abonnement Unibet Coolblue
pi_43515401
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:02 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ja, maar daar staat iemand anders ( winnaar van de nieuwe mod-verkiezing ook nog )
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43515414
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb je helemaal mis. Ik lees nog steeds mee zoals ik al die jaren heb gedaan, en dat laat ik me beslist niet ontnemen door een stel figuren die dit forum voor eigen gerief bezet houden.

Laat eens zien: in een dag ben ik een debiel en een NSB'er door jullie genoemd, ben ik als nieuw schrijver afgerekend op te korte streamverslagen, zou ik naar een menopauzeforum moeten verhuizen, ben ik uitgebonjourd, en is er gespot met mijn nick.

Wat zegt dat over mij? Niets. Wat zegt het over de zwijgende moderatie? Veel. En over dit clubje bezetters van wat eens een goed BB forum was? Dat ze niet meer dan zijn dan dertien in een dozijn figuren die zich nergens anders kunnen laten gelden.

Dus. Ik lees hier wat ik wil, maar ik steek mijn energie niet in het streamen of anderszins positief bijdragen aan iets wat voor dit jaar althans dankzij jullie weinig meer dan bagger is.

Duidelijk, nietwaar.
was je nog niet weg !!! als je toch nix nuttigs heb en alleeeeen maar loop/zit/staat te zeiken .. joh ga lekker een mailtje aan jezelf sturen ofzo ...
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43515514
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb je helemaal mis. Ik lees nog steeds mee zoals ik al die jaren heb gedaan, en dat laat ik me beslist niet ontnemen door een stel figuren die dit forum voor eigen gerief bezet houden.

Laat eens zien: in een dag ben ik een debiel en een NSB'er door jullie genoemd, ben ik als nieuw schrijver afgerekend op te korte streamverslagen, zou ik naar een menopauzeforum moeten verhuizen, ben ik uitgebonjourd, en is er gespot met mijn nick.

Wat zegt dat over mij? Niets. Wat zegt het over de zwijgende moderatie? Veel. En over dit clubje bezetters van wat eens een goed BB forum was? Dat ze niet meer dan zijn dan dertien in een dozijn figuren die zich nergens anders kunnen laten gelden.

Dus. Ik lees hier wat ik wil, maar ik steek mijn energie niet in het streamen of anderszins positief bijdragen aan iets wat voor dit jaar althans dankzij jullie weinig meer dan bagger is.

Duidelijk, nietwaar.
Heel duidelijk en dat voor iemand die zo een hekel had aan SC
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 18:34:27 #29
137949 Disana
pi_43515642
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:

[..]

was je nog niet weg !!! als je toch nix nuttigs heb en alleeeeen maar loop/zit/staat te zeiken .. joh ga lekker een mailtje aan jezelf sturen ofzo ...
Stel je niet zo vreselijk aan joh. Overigens denk je wel erg langzaam, als je je berichtjes moet editen omdat je nog wat lelijks had bedacht.
pi_43515682
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Stel je niet zo vreselijk aan joh. Overigens denk je wel erg langzaam, als je je berichtjes moet editen omdat je nog wat lelijks had bedacht.
nee hoor ... ik heb hier gewoon boeiendere dingen te doen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 13 november 2006 @ 18:38:12 #31
130054 demins
We weten niks
pi_43515771
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat heb je helemaal mis. Ik lees nog steeds mee zoals ik al die jaren heb gedaan, en dat laat ik me beslist niet ontnemen door een stel figuren die dit forum voor eigen gerief bezet houden.

Laat eens zien: in een dag ben ik een debiel en een NSB'er door jullie genoemd, ben ik als nieuw schrijver afgerekend op te korte streamverslagen, zou ik naar een menopauzeforum moeten verhuizen, ben ik uitgebonjourd, en is er gespot met mijn nick.

Wat zegt dat over mij? Niets. Wat zegt het over de zwijgende moderatie? Veel. En over dit clubje bezetters van wat eens een goed BB forum was? Dat ze niet meer dan zijn dan dertien in een dozijn figuren die zich nergens anders kunnen laten gelden.

Dus. Ik lees hier wat ik wil, maar ik steek mijn energie niet in het streamen of anderszins positief bijdragen aan iets wat voor dit jaar althans dankzij jullie weinig meer dan bagger is.

Duidelijk, nietwaar.
Helder als glas! Je gaat weer gezellig meeposten!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_43515836
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Stel je niet zo vreselijk aan joh. Overigens denk je wel erg langzaam, als je je berichtjes moet editen omdat je nog wat lelijks had bedacht.
Relkloon alert
Kom niet aan oortje
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 18:41:19 #33
137949 Disana
pi_43515872
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:30 schreef PC eend het volgende:

[..]

Heel duidelijk en dat voor iemand die zo een hekel had aan SC
Ik geloof dat jullie ook niet helemaal doorhebben hoeveel BB lezers ontzettend de balen van jullie bezettingsclubje hebben? Niet alleen BB zelf is dit jaar onderwerp van gesprek, maar ook de belabberde staat van dit forum.

En zo kan het gebeuren dat het bijzonder opvalt met hoeveel plezier jullie in allerlei topics je tanden in newbies zetten.
pi_43515989
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof dat jullie ook niet helemaal doorhebben hoeveel BB lezers ontzettend de balen van jullie bezettingsclubje hebben? Niet alleen BB zelf is dit jaar onderwerp van gesprek, maar ook de belabberde staat van dit forum.

En zo kan het gebeuren dat het bijzonder opvalt met hoeveel plezier jullie in allerlei topics je tanden in newbies zetten.
En het zal wel toeval zijn dat jij oortje uitzoekt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 13 november 2006 @ 18:47:54 #35
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43516122
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof dat jullie ook niet helemaal doorhebben hoeveel BB lezers ontzettend de balen van jullie bezettingsclubje hebben? Niet alleen BB zelf is dit jaar onderwerp van gesprek, maar ook de belabberde staat van dit forum.

En zo kan het gebeuren dat het bijzonder opvalt met hoeveel plezier jullie in allerlei topics je tanden in newbies zetten.
Goeienavond

Kun je mij precies vertellen waar en wanneer hier anders dan in andere jaren "newbies" serieus gebashed zijn
En neem aub niet jezelf als voorbeeld want dat er bij jou toch echt sprake is van een actie/reactie verhaal lijkt mij vrij helder.
pi_43516174
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof dat jullie ook niet helemaal doorhebben hoeveel BB lezers ontzettend de balen van jullie bezettingsclubje hebben? Niet alleen BB zelf is dit jaar onderwerp van gesprek, maar ook de belabberde staat van dit forum.

En zo kan het gebeuren dat het bijzonder opvalt met hoeveel plezier jullie in allerlei topics je tanden in newbies zetten.
gaat het je nou om
fok?
fok bb?
fok bb soc?
fok bb sc?
fok bb fb?
fok bb sv?
of de users?
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43516191
jappieeee
Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
  maandag 13 november 2006 @ 18:50:21 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43516228
Even één ding en als daardoor de pleuris uitbarst is dat maar zo...

Ik ben over het algemeen de rust zelve. Ik doe m'n best om iedereen van antwoorden te voorzien en ben ook nu weer heel geduldig.... Het lezen van deze SC bezorgd me echter de kriebels. Ik lees hier dat jullie er doelbewust op uit zijn een nieuwe rel te creëeren... Daar pas ik dus voor.

So listen to me carefully: I will only say this once.... Als dit topic gebruikt gaat worden om een rel te plannen gooi ik er een slot op.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43516229
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:

[..]

En het zal wel toeval zijn dat jij oortje uitzoekt
ME NEWBIEEEEEE
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 13 november 2006 @ 18:50:44 #40
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43516242
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:49 schreef Gladys het volgende:
jappieeee
Hoi Gladys
pi_43516272
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Even één ding en als daardoor de pleuris uitbarst is dat maar zo...

Ik ben over het algemeen de rust zelve. Ik doe m'n best om iedereen van antwoorden te voorzien en ben ook nu weer heel geduldig.... Het lezen van deze SC bezorgd me echter de kriebels. Ik lees hier dat jullie er doelbewust op uit zijn een nieuwe rel te creëeren... Daar pas ik dus voor.

So listen to me carefully: I will only say this once.... Als dit topic gebruikt gaat worden om een rel te plannen gooi ik er een slot op.
... sorry mijn idee was het meer een "discussie" min of meer, maar ik kan het mis hebben
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_43516302
hoi jappie
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  maandag 13 november 2006 @ 18:52:35 #43
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43516326
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
Even één ding en als daardoor de pleuris uitbarst is dat maar zo...

Ik ben over het algemeen de rust zelve. Ik doe m'n best om iedereen van antwoorden te voorzien en ben ook nu weer heel geduldig.... Het lezen van deze SC bezorgd me echter de kriebels. Ik lees hier dat jullie er doelbewust op uit zijn een nieuwe rel te creëeren... Daar pas ik dus voor.

So listen to me carefully: I will only say this once.... Als dit topic gebruikt gaat worden om een rel te plannen gooi ik er een slot op.
Flugss...aub...ik stel nu een serieuse vraag aan Disana die er kennelijk voor kiest om hier zelf te gaan posten....het zal toch niet zo zijn dat "wij" afgerekend worden op een onenigheid veroorzaakt door ...nah...laten we dat voor de lieve vrede nog maar even in het midden laten
  maandag 13 november 2006 @ 18:53:16 #44
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43516347
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef puntoortje het volgende:
hoi jappie
Dag meis
  maandag 13 november 2006 @ 18:53:18 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43516350
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:51 schreef puntoortje het volgende:

[..]

... sorry mijn idee was het meer een "discussie" min of meer, maar ik kan het mis hebben
Discussie is prima, maar ik zie hier ook wat posts voorbij komen waarin vrolijk om 'relluh ' wordt geroepen. Daar word ik niet echt blij mee zo op m'n eerste werkdag na de vakantie...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 13 november 2006 @ 18:54:24 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43516402
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Discussie is prima, maar ik zie hier ook wat posts voorbij komen waarin vrolijk om 'relluh ' wordt geroepen. Daar word ik niet echt blij mee zo op m'n eerste werkdag na de vakantie...
Ben je alweer op vakantie geweest..
  † In Memoriam † maandag 13 november 2006 @ 18:54:26 #47
137949 Disana
pi_43516404
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:47 schreef Jappie het volgende:

[..]

Goeienavond

Kun je mij precies vertellen waar en wanneer hier anders dan in andere jaren "newbies" serieus gebashed zijn
En neem aub niet jezelf als voorbeeld want dat er bij jou toch echt sprake is van een actie/reactie verhaal lijkt mij vrij helder.
Misschien wil je zelf even exact aantonen waar en wanneer ik tot reacties als 'NSB'er' en 'debiel', 'Insana', 'doei!', 'menopauze forum' of 'slechte streamverslagen' heb aangezet.

En kom niet aan met dat mensen buiten de incrowd niets mogen zeggen over vervelende opmerkingen van jullie tegen andere schrijvers, want dat dat geen hout snijdt moet je zelf ook kunnen bedenken.
  maandag 13 november 2006 @ 18:55:23 #48
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43516435
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef Jappie het volgende:

[..]

Flugss...aub...ik stel nu een serieuse vraag aan Disana die er kennelijk voor kiest om hier zelf te gaan posten....het zal toch niet zo zijn dat "wij" afgerekend worden op een onenigheid veroorzaakt door ...nah...laten we dat voor de lieve vrede nog maar even in het midden laten
Gaat niet om Disana beeb, en ik postte al voor ik jou in dit topic zag. Zoals ik net ook tegen puntoortje zei, discussie is prima. Maar als ik hier allerhande verlekkerende posts tegenkom over het feit dat er weer gereld kan worden zakt de moed me even in de schoenen. Ik weet écht niet meer wat ik nog moet en kan doen om ervoor te zorgen dat alles binnen de perken blijft.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 13 november 2006 @ 18:56:34 #49
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43516482
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ben je alweer op vakantie geweest..
Ik moet m'n dagen opmaken omdat ik nooit lang genoeg vakantie opneem in de angst een teringzooi aan te treffen als ik terugkom... En raad eens wat ik vanochtend aantrof
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43516600
quote:
Op maandag 13 november 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Discussie is prima, maar ik zie hier ook wat posts voorbij komen waarin vrolijk om 'relluh ' wordt geroepen. Daar word ik niet echt blij mee zo op m'n eerste werkdag na de vakantie...
... lijkt me meer een geintje geweest te zijn ...zo zie ik het ... hat gaat immers steeds om newbie's ... en kijk eens wie er een vingertje in de lucht steeks .. ja oortjes check de datum maar ... ik ben een newbie en ik ben ook door de molen heen gegaan .. aantal keren in de cos op me kop gekregen voor offtopic ... ik kijk nog fijn bb en heb me spullen gepakt en ben ik sc gaan zitten vanaf nr. 16 uit me hoofd... met bb nog steeds erbij ... ik denk dat er wel aan meerdere mensen gevraagt kan worden hoe ze zijn opgevangen in sc ... ... waar ik denk dat er een verschil is tussen een aantal "newbie's" en disana het verschil hoef ik niet te leggen
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')