abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 20:10:19 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43830508
Je hebt "overmorgen", dat is de dag ná morgen.

Dus heb je ook "overweek"

En vanmiddag was er iets "helemaal onleuk!"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43830632
Heerlijk die kinderpraatjes

Wij hadden vandaag dvd aan met Bruce, met 1 nummer zingt hij altijd mee, noujah hij schreeuwt heel hard bow away (blown away), maar vandmiddag zit ik een beetje mee te zingen en ineens komt er uit op het de juiste tijd: Pay me my money down, gewoon zo echt letterlijk
Ik heb het nummer natuurlijk nog een paar keer laten zien en horen
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:55:42 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43862506
Fleur over d'r nieuwe zusje Maud...

F: Mama...ik vind Maud geen mooie naam
M: Dat is jammer. Maar papa en mama wel.
F: Mama, ik noem ze anders.
M: Dat mag, maar hoe wil je ze dan noemen.
F: Broertje. Ik vind een broertje leuker.
M: Dat vind ik wel verwarrend als jij je zusje broertje gaat noemen.
F: Oh.....misschien dan toch maar Maud....maar ik vind het geen mooie naam.

En vanavond was ik aan het voeden en lekte mijn andere borst mee....

Mama, je worst drupt.
pi_43863110
Fleur
pi_43874297
Emma zegt nog niet zo veel maar ze weet welhoe ze woorden moet gebruiken...

Bij alles wat Emma wil hebben zegt ze 'Die!' Dus ook in een winkel, bij zo ongeveer alles dat ze ziet hoor je die en als ze het niet krijgt gaat het een tandje harder. Zo lopen we dus met Emma door de winkel, die die die die DIE DIE DIE.

Ze zegt ook aai en aap en papa, al wil dat nog wel eens fout gaan in plaats van aai papa wordt het dan aap!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_43875737
Haha Jelief, dat doet Noah ook nog steeds, bij alles "die" zeggen, terwijl al heel veel woorden kent inmiddels. Wat ie tegenwoordig doet, dan zegt hij "die! die!" en dan vraag ik "welke die?" en dan zegt Noah: "deze?" alsof ik dan wel snap wat ie bedoelt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_43876072
Emma en Noah... lekker verwarring brengen bij je papa en mama. Mooi hoor....tenminste als jullie niet gefrusteerd raken als papa en mama niet weten wat je bedoeld.... dat gebeurt hier nl regelmatig.

Vanochtend vroeg Fleur nog aan d'r papa of ie wilde doen zoals net, gisterenochtend. En we konden er maar niet achter komen wat ze bedoelde. Het had met stoeien te maken, maar hoe papa nu precies moest doen....dus uiteindelijk lag er een klein gillend kindje op bed..die maar riep...papa...doe nou zoooooooooo
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 15:04:58 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43878983
luca speelt graag insaniquarium.
alleen heet het volgens hem insintaquarium
t zal de sinterklaastijd wel wezen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 25 november 2006 @ 15:06:10 #59
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43879027
Christan speelt Dora, hij print een tekening uit.

"Kijk mama, zie je die vogel, dat is een kolibrief!"

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2006 @ 16:25:17 #60
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43880932
kolibrief ? is dat familie van de postduif?
  Jubileum moderator zaterdag 25 november 2006 @ 20:06:28 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43886318
Hahahaha, ik vind al die (ja die Noah ) praatjes echt geweldig maar die van Fleur kreeg me toch eventjes echt hardop aan het lachen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 27 november 2006 @ 11:53:06 #62
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_43924553
Niet echt iets wat je uit een kindermond wil horen, maar Milou heeft van het weekend toen iets niet naar haar zin was KUT gezegd .

Aangezien ze nog niet goed kan praten door haar downsyndroom en verbale ontwikkelingsdyspraxie hebben we nooit echt rekening met ons taalgebruik gehouden (niet dat er de hele dag gevloekt en getierd wordt hoor), maar de tijd is nu eindelijk daar dat ze dus dingen opvangt en nazegt
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_43925925
quote:
Op zondag 19 november 2006 19:51 schreef melonovy het volgende:
"Ik lig toch liever vorkje vorkje"
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  maandag 27 november 2006 @ 16:57:41 #64
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_43933152
Melvin was van het weekend een beetje aan het zeuren.

Ik: hou nou eens op met dat gepiep.
Melvin: piep piep.

Ik kon m'n gezicht dus echt niet meer in de plooi houden toen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_43937584
Whahaha Fleurtje toch!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 29 november 2006 @ 14:41:06 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43991789
Jolie: weet je? weet jij de Tejetubbies naam hebben?
Ik: of ik weet wat de namen van de teletubbies zijn?
Jolie: ja? weet je dat?
Ik: nee vertel es
Jolie: Tinkiwinkie, Dipsy, Lala en Boom
Ik: heel goed alleen die laatste heet geen Boom, die heet Po
Jolie: ech nie
Ik: ja echt wel, een boom is iets anders
Jolie: die heet Boom, niet Po
Ik: nou volgens mij heet hij echt Po
Jolie: een Po bent niks, een Boom wel
Ik: wat is dan een Tinkiwinkie, een Lala of een Dipsy?
Jolie: ja he he, een Tejetubbie, natuurlijk! euh toch?
(en dat laatste echt op een toon van: ja duuuh!)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 14:42:59 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43991853
Jolie, jij komt er wel met logisch redeneren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43992453
Jolie . Leuk die wijsheden
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_44130039
Het is hier nu echt oppassen wat we zeggen want ik hoorde ineens ehhdomme achter me vandaan komen van de week in de auto. Rick en ik kijken elkaar aan echt zo van hoorde we dat nou goed? En voor bevestiging kwam er nog een ehhhdomme (verdomme).
Dus ik het meer pedagogisch verantwoorde verdorie aan geleerd aan mijn zoon die nog steeds achter in de auto zat.

Laat ik van de week iets uit mijn handen vallen voor de zoveelste keer en mijn reactie was dus verdomme, hoor ik Djulian roepen nee nieteh eehhdomme, maar eehhdorlie mama!
pi_44130277
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:57 schreef Jambo het volgende:
Melvin was van het weekend een beetje aan het zeuren.

Ik: hou nou eens op met dat gepiep.
Melvin: piep piep.

Ik kon m'n gezicht dus echt niet meer in de plooi houden toen.
whahahaha
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:04:27 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44158587
Oh Anitra erg he. Hier is met de ellende, het vloeken natuurlijk ook weer heel erg terug gekomen. Gek genoeg neemt ze er nooit wat van over thuis. Totdat we een keer bijna omver werden gereden en ik begon te schelden. En Jolie zwaaien naar die auto 'hoooi aggeluk kukwijv' ja oeps Het is daar gelukkig bij gebleven. Het heeft mij ook weer even laten zien, dat het gewoon echt niet kan.

Jolie is heel lief en s ochtends hoor ik de laatste tijd steeds als ze wakker is geworden. 'Doe maa justig opstaan, Jolie gaat even boekje lezen.' Dan hoor ik d'r echt een heel boek opdrammen, vaak boeken die niet eens in haar kamer liggen.

Laatst zijn we een keer wezen kijken op de peuterspeelzaal. De kinderen zaten in de kring en zongen met de juf 'toen onze mop een moppie was' Jolie stond buiten de kring en daardoor keken er best veel kinderen naar haar. Ze ging automatisch meedoen alleen zong ze 'moppie moppie, je ben hejemaaj toppie' en ze had gewoon niet in de gaten dat er iets niet klopte

En zondagochtend moest ze plassen terwijl ik me aan het aankleden was. Dus ik zei dat ze vast naar de wc moest gaan en haar broek moest uitdoen 'dan is dat vast gebeurd' Ze was net vijf seconde in de badkamer toen ik hoorde dat ze de wc doortrok. Ze kan helemaal niet zelf op de wc gaan zitten, er is wel een krukje maar dat vindt ze eng.
'Schiet nou op mama'
'Ja maar je hebt al doorgetrokken'
'Ik moe nu plassen'
En terwijl ik d'r op de wc zette, vroeg ik waarom ze al had doorgespoeld.
'Dan is da vas gebeurd he mam'

pi_44158622
Jolie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:34:57 #73
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_44159349
Jolie!


"mwamwa, ik wlus bnie dweze bworsie!"

Fijn Suus, kan je dat de volgende keer vertellen zonder dat je mond volzit met de betreffende worst?

* Ireth pakt een dweil...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_44159537
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:34 schreef Ireth het volgende:
Jolie!


"mwamwa, ik wlus bnie dweze bworsie!"

Fijn Suus, kan je dat de volgende keer vertellen zonder dat je mond volzit met de betreffende worst?

* Ireth pakt een dweil...
hahahahaha
pi_44159621
Alyssa: mama is dit soep met champignonen erin? Die lust k niet hoor...
Patje: uuhhhhh....Nee hoor Alyssa, dit is uiensoep, die lust je toch wel??
Alyssa: ja uien lust ik wel, maar dit zijn wel hele rare uien hoor mam, ze lijken op champignonen!
Patje: Nee echt niet Alyssa, het is echt uiensoep, eet maar lekker op of vind je het niet lekker?
Alyssa: jawel hoor mam!

heb haar toen ze de hele soepkom (!) leeghad, en alle kleine restjes die nog onderin lagen ha opgegeten, toch maar verteld dat het eigenlijk toch champignonnensoep was.....

Alyssa: wat goed he mam, nu dat ik vijf ben lust ik ook champignons!!!!!!!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')