abonnement Unibet Coolblue
pi_43443439
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van vrijdag 10 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_43449057
Sabrina en rik zijn aan het fitnessen. Monique en Tijn zitten er bij.

Semih en Jeroen staan in de keuken. Jeroen maakt de pan waar de erwtensoep in gaat, schoon.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43449605
Mo gaat weer oefeningen doen.

Semih: " Kwordt al moe als ik er naar kijk...."
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43450826
Sabrina moet onder de douche vandaan en uit het washok een envelop halen.

Met alleen een handdoek om, gaat naar het washoek.

Sabrina moet haar zender checken, klink enige keren.

Sabrina pakt de envelop, Tijn heeft haar zender omgedaan.

Semih en Jeroen zijn nog aan het fitnessen. Rik komt van de wc af, en iedereen gaat naar de fitnessruimte.

Sabrina leest voor :

Vandaag en morgen staat fysieke ontspanning op het programma. Op teken van BB krijgen jullie spelen. BB hoopt dat jullie je kunnen vermaken met de spelletjes.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43450889
Rik moet naar het washok.

TV: Ballen en/of shuttles die over de muur gaan, krijg je niet meer terug.

De tuin is open.

In het washok liggen shuttles, badmintonrackets en springtouwen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43451451
Sabrina neemt het niet zo nauw met het omhebben van de zender, als ze zich omkleedt.

Op de TV is volgens Tijn al vijf keer:

"Let op zenderinstructies" verschenen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43453086
Semih moet naar de voorraadkamer.

Een trampoline en een tafelvoetbalspel staan daar.

Ook is de tuin weer open.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 14:56:56 #8
137949 Disana
pi_43453140
Semih en Jeroen vinden een tafelvoetbalspel in het voorraadhok. Samen brengen ze het naar de serre. Willen ze het buiten zetten? Rik merkt op dat het buiten koud is.

Een trampoline is er ook. Sabrina staat erop te springen terwijl ze iets zegt over meegaan met haar vader naar een coffeeshop. 'Coffeeshop?' vraagt Semih. 'Mijn vader had een vriend daarin', antwoordt Sabrina.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:02:22 #9
137949 Disana
pi_43453252
Het tafelvoetbalspel is op het ronde grasveldje neergezet door Semih en Jeroen. Het staat gammel op de poten en is erg laag. Semih zegt dat hij niet goed is in zulke spelen; in flipperen ook niet. Toch gaan ze meteen fanatiek aan het tafelvoetballen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:04:34 #10
137949 Disana
pi_43453300
Tijn en Monique komen kijken bij het tafelvoetballen. Semih maakt handig gebruik van het lichte gewicht van de tafel en tilt hem op om zijn bal naar het gewenste punt te laten rollen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:15:56 #11
137949 Disana
pi_43453568
Iedereen is nu in de tuin behalve Monique, die met een drankje (thee?) zwijgend voor zich uit zit te kijken in een kuipstoeltje bij het plasmascherm
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:26:14 #12
137949 Disana
pi_43453825
Tijn komt Monique gezelschap houden en zegt dat het buiten koud is. Er komt geen reactie. Hoe laat het is weet Monique ook niet.

Tijn baalt ervan 'dat dat roeiding naar de tering is'. Wordt wel gemaakt, denkt Monique.

Tijn heeft het over 'dennenspul' waarmee Monique in bad zou kunnen. 'Nee, geen zin in, ik ga lekker douchen', antwoordt Monique.

Er moet ook nog besproken worden 'wat ze met Semih en Jeroen gaan doen', zegt Tijn.

Semih en Jeroen hadden niets met elkaar, maar na Marlies is het anders, zegt Monique. Toen is het gaan groeien. Er is best wel wat veranderd. Monique vindt het verwarrend dat ze met het sporten zitten, en of ze nog een weekopdracht krijgen. Ze denkt dat ze wel spierpijn zal krijgen, en hoe moeten ze dan iets voorbereiden.

Semih gaf koken aan, maar neee, zegt Monique, maar jaaa, hij zal het wel leuk vinden. Zelf zou ze nog iets tegen mensen willen zeggen. Maar ze hebben geen kaartjes om iets op te schrijven.

Jeroen maakt het volgens haar 'allemaal geen reet uit'. Weet jij iets wat Jeroen echt leuk vindt, vraagt ze Tijn.

Monique, zender checken.

Voor hun twee is het een fijn afscheidsweekend, zegt Tijn. Monique zegt dat het bij elk afscheid anders is. Nu is het wel 'weer echt leuke dingetjes allemaal'. Ze vindt het wel leuk om met z'n allen morgen te ontbijten. Maar ze wordt niet wakker, ze is een nachtdiertje geworden. Ze heeft altijd veel in de nacht gewerkt. 's Morgens is ze dan als een mol.

Jeroen komt Tijn roepen, hij moet meedoen met het tafelvoetbal. 'Geeft niet', zegt Monique.
  † In Memoriam † zaterdag 11 november 2006 @ 15:28:17 #13
137949 Disana
pi_43453885
Monique gaat douchen, de rest speelt tafelvoetbal terwijl Rik vanaf de tuinbank toekijkt. De tafel wiebelt alle kanten op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')