abonnement Unibet Coolblue
pi_43475724
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:11 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nee geen sweex, neem de medusa!
nee sharkoon vindt ik toch beter
Every war is different, every war is the same.
  zondag 12 november 2006 @ 14:38:06 #227
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43476687
quote:
Op zondag 12 november 2006 01:39 schreef dekkered het volgende:
nou ze moet een biografie maken over de politieke kant van Hitler.
dus wat hij allemaal heeft gedaan voordat het 1945 was en dat het toen eindigde.

maar het was gewoon puur dat ik dingen vondt die ik niet eens is wist dat hij zo veel had gedaan.


ook erg toevallig ik las dus denet over de neurenberg rassenwetten en toevallig kom ik daar nu een programma op veronica tegen waar ze het daar over hebben (geloof dat het een film is).
Ik ben zelf ook behoorlijk geintrigeerd in de 2e wereld-oorlog enzo.
Heb zelf in volgorde de films Rise of evil en der untergang gekeken.
Hiermee heb je een behoorlijk beeld (naar gelang het in realiteit gefilmd is, maar wel uitgaande van) hoe de persoon Hitler nou eigenlijk was.

Met name de film rise of evil vond ik heel erg interesant. Dat begint bij toen Adolf nog een tiener was, diende in de eerste WO en hoe zijn haat tegenover de joden en zigeuners is ontstaan. Vervolgens ook hoe hij van onbekend iemand langzaam aan een hele partij achter zich kreeg. Hoe een staatsgreep mislukte.

Wil je dus idd een biografie schrijven over dit meneertje kan je met deze 2 films erg goed uit de boeken komen, en kan je het alom bekende gedeelte van wat voor slechts er gebeurd is als bijzaak gebruiken.

Een ander gedeelte wat ik ook erg interesant vond is Dhr, Rommel bij de slag om Normandie. Ga daar ook maar even op zoeken. Staat overigens wel los van dhr Hitler.
pi_43476842
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook behoorlijk geintrigeerd in de 2e wereld-oorlog enzo.
Heb zelf in volgorde de films Rise of evil en der untergang gekeken.
Hiermee heb je een behoorlijk beeld (naar gelang het in realiteit gefilmd is, maar wel uitgaande van) hoe de persoon Hitler nou eigenlijk was.

Met name de film rise of evil vond ik heel erg interesant. Dat begint bij toen Adolf nog een tiener was, diende in de eerste WO en hoe zijn haat tegenover de joden en zigeuners is ontstaan. Vervolgens ook hoe hij van onbekend iemand langzaam aan een hele partij achter zich kreeg. Hoe een staatsgreep mislukte.

Wil je dus idd een biografie schrijven over dit meneertje kan je met deze 2 films erg goed uit de boeken komen, en kan je het alom bekende gedeelte van wat voor slechts er gebeurd is als bijzaak gebruiken.

Een ander gedeelte wat ik ook erg interesant vond is Dhr, Rommel bij de slag om Normandie. Ga daar ook maar even op zoeken. Staat overigens wel los van dhr Hitler.
toevallig begon iemand anders al over der untergang dus die ben ik al aan het downloaden (ow nee ga ik kopen ) en die andere ga ik ook ff opzoeken
Every war is different, every war is the same.
pi_43477174
ik heb hier nog mijn kampf liggen maar moet nog beginnen
  zondag 12 november 2006 @ 15:08:16 #230
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43477571
quote:
Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef dekkered het volgende:

[..]

toevallig begon iemand anders al over der untergang dus die ben ik al aan het downloaden (ow nee ga ik kopen ) en die andere ga ik ook ff opzoeken
Rise of Evil vond ik zelf intrigerender zelfs..
Mocht die echt nergens te vinden zijn zal ik wel even aan vrouw lief vragen of ze hem kan posten. Komt die wel ergens tussen de Monty Python reeks door..
pi_43478668
man man man ik ben weer in het land der levenden.

Gistermiddag en gisteravond een schip bier op dat wil je niet weten. om 22:30 toch maar naar huis gekropen.

Met al mijn maten gegeten bij iemand bij mij in de straat waar achteraf bleek dat niemand ze kenden. Vrouwtje ging nog boodschappen doen voor ons ook want ze had te weinig eieren in huis. Dit fenomeen van eten bij vreemden wil nog wel eens voorkomen diep in de nacht maar aan het einde van de middag had ik het nog niet meegemaakt. Ach zo maak je ook weer eens kennis met je buurtgenoten.
pi_43478885
Rise of evil vertelt op documentaire wijze de opkomst van Hitler. Erg goed gemaakt en eens een andere belichting.

Ik moet zeggen dat er ook een hoop shit te koop is over WOII met slechte of foute relikwieën.

Vanaf dat ik kan lezen heb ik zowat alle boeken die ik kon vinden gelezen en nu heb ik daarnaast ook zowat alle documentaires en films heb gezien die er bestaan. Inclusief de meeste duitse propagandafilms uit die tijd. Ben heel mijn leven al gefacineerd door de tweede wereldoorlog.

In Krakau, Polen dit jaar zijn Lies en ik op een rommelmarktje geweest waar ze alles van WOII verkochten zoals NSDAP partij speltjes en allerlei prentjes en brieven. Indrukwekkend..

Mooiste boek over WOII gaat over het verhaal van een kind van Hitler dat wordt opgevoed door de werkster en een knecht in Berchtensgaten. "Siegfried" van Harry Mulisch
  zondag 12 november 2006 @ 16:34:27 #233
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43479712
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Rise of evil vertelt op documentaire wijze de opkomst van Hitler. Erg goed gemaakt en eens een andere belichting.

...
Documentaire wijze..
Volgens mij was het gewoon een speelfilm hoor..
pi_43479720
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef jpjedi het volgende:
Rise of evil vertelt op documentaire wijze de opkomst van Hitler. Erg goed gemaakt en eens een andere belichting.

Ik moet zeggen dat er ook een hoop shit te koop is over WOII met slechte of foute relikwieën.

Vanaf dat ik kan lezen heb ik zowat alle boeken die ik kon vinden gelezen en nu heb ik daarnaast ook zowat alle documentaires en films heb gezien die er bestaan. Inclusief de meeste duitse propagandafilms uit die tijd. Ben heel mijn leven al gefacineerd door de tweede wereldoorlog.

In Krakau, Polen dit jaar zijn Lies en ik op een rommelmarktje geweest waar ze alles van WOII verkochten zoals NSDAP partij speltjes en allerlei prentjes en brieven. Indrukwekkend..

Mooiste boek over WOII gaat over het verhaal van een kind van Hitler dat wordt opgevoed door de werkster en een knecht in Berchtensgaten. "Siegfried" van Harry Mulisch
die films heb je die op je hd staan??

zo ja zou mischien via een ftp servertje ofzo die bij mij kunnen krijgen.

ik zelf ben ook wel gefacineerd door WW 2 heb nu ongeveer alleen de goede kant gezien en wil dus ook wel is de andere kant er van zien
Every war is different, every war is the same.
pi_43479978
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef ursel het volgende:

[..]

Documentaire wijze..
Volgens mij was het gewoon een speelfilm hoor..
Bij recensisten is er ook veel discussie over maar hij zweeft er op zijn minst tussenin. Aangezien het een natuurgetrouw verhaal is en een exacte vertolking van de geschiedenis beschouw ik het persoonlijk als een documentaire.

Longest day zou je ook zo kunnen beschouwen maar deze is doorspekt met hollywood sensatie en persoonlijke ervaringen. Daarom vind ik dit weer veel meer of zelfs alleen maar een film.

Maar het zal denk ik toch een persoonlijke mening zijn.
pi_43480639
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:52 schreef jpjedi het volgende:
man man man ik ben weer in het land der levenden.

Gistermiddag en gisteravond een schip bier op dat wil je niet weten. om 22:30 toch maar naar huis gekropen.

Met al mijn maten gegeten bij iemand bij mij in de straat waar achteraf bleek dat niemand ze kenden. Vrouwtje ging nog boodschappen doen voor ons ook want ze had te weinig eieren in huis. Dit fenomeen van eten bij vreemden wil nog wel eens voorkomen diep in de nacht maar aan het einde van de middag had ik het nog niet meegemaakt. Ach zo maak je ook weer eens kennis met je buurtgenoten.
ben ook weer tot leven gewekt

gisteren vanaf 12 uur smiddags tot 4 uur sochtends door lopen zuipen, wat is carnaval toch geweldig alleen andere mensen uit de carnavals club hebben het niet "overleefd" lol
vraag maar eens aan timminater en zijn broer
pi_43481929
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:45 schreef Mr_Baus het volgende:
mogguh

Het is gebeurt.... Uber Tweak Nerd met té veel geld is aan de slag gegaan met de 8800GTX en SLI.. en hoe!!

[afbeelding]

Dan krijg je de werkelijk idioot hoge 3dmark06 score van 23000!!!

[afbeelding]

Pffffffff.. ziek!
Let ook even op de kloksnelheid van de CPU

Ik ga even op zoek naar een geldtransport ofzo
Oud nieuws dit. Maar het blijft cool om die plaatjes te zien
  zondag 12 november 2006 @ 18:03:13 #238
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_43482341
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:50 schreef Viro het volgende:

[..]

Oud nieuws dit. Maar het blijft cool om die plaatjes te zien
Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het niet
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_43483909
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:51 schreef IJsmuts het volgende:

ik heb gisterochtend op onze eigen server gespeeld, na hem een tijd te vullen met kev. maar daarna kwam die weer leeg te staan. toen heb ik ff gewoon bf gespeeld met puni en diamond omdat ik wel ff wilde knallen, heb het verder zo gelaten.....
Hmmm, ok, omdat jij het bent!
quote:
Op zondag 12 november 2006 12:18 schreef staticdata het volgende:
HMMM SERVER WAS NET HELEMAAL VOL EN NU TOTAAL LEEG. CRASHT HIJ CONSTANT BIJ SF OFZO?
Ja vannacht ook al, heb ik iets verkeerd gedaan?
pi_43485418
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het niet
voor viro is alles oud nieuw
pi_43485836
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Had het nog niet gelezen hier en die gozer heeft het gister pas online gezet.. dus zo oud is het niet
Toch wel oud
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef staticdata het volgende:

[..]

voor viro is alles oud nieuw
je snapt me
pi_43486423
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:56 schreef Viro het volgende:

[..]

Toch wel oud
[..]

je snapt me
Viro weet het nieuws sneller dan zijn eigen schaduw..

Dat is een het meest creatieve wat ik on verzinnen..
pi_43486694
Vanavond hebben we enkele mogelijke feestlokaties bezocht waar al die boffers zich kunnen laten vollopen op 23 maart. Zoals altijd kunnen jullie alle details volgen op de site.
pi_43487195
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:18 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond hebben we enkele mogelijke feestlokaties bezocht waar al die boffers zich kunnen laten vollopen op 23 maart. Zoals altijd kunnen jullie alle details volgen op de site.
mag heel bof dan komen??
Every war is different, every war is the same.
pi_43487369
Gaan we volledige in war outfit, tijgeren richten de gasten en ze dan allemaal volpompen met BB's
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43487504
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef FJD het volgende:
Gaan we volledige in war outfit, tijgeren richten de gasten en ze dan allemaal volpompen met BB's
cool
Every war is different, every war is the same.
pi_43490140
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:54 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Hmmm, ok, omdat jij het bent!


maar wel irritant hoor, had vannochtend ook nog 2 uurtjes ingepland om even te gamen, dus maar ff server vullen...... gewoon helemaal leeg. twee uur zitten vullen het was dat ik net dat standje van jou heb gekregen, anders was ik gewoon weer even een andere server op gaan zoeken....., tja als je niet zo vaak speelt wil je gewoon knallen ipv vullen....
ik moet wel zeggen dat ik BF eigenlijk wel weer erg leuk vind... hoop dat ik snel wat vaker kan spelen hoor. dit weekend ook nog even wake gespeeld, echt een heerlijke map. toen ik met BF2 begon speelde ik alleen maar wake, haalde geen punt daar, maar wel heerlijk met een jeepie over dat eiland kaggelen
  zondag 12 november 2006 @ 22:46:01 #248
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_43492377


Morgen weer "werken", denk dat ik ff verder ga met mijn huiswerk..
En een site afmaken, zodat ik die kan opleveren.
  zondag 12 november 2006 @ 23:10:53 #249
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_43493269
Seedorf opgeroepen voor Oranje
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_43493352
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Viro weet het nieuws sneller dan zijn eigen schaduw..

Dat is een het meest creatieve wat ik on verzinnen..
Tja je moet snel zijn tegenwoordig anders loop je achter he
quote:
Op zondag 12 november 2006 21:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]



maar wel irritant hoor, had vannochtend ook nog 2 uurtjes ingepland om even te gamen, dus maar ff server vullen...... gewoon helemaal leeg. twee uur zitten vullen het was dat ik net dat standje van jou heb gekregen, anders was ik gewoon weer even een andere server op gaan zoeken....., tja als je niet zo vaak speelt wil je gewoon knallen ipv vullen....
ik moet wel zeggen dat ik BF eigenlijk wel weer erg leuk vind... hoop dat ik snel wat vaker kan spelen hoor. dit weekend ook nog even wake gespeeld, echt een heerlijke map. toen ik met BF2 begon speelde ik alleen maar wake, haalde geen punt daar, maar wel heerlijk met een jeepie over dat eiland kaggelen
Ach joh niet luisteren naar hem. Als je wilt knallen ipv vullen moet je gewoon gaan knallen.
Eindelijk nog 1 iemand die wake waardeert. Het is idd een heerlijke map, ik vind wake toch echt wel het beste map van BF2
quote:
Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seedorf opgeroepen voor Oranje
Eindelijk komt van basten met een goeie beslissing, nu nog heitinga eruit knikkeren dan heeft ie een goeie defense

Weet iemand toevallig waar ik super-PI kan downen of eraan kan komen?
Edit : hoeft niet meer ik heb em al

[ Bericht 11% gewijzigd door Viro op 12-11-2006 23:23:27 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')