abonnement Unibet Coolblue
pi_43547400
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef IJsmuts het volgende:

en rudy, ik wil de boel niet opruien hoor, maar wel mn mening zeggen. daarbij komen hier alleen maar boffers dus....
Ja, je hoeft echt niet bang te zijn dat iemand anders dit kan lezen!!!!
pi_43547445
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Hij verwoord het zoals hij het beleeft, en hij is niet alleen!
idd, en das wel heel jammer, maar ik wil dus niet de speelbal zijn van een bestuur. ik wil gewoon een beetje gezellig spammen en met de clan leden knallen zonder een gecompliceerde opzet, zeg maar zoals het vroegere BoF!
pi_43547462
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ja, je hoeft echt niet bang te zijn dat iemand anders dit kan lezen!!!!
pi_43547793
Mijn punt is dat dit vaker is geroepen... Maar je hebt gelijk idd dat bijna niemand dit kan lezen... En er zijn niet voor niets admins die dingen bespreken... Want als je het direct in de groep gooit is er helemaal geen overzicht... Ik weet toch ook niet wat er op werk bij onze directeurenvergadering wordt besproken... En dat gaat me ook niets aan... Belangrijke dingen komen vanzelf op het forum...
pi_43547868
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef Viro het volgende:
Nu we het toch over BF2 hebben. Ik zou gisteravond gaan chopperhoeren. Wil ik inloggen in BF2 krijg ik een CTD. Dus ik opnieuw inloggen in BF2 weer CTD. Vandaag nog eens geprobeerd en ja hoor weer een CTD
Heeft iemand dit ook meegemaakt?
Dit is een retorische vraag toch
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef IJsmuts het volgende:
misschien niet meer dan normaal dat zaken gewoon open en bloot besproken kunnen worden, we zijn goddomme geen dictatoriale clan
Mensen hebben een leider nodig, ik hoor het je nog zeggen

Nee maar serieus. Op dit moment zijn we met een man of tien aan het kijken wat er gedaan moet worden. Om te beginnen de vragen op het hoogste niveau: De samenwerking met FOK! en de samenwerking met de andere clans. Daar zullen zowel positieve punten als negatieve punten uitkomen en om het daarover te hebben en te kijken wat de toekomst ons gaat brengen komen er binnenkort twee topics online om het daarover te hebben. Die topics moeten natuurlijk wel juist opgezet worden aangezien verschillende standpunten voorzien moeten worden van de juiste informatie om eenieder in staat te stellen om op een weloverwogen manier z'n standpunt te kunnen beargumenteren.

Dus nog even geduld mannen en ik zou zeggen, bereid je mening alsvast voor want oneliners als "het is kut" worden gewoon weggegooid uit zo'n topic
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43548035
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef RudyCarell het volgende:
Mijn punt is dat dit vaker is geroepen... Maar je hebt gelijk idd dat bijna niemand dit kan lezen... En er zijn niet voor niets admins die dingen bespreken... Want als je het direct in de groep gooit is er helemaal geen overzicht... Ik weet toch ook niet wat er op werk bij onze directeurenvergadering wordt besproken... En dat gaat me ook niets aan... Belangrijke dingen komen vanzelf op het forum...
Dat dit vaker is geroepen betekend dat er misschien wat veel tijd overheen gaat voordat er iets veranderd!

Als er op je werk iets besloten wordt waar je het niet mee eens bent dan krijg je toch ook onvrede op de werkvloer!

Maar we zijn hier vrijwillig en zullen het met elkaar moeten doen, er is geen salaris wat mensen tegenhoud om op te stappen dus zal je iedereen overal bij moeten betrekken!
pi_43548208
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:00 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dat dit vaker is geroepen betekend dat er misschien wat veel tijd overheen gaat voordat er iets veranderd!

Als er op je werk iets besloten wordt waar je het niet mee eens bent dan krijg je toch ook onvrede op de werkvloer!

Maar we zijn hier vrijwillig en zullen het met elkaar moeten doen, er is geen salaris wat mensen tegenhoud om op te stappen dus zal je iedereen overal bij moeten betrekken!
Dat er eerder wat aan gedaan moest worden is inderdaad zo... Voor de rest, je wordt er wel bij betrokken alleen niet als we zelf nog niet eens precies weten wat te doen...

En nu weer verder:
pi_43548408
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat er eerder wat aan gedaan moest worden is inderdaad zo... Voor de rest, je wordt er wel bij betrokken alleen niet als we zelf nog niet eens precies weten wat te doen...
en dat laatste is juist zo'n slechte zaak. een integratie met Fok loopt op een flop uit (dat kun je gerust stellen) en vervolgens duurt het maanden voor er maar enige actie ondernomen wordt. en dan nog niet eens weten wat voor een actie.
Ik heb ook geen zin meer om hier iets over te zeggen, wil alleen nog kwijt dat ik het ook erg jammer vind voor ursel. misschien ziet hij het zelf wel anders, maar hij stelt toch zn eigen bedrijf ter beschikking in ruil voor publiciteit bij een van de grootste fora ter wereld.... omdat hier gewoon materiale zaken worden ingelegd ben je het in mijn ogen gewoon verplicht om de clan behoorlijk te besturen....
pi_43548544
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef FJD het volgende:


Dus nog even geduld mannen en ik zou zeggen, bereid je mening alsvast voor want oneliners als "het is kut" worden gewoon weggegooid uit zo'n topic
Ok, "het is kut" is wel erg kort door de bocht maar ik heb helaas niet het talent om iets wat je in 1 regel kan samenvatten uit te rekken tot een regeltje of 20, ik geloof dat jij daar het grootste talent voor hebt

[ Bericht 1% gewijzigd door -chiel- op 14-11-2006 17:24:58 ]
pi_43548725
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

en dat laatste is juist zo'n slechte zaak. een integratie met Fok loopt op een flop uit (dat kun je gerust stellen) en vervolgens duurt het maanden voor er maar enige actie ondernomen wordt. en dan nog niet eens weten wat voor een actie.
Ik heb ook geen zin meer om hier iets over te zeggen, wil alleen nog kwijt dat ik het ook erg jammer vind voor ursel. misschien ziet hij het zelf wel anders, maar hij stelt toch zn eigen bedrijf ter beschikking in ruil voor publiciteit bij een van de grootste fora ter wereld.... omdat hier gewoon materiale zaken worden ingelegd ben je het in mijn ogen gewoon verplicht om de clan behoorlijk te besturen....
We zijn nog geen 2 maanden bij Fok!

Misschien cru, maar ik ben dat gezeik nu echt zat! Negatief lopen doen, en ideeen voorstellen of meehelpen ho maar! Nee klagen is veel makkelijker...
pi_43548848
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:12 schreef IJsmuts het volgende:
en dat laatste is juist zo'n slechte zaak. een integratie met Fok loopt op een flop uit (dat kun je gerust stellen) en vervolgens duurt het maanden voor er maar enige actie ondernomen wordt. en dan nog niet eens weten wat voor een actie.
23 sept - 23 okt - 23 nov

Maar goed, neemt de essentie van de zaak natuurlijk niet weg en daar zin die twee topics dan ook voor bedoeld
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43548888
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:21 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

We zijn nog geen 2 maanden bij Fok!
ok ik zal me in het vervolg in left members uiten
pi_43548903
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef FJD het volgende:

[..]

23 sept - 23 okt - 23 nov

Maar goed, neemt de essentie van de zaak natuurlijk niet weg en daar zin die twee topics dan ook voor bedoeld
nou tik es ff door dan zou ik zeggen
pi_43548904
we hebben nog steeds een ideeën topic in het BoF gedeelte, ondanks het geklaag is er nooit iemand die daar een verbetering voor BoF heeft ingevoerd, er word nu puur verwacht dat de admins het oplossing, ik zie zelf graag dat de rest van de clan ook met suggesties komt, en dan langer dan 5 woorden
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43548934
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:26 schreef Timminater het volgende:
we hebben nog steeds een ideeën topic in het BoF gedeelte, ondanks het geklaag is er nooit iemand die daar een verbetering voor BoF heeft ingevoerd, er word nu puur verwacht dat de admins het oplossing, ik zie zelf graag dat de rest van de clan ook met suggesties komt, en dan langer dan 5 woorden
hoho tim, vergeet niet dat de members er vanaf het begin niet bij betrokken zijn, om nu dit in onze schoenen te schuiven is behoorlijk laf
pi_43549004
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:27 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

hoho tim, vergeet niet dat de members er vanaf het begin niet bij betrokken zijn, om nu dit in onze schoenen te schuiven is behoorlijk laf
ik schuif het zeker niet in jullie schoenen, maar nu vernadering aanbrengen kan ook, we moeten er samen het beste van zien te maken, niet een gedeelte van de clan.
Ctrl + W
Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
pi_43549073
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:27 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

hoho tim, vergeet niet dat de members er vanaf het begin niet bij betrokken zijn, om nu dit in onze schoenen te schuiven is behoorlijk laf
en dat komt door de admins? je kunt jezelf er best bij betrekken hoor, ik ben ook geen admin meer maar zet me wel in om BoF beter te maken...

irritatiemodus uit:
Nu naar huis
pi_43549167
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_43549196
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:31 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

en dat komt door de admins? je kunt jezelf er best bij betrekken hoor, ik ben ook geen admin meer maar zet me wel in om BoF beter te maken...
niet de admins rudy.
maar dit schiet niet op, net als jij wordt ik deze discussie ook spuugzat.

we zien wel
pi_43549212
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:35 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

niet de admins rudy.
maar dit schiet niet op, net als jij wordt ik deze discussie ook spuugzat.

we zien wel
Maar het blijft lekker om gal te spuwen af en toe...
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef Suikermais het volgende:
Pappa, ik heb geblowd
Stelt niets voor, kwartiertje en je bent weer het vrouwtje (in dit geval)
pi_43549259
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef RudyCarell het volgende:

En nu weer verder:
[afbeelding]
Geef mij de duitse chick maar
pi_43549295
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:37 schreef Viro het volgende:

[..]

Geef mij de duitse chick maar
das ook de bedoeling van het plaatje
pi_43549332
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef Suikermais het volgende:
Pappa, ik heb geblowd
pi_43549354
pi_43549386
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:38 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

das ook de bedoeling van het plaatje
niet de, maar 1van.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')