben er weer en moet je het antwoord nog even schuldig blijven. Zal het navragen!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43932467
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:23 schreef Day het volgende:

[..]

Tijdelijk, wegens griep!
Maar ben er weer en moet je het antwoord nog even schuldig blijven. Zal het navragen!
Alvast bedankt! Ben je weer helemaal beter?
Een éénlingweg voert door mijn land
  maandag 27 november 2006 @ 17:24:58 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43933973
Ga er maar vanuit dat het dit jaar geen wéken gaat duren voor het forum de archieven ingaat, een exacte einddatum heb ik niet, zal het eens achter de schermen vragen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43934584
Na elke live is Fok erg traag, nu met de finale zal het nog drukker worden.
Kan een modje de FA's vragen om daar rekening mee te houden en het laden van Fok wat te versnellen?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_43934661
Edit: met 588 users en ruim 2000 gasten is Fok nu al traag
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_43948320
Modjes bedankt voor een leuke BB-6 !!!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator maandag 27 november 2006 @ 23:19:49 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43948919
Modjes, tot BB7!

En natuurlijk aan de overkant, het is te hopen dat de ontspannen sfeer daar kan blijven voortbestaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 27 november 2006 @ 23:23:07 #263
6941 APK
Factual, I think.
pi_43949031
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:19 schreef Gert het volgende:

En natuurlijk aan de overkant, het is te hopen dat de ontspannen sfeer daar kan blijven voortbestaan.
Ontspannen als in 3 posts per dag?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43949416
Teamlead doe eens lief !

Hilde en het kleedje...
Punk !
  maandag 27 november 2006 @ 23:37:04 #265
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43949582
VOLGENDE WEEK MAANDAG NOG 1 FINALE!!!

Ontroerende afscheidsboodschappen mogen in bovenstaand topic
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 00:13:10 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43950497
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef APK het volgende:

[..]

Ontspannen als in 3 posts per dag?
Het is er ongeveer even druk als op dit forum tijdens BB1.
En dat vond iedereen gewéldig.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_43950649
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
VOLGENDE WEEK MAANDAG NOG 1 FINALE!!!

Ontroerende afscheidsboodschappen mogen in bovenstaand topic
Op de valreep wil ik nog ff zeiken, gewoon omdat het nog kan
Waarom is dat sticky Hoe post ik mee met BB topic, juist na mijn goude tip gesloten?
Zo krijgen we Sabrina nooit in de laatste week nog hier
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:31:27 #268
242 Pinball
Electric Monk
pi_43952548
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:23 schreef PC eend het volgende:

Waarom is dat sticky Hoe post ik mee met BB topic, juist na mijn goude tip gesloten?
Zo krijgen we Sabrina nooit in de laatste week nog hier
De laatste week mag iedereen gewoon posten zoals het hem/haar of, in voorkomende gevallen, het uitkomt. Een soort pre-verhuis of -in dit geval toepasselijker- een pre-sloop feest.

Maar dan een week lang!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:02:36 #269
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43953273
Ah...het kampvolk gewapend met hamers en sloopkogels is al gearriveerd.
  dinsdag 28 november 2006 @ 09:40:31 #270
242 Pinball
Electric Monk
pi_43953901
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef Jappie het volgende:
Ah...het kampvolk gewapend met hamers en sloopkogels is al gearriveerd.
We hebben nog een week.
Ik stel voor dat we de dragende constructies zeker overeind proberen te houden tot vrijdag.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:36:52 #271
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_43955095
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:04 schreef GI het volgende:

[..]

Wordt aan gewerkt
Lukt het een beetje ? Nog steeds een enorm traag gebeuren
_ De mens is de maat van alle dingen _
  dinsdag 28 november 2006 @ 12:27:32 #272
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43957529
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:02 schreef Jappie het volgende:
Ah...het kampvolk gewapend met hamers en sloopkogels is al gearriveerd.
Ik krijg dat nostalgische gevoel van toen het oude galgenwaard werd gesloopt door haar supporters om plaats te maken voor de nieuwbouw
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Moderator dinsdag 28 november 2006 @ 14:08:08 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43960232
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 12:27 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik krijg dat nostalgische gevoel van toen het oude galgenwaard werd gesloopt door haar supporters om plaats te maken voor de nieuwbouw
Hop, Flugel is doormidden.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:13:19 #274
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43960401
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Hop, Flugel is doormidden.
[afbeelding]
dat ja
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  dinsdag 28 november 2006 @ 14:25:31 #275
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_43960781
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:36 schreef PH52 het volgende:

[..]

Lukt het een beetje ? Nog steeds een enorm traag gebeuren
Buiten mijn bereik allemaal... Sorry.
pi_43963950
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 07:31 schreef Pinball het volgende:

[..]

De laatste week mag iedereen gewoon posten zoals het hem/haar of, in voorkomende gevallen, het uitkomt. Een soort pre-verhuis of -in dit geval toepasselijker- een pre-sloop feest.

Maar dan een week lang!
Maar dan moeten ze wel weten hoe je hier meepost en daar ging dat topic over, dat je bv op de reageerknop moet drukken en meer van dat soort belangrijke info
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 28 november 2006 @ 18:31:34 #277
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43968651
Ah...de kadavers houden de boel nog overeind het karkas staat nog.
  donderdag 30 november 2006 @ 11:08:36 #278
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44017665
RELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 11:52:55 #279
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44018912
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
RELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
Als je geen PM hebt kun je ook even mailen
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 11:55:09 #280
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44018990
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Als je geen PM hebt kun je ook even mailen
moek mailen dan ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:07:04 #281
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44019397
quote:
Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

moek mailen dan ?
Heb ik nu nog wat aan
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:08:20 #282
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44019443
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Heb ik nu nog wat aan
Waar heb je het nou in godesnaam over jongetje?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:10:30 #283
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44019519
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:

[..]

Waar heb je het nou in godesnaam over jongetje?
hebben we het zaterdag wel over
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:11:00 #284
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44019539
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:

[..]

hebben we het zaterdag wel over
ff doorposten, ik wil van die belachelijke fb naam af!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:30:38 #285
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020065
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef versabommie het volgende:

[..]

ff doorposten, ik wil van die belachelijke fb naam af!
ok
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:31:01 #286
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020079
Hoe is het met Flugels, TL en Night?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:31:43 #287
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44020097
met mij wel goed
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:33:42 #288
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020144
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
met mij wel goed
mooizo, houden zo, kunnen we je zaterdag pesten

en geloofde dat je ook escorte bent richting station
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:38:28 #289
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44020260
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
met mij wel goed
Kan de cos en de sc gemerged worden?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 30 november 2006 @ 12:41:21 #290
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44020345
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kan de cos en de sc gemerged worden?
welke COS
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:43:48 #291
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020429
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Kan de cos en de sc gemerged worden?
Ik ben daar ook wel een voorstander van. Snapte die scheiding uberhaupt al niet

Kan iemand dat even uitleggen?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:51:43 #292
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44020661
Wat ik wel snap is dat over 10 postings er een nieuwe fb gemaakt kan worden, nog suggesties?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:55:14 #293
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020772
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik wel snap is dat over 10 postings er een nieuwe fb gemaakt kan worden, nog suggesties?
Day is gesignaleerd
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:55:48 #294
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44020790
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Day is gesignaleerd
waar ? waar ? waar ? WAAAAAAAAAAAAAAR?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:57:10 #295
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020844
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

waar ? waar ? waar ? WAAAAAAAAAAAAAAR?
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 30 november 2006 @ 12:57:36 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_44020860
quote:
ohw ver van mijn bed
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 12:58:19 #297
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44020883
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:

[..]

ohw ver van mijn bed
Misschien bed verplaatsen?
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 16:13:21 #298
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44026453
dit
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 16:13:28 #299
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44026458
is
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 16:13:35 #300
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44026461
nogal
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 16:13:42 #301
135486 Manu82
How you doin'?
pi_44026468
vol
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')