abonnement Unibet Coolblue
pi_43491973
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef Verida het volgende:

[..]

was het niet zo dat Sabrina kwaad geworden was omdat Semih vissticks Jennavoer noemde? Ze was boos omdat ze Jenna gezond eten geeft.
ja maar niet tegen semih maar achter zijn rug en ik denk ook dat hij het helemaal niet zo kwaad bedoelde
pi_43491991
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:33 schreef pullup het volgende:

[..]

Die speech is al geweest
Oh, heb ik dan gemist.
pi_43492051
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
ah, over die opmerking gaat sa straks weer zeiken.
Groot gelijk heeft ze...
pi_43492059
Semih's steek tegen Sa weer was wel grappig en haar reactie des te grappiger
  zondag 12 november 2006 @ 22:36:27 #255
58921 Day
You can fly!
pi_43492076
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:32 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Had ze kunnen doen, maar daar is ze denk ik te angstig voor. Doet hij het nog eens, dan zou ze 'm aanspreken.

Het ging over vissticks, Tijn en sabrina hadden al eens gezegd dat ze daar zin in hadden, Sa vertelde dat Jenna er ook gek op is.
In een later gesprek (tijdens bestellijst ofzo) zegt Semih: 'Dat smerige Jenna-voer hoef ik niet.'

Dat zeg je gewoon niet zo lomp... maar de opmerkingen over Sabrina zelf vind ik nog lager.
Tja, ik zie dat dus als een geintje.
En als Sa echt zo gekwetst is, ,moet ze dat zeggen. Semih is echt niet zo'n tiran dat hij niet ernaar zou luisteren en geen sorry zou zeggen. Die gozer heeft samen met Jeroen notabene de taart van Jenna versierd, terwijl zij zenuwachtig er naast stond te springen. Dat soort dingen moet ze dan toch ook mee laten tellen?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43492084
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:33 schreef itsme het volgende:

[..]

ja maar niet tegen semih maar achter zijn rug en ik denk ook dat hij het helemaal niet zo kwaad bedoelde
Zo erg heeft ze er niet over lopen klagen hoor. Het was eenmalig bij een massage sessie.
Bij uitstek een intiem moment om met je zusje van alles even door te nemen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43492091
Monique die heeft toen ze zo aan het roddelen waren beweert dat semih een onderbroek had met vieze remsporen.
pi_43492118
ja of... eej een nieuw bewoonster, onee is sa die 8kg te zwaar is.. enz enz...
en moet sa dan om uitleg vragen bij sem waarom hij zo doet ?
hij is altijd zo geweest, vanaf t begin
pi_43492173
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:36 schreef Day het volgende:

[..]

Tja, ik zie dat dus als een geintje.
En als Sa echt zo gekwetst is, ,moet ze dat zeggen. Semih is echt niet zo'n tiran dat hij niet ernaar zou luisteren en geen sorry zou zeggen. Die gozer heeft samen met Jeroen notabene de taart van Jenna versierd, terwijl zij zenuwachtig er naast stond te springen. Dat soort dingen moet ze dan toch ook mee laten tellen?
Ze negeert 'm toch ook niet? Het heeft haar alleen gekwetst, en terecht. Jij blijft het maar als humor zien, ik absoluut niet, kan.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_43492192
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef gerxan het volgende:
ja of... eej een nieuw bewoonster, onee is sa die 8kg te zwaar is.. enz enz...
en moet sa dan om uitleg vragen bij sem waarom hij zo doet ?
hij is altijd zo geweest, vanaf t begin
Precies.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_43492210
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:39 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ze negeert 'm toch ook niet? Het heeft haar alleen gekwetst, en terecht. Jij blijft het maar als humor zien, ik absoluut niet, kan.
Ja maar ze zit wel tegen de rest te vertellen hoe ze zich aan semih irriteert, maar niet aan hem zelf.
  zondag 12 november 2006 @ 22:42:11 #262
58921 Day
You can fly!
pi_43492259
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:37 schreef gerxan het volgende:
ja of... eej een nieuw bewoonster, onee is sa die 8kg te zwaar is.. enz enz...
en moet sa dan om uitleg vragen bij sem waarom hij zo doet ?
hij is altijd zo geweest, vanaf t begin
Oh please.
Ze zit zelf ook met Mo te geinen over die 8 kilo. En als een ander het doen is het ineens kwetsend?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43492342
de manier waarop.. die sarcastische dubbelzinnige uitspraken van hem..
alleen de laatste week was t erger, en meestal tegen sa gericht..
morgen is ze van hem af..
  zondag 12 november 2006 @ 22:45:56 #264
58921 Day
You can fly!
pi_43492375
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:39 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Ze negeert 'm toch ook niet? Het heeft haar alleen gekwetst, en terecht. Jij blijft het maar als humor zien, ik absoluut niet, kan.
Ik zei net al hij maakt grapjes die niet voor iedereen leuk/te vatten zijn. Maar hij is echt geen kwaaie, gevoelloze gozer, dat bedoel ik meer.

Ik vind Sa een leuke meid, maar kan me ook wel 'ns aan haar irriteren. Vooral aan het feit dat ze van alles een grapje maakt, ook als het helemaal niet gepast is. En zo heeft iedereen wel wat.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43492385
En Mo zit weer lekker te proppen en morgen natuurlijk weer janken dat ze zo vet is.
pi_43492393
als slimste de zwakste aanpakken scoor je punten mee
pi_43492399
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:42 schreef Day het volgende:

[..]

Oh please.
Ze zit zelf ook met Mo te geinen over die 8 kilo. En als een ander het doen is het ineens kwetsend?
ze zeiken de hele dag over hun gewicht, worden boos als iemand anders er iets over zegt en nu zitten ze zich weer vol te proppen aan al die zoetigheid
  zondag 12 november 2006 @ 22:47:23 #268
130755 Kinga
versier hier
pi_43492423
Valt wel mee hoor rik
pi_43492424
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:40 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja maar ze zit wel tegen de rest te vertellen hoe ze zich aan semih irriteert, maar niet aan hem zelf.
Dat kan/durft ze blijkbaar niet, ze weet ws dat Semih het op zijn humor gaat gooien, dat is de pest met sarcasme, je kan er vanalles uitgooien onder het mom van 'het was maar een grapje'.

Het lijkt er nu op dat het Sabrina's eigen schuld is omdat ze 'm niet aanspreekt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 12 november 2006 @ 22:52:57 #270
58921 Day
You can fly!
pi_43492616
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat kan/durft ze blijkbaar niet, ze weet ws dat Semih het op zijn humor gaat gooien, dat is de pest met sarcasme, je kan er vanalles uitgooien onder het mom van 'het was maar een grapje'.

Het lijkt er nu op dat het Sabrina's eigen schuld is omdat ze 'm niet aanspreekt.
Nee, dat hoor je mij in ieder geval niet beweren.
Maar ik vind het wel raar dat ze hem er niet op aanspreek, want hun relatie is niet slecht.
Daarbij maakt ze zelf ook vaak genoeg ongepaste opmerkingen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43492619
Sabrina weet zelf denk ik ook wel dat Semih haar zo onder de tafel praat als ze hem erop aansrpeekt, verbaal kan ze gewoon niet tegen hem op en dat weet ze zelf.
pi_43492733
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef marrietje het volgende:
Sabrina weet zelf denk ik ook wel dat Semih haar zo onder de tafel praat als ze hem erop aansrpeekt, verbaal kan ze gewoon niet tegen hem op en dat weet ze zelf.
Inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_43492757
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:53 schreef marrietje het volgende:
Sabrina weet zelf denk ik ook wel dat Semih haar zo onder de tafel praat als ze hem erop aansrpeekt, verbaal kan ze gewoon niet tegen hem op en dat weet ze zelf.
precies, ik ben wel dom, maar nie achterlijk zou sa zeggen..
  zondag 12 november 2006 @ 22:58:01 #274
58921 Day
You can fly!
pi_43492808
Ik weet niet of Sabrina irl echt zo 'dom' is als dat ze zich voordoet, hoor.
En als iets haar echt dwars zit, zegt ze dat ook wel. Dat zag je ook met die alleenstaande vader-discussie.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43492815
quote:
Op zondag 12 november 2006 22:52 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, dat hoor je mij in ieder geval niet beweren.
Maar ik vind het wel raar dat ze hem er niet op aanspreek, want hun relatie is niet slecht.
Daarbij maakt ze zelf ook vaak genoeg ongepaste opmerkingen.
Niet zo, op de persoon; hij pakt haar op haar domheid en thuissituatie.
Heb er nu genoeg over gezegd, ontopic maar weer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')