abonnement Unibet Coolblue
pi_43435093
Glijmiddel....wie gebruikt het? Ik bedoel dan gebruik bij vrijen en allerhande andere sexuele activiteiten tussen man en vrouw. Tekortkoming als je het nodig hebt bij gewoon vrijen? Handig? Een must? Mooie toevoeging?

Wij gebruiken het bijna elke keer, ik heb het idee dat de ene vrouw wat "droger" is van zichzelf dan een ander. En de mijne dus een wat drogere. En vind het totaal geen probleem of tekortkoming. Soms onhandig, omdat dat even tussendoor moet.

En wat gebruik je?
Ik heb ervaring met Sensilube, probleem is alleen dat ik vind dat het een wat minder prettig geurtje nalaat op je handen ed. En het is prijzig. Daarom eens Durex gebruikt, maar dat is een gelvorm. Sensilube is veel prettiger in gevoel, wat "natter". Bij Durex heb ik heel snel het idee dat er veel te weinig opzit, en vraag me af of het wel wat doet.

Wie heeft ervaring met andere middelen, aanraders?

pi_43436346
Het nadeel van Sensilube vind ik dat het draden trekt en daarom hebben we andere geprobeert nl Johnsons, Durex en zo nog een paar, maar die waren weer te glibberig op een vettige manier. We gebruiken dus toch maar de sensilube wanneer dat nodig is. Laaste tijd niet zo vaak meer nodig gehad.
pi_43436421
Een must voor flinke poepseks !
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43438792
Mijn voorkeur gaat zelf uit naar Eros.
Zijn vele varianten in, van water basis tot siliconen en van vloeibaar tot gel en daarnaast ook nog met smaakjes.
Welke we zelf gebruiken hangt af van de stemming en het doel.
Voor gebruik met (silliconen) toys kan je het beste een glijmiddel op waterbasis nemen (siliconen glijmiddel kan de siliconen toys beschadigen).
Voor "normaal" gebruik kies ik eerder weer voor silliconen omdat dat langer glibberig blijft (water basis glijmiddel moet je af en toe beetje nat maken).
En voor de wat ondeugendere momenten kies ik voor het glijmiddel met smaak of de warming of blow and glow.

Maar het blijft natuurlijk gewoon een kwestie van je eigen voorkeur en verder kwestie van beetje expirimenteren wat je prettig vind.
pi_43441903
Eros Erodome heeft het me ooit aangeraden ( ), sindsdien een seksleven waar niets aan toe te voegen valt

Ero nog bedankt daarvoor De pijn bij het vrijen bij mn vriendin is na 1 jaar eindelijk weg, dat eros leek zelfs een soort van herstellende werking te hebben!

Eros
Kutkloon.
pi_43452175
Hier ook Eros, de extra dunne op siliconenbasis. Wordt eigenlijk alleen in het geval van anaal gebruik
Hoewel ik het wel vaker wil gebruiken bij andere handlingen is meis daar niet zo van. Op zich ook niet noodzakelijk, ze is meestal van zich zelf al kleddernat
pi_43464372
Thanx so far...
Waar is Eros te verkrijgen?
Overigens ben ik niet op zoek naar iets voor speeltjes of extra stimulans of anaal. Alleen voor wat (extra) gladheid bij het "gewone" werk, het voorspel, of het handmatig bevredigen van elkaar.

pi_43468016
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 14:07 schreef onsite het volgende:
Wordt hier thuis eigenlijk alleen in het geval van anaal gebruikt
Kleine toevoeging, groot verschil...

De verschillende soorten glijmiddelen van Eros hebben uitendelijk allemaal het zelfde doel.... glijen
Elke sexshop te krijgen, ons geval vaak Christientje.
pi_43469943
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:28 schreef Nightman het volgende:
Thanx so far...
Waar is Eros te verkrijgen?
zie de link onderaan mijn bericht ;-)
Indien je het elders koopt let er dan wel op dat je de echte EROS koopt en niet de Pjur Eros.
pi_43469964
Het merk Wet gebruiken mijn vrouw en ik altijd,is te verkrijgen in een paar varianten en bijna overal te verkrijgen.
Er is ook een website stayswetlonger.com daar kan je een gratis sample verkrijgen.
  zondag 12 november 2006 @ 15:19:01 #11
159159 onsite
ik ben hier
pi_43477836
quote:
Op zondag 12 november 2006 09:06 schreef vossie1975 het volgende:

[..]
Indien je het elders koopt let er dan wel op dat je de echte EROS koopt en niet de Pjur Eros.
Want? Ik zie (althans, zover als ik kijk) tegenwoordig alleen maar die van Pjur...
ik zie op "die link" idd de gelijkenissen en verschillen... toch ben ik niet meer of minder tevreden over de Pjur dan de "echte" Eros in het verleden.
pi_43479212
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:19 schreef onsite het volgende:

[..]

Want? Ik zie (althans, zover als ik kijk) tegenwoordig alleen maar die van Pjur...
ik zie op "die link" idd de gelijkenissen en verschillen... toch ben ik niet meer of minder tevreden over de Pjur dan de "echte" Eros in het verleden.
Pjur is van iets mindere kwaliteit als de Eros.
Pjur is dan ook een slechte kloon van Eros (gaat heel verhaal aanvooraf waar ik zelf ook maar een deel van weet).
Eros bied in elkgeval kwalitatief hogere producten en is vernieuwend bezig (regelmatig nieuwe interesante producten).
Dat is ook waarom wij in onze shop nu zijn overgestapt naar de echte Eros producten.
  zondag 12 november 2006 @ 19:39:09 #13
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43485289
Geen problemen met pjur hier.
... is a mismatch forever
pi_43507757
Eros en Eros Pjur zijn gewoon hetzelfde hoor. Voorheen heette het dan ook Eros Pjur, en nu zijn het gewoon 2 verschillende bedrijven, die een beetje ruzie met elkaar hebben en het daarom steeds nodig vinden om te vertellen dat de ander de "nepversie" is, en dat ze zelf natuurlijk alleen het super geheime recept hebben.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 13 november 2006 @ 17:12:10 #15
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43513052
glijmiddel heb ik niet nodig gehad
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 13 november 2006 @ 17:28:04 #16
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43513681
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef RobinK het volgende:
glijmiddel heb ik niet nodig gehad
Ik heb het ook maar heel zelden nodig, wat heet, als we willen kunnen we hier best helemaal zonder. Maar met is gewoon veel lekkerder meestal dus wij halen hier af en toe een tube
Tot nog toe eigenlijk alleen Christine le Duc huismerk gehad en een of ander ding met een lichte aarbeiensmaak. Straks samenwonen en dan zullen er nog wel wat meer varianten uitgeprobeerd worden

Ik zou zeggen: Koop eens zo'n tube (kleine is 8 euri ofzo?) en probeer het eens uit
  maandag 13 november 2006 @ 19:11:19 #17
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_43517084
quote:
Op maandag 13 november 2006 17:28 schreef TR08 het volgende:

[..]

Ik heb het ook maar heel zelden nodig, wat heet, als we willen kunnen we hier best helemaal zonder. Maar met is gewoon veel lekkerder meestal dus wij halen hier af en toe een tube
Tot nog toe eigenlijk alleen Christine le Duc huismerk gehad en een of ander ding met een lichte aarbeiensmaak. Straks samenwonen en dan zullen er nog wel wat meer varianten uitgeprobeerd worden

Ik zou zeggen: Koop eens zo'n tube (kleine is 8 euri ofzo?) en probeer het eens uit
Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsen , verbaasd het mij dat glijmiddel blijkbaar zoveel gebruikt wordt?
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, nodig gehad of ook maar aan gedacht dat ik dat wel eens zou willen gebruiken. Buiten dat lijkt het me een turn-off om zon tube erbij te betrekken.. geef mij maar puur natuur Hoor ik er toch steeds vaker positieve verhalen over..vriendinnetjes van mijn leeftijd (rond de 20 ) en hier wordt er gesproken over dat het "lekkerder is met".... Mis ik soms wat?! Het trekt me nog steeds totaal niet, en ik denk ook niet dat dat het ooit zal gebruiken (zonder dat het echt echt nodig is) maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Waar ligt dat aan? Lange relaties? Wat oudere vrouwen (en nee ook dit bedoel ik als een beledigende opmerking, gewoon pure interesse) ?? Geen zin in voorspel?

En ben ik de boel hier aan het provoceren als ik zeg dat ik vind dat het zonder moet kunnen?
Dan moet je maar harder werken als man.

(En oke, anale sex lijkt me misschien een uitzondering. Maar daar heb ik het hier niet over. )

[ Bericht 8% gewijzigd door Cutebutpsycho op 13-11-2006 19:18:37 ]
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 13 november 2006 @ 19:15:40 #18
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43517250
wij gebruiken het alleen voor anale seks. zonder kan ook, maar met maakt het begin makkelijker, zeg maar.
... is a mismatch forever
  maandag 13 november 2006 @ 19:20:27 #19
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43517455
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsen , verbaasd het mij dat glijmiddel blijkbaar zoveel gebruikt wordt?
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, nodig gehad of ook maar aan gedacht dat ik dat wel eens zou willen gebruiken. Buiten dat lijkt het me een turnoff om zon tube erbij te betrekken.. geef mij maar puur natuur Hoor ik er toch steeds vaker positieve verhalen over..vriendinnetjes van mijn leeftijd (rond de 20 )En hier word er gesproken over dat het "lekkerder is met".... Mis ik soms wat?!

Waar ligt dat aan? Lange relaties? Wat oudere vrouwen (en nee ook dit bedoel ik als een beledigende opmerking, gewoon pure interesse) ?? Geen zin in voorspel?
Bij langere relaties wordt denk ik eerder geexperimenteerd (op den duur wil je soms toch wat nieuws proberen soms ) en dan is een tube glijmiddel een heel goedkoop, leuk en lekker iets om te doen.

Ik vind het geen turnoff, eerder wel grappig. Het voorspel wordt er ook beter van. Je kunt best elkaar verwennen met glijmiddel erbij, laat je vriendin/date jou maar eens verwennen met flink wat glijmiddel aan d'r handen dan weet je wat ik bedoel, andersom werkt het trouwens ook goed als je meteen met glijmiddel begint

Samengevat: Ja je mist wat, ga als de donder naar C le D (of een andere winkel) en haal zo'n tube voor pakweg een tientje. Wel na gebruik hier je ervaring posten In een slecht geval vind je het daadwerkelijk niks en ben je hoogstens een tientje armer.

Zoals veel mensen denken is het echt niet zo dat je glijmiddel perse moet kopen "omdat het nodig is". Sex is gewoon veel lekkerder met glijmiddel, of je het nou nodig hebt of niet. Zoals ik eerder zei: Ik kan makkelijk zonder, maar met is het leuker Als we sex hebben met glijmiddel is er ook nog steeds uitgebreid voorspel bij trouwens (juist langer eigenlijk )
  maandag 13 november 2006 @ 19:27:58 #20
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_43517763
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:20 schreef TR08 het volgende:

[..]

Bij langere relaties wordt denk ik eerder geexperimenteerd (op den duur wil je soms toch wat nieuws proberen soms ) en dan is een tube glijmiddel een heel goedkoop, leuk en lekker iets om te doen.

Ik vind het geen turnoff, eerder wel grappig. Het voorspel wordt er ook beter van. Je kunt best elkaar verwennen met glijmiddel erbij, laat je vriendin/date jou maar eens verwennen met flink wat glijmiddel aan d'r handen dan weet je wat ik bedoel, andersom werkt het trouwens ook goed als je meteen met glijmiddel begint

Samengevat: Ja je mist wat, ga als de donder naar C le D (of een andere winkel) en haal zo'n tube voor pakweg een tientje. Wel na gebruik hier je ervaring posten In een slecht geval vind je het daadwerkelijk niks en ben je hoogstens een tientje armer.

Zoals veel mensen denken is het echt niet zo dat je glijmiddel perse moet kopen "omdat het nodig is". Sex is gewoon veel lekkerder met glijmiddel, of je het nou nodig hebt of niet. Zoals ik eerder zei: Ik kan makkelijk zonder, maar met is het leuker
1) Ik ben een meisje
2) Je hebt me niet overtuigd
3) Ik heb nog steeds niet de indruk dat ik iets mis
4) Zoals jij het omschrijft (gebruik als het niet nodig is dan) is het in principe gewoon hetzelfde als any speeltje. Dan kan je net zo goed aan de gang gaan met slagroom, ijslblokjes oid. Wat heeft glijmiddel in die zin dan voor meerwaarde..?
Ennum, als het het voorspel beter maakt, waarom heb je het dan uberhaupt nog nodig?
5) sorry, can't help
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 13 november 2006 @ 19:39:45 #21
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_43518154
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

1) Ik ben een meisje
2) Je hebt me niet overtuigd
3) Ik heb nog steeds niet de indruk dat ik iets mis
4) Zoals jij het omschrijft (gebruik als het niet nodig is dan) is het in principe gewoon hetzelfde als any speeltje. Dan kan je net zo goed aan de gang gaan met slagroom, ijslblokjes oid. Wat heeft glijmiddel in die zin dan voor meerwaarde..?
Ennum, als het het voorspel beter maakt, waarom heb je het dan uberhaupt nog nodig?
5) sorry, can't help
1)Haha sorry ja niet gelet op je geslacht
2)Ja jammer dan
3)Je mist ook niets, je zou alleen iets toe kunnen voegen, dat is een heel verschil
4) Exactly, glijmiddel is gewoon "een" speeltje voor mij. Het is niet nodig, soms wel handig en altijd leuk.
5) Je moet gewoon niet zeuren en een keer zo'n ding halen of ben je soms bang om bij de winkel naar binnen te lopen voor zo'n tube?

Vraagje aan jou: Waarom zou je het niet gewoon vrijblijvend voor de gein eens proberen? In een slecht geval ben je een tientje armer en een ervaring rijker.
pi_43538857
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Zonder arrogant over te willen komen, of een verkapte kijk-mij-eens-goeie-sex-hebben-post te willen plaatsen , verbaasd het mij dat glijmiddel blijkbaar zoveel gebruikt wordt?
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, nodig gehad of ook maar aan gedacht dat ik dat wel eens zou willen gebruiken. Buiten dat lijkt het me een turn-off om zon tube erbij te betrekken.. geef mij maar puur natuur Hoor ik er toch steeds vaker positieve verhalen over..vriendinnetjes van mijn leeftijd (rond de 20 ) en hier wordt er gesproken over dat het "lekkerder is met".... Mis ik soms wat?! Het trekt me nog steeds totaal niet, en ik denk ook niet dat dat het ooit zal gebruiken (zonder dat het echt echt nodig is) maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Waar ligt dat aan? Lange relaties? Wat oudere vrouwen (en nee ook dit bedoel ik als een beledigende opmerking, gewoon pure interesse) ?? Geen zin in voorspel?

En ben ik de boel hier aan het provoceren als ik zeg dat ik vind dat het zonder moet kunnen?
Dan moet je maar harder werken als man.

(En oke, anale sex lijkt me misschien een uitzondering. Maar daar heb ik het hier niet over. )
Het geeft gewoon een iets andere sensatie die erg prettig is, vooral bij het stevigere werk heb je geen last van schraal worden en dat soort narigheden.

Bij ons is het begonnen na de bevalling, toen ik gewoon wat droger was als normaal, konden we voorspel doen tot onze tongen op onze knieen hingen, maar denderend nat werd het gewoon niet toen.
Toen glijmiddel gaan uitproberen, bij eros aangekomen en er helemaal gek op geworden.

Na een tijdje kwam de gewone natheid weer terug, maar het glijmiddel is gebleven, het wordt lang niet altijd gebruikt vor vaginaal, maar vaak zat ook wel, gewoon omdat het lekker is.

Het kan dus vaak ook wel zonder(alhoewel lang niet iedere vrouw even nat is of even goed glijdt, dat wil zeggen, sommigen druipen van het vocht, maar het is niet zo heel glibberig, gewoon wat waterig), maar het is gewoon lekker met en het maakt de vrijpartij "eindeloos", je meisje schraal neuken zit er dan niet zo snel meer in

Ook voor andere dingen dan neuken is glijmiddel erg prettig, laat je maar eens aftrekken als je meisje haar handen met glijmiddel glad heeft gemaakt, geeft eenhele leuke aanvulling op het normale pakket, ineens kan ze draaiende bewegingen maken zonder je vel eraf te stropen bv


Ohhhhh, pardon, je bent een meisje!!!!!!!
Hetzelfde geld nog, alleen dan met excuse's dat ik je voor jongen uitscheld
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43538892
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:03 schreef BiMeWet het volgende:
Eros Erodome heeft het me ooit aangeraden ( ), sindsdien een seksleven waar niets aan toe te voegen valt

Ero nog bedankt daarvoor De pijn bij het vrijen bij mn vriendin is na 1 jaar eindelijk weg, dat eros leek zelfs een soort van herstellende werking te hebben!

Eros
Tnxxxxxxx
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 16 november 2006 @ 10:53:53 #24
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_43601434
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:39 schreef MissMatch het volgende:
Geen problemen met pjur hier.
Ik ook niet, 't is beide een perfect glijmiddel.

Net nog even gecheckt en blijkt dat ik zowel een flesje (kleintje) van Pjur/Eros heb als een fles échte Eros.. Het zou mij benieuwen of 't inderdaad zoveel verschil heeft, want dat geloof ik echt niet
pi_43603137
Het verschil heb ik ook nog niet kunnen opmerken, pjur is dan ook gewoon eros geweest altijd, nu zijn het zoals al gezegd 2 verschillende bedrijven geworden.

Wat ik een eros kopie vind is X-men silicone, maar die is dan ook gelijk een heel stuk goedkoper, is ook verenigbaar met latax en rubber zoals zo mooi op het flesje staat.
Die is ietsje minder van kwaliteit, maar ligt er niet bar ver vanaf, zeker voor die prijs niet verkeerd, want eros is erg duur en als je het echt vaker wil gebruiken is een alternatief niet altijd even verkeerd.

Eros is wel erg zuinig in gebruik, maar het blijft een rib uit je lijf als je een wat groter flesje wil, die x-men is dan een wat betaalbaarder alternatief met glijgarantie

De gewone merken zoals sensislube enzo zijn niet mijn ding, ik vind het niet lekker doorglijden, sommige worden zelfs plakkerig wat alleen maar vervelender is, ik zweer echt bij eros en dan als goedkoper alternatief die eros kopie, x-men...glijdt de hele nacht door, pas op in de ochtend als je die nacht trap hebt gelopen met eros handen en de leuning hebt vastgehouden, alles glijd 's ochtens ook nog!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')