quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Tamaartje het volgende:Haaaaaaaaaaahahaha Stephan wil dat Brian als eerste gaat als er een rooster wordt gemaaktWat een bullshit.. hij wil gewoon niet dat Bart morgen die kamer alleen heeft!
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:14 schreef bunnyma het volgende:Dat woordje "ja" vaak aan het eind van een zin door Stephan vind ik irritant.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef n1ek het volgende:[..]Ja en dan ook zeggen dat hij 'tien pond grutten doet' en het net zo goed iemand anders had kunnen zijn. yeah right
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:23 schreef Tamaartje het volgende:[..]hahaha ik snap ook niet dat ze er mee akkoord gaan.. Mogen ze toch wel lekker zelf bepalen.. wie is Stephan om daarover te beslissen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:24 schreef n1ek het volgende:[..]inderdaad, en nu komt Bart erop terug en komt ie met een of ander lulverhaal.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:22 schreef elsie het volgende:[..]dat vind ik ook vreselijk irritant en vooral arrogant, ook zo van: hoor je even goed wat ik zeg ? bah akelig mannetje die Stephan
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Tamaartje het volgende:Stephan zat van de week al te lullen dat hij probeerde op Brian bij hun groepje te krijgen maar dat dat wel moeilijk was.. nu probeert hij het dus zo weer.. wat een vies spelletje
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef scanman01 het volgende:[..]Allen al het feit dat hij denkt dat het enige kans van slagen heeft, duidt erop dat hij gerust tot een van de domsten in het huis kan worden gerekend.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:[..]Overigens vind ik het levensgevaarlijk voor Nena als zij daar alleen ligt..
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef Tamaartje het volgende:[..]Waarom dat nou weer?
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:Ilona doet alsof ze liever niet met Stephan in bed ligt. Waarom heb ik toch het idee dat ze het juist wél prima vindt? Ze doet nu alsof ze het gedaan heeft voor Brian en Bart
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:[..]... Donker... een man met een flesje massage olie komt om de hoek... Begint een urendurende hypnotiserende monoloog... Moet ik nog verder gaan?