abonnement Unibet Coolblue
pi_43393227
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:18 schreef Day het volgende:
Een goed voorbeeld van Tijn legt het probleem altijd bij de ander neer en heeft zelf nooit schuld vond ik overigens wat hij tegen RIk zei over zijn relatie met Mo:
Waarom zou ik rekening houden met de thuissituatie als zij dat zelf ook niet doet?

Deze zin bevestigde bij mij alle antipathie die ik tegen deze jongen heb!!!
Zei hij dat echt? Walgelijk zeg. Hij heeft totaal geen inleveringsvermogen t.o.v d'r kids.
pi_43393237
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:18 schreef Day het volgende:
Een goed voorbeeld van Tijn legt het probleem altijd bij de ander neer en heeft zelf nooit schuld vond ik overigens wat hij tegen RIk zei over zijn relatie met Mo:
Waarom zou ik rekening houden met de thuissituatie als zij dat zelf ook niet doet?
Tuurlijk snapt Tijn ook wel dat tie daar rekening mee moet houden...anders was het ook helemaal geen probleem.
Dan had hij allang met Mo liggen naaien en snaaien....denk je ook niet.

Ging er over tot op welke hoogte het aan hem is om rekening met het thuisfront van Mo te houden. Dat is wat anders als je er niks van aantrekken, je trekt een beetje de uitspraak van Tijn uit de context.
Maar inmiddels gaat het weer over Tijn en Mo...en daar ging heel de discussie of zoals jij het zegt " het meningsverschil" helemaal niet over.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:41:10 #28
58921 Day
You can fly!
pi_43393311
Precies Semih! Mo is echt wel met het spelletje bezig, anders had ze niet aangedrongen op het kopen van de joker!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43393313
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:39 schreef T-lex het volgende:

[..]

Tuurlijk snapt Tijn ook wel dat tie daar rekening mee moet houden...anders was het ook helemaal geen probleem.
Dan had hij allang met Mo liggen naaien en snaaien....denk je ook niet.

Ging er over tot op welke hoogte het aan hem is om rekening met het thuisfront van Mo te houden. Dat is wat anders als je er niks van aantrekken, je trekt een beetje de uitspraak van Tijn uit de context.
Maar inmiddels gaat het weer over Tijn en Mo...en daar ging heel de discussie of zoals jij het zegt " het meningsverschil" helemaal niet over.
Grappig, ik denk juist dat het Mo is die een verder 'naaien en snaaien' niet toestaat.
Tijn is meer het typje dat gewoon zijn slag slaat en er vervolgens om gaat janken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 13:44:26 #30
128220 Peter6000
pi_43393418
Jeroen ziet "over lijken gaan" niet als iets negatiefs.

Het noemt het "met het spel bezig zijn".
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 13:46:08 #31
128220 Peter6000
pi_43393478
Semih ziet het als zwakte, dat hij niet op Rik zal stemmen, omdat hij hem graag mag.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:46:52 #32
58921 Day
You can fly!
pi_43393499
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:44 schreef Peter6000 het volgende:
Jeroen ziet "over lijken gaan" niet als iets negatiefs.

Het noemt het "met het spel bezig zijn".
Ik snap zijn uitleg wel.
Hij ziet BB gewoon als een spel, waarin je soms moeilijke beslissingen moet nemen om het einddoel te halen.
Dat betekent dus niet dat hij een slecht mens is.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43393500
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:41 schreef pullup het volgende:

[..]

Grappig, ik denk juist dat het Mo is die een verder 'naaien en snaaien' niet toestaat.
Tijn is meer het typje dat gewoon zijn slag slaat en er vervolgens om gaat janken
Zeg ook niet dat Mo al panklaar ligt...verre van dat. Maar Tijn heeft zelf aangegeven dat hij gek van Mo is/was, dan maak je er echt wel meer werk van als je je van die thuissituatie niets aantrekt.
Dat hij dat niet doet, heeft in ieder geval niks met zijn situatie te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door T-lex op 09-11-2006 13:53:53 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 13:51:18 #34
58921 Day
You can fly!
pi_43393666
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef Peter6000 het volgende:
Semih ziet het als zwakte, dat hij niet op Rik zal stemmen, omdat hij hem graag mag.
Ik ben ook reuze benieuwd op wie Rik stemt, mocht Semih blijven.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 9 november 2006 @ 13:51:54 #35
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_43393696
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ben ook reuze benieuwd op wie Rik stemt, mocht Semih blijven.
1 van de zusjes lijkt mij.. alhoewel hij het ook tof vindt om met de broertjes en zusjes over te blijven
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 9 november 2006 @ 13:53:24 #36
58921 Day
You can fly!
pi_43393746
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

1 van de zusjes lijkt mij.. alhoewel hij het ook tof vindt om met de broertjes en zusjes over te blijven
Ik hoop het.
Maar ik betwijfel of hij dat doet, hij schopt daarmee wel tegen z'n broers schenen aan.
En hij is niet altijd positief geweest t.o.v. Semih.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 9 november 2006 @ 14:00:43 #37
58921 Day
You can fly!
pi_43394013
Jeroen had Marlies wel heel goed door.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43394065
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef T-lex het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat Mo al panklaar ligt...verre van dat. Maar Tijn heeft zelf aangegeven dat hij gek van Mo is/was, dan maak je er echt wel meer werk van als je je van die thuissituatie niets aantrekt.
Dat hij dat niet doet, heeft in ieder geval niks met zijn situatie te maken.
"panklaar"
pi_43394739
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:18 schreef Day het volgende:
Een goed voorbeeld van Tijn legt het probleem altijd bij de ander neer en heeft zelf nooit schuld vond ik overigens wat hij tegen RIk zei over zijn relatie met Mo:
Waarom zou ik rekening houden met de thuissituatie als zij dat zelf ook niet doet?

Deze zin bevestigde bij mij alle antipathie die ik tegen deze jongen heb!!!
Dan hoop ik ook maar dat je antipathie tegen Mo hebt. Weet je... ze had het over open relatie en zo en weet je...
ze is verdorie 35 jaar dus naar mijn mening had ze volwassen genoeg moeten zijn om deze situatie onder
controle te moeten houden en had ze Tijn met rust moeten laten.
Tijn had het er in het begin moeilijk mee maar als mevrouw Weetje doorgaat wat moet hij dan? Als Weetje
er niets van aantrekt waarom moet hij dat dan? Die jongen is 10 jaar jonger en net een mislukte langdurige
relatie achter de rug en kwam met ludevedu dat huis in. Misschien zag hij dit wel als een soort troost en
mevrouw Weetje bood zich vrijwillig aan.
Denk ook niet dat hij verliefd is maar slechts warme gevoelens voor Weetje heeft. Dat overdreven geknuffel
stoor ik mij ook aan maar ik kan niet zeggen dat ik Tijn daarom niet mag.
Heb eerder een antipathie tegen mevrouw Weetje met haar achterlijke overdreven gesnotter, haar niet
rekening houden met thuis en haar jaloerse buien en het daaropvolgende knorrige gedrag.

Maar ja, ieder zn eigen mening.




[ Bericht 0% gewijzigd door Kajalevi op 09-11-2006 14:44:23 ]
pi_43394888
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Dan hoop ik ook maar dat je antipathie tegen Mo hebt. Weet je... ze had het over open relatie en zo en weet je...
ze is verdorie 35 jaar dus naar mijn mening had ze volwassen genoeg moeten zijn om deze situatie onder
controle te moeten houden en had ze Tijn met rust moeten laten.
Tijn had het er in het begin moeilijk mee maar als mevrouw Weetje doorgaat wat moet hij dan? Als Weetje
er niets van aantrekt waarom moet hij dat dan? Die jongen is 10 jaar jonger en net een mislukte langdurige
relatie achter de rug en kwam met ludevedu dat huis in. Misschien zag hij dit wel als een soort troost en
mevrouw Weetje bood zich vrijwillig aan.
Denk ook niet dat hij verliefd is maar slechts warme gevoelens voor Weetje heeft. Dat overdreven geknuffel
stoor ik mij ook aan maar ik kan niet zeggen dat ik Tijn daarom niet mag.
Heb eerder een antipathie tegen mevrouw Weetje met haar achterlijke overdreven gesnotter, haar niet
rekening houden met thuis en haar jaloerse buien en het daaropvoplgende knorrige gedrag.

Maar ja, ieder zn eigen mening.
helemaal mee eens!
  donderdag 9 november 2006 @ 15:05:28 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43396103
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef Day het volgende:

[..]

Ik snap zijn uitleg wel.
Hij ziet BB gewoon als een spel, waarin je soms moeilijke beslissingen moet nemen om het einddoel te halen.
Dat betekent dus niet dat hij een slecht mens is.
Jeroen bekijkt BB gewoon zakelijk. Om te winnen nemen je beslissingen. Is niet altijd leuk maar je moet ze nemen om te overleven.
  donderdag 9 november 2006 @ 15:10:22 #42
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43396252
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Dan hoop ik ook maar dat je antipathie tegen Mo hebt. Weet je... ze had het over open relatie en zo en weet je...
ze is verdorie 35 jaar dus naar mijn mening had ze volwassen genoeg moeten zijn om deze situatie onder
controle te moeten houden en had ze Tijn met rust moeten laten.
Tijn had het er in het begin moeilijk mee maar als mevrouw Weetje doorgaat wat moet hij dan? Als Weetje
er niets van aantrekt waarom moet hij dat dan? Die jongen is 10 jaar jonger en net een mislukte langdurige
relatie achter de rug en kwam met ludevedu dat huis in. Misschien zag hij dit wel als een soort troost en
mevrouw Weetje bood zich vrijwillig aan.
Denk ook niet dat hij verliefd is maar slechts warme gevoelens voor Weetje heeft. Dat overdreven geknuffel
stoor ik mij ook aan maar ik kan niet zeggen dat ik Tijn daarom niet mag.
Heb eerder een antipathie tegen mevrouw Weetje met haar achterlijke overdreven gesnotter, haar niet
rekening houden met thuis en haar jaloerse buien en het daaropvolgende knorrige gedrag.

Maar ja, ieder zn eigen mening.
Dit is vanuit de pik gedacht.

Mo is verantwoordelijk voor haar thuisfront. Maar Tijn kan ook denken... ik ben nu een huwelijk aan het slopen. Klopt dit wel met mijn gedachtes over hoe ik in de wereld sta. Gezien zijn moraliserende karakter kan hij dat nooit verenigen. Zeker niet als je Jeroen veroordeelt dat hij over lijken gaat. Als je voor je eigen gevoel gaat en geen rekning houdt met de problemen die een ander ermee zou kunnen krijgen ga je nog veel erger over lijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door marky op 09-11-2006 15:57:10 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 15:17:34 #43
58921 Day
You can fly!
pi_43396467
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:22 schreef Kajalevi het volgende:

[..]

Dan hoop ik ook maar dat je antipathie tegen Mo hebt. Weet je... ze had het over open relatie en zo en weet je...
ze is verdorie 35 jaar dus naar mijn mening had ze volwassen genoeg moeten zijn om deze situatie onder
controle te moeten houden en had ze Tijn met rust moeten laten.
Tijn had het er in het begin moeilijk mee maar als mevrouw Weetje doorgaat wat moet hij dan? Als Weetje
er niets van aantrekt waarom moet hij dat dan? Die jongen is 10 jaar jonger en net een mislukte langdurige
relatie achter de rug en kwam met ludevedu dat huis in. Misschien zag hij dit wel als een soort troost en
mevrouw Weetje bood zich vrijwillig aan.
Denk ook niet dat hij verliefd is maar slechts warme gevoelens voor Weetje heeft. Dat overdreven geknuffel
stoor ik mij ook aan maar ik kan niet zeggen dat ik Tijn daarom niet mag.
Heb eerder een antipathie tegen mevrouw Weetje met haar achterlijke overdreven gesnotter, haar niet
rekening houden met thuis en haar jaloerse buien en het daaropvolgende knorrige gedrag.

Maar ja, ieder zn eigen mening.

Ben het wat Mo betreft volledig met je eens
En Tijn? ZIe post Marky. Heeft geen zin om het op mijn manier te tikken als ik helemaal achter zijn post sta.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43397475
En Tijn laat nog maar weer eens een ongegeneerde boer.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43397958
Rik heeft even een momentje voor zichzelf...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 9 november 2006 @ 16:03:07 #46
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43398024
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
Rik heeft even een momentje voor zichzelf...
Dat heeft hij de hele middag al. Hij heeft vandaag nog niet veel anders gedaan dan een beetje hangen en slapen.
pi_43398091
Semih vindt dat Italië veel heeft om arrogant om te zijn.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43398112
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef marky het volgende:

[..]

Dat heeft hij de hele middag al. Hij heeft vandaag nog niet veel anders gedaan dan een beetje hangen en slapen.
Hij trekt zich de sudoku mislukking erg aan, denk ik..... Het was toch een beetje zijn ding...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 9 november 2006 @ 16:07:35 #49
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43398176
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:04 schreef Nostalgist het volgende:
Semih vindt dat Italië veel heeft om arrogant om te zijn.....
Heeft die gelijk in, ze hebben pizza, spaghetti en de toren van pizza
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 9 november 2006 @ 16:09:53 #50
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43398257
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:05 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hij trekt zich de sudoku mislukking erg aan, denk ik..... Het was toch een beetje zijn ding...
Mwahhh hij doet eigenlijk niet veel anders dan anders. Als hij niets hoeft te doen dan doet hij het ook niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')